quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:10 schreef Troel het volgende:
OK, het wordt gewoon oktober.
7 oktober
pandorah
Troel
teigan
14 oktober
pandorah
Troel
teigan
28 oktober
pandorah
Troel
teigan
Tja, dan zal mijn vriend iemand anders op vakantie moeten meenemen... vrijwilligers?quote:
Nou... bijna net zo leuk... echt niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef Levitation het volgende:
Maar, da's natuurlijk bijna net zo leuk als met jullie gaan eten!![]()
Ik kan niet mee naar de meet, want ik moet helaas naar Hong Kong.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, dan zal mijn vriend iemand anders op vakantie moeten meenemen... vrijwilligers?![]()
Je zult wel verder gaan dan alleen Hongkong, hoor... Als je met 'm meegaat zul je ook mee naar Nieuw Zeeland moeten. Arme jij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan niet mee naar de meet, want ik moet helaas naar Hong Kong.
Sorry, mensjes.
Geregeld
Misschien kan ik dat net aan... nou ja, vooruit. Zodat jij mee kan naar de meet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je zult wel verder gaan dan alleen Hongkong, hoor... Als je met 'm meegaat zul je ook mee naar Nieuw Zeeland moeten. Arme jij.![]()
Je bent een schatquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat net aan... nou ja, vooruit. Zodat jij mee kan naar de meet.
Geen idee, weet jij het?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef octopussy het volgende:
wat is er in september dan?
Dan ben ik met vakantiequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef octopussy het volgende:
wat is er in september dan?
Een tpv? Die's nieuw!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:49 schreef Sanne het volgende:
Ik ben gek op etentjes en wil dit topic graag terug kunnen vinden.
Tijd voor een tussen-meet!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:11 schreef Fannetje het volgende:
En, is er nog gemeet?
Maar de volgende is dus pas in oktober?
precies...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:00 schreef teigan het volgende:
sauna is altijd leuk...
Maar waar je het ook doet, er is altijd wel iemand die er het halve land voor af moet reizen...
hm, die kan ik vriendje best voeren denk ik...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:06 schreef octopussy het volgende:
[..]
Psst niet doorvertellen : sauna actie
hoe weet je dat nou? wel eens gedaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:34 schreef Troel het volgende:
In mijn nakie ga ik niet naar een sauna, das niet lekker
September zou hem voor mij oko niet worden, oa. 24 uurs skatetocht, mijn verjaardag, die van mijn vader en de start van mijn LIO jaar..quote:7 oktober
pandorah
Troel
teigan
Rewimo
14 oktober
pandorah
Troel
teigan
28 oktober
pandorah
Troel
teigan
Rewimo
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:17 schreef Troel het volgende:
Er is nog gemeet, maar dan met een andere groep
Je maakt je eigen kind maarquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Heb je dan ook een kind voor mij? Ik ken alleen kinderen die ouder zijn dan 12.
Dat wordt dan nog even wachten op Land van Ooit. Negen maanden aflevertijd als het snel gaat...bagger service.quote:
Dan word ik heel misselijk, dat wil je niet meemaken....quote:
Met mijn buik zekerquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
Trampoline springen in Scheveningen?
Gegarandeerd goed voor heel veel lol!
Owja! Dat is wel een punt!quote:
En dan die vellen omhooglaten waaien zodat ik ze tegen mijn kop krijg en met ambulance en hersenschudding afgevoerd wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
Trampoline springen in Scheveningen?
Gegarandeerd goed voor heel veel lol!
Whehehe, Bert heeft nooit wat gezegd over dat ik geen mensen mee mocht nemen naar het winkeltje van de trouwjurk om hem te laten zienquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:28 schreef Pandorah het volgende:
Punniken? Dan ga ik liever figuurzagen geloof ik
En trampolinespringen in Scheveningen lijkt mij wel geinig. Ik mocht dat vroeger nooit![]()
![]()
Of iets totaal anders: in A'foort zijn in dat weekend de musea gratis. Daar kunnen we uit kiezen. Of het is mogelijk om een rondvaart te doen door A'foort. Zie de site van de VVV. Ik ga nog wel even verder peinzen...
Dan weten we wat we gaan doen dus: stadswandeling + rondvaartboot door A'foort inclusief het trouwwinkeltjequote:Op woensdag 27 september 2006 08:50 schreef Troel het volgende:
Whehehe, Bert heeft nooit wat gezegd over dat ik geen mensen mee mocht nemen naar het winkeltje van de trouwjurk om hem te laten zien![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Over welk weekend hebben we het hier eigenlijk
Is op zondag hè? Komt voor mij heel slecht uit, omdat het altijd pas in de middag is en dan moet ik nog helemaal terug naar Haarlem.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
REwimo kom jij 29 oktober nog naar Dongen of niet? Zou wel leuk zijn!
Dat zei ik ook over Den Bosch en daar was ook niemand enthousiast overquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:48 schreef Pandorah het volgende:
Naja, ik heb ooit ergens boven een voorstel gepost maar geen reactie op gehad. Dus andere voorstellen dan rondwandeling + rondvaartboot welkom! Ik heb te weinig tijd om wat anders te bedenken...
Den Bosch vind ik ook goed maar zijn daar leuke dingen te doen (volgens mij vroegen we dat nog af)? Eeterij is altijd lekker om te eten uiteraardquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:54 schreef Fannetje het volgende:
Dat zei ik ook over Den Bosch en daar was ook niemand enthousiast over
Nou ja, een rondvaart & stadswandeling had ik dus al geopperd. Verder kun je er kennelijk ook bonbons maken, maar dat hebben we pas nog gedaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:57 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Den Bosch vind ik ook goed maar zijn daar leuke dingen te doen (volgens mij vroegen we dat nog af)? Eeterij is altijd lekker om te eten uiteraard![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel meer voor een dieetclubfotoshootZonder slanke modellen
(met uitzondering van degenen die hier afgevallen zijn uiteraard). En daar kan ik een legertje fotografen voor regelen ook als het moet
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:22 schreef Rewimo het volgende:
Een vraag van de fotografen: hebben jullie ideeën over de locatie voor een fotomeet? Dus strand, bos, misschien zelfs wel concrete locaties?
Ik dacht zelf aan een plaatsje als Volendam, of bijvoorbeeld de tuinen van Kasteel de Haar in Haarzuilens.
Misschien is het trouwens handig om de meetperikelen te verplaatsen naar het Dieetclubmeettopic? Isa, kun jij de relevante posts daarheen hengelen?
Dat klinkt super!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:26 schreef Troel het volgende:
Naar Utrecht en dan de sneltram
En dat is dus gewoon neerploffen in de sneltram en uitstappen op het eindpunt. Het is dan in mijn tempo van vorig jaar 10 minuutjes lopen.
In een normaalmensentempo is dat dus een minuut of 4.
Een poging tot gedicht en/of knutsel? Kan ieder kiezen wat ze het makkelijkste vindt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Moeten we ook knutselen met surprises?
Wat ben ik vergeten?quote:
HCC.quote:
Ik qoute mezelf even. Ik kan dus de 19e en de 26 wel. De 18e misschien en de 25e niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:06 schreef Fannetje het volgende:
Oh jammer, de 25e heb ik al een andere meet. Ik vond dit wel een super idee.
De 18e kan ik misschien.
De 19e en 26e kan ik sowieso wel. Een sintmeet kan in principe toch ook wel op een zondag
Je kan haar inderdaad moeilijk de hele dag in een bedje leggen inderdaad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
Jarno rijdt met een vriend mee naar de HCC (inderdaad een computerbeurs), dus ik kan de auto wel meenemen. Vervoer is geen probleem. Ik denk alleen dat het voor Anna te druk wordt. De meetings kennende wordt het erg gezellig, lacherig en behoorlijk luidrichtig, daar is ze nog een beetje jong voor.
quote:
Mmm, ik gokte op een streepjescode als redenquote:
handboogschieten is ook wel erg leuk, heb ik een keer gedaan, toen kreeg ik die draad tegen mijn tiet. Toen vond ik het niet leuk meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:43 schreef teigan het volgende:
jammer isabeau..
ik twijfel nog eerlijk gezegd, die wedstrijd is er dan wel, maar dit lijkt mij veel leuker.....
Nee, Christan gelooft nog heilig in de Sint, dat wil ik nog graag even zo houdenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef Troel het volgende:
Ja, ik gebruik die site ervoor, dat is het makkelijkst!
Ik neem aan dat we elk voor een van de dames een surprise maken en dat we zorgen dat er voor Christan ook wat leuks is, of gaat Christan zelf ook aan de knutsel? (In dat geval kan ik instellen dat Rewimo en Christan elkaar niet mogen hebben)
Pek en verenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:06 schreef YPPY het volgende:
Ik ga natuurlijk wel rollen plakband en lijm gebruiken.![]()
Je brengt me op een ideequote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:17 schreef Troel het volgende:
Ow, en ik wil geen, ik herhaal, geen geintjes met ontbijtkoek in de vorm van poep om aan te geven dat ik stinkpoep heb Rewimo!
Winterefteling!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:52 schreef Fannetje het volgende:
Had ik al verteld dat ze bij de Eeterij voortaan ook een chocoladedessert hebben? Met taart en al?
Ja dahag, ik heb net een nieuwe auto, wat denk je wel?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:02 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk!!
Overigens wil ik geen wiel van een auto hebben. Heb ik al een keer gehad en het is echt een hels karwei om zo'n ding open te krijgen!
En heel erg op tijd reserveren tenzij we naar Elysium gaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:17 schreef octopussy het volgende:
volgens mij is de optimel saunaactie ook weer begonnen, dus weer allemaal zegeltjes verzamelen AUB![]()
Ik heb er al vier. Samen al bijna zesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:27 schreef teigan het volgende:
Ik heb ook zo'n zegel voor korting voor de winterefteling.. Maar aan 1 zegel heb je niet zoveel..
Ik zal ze voor jullie verzamelen... zitten ze ook op de optimel vla?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:17 schreef octopussy het volgende:
volgens mij is de optimel saunaactie ook weer begonnen, dus weer allemaal zegeltjes verzamelen AUB![]()
Ik dacht het wel. Volgens mij zitten ze op alle grote pakken optimel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:15 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik zal ze voor jullie verzamelen... zitten ze ook op de optimel vla?
Ik heb er ook éénquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:15 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb er al vier. Samen al bijna zes
Dat kan wel, maar ik heb de sleutel van de kerkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:
Wat jammer freecell!Kun je niet een keteltje chocomel op de stoep zetten of zo voor die mensen?
Dat mag, maar ik vind het niet erg om dingen in huis te halen hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:35 schreef YPPY het volgende:
Flinke lijst al!
Zullen we allemaal met meenemen Troel? Hoef jij niet alle boodschappen te doen.
En Leiden is goed centraal (nou ja, voor westerlingen dan) en er is vast ook mee te doen in Leidenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:23 schreef YPPY het volgende:
Dat museum klinkt ook erg leuk. Precies het goede onderwerp voor een dieetmeet.
Er is een of andere actie waarmee je 6 euro korting krijgt. Ik heb alleen niet onthouden waarvanquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:14 schreef ymme het volgende:
Als we het financieel redden, willen wij (mijn vriendje en ik) ook samen naar de winterefteling.Zo lief van hem, hij boodt dat van de week aan.
Knorr wereldgerechten. Je moet 6 zegels sparen en kan dan korting krijgen voor 6 personen. Of 1, wat je maar wiltquote:[b]Op maandag 30 oktober 2006 12:36 schreef
Er is een of andere actie waarmee je 6 euro korting krijgt. Ik heb alleen niet onthouden waarvan
Als het goed is wel... Op je gmailquote:Op maandag 6 november 2006 10:17 schreef teigan het volgende:
Ik heb nog niets gezien/ontvangen geloof ik... Kan dat kloppen?
* teigan is nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |