abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42533560
De hele dag haal ik voedingstechnisch niet, maar Den Bosch is wel de moeite om een paar uurtjes heen te gaan. Heb ik gisteren ook gedaan en het is nog steeds een gezellige stad.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:27:07 #152
43556 miss_dynastie
pi_42533918
Wat is er dan zaterdag? Ik snap er nu niks meer van
pi_42559537
miss_d: oorspronkelijk zouden we gaan spareribs eten maar dat gaat niet door omdat veel niet kunnen. Dus hadden we een ander (vaag?) plan...

Ik denk dat ik afhaak omdat het hier best vermoeiend is om in de verbouwzooi te zitten en omdat er weinig animo is. Wel is het misschien leuk om een paar uurtjes in Den Bosch rond te lopen en/of eten, zoals YPPY al schreef . En anders maar snel een saunameet plannen in november of december
pi_42559647
Nou ja, dr is dus eigenlijk niks georganiseerd. Een boottocht moet je ver van tevoren reserveren hier, dus dat gaat in ieder geval niet meer lukken.

Ik heb het echt te druk om nog iets te organiseren, misschien volgende keer beter.
pi_42559721
Ik denk ook volgende keer beter . Zelf heb ik het ook te druk om nu nog wat voor zaterdag te gaan regelen.
pi_42692462
Ok, dan gaan we dus verder..

Volgens mij stonden er twee ideeën op de kalender..

De ene, een fotomeeting, waar we door een aantal fotograven op de foto gezet kunnen worden, werd in het dieetclubtopic door Rewimo geopperd, er zijn een paar fotograven die er wel zin in hebben, maar vanwege de donkere dagen zal dat dan wel redelijk snel moeten gebeuren..

En eventueel nog een saunameeting..
Hier in het hoge noorden is de sauna in Peize na een brand weer helemaal opnieuw opgebouwd en recent heropent... Ik ben daar op zich wel benieuwd naar, maar een locatie midden in het land is misschien wat handiger...

Wie biedt?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42692518
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel meer voor een dieetclubfotoshoot Zonder slanke modellen (met uitzondering van degenen die hier afgevallen zijn uiteraard). En daar kan ik een legertje fotografen voor regelen ook als het moet
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 20:22 schreef Rewimo het volgende:
Een vraag van de fotografen: hebben jullie ideeën over de locatie voor een fotomeet? Dus strand, bos, misschien zelfs wel concrete locaties?

Ik dacht zelf aan een plaatsje als Volendam, of bijvoorbeeld de tuinen van Kasteel de Haar in Haarzuilens.

Misschien is het trouwens handig om de meetperikelen te verplaatsen naar het Dieetclubmeettopic? Isa, kun jij de relevante posts daarheen hengelen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 15 oktober 2006 @ 11:11:10 #158
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_42692768
Ik wil ook wel weer eens meeten en m'n kleine manneke is inmiddels alweer wat groter, dus het is nu ook praktisch weer wat haalbaarder.
Kom maar op met die plannen dus

Fotomeet lijkt me leuk en sauna ook, al vind ik een lokatie middenin het land wat handiger dan helemaal in het hoge Noorden.
pi_42692866
http://forum.fotofanforum.nl/fff/index.php?topic=1134.new#new

Daar heeft Rewimo een balletje opgegooid om fotograven te werven..(is het eigenlijk fotograven of fotografen?)
pi_42693079
Oe, zo'n fotomeet vind ik wel erg spannend... ik vind het wel een leuk idee.

Sauna hoef ik niks meer over te zeggen, denk ik

Oh, nog een nieuwtje over de Eeterij, ze hebben er voortaan een chocoladetoetje!
Met chocoladetaart, mousse en lolly!
pi_42695195
Ik denk dat we gewoon allebei die meetings moeten doen inderdaad (sauna en fotomeet)

ik heb nog een zooitje free for one kaartjes voor de sauna, en dan zou ik zelf graag naar de Zwaluwhoeve gaan (bij Harderwijk in de buurt). Misschien kunnen we dat in november plannen?

en de fotomeeting lijkt me heel leuk, en misschien het handigst voor eind oktober?
pi_42698568
Naar de sauna wil ik wel heel graag weer mee, maar ik kan de eerste twee weekenden van november in ieder geval niet...

Als we die fotomeet eind oktober willen doen, dan moeten we het wel snel vastleggen, zowel datum als lokatie...

Kasteel de Haar lijkt mij wel heel leuk, maar is dat goed te bereiken met OV? Of kunnen er mensen in Utrecht opgepikt worden?
pi_42699300
Een keertje naar de sauna lijkt mij ook erg lekker. Eind november kan ik wel denk ik .
Tja, ik ben niet zo van de foto's dus ik denk niet dat ik naar die fotomeet ga. Misschien dat ik wel even kom kijken maar eind oktober wordt lastig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 oktober 2006 @ 19:08:49 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42702917
Fotomeet moeten we denk ik naar het voorjaar trekken in verband met het licht. Dat hebben fotografen nu eenmaal nodig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42733788
Ik vind alles best, beloven kan ik toch niks.

Is het misschien iets om eind november een surpise-iets te houden? Met cadeautjes/gedichtjes/knutsels voor elkaar? Zeker nu we elkaar meestal vaker ontmoet hebben kan zoiets ook leuk zijn. En dit kan binnen bij slecht weer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:18:25 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_42735445
Ja leuk!

Weekend van 25 en 26 november heb ik nog niets staan, dus dan kan ik! Zaterdag de 18e ook.
Eventueel wil ik mijn huis wel beschikbaar stellen, goed bereikbaar via OV en een grote woonkamer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42735487
Dat lijkt mij ook heel leuk...

De 18de kan ik iig, de 19de ook, en de 25ste ook, maar de 26ste heb ik een wedstrijd van handboogschieten...
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:23:26 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_42735570
ik vind het echt een superleuk idee

http://www.sintlootjes.nl/

Dat kunnen we dan mooi gebruiken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42736771
Leuk idee Ik heb het liefst een zaterdag en is IJsselstein echt goed bereikbaar vanaf 't Noorden? Klinkt als heel vaak overstappen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:26:44 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_42737129
Naar Utrecht en dan de sneltram

En dat is dus gewoon neerploffen in de sneltram en uitstappen op het eindpunt. Het is dan in mijn tempo van vorig jaar 10 minuutjes lopen.

In een normaalmensentempo is dat dus een minuut of 4.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42737328
Leuk idee van die sintlootjes . Ik kan de laatste twee weekenden van november.

Lijkt mij inderdaad het handigst om naar Troel te gaan. Bij ons is het ivm verbouwing een enorme zooi.
Dan kom ik ook maar met de sneltram voordat ik weer verdwaal met de auto e/o merk dat de ringweg weer eens is afgesloten .
pi_42737398
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:26 schreef Troel het volgende:
Naar Utrecht en dan de sneltram

En dat is dus gewoon neerploffen in de sneltram en uitstappen op het eindpunt. Het is dan in mijn tempo van vorig jaar 10 minuutjes lopen.

In een normaalmensentempo is dat dus een minuut of 4.
Dat klinkt super! Doen we.

Nu nog een datum en lootjes trekken. Moeten we ook knutselen met surprises?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:41:39 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_42737576
Datum:

Laten we even van de zaterdagen uitgaan, en dan kiezen tussen de 18e en de 25e?

18 november
Troel
teigan

25 november
Troel
teigan

Mijn suggestie: laten we op de 25e de datum prikken, daarna eventueel nog extra aanmeldingen tot 1 november, gaan we daarna de lootjes trekken (hebben we 2 weken voor de lootjes).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:42:46 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_42737600
Jammer dat er niet zoveel kleine kinderen zijn, anders had ik Bert als sinterklaas verkleed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42737628
18 november
Troel
teigan
Pandorah:

25 november
Troel
teigan
Pandorah:

Ik vind in principe de 25e afspreken en de 1e november als deadline stellen een goed idee.

Troel: als je dan hulp nodig hebt met dingen regelen. Je weet het: ik woon in de buurt dus je kan me gewoon vragen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')