Teunquote:Guus Meeuwis opnieuw vader
Uitgegeven: 31 mei 2006 17:11
Laatst gewijzigd: 31 mei 2006 17:14
AMSTERDAM - Guus Meeuwis is woensdag voor de derde keer vader geworden. Zijn zoontje Teun is kort na middernacht geboren, laat het management van de 34-jarige Brabantse zanger weten.
Teun woog bij zijn geboorte ongeveer zeven pond en is kerngezond. "We zijn intens gelukkig", melden Meeuwis en zijn vrouw Valérie op de website van de zanger. Hun twee andere kinderen heten Sarah en Pepijn.
De baby is geboren op een druk moment in de loopbaan van de zanger. Volgende maand geeft Meeuwis drie concerten in het Philips Stadion in Eindhoven. Alle concerten zijn uitverkocht.
quote:It's a boy for Oscar winner Mira Sorvino and her actor-husband, Chris Backus. Sorvino gave birth to the couple's second child, Johnny, on Monday at Cedars-Sinai Hospital in Beverly Hills, Calif. The infant weighed 7 pounds, 14 ounces.
"The baby is healthy and happy, and mother and the rest of the family are very, very excited," Sorvino's representative, Ed Choi, told The Associated Press on Tuesday.
Sorvino, 38, and Backus, 24, have an 18-month-old daughter, Mattea Angel. The couple were married in 2004.
Oeps ...quote:
Een normale naam!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:50 schreef Copycat het volgende:
Mira Sorvino en haar man Chris Backus hebben er een zoontje bij:
[..]
Ik vind het op zich ook een leuke naam, niet voor een kind eigenlijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa een Beagle!![]()
Maar om je dochter dan zo te noemen...hmz.
Onze Beagle heet Ozzienaar de kippenbijter
quote:AMSTERDAM - 'The Mummy'-actrice Rachel Weisz is moeder geworden. De Britse actrice, die eerder dit jaar een Oscar won voor haar rol in The Constant Gardener, is in New York bevallen van een zoon.
Het jongetje is het eerste kind voor Rachel en haar verloofde Darren Aronofsky. Hoe hun zoontje heet, is nog onbekend. Wel heeft Rachel al eerder laten weten dat één naam, in verband met de onderscheiding die ze begin dit jaar ontving, in ieder geval geen kans maakte: Oscar
Juist, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:22 schreef Batman2k het volgende:
waarschijnlijk bedoelen ze dat het mooi zou zijn als ze nu een jongen krijgen.. tis een quote van een belg he
Wie?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:31 schreef teigan het volgende:
Ik las net dat Jacques Villeneuve zijn vrouw ook in blijde verwachting is...
Ik zou me eens inlezen als ik jou wasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:14 schreef Perzikje het volgende:
Zangeres Gwen Stefani krijgt zoon
was 26 mei al gemeldt, vandaarquote:It's a boy!
Us Weekly has been on it!
Sources at Cedars-Sinai Medical Center in Los Angeles confirm to Us that Gwen Stefani gave birth to a baby boy shortly before 1 p.m. on Friday. After the C-section delivery, Stefani's husband, Gavin Rossdale, and Stefani's father walked out of the operating room and greeted waiting family in a private room. Rossdale announced that the baby had been born and the entire room started screaming and clapping. Sources say the rocker parents are considering calling him Kingston, or "King" for short.
Awww. Kingston is not only a nod to Rossdale's native England, but Elvis would approve too of their little King.
And so do we!
Can't wait to see the beautiful boy!
hierquote:
Ik denk dat hiermee wordt bedoeld dat er op pagina 3 'al' melding is gemaakt van de geboorte van Gwen d'r zoontje.quote:
Ach gossie, wat een popjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
En de larf van brad en angelina
[afbeelding]
Oeps, is me helemaal ontgaan...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk dat hiermee wordt bedoeld dat er op pagina 3 'al' melding is gemaakt van de geboorte van Gwen d'r zoontje.
En ja dus
Ga je gang:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind die lippen echt kei lekker van Shiloh
ik zou ze zo heel lang willen kussen
Vreemde foto van het "larfje"het ziet er opgeplakt uitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
We zijn hier zeer up to datequote:
Aaah...zijn er al meer foto's? Ze heeft de lippen van mama zo te zien...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Nog iets:quote:Taken from celebrity-babies.com, "A source confirms to us that People magazine will have the first photos of Kingston James McGregor in their issue this week. Star magazine quoted the price of the photos of $575,000, but we cannot confirm this. Gwen Stefani and Gavin Rossdale welcomed their son into the world last Friday. The issue will be out Wednesday in major cities, and Friday elsewhere."
Hoop het inderdaad van nietquote:Thanks to Claire, it's rumored that Gwen has been thinking of getting a tatoo to cover her C-section scar. "She's getting roses and angels inked on her stomach when it's healed".
For the record, im claiming that this article is false, the statement came from an "inside source," yeah right.
Achja, als zij dat mooi vind. Maar ik dacht altijd dat je niet over een litteken heen kon tatoeëren?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
De foto's van Gwen en d'r baby komen er ook aan![]()
Van beacon-street.net:
[..]
Nog iets:
[..]
Hoop het inderdaad van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |