Je maakt je eigen kind maarquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Heb je dan ook een kind voor mij? Ik ken alleen kinderen die ouder zijn dan 12.
Dat wordt dan nog even wachten op Land van Ooit. Negen maanden aflevertijd als het snel gaat...bagger service.quote:
Dan word ik heel misselijk, dat wil je niet meemaken....quote:
Met mijn buik zekerquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
Trampoline springen in Scheveningen?
Gegarandeerd goed voor heel veel lol!
Owja! Dat is wel een punt!quote:
En dan die vellen omhooglaten waaien zodat ik ze tegen mijn kop krijg en met ambulance en hersenschudding afgevoerd wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
Trampoline springen in Scheveningen?
Gegarandeerd goed voor heel veel lol!
Whehehe, Bert heeft nooit wat gezegd over dat ik geen mensen mee mocht nemen naar het winkeltje van de trouwjurk om hem te laten zienquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:28 schreef Pandorah het volgende:
Punniken? Dan ga ik liever figuurzagen geloof ik
En trampolinespringen in Scheveningen lijkt mij wel geinig. Ik mocht dat vroeger nooit![]()
![]()
Of iets totaal anders: in A'foort zijn in dat weekend de musea gratis. Daar kunnen we uit kiezen. Of het is mogelijk om een rondvaart te doen door A'foort. Zie de site van de VVV. Ik ga nog wel even verder peinzen...
Dan weten we wat we gaan doen dus: stadswandeling + rondvaartboot door A'foort inclusief het trouwwinkeltjequote:Op woensdag 27 september 2006 08:50 schreef Troel het volgende:
Whehehe, Bert heeft nooit wat gezegd over dat ik geen mensen mee mocht nemen naar het winkeltje van de trouwjurk om hem te laten zien![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Over welk weekend hebben we het hier eigenlijk
Is op zondag hè? Komt voor mij heel slecht uit, omdat het altijd pas in de middag is en dan moet ik nog helemaal terug naar Haarlem.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
REwimo kom jij 29 oktober nog naar Dongen of niet? Zou wel leuk zijn!
Dat zei ik ook over Den Bosch en daar was ook niemand enthousiast overquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:48 schreef Pandorah het volgende:
Naja, ik heb ooit ergens boven een voorstel gepost maar geen reactie op gehad. Dus andere voorstellen dan rondwandeling + rondvaartboot welkom! Ik heb te weinig tijd om wat anders te bedenken...
Den Bosch vind ik ook goed maar zijn daar leuke dingen te doen (volgens mij vroegen we dat nog af)? Eeterij is altijd lekker om te eten uiteraardquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:54 schreef Fannetje het volgende:
Dat zei ik ook over Den Bosch en daar was ook niemand enthousiast over
Nou ja, een rondvaart & stadswandeling had ik dus al geopperd. Verder kun je er kennelijk ook bonbons maken, maar dat hebben we pas nog gedaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:57 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Den Bosch vind ik ook goed maar zijn daar leuke dingen te doen (volgens mij vroegen we dat nog af)? Eeterij is altijd lekker om te eten uiteraard![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel meer voor een dieetclubfotoshootZonder slanke modellen
(met uitzondering van degenen die hier afgevallen zijn uiteraard). En daar kan ik een legertje fotografen voor regelen ook als het moet
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:22 schreef Rewimo het volgende:
Een vraag van de fotografen: hebben jullie ideeën over de locatie voor een fotomeet? Dus strand, bos, misschien zelfs wel concrete locaties?
Ik dacht zelf aan een plaatsje als Volendam, of bijvoorbeeld de tuinen van Kasteel de Haar in Haarzuilens.
Misschien is het trouwens handig om de meetperikelen te verplaatsen naar het Dieetclubmeettopic? Isa, kun jij de relevante posts daarheen hengelen?
Dat klinkt super!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:26 schreef Troel het volgende:
Naar Utrecht en dan de sneltram
En dat is dus gewoon neerploffen in de sneltram en uitstappen op het eindpunt. Het is dan in mijn tempo van vorig jaar 10 minuutjes lopen.
In een normaalmensentempo is dat dus een minuut of 4.
Een poging tot gedicht en/of knutsel? Kan ieder kiezen wat ze het makkelijkste vindt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Moeten we ook knutselen met surprises?
Wat ben ik vergeten?quote:
HCC.quote:
Ik qoute mezelf even. Ik kan dus de 19e en de 26 wel. De 18e misschien en de 25e niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:06 schreef Fannetje het volgende:
Oh jammer, de 25e heb ik al een andere meet. Ik vond dit wel een super idee.
De 18e kan ik misschien.
De 19e en 26e kan ik sowieso wel. Een sintmeet kan in principe toch ook wel op een zondag
Je kan haar inderdaad moeilijk de hele dag in een bedje leggen inderdaad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
Jarno rijdt met een vriend mee naar de HCC (inderdaad een computerbeurs), dus ik kan de auto wel meenemen. Vervoer is geen probleem. Ik denk alleen dat het voor Anna te druk wordt. De meetings kennende wordt het erg gezellig, lacherig en behoorlijk luidrichtig, daar is ze nog een beetje jong voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |