abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 oktober 2006 @ 11:46:07 #226
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42916653
Ik noteer voorlopig de 26e
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42925491
Ik noteer ook de 26e... de 19e heb ik opeens ook iets anders, daar moet ik nu de knoop van doorhakken. Bij deze

Ik kan dus ook niet op de 19e!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:31:40 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_42925694
Dan wordt het inderdaad gewoon de 26.

Ik zou zeggen, iedereen kan zich aanmelden, sint (apenstaartje) troel.nl vind ik wel een erg geschikt emailadres daarvoor.

Aanmelden tot en met 1 november!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42925757
Doe jij dan ook de 'lootjes' regelen? Ik heb er al zin in.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:41:44 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_42925982
Ja, ik gebruik die site ervoor, dat is het makkelijkst!

Ik neem aan dat we elk voor een van de dames een surprise maken en dat we zorgen dat er voor Christan ook wat leuks is, of gaat Christan zelf ook aan de knutsel? (In dat geval kan ik instellen dat Rewimo en Christan elkaar niet mogen hebben)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42926194
Ik ga mailen!
pi_42926995
ik doe ook mee... Ik vind dit gewoon veel leuker dan zo'n toernooi, en ik heb jullie ook al eeeeeuuuuwen niet meer gezien...

ik mail vanavond wel even, nu ff verder met plintjes leggen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 oktober 2006 @ 17:24:42 #233
13151 crew  Rewimo
pi_42927262
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef Troel het volgende:
Ja, ik gebruik die site ervoor, dat is het makkelijkst!

Ik neem aan dat we elk voor een van de dames een surprise maken en dat we zorgen dat er voor Christan ook wat leuks is, of gaat Christan zelf ook aan de knutsel? (In dat geval kan ik instellen dat Rewimo en Christan elkaar niet mogen hebben)
Nee, Christan gelooft nog heilig in de Sint, dat wil ik nog graag even zo houden Dus laat hem er maar buiten. En ik zie je weer eens niet op msn hier thuis
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42927353
Dat staat toch los van elkaar? We hebben een avond waarbij we elkaar een cadeautje geven en op andere dagen geeft de Sint de cadeautjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_42927502
leukleukleuk. Ben benieuwd of mijn ouders nog sinterklaas willen vieren, dan wordt het namelijk flink doorknutselen voor mij

Maar knutselen is leuk dus ik vind het niet erg

Isabeau, kan je echt niet meedoen?

We doen neem ik aan de sint-meeting gewoon overdag?
pi_42927654
Ik ben overigens niet zo'n mega-knutselaar...

En wat doen we als bedrag voor een cadeautje?

D'r staat gelukkig niemand in het lijstje die ik helemaal niet ken, maar sturen we nog een lijstje met hobbies e.d. mee ofzo?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:50:42 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_42927999
Men kan een lijstje invullen op de site met een link.

TJa, wat bedrag betreft, 5 euro, 7,50, ?

Fannetje geen mega-knutselaar Dan maak je toch een leuk gedicht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42928075
Dichten vind ik wel weer leuk

En tja, wat betreft het knutselen, erg he, een juf die niet van knutselen houdt...

Ik vind 5 euro wel wat aan de lage kant, daar koop je niks leuks voor. Ik zat eerder aan een tientje te denken, maar pas we wel aan de meerderheid aan
pi_42928130
Leuk, een sintmeeting! . En jammer dat Isabeau niet kan, hopelijk doen we het vorig jaar weer.

Fannetje: ik ben ook niet zo'n knutselaar hoor. Het gaat om het idee toch?

Bijdrage: iets van 7,50?
Ik ga vanavond of van het weekend eens die site bekijken want ik heb geen flauw idee waar ik mijn hobbies moet invullen .
pi_42928202
Hoe laat wilden jullie dit gaan doen?

(ik ben aan het proberen of ik niet eerder weg kan op zondag om tòch naar jullie to ete komen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 oktober 2006 @ 18:04:04 #241
13151 crew  Rewimo
pi_42928371
Ik ben zelfs totaal geen knutselaar Maar ik doe wel wat en hoop dat het niet uit elkaar stort voor ik het gegeven heb

7,50 tot 10 vind ik prima, gewoon even kijken wat de meesten een aanvaardbaar bedrag vinden
pi_42928441
7,50 is goed, 10 euro ook. Het gaat toch vooral om het idee. Dat iemand er moeite voor heeft gedaan.

We zijn best een tijd bezig denk ik. Ik ga natuurlijk wel rollen plakband en lijm gebruiken.
*OUD heilige*
pi_42928443
Ik weet eigenlijk niet waar ik slechter in ben, gedichten of surprises..

Mij leek een tientje oid ook wel een leuk bedrag, en Troel moet ook nog even een bijdrage hebben voor de dingen die ze hiervoor aanschaft natuurlijk..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42928497
Uiteraard. Of we nemen allemaal iets mee... een Amerikaans Sinterklaasfeest
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 oktober 2006 @ 18:12:35 #245
13151 crew  Rewimo
pi_42928610
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:06 schreef YPPY het volgende:
Ik ga natuurlijk wel rollen plakband en lijm gebruiken.
Pek en veren
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:16:17 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_42928709
10 euro is prima, maar ik vond het moeilijk om dat voor te stellen.

Troel heeft geen bijdrage, Troel vind het leuk om zoiets te doen. Natuurlijk mag iedereen wat meenemen, maar hoeft niet.

Tijd staat nog niet vast, maar ik neem aan dat het de middag wordt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:17:26 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_42928739
Ow, en ik wil geen, ik herhaal, geen geintjes met ontbijtkoek in de vorm van poep om aan te geven dat ik stinkpoep heb Rewimo!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:26:54 #248
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_42929014
Het wordt de 26e? *kalender volschrijft*

En een tientje vind ik prima. Compensatie voor Troel of zelf wat maken ook allebei OK.
pi_42929425
Ja, allemaal iets meenemen is ook leuk

Al ben ik dan natuurlijk weer net heftig aan de lijn, dus geen snoepgoed voor mij!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:40:48 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_42929440
Ja hallo, we zijn toch dieetclub? Dat is dus enkel groenten zonder dipsaus op tafel en we drinken water.

En we sluiten af met chocoladetaart
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')