quote:
Mmm, ik gokte op een streepjescode als redenquote:
handboogschieten is ook wel erg leuk, heb ik een keer gedaan, toen kreeg ik die draad tegen mijn tiet. Toen vond ik het niet leuk meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:43 schreef teigan het volgende:
jammer isabeau..
ik twijfel nog eerlijk gezegd, die wedstrijd is er dan wel, maar dit lijkt mij veel leuker.....
Nee, Christan gelooft nog heilig in de Sint, dat wil ik nog graag even zo houdenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef Troel het volgende:
Ja, ik gebruik die site ervoor, dat is het makkelijkst!
Ik neem aan dat we elk voor een van de dames een surprise maken en dat we zorgen dat er voor Christan ook wat leuks is, of gaat Christan zelf ook aan de knutsel? (In dat geval kan ik instellen dat Rewimo en Christan elkaar niet mogen hebben)
Pek en verenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:06 schreef YPPY het volgende:
Ik ga natuurlijk wel rollen plakband en lijm gebruiken.![]()
Je brengt me op een ideequote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:17 schreef Troel het volgende:
Ow, en ik wil geen, ik herhaal, geen geintjes met ontbijtkoek in de vorm van poep om aan te geven dat ik stinkpoep heb Rewimo!
Winterefteling!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:52 schreef Fannetje het volgende:
Had ik al verteld dat ze bij de Eeterij voortaan ook een chocoladedessert hebben? Met taart en al?
Ja dahag, ik heb net een nieuwe auto, wat denk je wel?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:02 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk!!
Overigens wil ik geen wiel van een auto hebben. Heb ik al een keer gehad en het is echt een hels karwei om zo'n ding open te krijgen!
En heel erg op tijd reserveren tenzij we naar Elysium gaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:17 schreef octopussy het volgende:
volgens mij is de optimel saunaactie ook weer begonnen, dus weer allemaal zegeltjes verzamelen AUB![]()
Ik heb er al vier. Samen al bijna zesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:27 schreef teigan het volgende:
Ik heb ook zo'n zegel voor korting voor de winterefteling.. Maar aan 1 zegel heb je niet zoveel..
Ik zal ze voor jullie verzamelen... zitten ze ook op de optimel vla?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:17 schreef octopussy het volgende:
volgens mij is de optimel saunaactie ook weer begonnen, dus weer allemaal zegeltjes verzamelen AUB![]()
Ik dacht het wel. Volgens mij zitten ze op alle grote pakken optimel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:15 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik zal ze voor jullie verzamelen... zitten ze ook op de optimel vla?
Ik heb er ook éénquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:15 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb er al vier. Samen al bijna zes
Dat kan wel, maar ik heb de sleutel van de kerkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:
Wat jammer freecell!Kun je niet een keteltje chocomel op de stoep zetten of zo voor die mensen?
Dat mag, maar ik vind het niet erg om dingen in huis te halen hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:35 schreef YPPY het volgende:
Flinke lijst al!
Zullen we allemaal met meenemen Troel? Hoef jij niet alle boodschappen te doen.
En Leiden is goed centraal (nou ja, voor westerlingen dan) en er is vast ook mee te doen in Leidenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:23 schreef YPPY het volgende:
Dat museum klinkt ook erg leuk. Precies het goede onderwerp voor een dieetmeet.
Er is een of andere actie waarmee je 6 euro korting krijgt. Ik heb alleen niet onthouden waarvanquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:14 schreef ymme het volgende:
Als we het financieel redden, willen wij (mijn vriendje en ik) ook samen naar de winterefteling.Zo lief van hem, hij boodt dat van de week aan.
Knorr wereldgerechten. Je moet 6 zegels sparen en kan dan korting krijgen voor 6 personen. Of 1, wat je maar wiltquote:[b]Op maandag 30 oktober 2006 12:36 schreef
Er is een of andere actie waarmee je 6 euro korting krijgt. Ik heb alleen niet onthouden waarvan
Als het goed is wel... Op je gmailquote:Op maandag 6 november 2006 10:17 schreef teigan het volgende:
Ik heb nog niets gezien/ontvangen geloof ik... Kan dat kloppen?
* teigan is nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |