Riiiidge racerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:25 schreef BMH het volgende:
De wiiimote trilt! Stationdon't!
De wiimote kan 3d bewegingen uitvoeren! Stationdon't!
You can't do this on Playstation!
Wiiii Wiiiii Wiiii
Wiii does!
#Eenschquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef Cheiron het volgende:
tja.. nog een paar maanden. Och, mn GC backlog is groot zat om die tijd te overbruggen. Ik heb er wel echt zin in.
Niet allemaal. Er komt een flink aantal games beschikbaar, maar welke het zijn is nog niet bekend. Net als dat we nog niet weten hoeveel het gaat kosten en op welke manier we ze kunnen downloaden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef The_Verve het volgende:
Hoe zit het de NES en SNES spellen. Zijn ze allemaal te downloaden op de Wii?
quote:SAFE
Nintendo has your online safety in mind. Thanks to our unique Friend Code system, you can control whom you play with online. Playing online is a great way to connect and reconnect people you want to play games with!
Dat was een slechte TVP man..... Deze wordt nog slechter:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:47 schreef BMH het volgende:
Link in de OP ziet er echt awesome uit
Half naakte "cowboyERU!" ftw!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat was een slechte TVP man..... Deze wordt nog slechter:
Ja zeker mooi,... je ziet er Japanse invloeden in![]()
Dank uquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:47 schreef BMH het volgende:
Link in de OP ziet er echt awesome uit
hmm houd dit dus ook in dat je voor elk spel aparte codes krijgt? en dat je niet met iedereen, maar alleen met de mensen waarvan je de friend code hebt kunt spelen?quote:
Waarschijnlijk niet en neequote:Op woensdag 19 juli 2006 01:08 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
hmm houd dit dus ook in dat je voor elk spel aparte codes krijgt? en dat je niet met iedereen, maar alleen met de mensen waarvan je de friend code hebt kunt spelen?
Liever niet. Japan oktober, Europa oktober.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Japan oktober, Europa november, believe![]()
Liever niet. Japan november, Europa oktoberquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Liever niet. Japan oktober, Europa oktober.
Zal denk ik niet gebeurenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Liever niet. Japan november, Europa oktober![]()
Waarom?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Japan oktober, Amerika eind oktober/begin november, Europa midden november![]()
Europa krijgt een enkele keer een game eerder. Vaak omdat de spellen in Duitsland, engeland of frankrijk gemaakt werden. Dat een japans bedrijf een spel in EU uitbrengt gegebeurd sporadisch.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:40 schreef gamefreek het volgende:
Vergeet niet dat Europa tegenwoordig meer games eerder krijgt dan Amerika. En daarbij kreeg Amerika ook de NDS eerder dan Japan. Tegenwoordig is het niet meer te voorspellen.
Another code is een mooi voorbeeld denk ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Europa krijgt een enkele keer een game eerder. Vaak omdat de spellen in Duitsland, engeland of frankrijk gemaakt werden. Dat een japans bedrijf een spel in EU uitbrengt gegebeurd sporadisch.
Zeg ik: sporadisch.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Another code is een mooi voorbeeld denk ik![]()
Jepquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:01 schreef kepler het volgende:
of is het nog te vroeg om daar iets over te zeggen?
aangezien de DS en in zekere mate de PS3 regiovrij zijn hoop ik eigenlijk dat de Wii dat ook isquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Jep
Maar ik gok van niet ivm NTSC/PAL enzo
Ja ik ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:08 schreef kepler het volgende:
[..]
aangezien de DS en in zekere mate de PS3 regiovrij zijn hoop ik eigenlijk dat de Wii dat ook is
De ds heeft geen last van pal vs ntsc stoornissenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:08 schreef kepler het volgende:
[..]
aangezien de DS en in zekere mate de PS3 regiovrij zijn hoop ik eigenlijk dat de Wii dat ook is
we zullen wel zienquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maarja, juist om die reden zal het wel niet zo zijn
Net ook even bekeken, ziet er mooi uit =] kan niet wachten tot de WII uitkomt, aanschaffen ga ik hem zeker.. @releasequote:Op donderdag 20 juli 2006 09:24 schreef Xrenity het volgende:
http://ms.nintendo-europe.com/wii/?l=nlNL
Europese Wii site
Waarschijnlijk niet neequote:Op donderdag 20 juli 2006 10:13 schreef kepler het volgende:
[..]
we zullen wel zienIk ben namelijk vanaf 23 oktober een weekje in Japan en als het launch-schema voor NL ongunstig uitvalt wil ik wel een Wii meenemen. Maar ik bedenk me net dat ik ws niet zomaar een winkel in kan lopen en een Wii kopen
Ik denk dat nintendo het zelfde zal doen met de gamecube gewoon niet tegen houden (alleen wel NTSC /PAL gescheiden houden voor de leek maar met een freeloader te unlocken zeker omdat de Wii een gamecube+ isquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
De ds heeft geen last van pal vs ntsc stoornissenIk hoop verder wel dat de wii gewoon alles aan kan en ik ga daar dan ook gewoon van uit aangezien dat een stuk voordeliger is voor de consument
en nintendo niet de beroerdste is.
Maargoed dat horen we nog wel.
Waarom wil je dan een freeloaderquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:30 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik zou het namelijk erg jammer vinden als het niet kon ben namelijk een beetje verslaaft aan het importeren van games. (heck ik heb een pricecompare![]()
Dat zou wel het mooiste zijn alleen moet je dan wel een NTSC compatible TV hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een freeloaderIk wil gewoon dat alle games er direct op werken zonder free loader
![]()
Paar dagen geleden ( maandag) zelf al gelezen op het ign forum nibris employee post daar zelf.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:41 schreef gamefreek het volgende:
Nibris heeft uitgever gevonden voor Sadness
Begint er steeds meer op te lijken dat deze mysterieuze titel toch uit gaat komen![]()
Hmm, ik vind toch dat er over de WIi genoeg bekend is, maar over die nieuwe Rayman niet. Iedereen vind het spel nu al geweldig, terwijl er nog niet eens echte ingame screens zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef alex4allofyou het volgende:
In principe komt ie idd 'bijna' uit. Maar ik heb het gevoel dat het nog een jaar duurt ofzo.
Komt ook omdat er eigenlijk nog steeds niet heel veel bekend is.
Na ja, 1 keer een informatiekanon in de trend van E3 en daarna was het weer eigenlijk niets.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hmm, ik vind toch dat er over de WIi genoeg bekend is, maar over die nieuwe Rayman niet. Iedereen vind het spel nu al geweldig, terwijl er nog niet eens echte ingame screens zijn![]()
Inderdaad, weinig nieuws meer...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Na ja, 1 keer een informatiekanon in de trend van E3 en daarna was het weer eigenlijk niets.
Nieuws ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:15 schreef imported_sphinx het volgende:
wat zou er nog nieuw moeten zijn dan?
Ze zouden weleens de specs mogen geven, of iig een indicatie ervan. Nu lijkt het alsof ze nog steeds niet een final design hebben. Verder wil ik eens horen wat dat geheim nou is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:15 schreef imported_sphinx het volgende:
wat zou er nog nieuw moeten zijn dan?
Interessante uitkomst welquote:"The main outcome is that an optimal launch time is around June 2007, as then total sales of Nintendo’s GameCube and Wii would get maximized."
WRONG.quote:November 2006 most likely marks the launch of Sony’s PS3, the
successor to PS2. Later, Nintendo is expected to launch the Wii, the
successor to the GameCube.
Vond het ook wel een bagger artikel... ze gaan er maar ff voor het gemak vanuit dat het markt aandeel van de PS2 en Gamecube het zelfde blijft als de PS3 en Wii uit komenquote:
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=18326quote:One of the things that we noticed after E3 is we thought, you know, we're going to support Nintendo, they've got an extraordinarily loyal base of consumers all over the world, and we had a number of games we planned to make for Nintendo Wii. That said, we were very surprised by the level of enthusiasm we saw at E3 and subsequently for the Wii.
This is not a business plan, but there are a lot of people at EA who are walking around whispering: "40 / 40 / 20 per cent." The last time out, it was 65-70 per cent PlayStation, and everybody else divided up the 30 per cent that was left. Microsoft obviously took a big piece. Now it looks like 40 / 40 / 20 - Microsoft, Sony and Nintendo - and that is good for us, and it's good for people who like games.
Here's another thing that I think trends well for both the business and for consumers: everybody's saying that the Nintendo Wii is so unique that it's going to be the second system people buy, meaning if you own a 360 or a PS3, you'll probably also buy a Nintendo Wii. The funny thing is, some people say that discursively, like it's some sort of dig at Nintendo - and what they don't get is that if you're second on everybody's system, you're first overall.
It is very possible that Nintendo is going to expand its market by being the second system, that people who are hardcore and own a 360 or a PlayStation 3 will also go and buy a Nintendo Wii because it is so unique and so different this time. Whereas they didn't also want a GameCube against an Xbox or against a PS2, they'll go out and buy it, because it's a different experience.
If you look at what EA's doing with the Wii... Today we showed off Madden NFL on the 360 and I've seen it on PlayStation 3, and there are some differences between the two but they're largely the same experience. The Wii is a totally different experience, and if you like Madden NFL on 360, you still don't know what it's like on the Wii - it's a completely different experience.
That just opens up so many possibilities. First for gamers, that there's different kinds of games, different kinds of experiences. And then second, as a business prospect, you look at what the motion picture business calls ancillary markets - you get people to come to the movie theatre, then you get them to buy a DVD, then you sell a package to cable television, and it cascades down again and again. Well, you get ancillary markets against an initial investment in the code with this thing. From both the consumer perspective and a business perspective, the Wii changes a lot of things.
But your question was are we favouring one or the other, and we favour the one that has the highest installed base, the one with the most consumers. If it's a choice - I'm guessing now - between seven million 360s around the world versus, first month, one million PlayStation 3s, well, guess which one we're going to favour. It's pretty simple. That said, keep an eye on the Wii - that is a very interesting dynamic.
So perhaps it might not be 40 / 40 / 20 then?
Let me tell you, if they get up to 20 per cent worldwide, that is a momentous event right there. Look, I'm not predicting it's 40 / 40 / 20, and I hope you understand that is not EA's business model - I'm just telling you that the buzz going around is that rather than this huge, lopsided victory for one, and then a pretty good number two and a distant third, you can see some parity for the top two. You could even see 30 / 30 / 30, something like that.
Ik ben meer voor een 30-30-40quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:18 schreef speknek het volgende:
Over marktaandeel gesproken, Jeff Brown van EA:
[..]
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=18326
Sony is weer lekker bezig... nog een wannabee Wii achtige controler .quote:Sony patenteert ruimtelijke gamecontroller
Door René Wichers - vrijdag 21 juli 2006 12:55 - Bron: Computer And Videogames - Views: 4.010 - Permalink
In schijnbare navolging van Nintendo heeft Sony een bedieningsapparaat gepatenteerd waarmee een computer de bewegingen van de gebruiker in drie dimensies kan volgen. Waar Nintendo de controller van de Wii met een bewegingssensor zal uitrusten, maakt Sony echter gebruik van een camera om de positie van een 'pen-achtig' bedieningsinstrument te bepalen. Met name het feit dat het om een enkele camera gaat is bijzonder; tot nog toe waren voor een fatsoenlijke driedimensionale plaatsbepaling altijd twee of meer camera's nodig. De technologie zou zwaar op het gebruik van de Cell-processor leunen, die volgens diverse berichten erg geschikt voor dit type beeldanalyse zou zijn.
De gelijkenis met de functionaliteit van de 'Wii-mote' en de toepassing van de Cell-cpu maken aannemelijk dat de Japanners met de nieuwe techniek een controller voor de PlayStation 3 willen bouwen. Het lijkt echter niet erg waarschijnlijk dat Sony al bij de introductie van de PS3 met een werkend model op de markt zal komen: waar Nintendo de gamemakers al vorig jaar met hun ruimtelijke controller uit ontwikkelen kon sturen, is Sony's concept het papieren stadium kennelijk nog niet ontgroeid. Zelfs als er binnen enkele maanden werkende prototypes kunnen worden gepresenteerd, zal het nog flink wat tijd kosten voordat er bijbehorende content kan worden geleverd. Bovendien wordt de standaarcontroller van de PS3 al met een anderssoortige bewegingssensor uitgerust.
Source: http://tweakers.net/nieuws/43583
ze zijn er dus al langer mee bezig, voordat de Wii-controller werd bekend gemaakt.... dan kan je ze moeilijk beschuldigen van kopieer gedrag lijkt mequote:Tijdens de D.I.C.E. summit van 2005 heeft Sony een presentatie rondom nieuwe interfaces gegeven. Hierin kwam ook een Magic Wand naar voren, in combinatie met een Eye-Toy.
In 2000 speelde SCE al met het idee van een pen-controller, maar bleek onhaalbaar omdat de techniek die gebruikt werd, meerdere camera's vereiste. In 2003 vroeg Sony een patent aan, waarin een soortgelijke techniek beschreven werd, maar dan met slechts één Eye-Toy en één PS2-console.
Tenslotte heeft Sony in 2005 dit patent geupdate, waarbij de beelden worden omgezet in 3D-informatie. (bron)
Het is vooralsnog niet duidelijk of Sony daadwerkelijk de Magic Wand nog uit zal brengen als zodanig.
Denk dat dat ook haalbaar zal zijn als ik hier zelf op mijn werk hoor hebben gewoon interresse voor de Wii omdat ie anders is de rest kan ze namelijk gestolen worden want die zijn te duur (ze veelal PC gamers dus ze hebben al een een dure Pc staan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik ben meer voor een 30-30-40![]()
Ga het E3 filmpje van Sony is bekijken van vorig jaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:51 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Sony is weer lekker bezig... nog een wannabee Wii achtige controler .maar het is wel erg dat kopieer gedrag van Sony
![]()
inderdaad, als je wil concurreren bedenk dan gewoon zelf iets goeds..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:51 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Sony is weer lekker bezig... nog een wannabee Wii achtige controler .maar het is wel erg dat kopieer gedrag van Sony
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
inderdaad, als je wil concurreren bedenk dan gewoon zelf iets goeds..
Dat deden ze ook, ze hadden het al in 2000 bedacht alleen toen was de techniek nog niet ver genoeg. En vorig jaar met de E3 gaven ze er al een soort demonstratie van.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Ik zei toch trouwens dat het geen verschil uitmaaktte of er Wii-camera of iets anders in de titel stond. De fanboys hier hebben toch een roze zonnebril opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:00 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat deden ze ook, ze hadden het al in 2000 bedacht alleen toen was de techniek nog niet ver genoeg. En vorig jaar met de E3 gaven ze er al een soort demonstratie van.
Das waarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zei toch trouwens dat het geen verschil uitmaaktte of er Wii-camera of iets anders in de titel stond. De fanboys hier hebben toch een roze zonnebril op
En net of je deze techniek in een half jaartje in elkaar flanstquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Das waar![]()
Maar wel zielig dat er meteen weer word gehuild van gejat bla bla bla, als je wat meer info erover leest en het een beetje volgt weet je dat sony dat camera idee al een hele tijd had en er al een paar jaar mee bezig is.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
En montion sensing hebben ze ook niet zelf bedachtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:06 schreef kepler het volgende:
[..]
dan mag Nintendo ook geen DVD-speler gebruiken, geen online-systeem, geen virtual-console uitbrengen...
wie heeft eigenlijk het gamen bedachtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:08 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En montion sensing hebben ze ook niet zelf bedacht![]()
Het gaat mij gewoon om de timingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:54 schreef kepler het volgende:
[UPDATE]Sony patenteert \'Wii-camera\'
[..]
ze zijn er dus al langer mee bezig, voordat de Wii-controller werd bekend gemaakt.... dan kan je ze moeilijk beschuldigen van kopieer gedrag lijkt me
dat ze in 2003 een soortgelijk patent hebben aangevraagd en er al langer mee bezig zijn?quote:
Die nieuwe eyetoy met motion sensing presenteerde ze vorig jaar al, dus met die timing is niks mis.quote:
Ik vind de timing van Nintendo ook niet echt denderend, motion sensing controller uitbrengen als je concurrent ervoor al een camera heeft ontwikkeld die ongeveer hetzelfde kanquote:
Ik geef de eer aan William A. Higinbotham, die bedacht 1958 een pong spel dat ze op een oscilloscoop speeldequote:
Het 'ermee bezig zijn' is geen excuus. Waar het om gaat is dat Nintendo de ballen heeft gehad om het hun coreproduct omver te gooien met veel risico alom. Dat risico heeft Nintendo genomen omdat het toekomst zag in deze filosofie, inzicht dus, en zoals met elke gok is het de vraag of het zich uitbetaalt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:54 schreef kepler het volgende:
[UPDATE]Sony patenteert \'Wii-camera\'
[..]
ze zijn er dus al langer mee bezig, voordat de Wii-controller werd bekend gemaakt.... dan kan je ze moeilijk beschuldigen van kopieer gedrag lijkt me
quote:Er kwam een gerucht naar buiten rond een patent van Sony, waaruit bleek dat er met behulp van de EyeToy en een gele staaf een WiiMote nagebootst kon worden.
Ntards roepten ‘RIP OFFFF’ en Sonybots zochten nieuwsberichten uit 2003 en eerder waaruit bleek dat dit niks met Nintendo te maken had.
Uiteindelijk is alleen maar interessant dat beiden dus zo’n soort systeem kunnen hebben en dan is de vraag welke er slaagt. Bij Nintendo werkt het geheel via de sensorbar en de WiiMote zelf, bij Sony moet dit via de Eyetoy gaan; kom buiten het beeld en je hebt niks meer. Lijkt me vooral lastig in multiplayer - 1-0 voor Nintendo.
Sony heeft het voordeel nieuwe ‘remotes’ uit te kunnen brengen die worden opgepikt door de camera.
De Eyetoy moet dan alleen wél standaard bij de PS3 zitten, anders zal het ding falen. Developers gaan er dan in ieder geval geen games voor maken. Geen échte games, zoals bij de EyeToy 1.0 ook al niet gebeurde.
En dan komen we uiteindelijk nog bij het totaalplaatje; Nintendo gaat voor goedkoop, simpel, strak om de mainstream aan te spreken. Sony probeert dit ook niet echt met z’n PS3.
Een interessante techniek is het dus zeker, maar of het van de grond komt, is nog even afwachten.
Je tekst slaat echt helemaal nergens op aangezien de Eye-Toy nooit bedoelt is om de traditionele controller te vervangen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Het 'ermee bezig zijn' is geen excuus. Waar het om gaat is dat Nintendo de ballen heeft gehad om het hun coreproduct omver te gooien met veel risico alom. Dat risico heeft Nintendo genomen omdat het toekomst zag in deze filosofie, inzicht dus, en zoals met elke gok is het de vraag of het zich uitbetaalt.
OK, achteraf gezien dus een goede beslissing. De E3 werd gedomineerd door Nintendo met de Wii. En daar wringt m de schoen, ACHTERAF komt Sony ineens tot inzicht dat het idee waar ze mogelijk al jaren aan werkten weleens zou kunnen werken. NADAT Nintendo alle risico had genomen besluiten de heren t maar te kopieren (heb t niet over het product maar de hele filosofie erachter), dat is simpelweg kopieergedrag en tevens achterbaksheid.
Dit hebben ze wel vaker gedaan, maar het opmerkelijke nu is dat ze dit kopieergedrag meteen in werking stellen terwijl (zoals met LCDtvs) dit enkele jaren later op gang kwam. Geeft wel aan in wat voor situatie ze zich bevinden waarbij Samsung en Panasonic ze ook al op alle fronten aftroeven.
Kijk ook eens naar de DS, denk je echt dat ze geen vooronderzoek jaren terug gedaan hadden naar touchscreen devices? Tuurlijk wel, maar ze dachten dat het niets zou worden, geen visie, nu is de DS een enorm succes en proberen ze dit ook tevergeefs te kopieren met als enigste verschil dat ze t huidige model niet deze gen om kunnen gooien. Sony is n copycat geworden de laatse jaren, plain en simple.
Tot mijn verbazing kijkende naar de huidige trends ben ik veel minder sceptisch over de Wii dan begin dit jaar. Nintendo heeft deze gen in zn zak (en dan bedoel ik kwa verwachtingen van Nintendo zelf), kijk alleen al naar de DS.quote:
Sony presenteerde hun nieuwe Eyetoy(iedergeval een prototype ervan) vorig jaar al bij de E3 en was toen ook al van plan om hem uit te gaan brengen. Er was toen nog niks over de Wii bekend, dus zeggen dat ze na aanleiding van de Wii opeens die camera gaan uitbrengen is onzin.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Het 'ermee bezig zijn' is geen excuus. Waar het om gaat is dat Nintendo de ballen heeft gehad om het hun coreproduct omver te gooien met veel risico alom. Dat risico heeft Nintendo genomen omdat het toekomst zag in deze filosofie, inzicht dus, en zoals met elke gok is het de vraag of het zich uitbetaalt.
OK, achteraf gezien dus een goede beslissing. De E3 werd gedomineerd door Nintendo met de Wii. En daar wringt m de schoen, ACHTERAF komt Sony ineens tot inzicht dat het idee waar ze mogelijk al jaren aan werkten weleens zou kunnen werken. NADAT Nintendo alle risico had genomen besluiten de heren t maar te kopieren (heb t niet over het product maar de hele filosofie erachter), dat is simpelweg kopieergedrag en tevens achterbaksheid.
Nee, jouw tekst slaat nergens op omdat ik het niet over de Eye-toy heb maar over een toepassing die GEBRUIK MAAKT van de Eye-toy technologie. Met dien verstande dat Sony genoodzaakt is het op deze manier te doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Je tekst slaat echt helemaal nergens op aangezien de Eye-Toy nooit bedoelt is om de traditionele controller te vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |