Nou...in Nederland proberen ze dan toch een gewone bevalling.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:32 schreef MissX het volgende:
[..]
Misschien ligt het kindje wel gewoon in een stuit, is helemaal ernstig. Maar een keizersnee is dan vaak wel aan te raden.
Ik zou het zelf echt niet durven, stel dat er iets met de navelstreng of zo gebeurd, dat risico is ook aanwezig. Ik las laatst bij iemand waarbij de navelstreng om de nek van het kindje zat, ook in stuitligging, wel goed afgelopen door de keizersnee. Ik zou zelf het risico niet nemen, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:06 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Nou...in Nederland proberen ze dan toch een gewone bevalling.
Ik kreeg een tweeling in stuitligging,no problem!
Nee joh, daar gaat hun designerkutje van flubberen.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom toch al die keizersnedes? Is bevallen door de kut soms niet chique genoeg ofzo?
Bron?quote:Op zondag 28 mei 2006 09:28 schreef The_Voice_Within het volgende:Angelina & Brad hebben een dochtertje genaamd Shiloh Nouvel Jolie-Pitt gekregen!!
Bron?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:58 schreef Relin het volgende:
Rafael van der Vaart en Sylvie Muts zijn ook ouders geworden.
Een kereltje, wat hopelijk voor hun gaat luisteren naar de naam Damián Rafael.
Wie is dat?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:01 schreef La_Guiri het volgende:
Debby Pfaff is bevallen van een zoon genaamd Liam.
Ik moest er ook even voor googlen, maar het is kennelijk een dochter van Jean Marie Pfaff ook bekend van de RLS de Pfaffs.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:01 schreef La_Guiri het volgende:
Debby Pfaff is bevallen van een zoon genaamd Liam.
Oké, ik sla deze even over.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik moest er ook even voor googlen, maar het is kennelijk een dochter van Jean Marie Pfaff ook bekend van de RLS de Pfaffs.
Rafaël en Sylvie hebben een zoon!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef Cheesecake het volgende:
AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart is zondagavond bevallen van een zoon. Het kind van de voormalige presentatrice en voetballer Rafael van der Vaart heet Damián Rafael. Dat maakte de manager van de kersverse ouders bekend.
Het paar was onlangs vanuit het Duitse Hamburg naar Nederland gereisd om het kindje in het thuisland ter wereld te laten komen. Nadat er zwangerschapsvergiftiging was geconstateerd bij de aanstaande moeder, is besloten het jongetje vervroegd te laten worden geboren. Moeder en zoon maken het goed, maar moeten de komende dagen nog wel in het ziekenhuis blijven.
Vader Van der Vaart sluit zich komende week aan bij de selectie van het Nederlands voetbalelftal. Hij gaat zich dan voorbereiden op het WK in Duitsland, dat 9 juni begint.
Bron: de Telegraaf
Van harte gefeliciteerd Rafael en Sylvie. Veel geluk met zn drietjes
![]()
Ik vind het voor hun doen nog best meevallenquote:
Echt zo'n typisch woonwagenkamp naam.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:37 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind het voor hun doen nog best meevallen![]()
![]()
Hmmm, ondanks dat ik Sylvie een doos vind geloof ik niet dat ze zwangerschapsvergiftiging zou gebruiken voor haar vroegtijdige bevalling. Maar dit onderwerp ligt een beetje gevoelig bij mij, ik ben zelf een halve maand te vroeg geboren door zwangerschapsvergiftiging dus helemaal objectief bekijk ik dit niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:
"toevallig" hoor.. een zwangerschapsvergiftiging. Volgens mij komt het ze wel èrg goed uit
Dit is niet lullig bedoeld ofzo hoor.. maar ligt het gevoelig dat je een halve maand te vroeg geboren bent hierdoor? Daar heb je toch zelf normaal gesproken geen last van?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmmm, ondanks dat ik Sylvie een doos vind geloof ik niet dat ze zwangerschapsvergiftiging zou gebruiken voor haar vroegtijdige bevalling. Maar dit onderwerp ligt een beetje gevoelig bij mij, ik ben zelf een halve maand te vroeg geboren door zwangerschapsvergiftiging dus helemaal objectief bekijk ik dit niet.
Het gaat er niet om dat ik te vroeg geboren ben, daar heb ik inderdaad geen last van. Het gaat om het begrip zwangerschapsvergiftiging op zich.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit is niet lullig bedoeld ofzo hoor.. maar ligt het gevoelig dat je een halve maand te vroeg geboren bent hierdoor? Daar heb je toch zelf normaal gesproken geen last van?
Tsja, als een 'beroemdheid' bevalt dan wordt alles breed uitgemeten natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:18 schreef PsyCha het volgende:
Het kan ook nooit goed he? Ben zelf geen fan Syl-raf, maar om zo moeilijk te doen over een naam. Please!
hahaha ja ik ookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:18 schreef PsyCha het volgende:
Het kan ook nooit goed he? Ben zelf geen fan Syl-raf, maar om zo moeilijk te doen over een naam. Please!
Ik denk dan altijd aan Damian Grimaldi van ATWT![]()
Jaaaaaaaaaaa een Beagle!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:05 schreef ivetje het volgende:
Shiloh, da's toch zo'n film over een hond met die naamWel leuke naam vind ik trouwens.
Yep. Tenminste, volgens Life& Style:quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:23 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl las net ergens dat Angelina Jolie met een keizersnede bevallen zou zijn omdat de baby in stuit lag.
quote:While Angelina, 31, had hoped to deliver Shiloh naturally at the Burning Shore resort in Africa, the compound where the Jolie-Pitts have been staying for months, last-minute complications forced them to go to the hospital. "The baby was turned, so they had to do a C-section," says a Pitt family friend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |