abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40070538

Welkom bij Soaps, Showbizz & Sterren, oftewel SHO.

Zoals je ziet kun je hier terecht voor alles op het gebied van (r)ls en de Showbizz nieuwtjes, roddel en achterklap.

De (rl)soaps.
In dit forum kun je alle soaps en real-lifesoaps bespreken.

Kortom: al je vragen, opmerkingen, meningen en hersenspinsels over dit genre tv-programma's kun je kwijt in dit forum. En niet alleen over de lopende en toekomstige (real-life) soaps, maar ook die uit het verleden.

Showbizz & Sterren.
Hier kun je alle sappige roddels, showbizz nieuwtjes en aanverwante zaken en discussies kwijt.

Gelieve wel rekening te houden met het feit dat bij erg dubieuze berichten een bron gevraagd kan worden. Daarnaast worden klinkklare onzinberichten gesloten; bij twijfel beslist de moderator.

Algemeen
Enkele algemene regeltjes:

• als je post houd dan wel rekening met de algemene policy die uiteraard ook hier van kracht is
  • doe gewoon en normaal. Iedereen blij.

Spoileren.
    Het spoileren (het bijvoorbeeld vooraf bekendmaken van een winnaar of plot(wending) en dergelijke) gelieve to voorzien van de spoiler tag, daar het vooraf lekken van informatie het plezier van anderen ernstig kan vergallen.
    Spoilers zonder tag zullen worden weggehaald.

De tag gebruik je als volgt:
    1[spoiler]Bart gaat winnen! Ik heb het net van Hummie gehoord! [/spoiler]

Het resultaat is het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Hoe de mods te bereiken: static[@]fok.nl

[ Bericht 37% gewijzigd door static op 17-09-2006 23:00:53 ]
  • pi_40070569
    Belangrijkste punt uit het vorig topic:
    quote:
    Op zaterdag 22 juli 2006 01:20 schreef MUUS het volgende:
    Copycat en Duiveltja zijn tof.

Dawast.
      zaterdag 22 juli 2006 @ 18:14:24 #3
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_40081461
    Tvp.
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
      zondag 23 juli 2006 @ 15:53:06 #4
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_40105324
    quote:
    Op zaterdag 22 juli 2006 18:14 schreef static het volgende:
    Tvp.
    quote:
    Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef static het volgende:
    Extra toevoeging: tvp's worden weggehaald; het topic verschijnt toch wel in je MyAT's.
    quote:
    Op zondag 8 mei 2005 23:30 schreef static het volgende:

[..]

Update: Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
    !
    Clementine: Are you nuts?
    Joel: It's been suggested...
      maandag 24 juli 2006 @ 14:08:20 #5
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40132850
    Altijd handig om hier ook op aangesloten te zijn .
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      maandag 24 juli 2006 @ 14:26:06 #6
    151257 Odysseuzzz
    U bestaat niet
    pi_40133425
    Ben ik de enige die pagina 5 van SC niet kan zien?
      maandag 24 juli 2006 @ 14:27:14 #7
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40133460
    Ik heb dat euvel ook wel eens. Het enige wat bij mij dan helpt is het topic op 1 pagina zetten.
      maandag 24 juli 2006 @ 14:33:04 #8
    151257 Odysseuzzz
    U bestaat niet
    pi_40133647
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 14:27 schreef Copycat het volgende:
    Ik heb dat euvel ook wel eens. Het enige wat bij mij dan helpt is het topic op 1 pagina zetten.
    Uhm... het topic op pagina 1 zetten? Als in: naar pagina 1 van het topic gaan? Want dat deed ik en het helpt niet.
    -edit-
    ik snap het! Bedankt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Odysseuzzz op 24-07-2006 14:44:43 ]
      maandag 24 juli 2006 @ 14:37:36 #9
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_40133787
    http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
    Maximum aantal berichten per pagina veranderen in 301.
      maandag 24 juli 2006 @ 14:43:58 #10
    151257 Odysseuzzz
    U bestaat niet
    pi_40133952
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef Bupatih het volgende:
    http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
    Maximum aantal berichten per pagina veranderen in 301.
    Bupa, je bent zelf een kneus.
      maandag 24 juli 2006 @ 14:45:05 #11
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40133981
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 14:33 schreef Odysseuzzz het volgende:

Uhm... het topic op pagina 1 zetten? Als in: naar pagina 1 van het topic gaan? Want dat deed ik en het helpt niet.
    Als ik je adviseer om het topic op pagina 1 te zetten, zal ik dan 1 pagina schrijven?
    Nee hè?

Wat Buupske dus zegt. En zo te zien is het al gelukt!
      dinsdag 25 juli 2006 @ 09:58:51 #12
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
      dinsdag 25 juli 2006 @ 10:01:22 #13
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40158657
    Ik heb hetzelfde. Als ik het aantal posts per pagina op 300 zet, is de laatste post op pagina 4 ook de laatste post.
    Even kijken wat er gebeurt als ik er in post ...
    Nu zie ik hem wel ... jij ook?
      dinsdag 25 juli 2006 @ 10:02:48 #14
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_40305792
    Is wat Hollywood uitdraagt goed of fout?

Hell no, dit gaat echt om psychologie en niet echt om SHO. SHO is ook minder serieus dan R&P. Retourtje graag.
      zaterdag 29 juli 2006 @ 20:55:01 #16
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40306405
    quote:
    Op zaterdag 29 juli 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
    Is wat Hollywood uitdraagt goed of fout?

Hell no, dit gaat echt om psychologie en niet echt om SHO. SHO is ook minder serieus dan R&P. Retourtje graag.
    Ik vind het meer in SHO passen, dan in R&P. Maar als jij het toch graag in R&P hebt staan, schop ik 'm gewoon weer terug.

No prob .
    pi_40308302
    quote:
    Op zaterdag 29 juli 2006 20:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het meer in SHO passen, dan in R&P. Maar als jij het toch graag in R&P hebt staan, schop ik 'm gewoon weer terug.

No prob .
    Dank .
      maandag 31 juli 2006 @ 00:23:38 #18
    151257 Odysseuzzz
    U bestaat niet
    pi_40339647
    quote:
    Op zondag 20 november 2005 19:51 schreef Duiveltja het volgende:
    Voor de mensen die graag spoileren: Spoiler grapjurken opgelet!
    Volgens mij is je interpetatie niet helemaal goed.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_40340616
    Volgens mij niet.

Next.
    pi_40370470
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef Duiveltja het volgende:
    Ik was er hoor.
    Hij heeft ook zonder reden een TT aangepast in SHO.
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
    pi_40370691
    Waar dan?
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:45:01 #22
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_40397950
    [stem mee] DE ONM & GTST TOP 10 - editie 2006
    [stem mee] mag verandert in [de uitslag]

en nee hoor, ik hoef geen nieuw topic hiervoor...
    pi_40400800
    Done.
      zondag 6 augustus 2006 @ 19:12:46 #24
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_40548680
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 22:57 schreef Duiveltja het volgende:
    Done.
    oh ja, voor deze geldt hetzelfde: [stem mee] DE ONM & GTST FLOP 10 - editie 2006
    pi_40548843
    Done.
    pi_40614342
    Ok, in het feedback topic dan maar:
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Copycat het volgende:
    Wat mij betreft blijven die foto's gewoon staan, net zoals dat in vorige seizoenen het geval was.
    Je kunt er niets aan aflezen, buiten wat voor een soort shoot het is en dat vind ik niet onder de noemer spoileren vallen.

Kunnen we trouwens de rest van deze discussie in het feedbacktopic voeren, net zo overzichtelijk.. .
    Wat is dit voor onzin? Natuurlijk zijn die foto´s wel spoilers.

1. Ze gaan over de inhoud van een nog niet uitgezonden uitzending.
    2. Je kunt aan de hand van de foto´s beoordelen welke foto wel en welke niet gelukt is en je op die manier een enigszins onderbouwd beeld van de elimination vormen.
    3. Het geeft alle mogelijke informatie over de aard van de shoot, terwijl de vraag wat de programmamakers nu weer verzonnen hebben qua shoot, nu juist nieuwsgierigheid wekt.
    4. Wat is in vredesnaam de meerwaarde van het plaatsen van die foto´s? De uitzending zien we een week later toch wel.

Als die foto´s geen spoilers zijn, zou ik graag willen weten welke definitie van het begrip spoiler hanteert en of iedere mod dezelfde definitie gebruikt.
    When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:29:50 #27
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40614555
    Vooraleerst: de meerwaarde van het plaatsen van de foto's van de volgende shoot is dat het merendeel van de users in de ANTM reeks die foto's graag bediscussieert vóórdat de uitzending op televisie is geweest.
    Je zou het inderdaad kunnen oppakken als spoileren van de setting van de shoot, maar aangezien je daar geen conclusies over het verloop van de aflevering aan kunt verbinden, valt dat mi weg tegen de grote voorpret die het merendeel van de posters in de ANTM reeks hieraan beleeft.

Daarbij blijkt keer op keer dat foto's die users als favoriet bestempelen door de juryleden totaal anders worden bekritiseerd. Je kunt er dus echt niets substantieels uit afleiden.
    pi_40614949
    Hee CC, maak jij nog een nieuwe ANTM? Anders doe ik t wel ff
    MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
    EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
    EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
    ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:45:39 #29
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40614989
    Heb 't net gedaan .
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:46:07 #30
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_40615001
    Gegroet, waarde collega annex mede-FOK!ster Copycat.

Ik zou graag hier mijn beklag willen doen over het volgende topic: ShowChat #882: sc Dus doe ik dan maar ook:

Sedert enkele jaren is het traditie dat de titel van het slowchat-topic bestaat uit 'ShowChat' met als toevoeging het nummer, vooraf gegaan aan het hekje (#).
    Máár, wat schetste mijn verbazing 6 augustus jongstleden om ongeveer drieëntwintig minuten over acht 's avonds? Nou, allereerst dat pindakaas met zoetzure augurken en goedkope spekkies van de Edah op je boterham géén lekkere combinatie is. Maar óók, en daar gaat het in deze klacht over, dat de titel van het slowchat-topic louter bestond uit de armetierige lettercombinatie 'sc'. In een dappere, heroïsche poging onze (lees: die van de vaste ShowChatters) reputatie en identiteit op te poetsen c.q. te herstellen, veranderde ik de titel in 'ShowChat #882: sc', waarbij ik expres 'sc' liet staan, om op die manier Duiveltja niet te veel tegen het zere been aan te schoppen. Maar neen, de heer D. Uivel was er nog steeds niet van gecharmeerd en plaatste zijn foeilelijke titel meteen terug, vergezeld van de opmerking 'Afblijven' en een dreigende PI.

Toen knakte er iets in mij. Hoe kan iemand zó gemeen en kil zijn? Mijn wereld stortte in. De sokkel, waar ik in mijn gedachten de modjes Copycat en Duiveltja op had gezet, brokkelde langzaam af aan één kant. Mijn hart hield voor een moment op met kloppen. Mijn adem stokte. Het kippenvel begon zich te verspreiden over mijn hele lichaam. Ik staarde naar het scherm. Zag ik dat nou goed? Een mod die zó gemeen doet tegen een collega-mod / user? En dat alleen maar omdat ondergetekende met de beste wil op aarde de titel wilde veranderen voor de andere users die ook al meerdere keren hun beklag deden over de slechte titel.

Daarom zou ik graag bij dezen een soort van second opinion willen aanvragen bij u, Copycat. Zou u wellicht de titel weer kunnen veranderen in 'ShowChat #882: sc'? Want u moet weten, om de zoveel tijd weet Arcee ons te verblijden met een leuk lijstje van poststats over ShowChat. En in de toekomst zal hij wellicht - per ongeluk - deeltje 882 overslaan, omdat hij die dan niet kan vinden!

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,

Met vriendelijke groeten, een kus op uw tedere gelaat en een lik langs een orgaan naar keuze,

-Bupatih-

[ Bericht 0% gewijzigd door Bupatih op 08-08-2006 17:57:24 ]
    pi_40615016
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:45 schreef Copycat het volgende:
    Heb 't net gedaan .
    Ah okee, even onopvallend tvp'en dan.
    MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
    EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
    EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
    ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:49:55 #32
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_40615110
    Bupatih, je klaagt wel tof.
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_40615138
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
    goedkope spekkies van de Edah
    Spam
    quote:
    veranderde ik de titel in 'ShowChat #882: sc',
    Je moet ook helemaal niet buiten je eigen subforum modden als de eigen mod er is !
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:51:27 #34
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40615168
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
    Gegroet, waarde collega annex mede-FOK!ster Copycat.

Ik zou graag hier mijn beklag willen doen over het volgende topic: sc Dus doe ik dan maar ook:

Sedert enkele jaren is het traditie dat de titel van het slowchat-topic bestaat uit 'ShowChat' met als toevoeging het nummer, vooraf gegaan aan het hekje (#).
    Máár, wat schetste mijn verbazing 6 augustus jongstleden om ongeveer drieëntwintig minuten over acht 's avonds? Nou, allereerst dat pindakaas met zoetzure augurken en goedkope spekkies van de Edah op je boterham géén lekkere combinatie is. Maar óók, en daar gaat het in deze klacht over, dat de titel van het slowchat-topic louter bestond uit de armetierige lettercombinatie 'sc'. In een dappere, heroïsche poging onze (lees: die van de vaste ShowChatters) reputatie en identiteit op te poetsen c.q. te herstellen, veranderde ik de titel in 'ShowChat #882: sc', waarbij ik expres 'sc' liet staan, om op die manier Duiveltja niet te veel tegen het zere been aan te schoppen. Maar neen, de heer D. Uivel was er nog steeds niet van gecharmeerd en plaatste zijn foeilelijke titel meteen terug, vergezeld van de opmerking 'Afblijven' en een dreigende PI.

Toen knakte er iets in mij. Hoe kan iemand zó gemeen en kil zijn? Mijn wereld stortte in. De sokkel, waar ik in mijn gedachten de modjes Copycat en Duiveltja op had gezet, brokkelde langzaam af aan één kant. Mijn hart hield voor een moment op met kloppen. Mijn adem stokte. Het kippenvel begon zich te verspreiden over mijn hele lichaam. Ik staarde naar het scherm. Zag ik dat nou goed? Een mod die zó gemeen doet tegen een collega-mod / user? En dat alleen maar omdat ondergetekende met de beste wil op aarde de titel wilde veranderen voor de andere users die ook al meerdere keren hun beklag deden over de slechte titel.

Daarom zou ik graag bij dezen een soort van second opinion willen aanvragen aan u, Copycat. Zou u wellicht de titel weer kunnen veranderen in 'ShowChat #882: sc'? Want u moet weten, om de zoveel tijd weet Arcee ons te verblijden met een leuk lijstje van poststats over ShowChat. En in de toekomst zal hij wellicht - per ongeluk - deeltje 882 overslaan, omdat hij die dan niet kan vinden!

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,

Met vriendelijke groeten, een kus op uw tedere gelaat en een lik langs een orgaan naar keuze,

-Bupatih-

Zo'n mooi epistel, daar kan ik niet afkeurend op reageren. Zeker niet als die afkeuring Arcee's lijstje zal gaan ontsieren. Bij deze heb je dan ook mijn zegen om de titel de verandering te laten ondergaan die je nodig acht.
    Stap ik in mijn auto om naar huis te gaan .
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:54:40 #35
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_40615283
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
    Bupatih, je klaagt wel tof.
    Past goed bij me.
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo'n mooi epistel, daar kan ik niet afkeurend op reageren. Zeker niet als die afkeuring Arcee's lijstje zal gaan ontsieren. Bij deze heb je dan ook mijn zegen om de titel de verandering te laten ondergaan die je nodig acht.
    Stap ik in mijn auto om naar huis te gaan .
    U bent een engel. Een schat. Een heldin. Mijn voorbeeld. De vrouwelijke equivalent van mij. De tweede definitie van 'tofheid'. (de eerste is 'Zie Bupatih')

Ik wens u een fijne reis richting uw -naar ik mogen aannemen- warme, knusse en gezellige onderkomen.

P.S.

Het is 'bij dezen' en niet 'bij deze'. Maar goed, ik vergeef het u.
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:57:04 #36
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40615357
    Het is ook al laat en ik heb vandaag maar liefst 6 artikelen geschreven én 4 artikelen geredigeerd .
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:58:41 #37
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_40615402
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:57 schreef Copycat het volgende:
    Het is ook al laat en ik heb vandaag maar liefst 6 artikelen geschreven én 4 artikelen geredigeerd .
    Dan nog, Cc. Dan nog!

Ik zie trouwens dat je 'bediscussieerd' in een eerder geposte reactie van jou in dit feedbacktopic hebt veranderd.
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:28:04 #38
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40616319
    Je maakt er wel altijd een leuk verhaal van buup. .
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:05:19 #39
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_40617451
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
    Dan nog, Cc. Dan nog!
    Soms moet ook mijn boog een beetje ontspannen. Moet je ook eens proberen .
    quote:
    Ik zie trouwens dat je 'bediscussieerd' in een eerder geposte reactie van jou in dit feedbacktopic hebt veranderd.

Zo ben ik dan weer wel.
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:11:01 #40
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_40617625
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 19:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Soms moet ook mijn boog een beetje ontspannen. Moet je ook eens proberen .
    Hoezo? Ik ondervind er anders geen problemen van, hoor.
    quote:

Zo ben ik dan weer wel.
    En dat siert je.
    pi_40626766
    Ja later
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:31:41 #42
    15080 static
    pi_40627085
    Hij/zij moet gewoon met zijn/haar fikken van de topictitels afblijven. Period.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
    pi_40629850
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 23:31 schreef static het volgende:
    Hij/zij moet gewoon met zijn/haar fikken van de topictitels afblijven. Period.
    Kom kom, je weet best dat Bupatih een lekker wijf is. .
      woensdag 9 augustus 2006 @ 21:18:51 #44
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40658620
    Wanneer komt Cc terug?
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_40663757
    wtf?
      woensdag 9 augustus 2006 @ 23:00:02 #46
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40663888
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef Duiveltja het volgende:
    wtf?
    .

Geweldige FOK!avond nu.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      donderdag 10 augustus 2006 @ 00:13:08 #47
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40667614
    Mag de TT veranderd worden in "Copycat is lief"?
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_40667709
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 00:13 schreef Zhenar het volgende:
    Mag de TT veranderd worden in "Copycat is lief"?
    TT veranderen doe ik alleen op verzoek van TS.
    pi_40667780
    Duiveltja, zou je aan jezelf willen vragen of de TT gewijzigd mag worden in "Copycat is lief"? ?
      donderdag 10 augustus 2006 @ 00:37:27 #50
    15080 static
    pi_40668701
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 00:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

TT veranderen doe ik alleen op verzoek van TS.
    Goed zo. Great going.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')