Hmmm, ondanks dat ik Sylvie een doos vind geloof ik niet dat ze zwangerschapsvergiftiging zou gebruiken voor haar vroegtijdige bevalling. Maar dit onderwerp ligt een beetje gevoelig bij mij, ik ben zelf een halve maand te vroeg geboren door zwangerschapsvergiftiging dus helemaal objectief bekijk ik dit niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:
"toevallig" hoor.. een zwangerschapsvergiftiging. Volgens mij komt het ze wel èrg goed uit
Dit is niet lullig bedoeld ofzo hoor.. maar ligt het gevoelig dat je een halve maand te vroeg geboren bent hierdoor? Daar heb je toch zelf normaal gesproken geen last van?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmmm, ondanks dat ik Sylvie een doos vind geloof ik niet dat ze zwangerschapsvergiftiging zou gebruiken voor haar vroegtijdige bevalling. Maar dit onderwerp ligt een beetje gevoelig bij mij, ik ben zelf een halve maand te vroeg geboren door zwangerschapsvergiftiging dus helemaal objectief bekijk ik dit niet.
Het gaat er niet om dat ik te vroeg geboren ben, daar heb ik inderdaad geen last van. Het gaat om het begrip zwangerschapsvergiftiging op zich.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit is niet lullig bedoeld ofzo hoor.. maar ligt het gevoelig dat je een halve maand te vroeg geboren bent hierdoor? Daar heb je toch zelf normaal gesproken geen last van?
Tsja, als een 'beroemdheid' bevalt dan wordt alles breed uitgemeten natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:18 schreef PsyCha het volgende:
Het kan ook nooit goed he? Ben zelf geen fan Syl-raf, maar om zo moeilijk te doen over een naam. Please!
hahaha ja ik ookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:18 schreef PsyCha het volgende:
Het kan ook nooit goed he? Ben zelf geen fan Syl-raf, maar om zo moeilijk te doen over een naam. Please!
Ik denk dan altijd aan Damian Grimaldi van ATWT![]()
Jaaaaaaaaaaa een Beagle!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:05 schreef ivetje het volgende:
Shiloh, da's toch zo'n film over een hond met die naamWel leuke naam vind ik trouwens.
Yep. Tenminste, volgens Life& Style:quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:23 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl las net ergens dat Angelina Jolie met een keizersnede bevallen zou zijn omdat de baby in stuit lag.
quote:While Angelina, 31, had hoped to deliver Shiloh naturally at the Burning Shore resort in Africa, the compound where the Jolie-Pitts have been staying for months, last-minute complications forced them to go to the hospital. "The baby was turned, so they had to do a C-section," says a Pitt family friend.
Teunquote:Guus Meeuwis opnieuw vader
Uitgegeven: 31 mei 2006 17:11
Laatst gewijzigd: 31 mei 2006 17:14
AMSTERDAM - Guus Meeuwis is woensdag voor de derde keer vader geworden. Zijn zoontje Teun is kort na middernacht geboren, laat het management van de 34-jarige Brabantse zanger weten.
Teun woog bij zijn geboorte ongeveer zeven pond en is kerngezond. "We zijn intens gelukkig", melden Meeuwis en zijn vrouw Valérie op de website van de zanger. Hun twee andere kinderen heten Sarah en Pepijn.
De baby is geboren op een druk moment in de loopbaan van de zanger. Volgende maand geeft Meeuwis drie concerten in het Philips Stadion in Eindhoven. Alle concerten zijn uitverkocht.
quote:It's a boy for Oscar winner Mira Sorvino and her actor-husband, Chris Backus. Sorvino gave birth to the couple's second child, Johnny, on Monday at Cedars-Sinai Hospital in Beverly Hills, Calif. The infant weighed 7 pounds, 14 ounces.
"The baby is healthy and happy, and mother and the rest of the family are very, very excited," Sorvino's representative, Ed Choi, told The Associated Press on Tuesday.
Sorvino, 38, and Backus, 24, have an 18-month-old daughter, Mattea Angel. The couple were married in 2004.
Oeps ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |