abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38066735
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 21:32 schreef Molline het volgende:
'k wist niet eens dat ie alweer een vriendin had.

Als het waar is, ben ik heel blij voor hem.
Al een hele tijd gaat hij met haar. Leuk voor hem. Als ik 1 het geluk gun..en dan vooral langdurig geluk, is het Dinand wel.
pi_38086446
Big Sister Mona zwanger

AMSTERDAM - Oud-Big Brother deelneemster Mona is in verwachting. "Geweldig! Ik geniet enorm van het bijzondere gevoel dat er een mensje in mij groeit."
Vanwege de zwangerschap zet Mona haar voorgenomen huwelijk met vriend Jos even in de koelkast. "Ik wil strak in het lijfje zitten voor de jurk," zo verklaart ze stellig.

Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)er_Mona_zwanger.html
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 23 mei 2006 @ 01:03:25 #103
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_38109712
Op perezhilton.com wordt vermeld dat Angelina Jolie dit weekend zou zijn begonnen met de bevalling.
quote:
We just received this email from a random reader, so we have no way of verifying the authenticity of the information. But, Angelina had been rumored to be giving birth this weekend.

I heard from a contact in Namibia that Angelina is expected to give birth within a few hours and all hospitals in the area are on standby. She's already been in labor for several hours.
OMG. We're so excited.

Can you handle it???

Let's hope it's true. We wanna see the baby!!!
Back in business.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:09:06 #104
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_38121760
Ik zag gister bij Shownieuws dat Idol Charissa afgelopen woensdag 17 mei is bevallen van een dochtertje!
Het meisje heeft de naam Zoë gekregen!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_38124072
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik zag gister bij Shownieuws dat Idol Charissa afgelopen woensdag 17 mei is bevallen van een dochtertje!
Het meisje heeft de naam Zoë gekregen!
Stond al in het topic
Verschrikkelijke naam overigens
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38124355
Prachtig kindje trouwens, en wat zag Charissa er goed uit!
pi_38132143
Gio is vader geworden!
quote:
[Bron: FR1908-Online.nl]
Oud Feyenoorder Giovanni van Bronckhorst is gisteren voor de tweede keer vader geworden van een gezonde zoon. Joshua van Bronckhorst en zijn moeder maken het goed. Door de blije gebeurtenis zal de kersverse Champions League winaar zich pas aanstaande woensdag bij de selectie van het Nederlands elftal voegen.
pi_38135833
Joshua, leuke naam.
Hoe heet het kindje van Geri Halliwel eigenlijk?
pi_38135993
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Joshua, leuke naam.
Hoe heet het kindje van Geri Halliwel eigenlijk?
Dat wou ik net gaan posten. Hou je vast.....

Bluebell Madonna Halliwel
pi_38136043
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:28 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Oh my, je maakt een grapje hoop ik?
Madonna is al behoorlijk fout, maar bij Bluebell zie ik eerder een pasgeboren kalfje voor me.
pi_38136189
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Oh my, je maakt een grapje hoop ik?
Madonna is al behoorlijk fout, maar bij Bluebell zie ik eerder een pasgeboren kalfje voor me.

Helaas voor het kind is het geen grapje.
pi_38136336
Oh God, ik las het ook net elders.. dat is niet eens een 'naam' te noemen.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 20:42:28 #113
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38136522
Maar Gerri ziet er wel geweldig uit! En de baby is lief!
pi_38136771
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:42 schreef Liejannuh het volgende:
Inderdaad, ze straalt echt als een nieuwe moeder.
pi_38138139
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:42 schreef Liejannuh het volgende:
Zeker, mooie foto
pi_38152229
Geri ziet er erg goed uit idd!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:05:16 #117
47102 Elvi
miemkwien
pi_38154719
Bleubell
Klinkt als n nieuwe soor Babybell-smaakje... *naast paars en rood nu ook: Bleubell!*
pi_38163266
Afrikaans stamhoofd zoekt naam showbizzbaby
LONDEN (ANP) - Showbizzpaar Angelina Jolie (30) en Brad Pitt (42) heeft een Afrikaans stamhoofd gevraagd een naam te zoeken voor hun kindje, dat binnenkort zal worden geboren. Dat schrijft de Britse boulevardkrant The Daily Mirror woensdag.

De hooggeplaatste Samuel Nuuyoma uit Namibië zegt in de krant dat het prominente paar hem onder een diner heeft gevraagd om over een passende naam voor het kind na te denken. Volgens Nuuyoma zal hij naar het ziekenhuis gaan wanneer het kind is geboren en het een naam geven. Welke namen op zijn lijstje staan wilde hij in de krant niet verraden.

pi_38163333
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:55 schreef Molline het volgende:
Afrikaans stamhoofd zoekt naam showbizzbaby
LONDEN (ANP) - Showbizzpaar Angelina Jolie (30) en Brad Pitt (42) heeft een Afrikaans stamhoofd gevraagd een naam te zoeken voor hun kindje, dat binnenkort zal worden geboren. Dat schrijft de Britse boulevardkrant The Daily Mirror woensdag.

De hooggeplaatste Samuel Nuuyoma uit Namibië zegt in de krant dat het prominente paar hem onder een diner heeft gevraagd om over een passende naam voor het kind na te denken. Volgens Nuuyoma zal hij naar het ziekenhuis gaan wanneer het kind is geboren en het een naam geven. Welke namen op zijn lijstje staan wilde hij in de krant niet verraden.

Dan heet het dadelijk Shaka Zulu of Umfufu ofzo. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_38163439
Het zal i.i.g. vast wel een heel originele (lees: vreemde) naam worden ben ik bang.
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:00:30 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38163470
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:57 schreef MUUS het volgende:

Dan heet het dadelijk Shaka Zulu of Umfufu ofzo. .
Half, daddy, I want half!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_38163558
Misschien wel Mufasa of Simba!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_38163575
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Half, daddy, I want half!
Naked bitch on a zebra.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:18:39 #125
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_38164266
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:03 schreef MUUS het volgende:

[..]

Naked bitch on a zebra.

Het word in ieder geval niet Africa!
pi_38177735
quote:
GWEN GIVES BIRTH??"

InsiderGossip.com has learned through a source close to the Stefani/Rossdale family that Gwen Stefani has given birth to the couple’s first child. It is believed that Stefani gave birth early this morning (May 24th) in London, however the location and gender have not been confirmed yet. The couple isn’t expected to officially announce the birth for another week once they are settled back at home with the child.
HOEII!!!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_38181913
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:28 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

quote:
Geri Halliwell noemt dochter Bluebell Madonna

(Novum) - Ex-Spice Girl Geri Halliwell heeft haar dochtertje Bluebell Madonna genoemd, naar een wilde hyacint en de wereldberoemde popster. Dat zegt de roodharige zangeres in een negentien pagina tellend artikel in het Britse tijdschrift Hello! Het duurde even voordat Geri de naam van haar dochter naar buiten bracht. Bluebell kwam al tien dagen geleden ter wereld.
Halliwell heeft een uitgebreide verklaring voor haar naamkeuze. "In de laatste weken van mijn zwangerschap liep ik door het park en overal om me heen groeiden blauwe wilde hyacinten. Toen mijn moeder later vertelde dat het een hele zeldzame en bijzondere bloem is, wist ik dat deze naam voor mijn dochter was bestemd."

Ook voor de twee naam, Madonna, heeft de 33-jarige Geri een duidelijke uitleg. "Toen Bluebell werd geboren, zwaaide ze wild met haar armpjes boven haar hoofd, alsof ze wilde zeggen: hallo, hier ben ik. En ze schreeuwde alsof haar leven ervan af hing." Die schreeuw om aandacht zag Halliwell als een teken. Bovendien heet volgens haar, behalve de heilige maagd en de popster, niemand anders Madonna.

Het moederschap beschrijft de voormalige Spice Girl 'alsof ik mijn eigen kleine pop heb'. Ook meent ze dat het al het succes van de wereld niet opkan tegen de aanblik van de kleine Bluebell in haar armen. Over de vader, de Amerikaanse scenarioschrijver Sacha Gervasi, wil ze niet kwijt, behalve dat hij niet wordt betrokken bij de opvoeding.
pi_38188846
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:57 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

HOEII!!!
Op onderstaande foto is ze in ieder geval nog zwanger.

Stylish!
Eeuwig vijfentwintig
pi_38190864
Ziet er goed uit zeg Ze heeft wel echt aaaaaltijd die knalrode lipstick
pi_38199107
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 10:22 schreef Moja het volgende:
Ziet er goed uit zeg Ze heeft wel echt aaaaaltijd die knalrode lipstick
Jaa, da's d'r handelsmerk. Knalrode kissproof lipstick van Anna Sui.
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:05:31 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38199611
Terwijl ze in een van d'r clips (die zwartwitte, ik weet het liedje niet meer) alleen maar van die hele zachtroze gloss opheeft, dat staat 'r veeeeel mooier vind ik
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_38212348
Britney begint toch al een aardig buikje te kweken:

pi_38212540
Ze ziet er goed uit dit keer
And you know I might
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:53:59 #134
30488 coolbabe
My little pwny
pi_38212681
Maar wat een stalpoten zeg
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:56:03 #135
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_38212740
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:53 schreef coolbabe het volgende:

Ja, dan weet Gwen Stefani zich beter te kleden tijdens haar zwangerschap
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_38212854
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:53 schreef coolbabe het volgende:
Titney heeft altijd al biggenpoten+stierennek gehad. Gwen heeft gewoon betere stylisten.
pi_38251179
quote:
It's a boy!

Us Weekly has been on it!

Sources at Cedars-Sinai Medical Center in Los Angeles confirm to Us that Gwen Stefani gave birth to a baby boy shortly before 1 p.m. on Friday. After the C-section delivery, Stefani's husband, Gavin Rossdale, and Stefani's father walked out of the operating room and greeted waiting family in a private room. Rossdale announced that the baby had been born and the entire room started screaming and clapping. Sources say the rocker parents are considering calling him Kingston, or "King" for short.
Awww. Kingston is not only a nod to Rossdale's native England, but Elvis would approve too of their little King.

And so do we!

Can't wait to see the beautiful boy!
Gwen Stefani dus bevallen?
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_38251244
Werd tijd ook..
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:15:41 #139
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_38254348
Kind heet nu officieel volgens betrouwbare bronnen (aldus perez)
Kingston James McGregor Rossdale.
pi_38257191
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Titney heeft altijd al biggenpoten+stierennek gehad. Gwen heeft gewoon betere stylisten.
Het enige wat Gwen tijdens haar zwangerschap heeft gedragen was een stylish verantwoorde soepjurk, steeds in een andere kleur. Nou geweldig
Brit kan dat korte jurkje wel hebben vind ik.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 10:57:06 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38261017
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:11 schreef KinkyGiraf het volgende:

Gwen Stefani dus bevallen?
Ja, van zoontje Kingston James McGregor:
quote:
Het is wachten op een kindje uit de A-lijst categorie der celebs. Na TomKat heeft Gwen Stefani ook geworpen en is Brangelina dus nu aan de beurt. De voormalige zangeres van No Doubt heeft een zoontje gekregen. Moeder en kind doen het volgens een woordvoerster prima. Kingston James McGregor Rossdale woog zevenenhalve pond. Het kleine mannetje is het eerste kind van Gwen met rocker Gavin Rossdale.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 11:20:30 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38261602
Staat er vandaag een keizersnee op het menu van Angelina Jolie?
quote:
Angelina Jolie is scheduled to give birth by Caesarean section tomorrow, Saturday, May 27, In Touch has learned exclusively.

Although she had really wanted to have a natural birth, Angelina's doctors are urging her to have the procedure due to a minor complication. "There's nothing seriously wrong,” an insider says. "They are expecting it all to be routine.”

Angelina, 30, is scheduled to have the C-section at a Namibian hospital, according to the insider. The father of the child, Brad Pitt, 42, is expected to be by her side.

Angelina had been planning to give birth at the Burning Shore Beach Lodge in Swakopmund — the African resort where she, Brad and her two adopted children, Maddox, 4, and Zahara, 16 months, have been staying for the past two months. But the doctors have advised her she will be safer in a hospital.

The baby, a girl, will be delivered by her American ob-gyn, assisted by local doctors, the insider adds. “Everyone is very excited, Maddox in particular,” says an insider in Africa. “He knows he is getting a new baby sister, now they are telling him how soon it will be.”

The long-awaited birth is a week before Angelina's June 3 due date.
pi_38261643
Kingston James McGregor, da's nog eens een naam.
pi_38262665
Wat een naam maar toch leuk Weet iemand waarom 't een keizersnee was?
pi_38262680
quote:
Although she had really wanted to have a natural birth, Angelina's doctors are urging her to have the procedure due to a minor complication. "There's nothing seriously wrong,” an insider says. "They are expecting it all to be routine.”
Wat een onzin dan ook. En wat is zij voor iemand om daar aan toe te geven dan, aan die dokters en hun paniek.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 11:59:05 #146
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_38262723
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:57 schreef Syytön het volgende:

[..]

Wat een onzin dan ook. En wat is zij voor iemand om daar aan toe te geven dan, aan die dokters en hun paniek.
En wie ben jij voor iemand om daarover te oordelen vanuit je luie stoel in nederland?
pi_38262791
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:59 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

En wie ben jij voor iemand om daarover te oordelen vanuit je luie stoel in nederland?
Ik ben een nuchtere user die gewoon haar mening geeft vanuit een niet zo'n luie stoel.
pi_38269283
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat een naam maar toch leuk Weet iemand waarom 't een keizersnee was?
Jij vindt het geen leuke naam begrijp ik
pi_38271944
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:57 schreef Syytön het volgende:

[..]

Misschien ligt het kindje wel gewoon in een stuit, is helemaal ernstig. Maar een keizersnee is dan vaak wel aan te raden.
pi_38272112
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:32 schreef MissX het volgende:

[..]

Misschien ligt het kindje wel gewoon in een stuit, is helemaal ernstig. Maar een keizersnee is dan vaak wel aan te raden.
Of de placenta ligt voor de uitgang, dan wordt het ook lastig voor die baby om er uit te komen Is ook niet ernstig opzich.
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')