quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Mededeling.
In het kader van de decentralisatie van de ingeslopen centralisitus gaan deze topics binnenkort op slot en kan over een ieder individueel gekeuveld worden.
Einde mededeling.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:48 schreef PM-girl het volgende:
Jammer. Over Britney- en Maxima babys zal best een topic geopend worden, maar over de baby van bijvoorbeeld Corine (EHT) of Coen Swijnenberg zal dat niet gebeuren. Daarom is dit verzameltopic zo leuk!
Niet mee eens dusquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef static het volgende:
Mededeling.
In het kader van de decentralisatie van de ingeslopen centralisitus gaan deze topics binnenkort op slot en kan over een ieder individueel gekeuveld worden.
Einde mededeling.
Idd!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:48 schreef PM-girl het volgende:
Jammer. Over Britney- en Maxima babys zal best een topic geopend worden, maar over de baby van bijvoorbeeld Corine (EHT) of Coen Swijnenberg zal dat niet gebeuren. Daarom is dit verzameltopic zo leuk!
Wat stom...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Mededeling.
Einde mededeling.
Ik ben niet echt een centrale topic-voorstander (juist hélemaal niet), maar dit vind ik ook weer overdreven hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Mededeling.
Einde mededeling.
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
De geruchten gaan dat het pasgeboren zoontje van Britney Sutton Pierce Federline heet! (Zelfde initialen als de oudste dus, merkt Perez Hilton zéér scherp op)
rare tik heeft dat mens...quote:Ook zou de 24-jarige Spears hebben geprobeerd de broertjes op dezelfde dag geboren te laten worden. Dat mislukte. Ze beviel dinsdag in Los Angeles van Sutton, terwijl Sean donderdag jarig is.
Ja, je hebt gelijk, dat was dan ook de achterliggende gedachte.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:48 schreef PM-girl het volgende:
slijmbalquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef static het volgende:
We zijn er voor jullie, niet andersom.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef static het volgende:
We zijn er voor jullie, niet andersom.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:11 schreef rena het volgende:
Patrick Dempsey en zijn vrouw verwachten rond deze tijd hun 2e kind.
http://www.imdb.com/name/nm0001131/bio
Sorry hoor, maar ik kan het toch wel eens verkeerd lezenquote:
quote:K3-zangeres Kristel krijgt dochter
SCHELLE - K3-zangers Kristel Verbeke is voor de tweede keer moeder geworden. De donkerharige zangers beviel donderdagochtend om 10.06 uur van dochter Lily. Verbeke en haar man Gene Thomas waren al de ouders van Nanou.
De geboorte verliep voorspoedig. ,,Ik heb hier negen maanden naar uitgekeken en nu ligt onze kleine Lily gewoon in mijn armen. Ik kan mijn geluk niet op,’’ aldus de Belgische zangeres.
quote:Na IVF-behandeling...
Tweeling voor 'Desperate Housewive'
door onze redactie Privé
AMSTERDAM - Marcia Cross (44) is in verwachting van een tweeling! De Desperate Housewives-ster, van wie begin deze maand bekend werd dat ze in verwachting is, gaat in april bevallen van niet één, maar twee kleintjes.
De roodharige 'Bree Van De Kamp' onderging een IVF-behandeling om zwanger te raken. De vader is de 48-jarige beurshandelaar Tom Mahoney . De twee trouwden eerder dit jaar.
Marcia is "dolgelukkig" met haar zwangerschap. Het worden haar eerste kindjes.
Huh? Da's gewoon de originele naam, Maximilia(a)n, daar zijn vervolgens mensen Max, Maxim, Milan, etc. van gaan maken. Ik vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef hardsilence het volgende:
Maximilian.. eh, kies of Maxim of Milian, de combi vind ik maar niks.![]()
Wie is dat?quote:Op zondag 24 september 2006 13:47 schreef hardsilence het volgende:
Brooke Burke is in verwachting van meisje.
Verloofde van Baywatch-acteur David Charvet.quote:Op zondag 24 september 2006 14:00 schreef rena het volgende:
Wie is dat?
ahh hijquote:Op zondag 24 september 2006 15:46 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Verloofde van Baywatch-acteur David Charvet.
Dat vind ik nou een apart topic waardquote:
eindelijk1 Hij was zo nerveusquote:Op maandag 25 september 2006 16:06 schreef Lovechild het volgende:
AMSTERDAM -
Radio 538 deejay Rick van Velthuysen is opnieuw vader geworden. Zijn vrouw Karin is maandagmorgen om 02.48 uur bevallen van een dochter. Het meisje heeft de naam Yenti Noëlle Bisou gekregen.
De DJ laat weten erg blij te zijn: "Ik ben retetrots, maar daarnaast ook emotioneel helemaal naar klote."
Rick en Karin hebben ook al een zoon, Yannick.
In Shownieuws (meen ik) zeiden ze YentL. Ben benieuwd welke variant het is. Yenti doet me wel enigzins aan Yeti denkenquote:
Ik hoop Noa.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Net bij shownieuws gehoord dat Ruud van Nistelrooy een dochtertje heeft!
Zijn vrouw is in Madrid bevallen van hun eerste kindje: Moa Annette.. (Kon ook Noa zijn)
Duck Finnquote:Zoon voor Maggie Gyllenhaal.
Uitgegeven: 26 september 2006 20:35
Laatst gewijzigd: 26 september 2006 20:35
AMSTERDAM - Maggie Gyllenhaal is dinsdagmiddag bevallen van een gezonde zoon. Dat bevestigt het management van de Hollywoodactrice dinsdagavond tegenover US Weekly. Moeder en zoon maken het goed.
De pasgeboren telg en is kerngezond en heeft de naam Duck Finn gekregen. Ook de nieuwe moeder maakt het prima.
De actrice is bekend van onder andere de film Mona Lisa Smile en 40 days and 40 nights. Ook was zij samen met haar -tevens beroemde- broer Jake te zien in Donny Darko.
Ze heeft hem naar jou vernoemdquote:
Vanmorgen op de radio: het is Moa.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik hoop Noa.
Moa klinkt een beetje als "Mwa..."
De moeder van Ruud heet Annette - zal dus een vernoeming zijn?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Net bij shownieuws gehoord dat Ruud van Nistelrooy een dochtertje heeft!
Zijn vrouw is in Madrid bevallen van hun eerste kindje: Moa Annette.. (Kon ook Noa zijn)
Klopt !quote:Op woensdag 27 september 2006 09:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
De moeder van Ruud heet Annette - zal dus een vernoeming zijn?
Wiequote:Op woensdag 27 september 2006 13:40 schreef Catootje het volgende:
rev run en zijn vrouw hebben een kindje gekregen dat net na de geboorte is overleden..de organen bleken buiten het lichaampje te zitten en ze heeft het daarom niet gehaald..(en mw Run wilde zooo graag een meisje)
Da's oud nieuws.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik hoor net bij RTL Boulevard dat Tori Spelling bezwangerd is.
quote:
inderdaad aardig gelukquote:Op woensdag 27 september 2006 19:22 schreef hardsilence het volgende:
Advocaat Anna Nicole Smith is vader van haar baby
Over zijn relatie met het voormalig Playboy-model vertelt Howard: ‘We houden van elkaar. Het is al lange tijd gaande, maar omdat ik haar advocaat ben, leek het ons beter om de relatie verborgen te houden. Dat is ons goed gelukt.’
Ja pff.. ik ga het niet terugzoeken, maar ben er zeker van dat ik het gepost heb.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:22 schreef rena het volgende:
O ja? Ik heb het nog niet eerder gelezen.
![]()
quote:In addition to a new engagement, a source tells PerezHilton.com that My Name Is Earl star Jamie Pressley is expecting a child with her boyfriend, DJ Cubiche.
The couple recently announced the news at a BBQ to family and friends.
Congrats!
quote:
Jennie Garth, Peter Facinelli Welcome Baby Girl
Former 90210 star Jennie Garth and husband actor Peter Facinelli have welcomed their third child, a baby girl, their rep tells PEOPLE.
Fiona Eve Facinelli was born Saturday at 6:30 a.m. and weighed in at 7 lbs. 8 oz. The girl, who measured 19 inches long, joins sisters Luca Bella, 9, and Lola Ray, 3.
Garth, 34, and Facinelli, 32, married in 2001 in Santa Barbara, Calif.
Facinelli, who starred in the FOX series Fastlane, has already fully embraced his role as dad, telling PEOPLE in 2002, "I can't imagine my life without my daughter. Whenever I have a bad day, I look in Luca's eyes, and it makes it all go away."
bevestigingquote:Tori Spelling is expecting her first child with actor husband Dean McDermott, sources close to the couple tell PEOPLE.
"They're so excited," a friend of the couple says. "They're so happy."
This will be the Beverly Hills 90210 star's first child, though the 14-week-pregnant Spelling already is stepmom to McDermott’s son, Jack, 8, by ex-wife Mary Jo Eustace.
Spelling, 33, and McDermott, 39, wed in Fiji in May. "The feeling is overwhelming," McDermott told PEOPLE at the time. "We're soul mates."
On their nine-day honeymoon in Fiji, "we're going to make a baby," McDermott said. "We want to have nine kids!" Added Spelling, "He likes to play hockey, so we're going to make a hockey team."
The couple met in the summer of 2005 while in Canada filming the TV movie Mind Over Murder. They were both married at the time – she to actor-writer Charlie Shanian, he to Toronto TV personality Mary Jo Eustace.
This will be Spelling's first child; McDermott has a son, Jack, who turns 8 on Oct. 6, and a 1-year-old adopted daughter with Eustace.
Ze is toch volwassen?quote:
quote:Wednesday, October 04, 2006
MaggieBaby
Just got word from Pink reader Danielle that Maggie Gyllenhaal and Peter Sarsgaard are the proud parents of a baby girl as of about 8pm Tuesday night:
Apparently, the baby has been named Ramona and she was born at St. Luke's Hospital in Manhattan, NY. Much congrats and love go out to the proud parents. Hopefully, there'll be more deets in the AM
Kijk eens 6 posts boven je.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik zag op nu.nl staan dat Tori Spelling zwanger (wat wel al bekend was)
maar onderin staat dat haar oud collega van Beverly Hills 90210 Jennifer Garth zaterdag is bevallen van haar 3e dochter: Fiona Eve
Bron
Jennifer Garth !
[afbeelding]
quote:Government officials said the 48-year-old singer, already a mother of two, chose the one-year-old orphan from among 12 children specially chosen prior to her arrival in the country, which has legions of children orphaned by the AIDS epidemic.
Klaasjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:31 schreef Reese het volgende:
Yvon Jaspers krijgt een tweede kind, heeft ze zojuist 'onthuld' bij Paul en Witteman. Ze is uitgerekend in maart.
Een broertje of zusje voor Keesje
Dat zijn van die dingen die eigenlijk niet kunnen, en toch gebeurt het.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:31 schreef Reese het volgende:
Yvon Jaspers krijgt een tweede kind, heeft ze zojuist 'onthuld' bij Paul en Witteman. Ze is uitgerekend in maart.
Was al bekend.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:05 schreef Molline het volgende:
Update
Patrick Depsey and his wife, Jill Fink, are expecting twin boys, due Spring 2007.
[afbeelding][afbeelding]
Huh?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:09 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die eigenlijk niet kunnen, en toch gebeurt het.
Fifth dimension television, anyone?
Ffth dimension television...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |