quote:Op zondag 31 december 2006 00:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Pff, jij denkt zeker van, negatieve aandacht is ook aandacht? Zum kotsen.![]()
Dat is wel zo trouwens.quote:Op zondag 31 december 2006 00:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat Lienekien zegt heb jij een klap van de molen gehad ofzo?quote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor je het weet gaan mensen déze post weer serieus nemen.
Snel de PI veranderen, hè. Bang dat ik jóú weer serieus zou gaan nemen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Al bij mijn geboorte.quote:Op zondag 31 december 2006 00:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat Lienekien zegt heb jij een klap van de molen gehad ofzo?
Jah, inderdaad. Maar ik bedoelde deze ook niet als 'serieus genomen te worden'. Daarom dacht ik, laat ik dit heel duidelijk maken.quote:Op zondag 31 december 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snel de PI veranderen, hè. Bang dat ik jóú weer serieus zou gaan nemen.Mooi niet. Want ik wist dat jij het niet meende. Met je grolletjes en beetnemingen (dat is bij dezen een woord
).
Vertel eens wat leuks dan.quote:Op zondag 31 december 2006 00:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een gezeik hier.
Ja, daar hadden we het al over gehad. Alle gespreksstof daarover is nu dus op.quote:
Dan is het tijd te gaan slapen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het al over gehad. Alle gespreksstof daarover is nu dus op.
Verder iets gebeurd in de tijd dat je een ban had ?quote:
Is er niks anders dan MB's verjaardag om over te praten?quote:Op zondag 31 december 2006 00:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan is het tijd te gaan slapen.
Neuh, niks noemenswaardig dat mijn vermeende verdere afdwalen zou kunnen verklaren.quote:Op zondag 31 december 2006 00:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Verder iets gebeurd in de tijd dat je een ban had ?
Tof nummerquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
evanescence in de top 2000 bupa.
Een mod notabene die aanzet tot slowchat in het FB-topic, laten we hem erop wijzen dat hij fout zitquote:
Gaan we staken?quote:Op zondag 31 december 2006 01:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een mod notabene die aanzet tot slowchat in het FB-topic, laten we hem erop wijzen dat hij fout zit!
Wat jij wilquote:
Dat is voor jou toch juist een droom die uitkomtquote:Op zondag 31 december 2006 12:14 schreef Zhenar het volgende:
Damn, er komen zeven mensen logeren vannacht... dat gaat echt krap worden![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 12:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is voor jou toch juist een droom die uitkomt? Acht bezwete lichamen in één ruimte
!
Met zijn 2en was het al zo "gezellig"quote:Op zondag 31 december 2006 12:14 schreef Zhenar het volgende:
Damn, er komen zeven mensen logeren vannacht... dat gaat echt krap worden![]()
Totdat je in 2 gaten gevuld bent he, dan maakt het zeker niks meer uitquote:Op zondag 31 december 2006 12:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het maar ranzig en irritant.
Dizzlequote:
20 januari bijvoorbeeld?quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, ik ga er vandoor naar een topfeestje vanavond.
Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en veel plezier verder allemaal in ShowChat en wellicht misschien nog tot ziens ergens volgend jaar
quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Dizer het volgende:
en wellicht misschien nog tot ziens ergens volgend jaar
Que?quote:Op zondag 31 december 2006 13:15 schreef Bupatih het volgende:
Soup du jour!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |