Hier ben ik het ernstig mee eens.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
Die OP is wel grappig
De TT alleen niet
Klopt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
Die OP is wel grappig
De TT alleen niet
Het is sHHHHHHHHHHHHowchat, geen slowchatquote:
Het is al goed getoverd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik kan de TT zeker niet meer veranderen, he??
Tja, haast is nooit goed.![]()
Vanwaar die obsessie met die avatarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
![]()
Nu dat:"La la la", nog vervangen voor Bupa doe normaal met je Ava.?
Ik ga toch niet elke foto van mezelf in ShowChat plaatsenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:43 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Of je post die foto ook even in ShowChat ofzo!Nu moest ik erachter komen in US!
Hij is hier bureaublad jaquote:
quote:
Nha, ik werd er wel vrolijk van.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vanwaar die obsessie met die avatar.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
Sigaretten zijn stom.En als je dan zonodig op de foto wilt met zo'n stinkstok, doe het dan met eentje die er nog fatsoenlijk uitziet in plaats van zo'n half opgerookte sigaret.
Dus: goed veranderd, atb!
(Voor de rest is het natuurlijk een prachtige foto, hoor.)
Ik ben ook in beiden aanwezigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:52 schreef Dangel het volgende:
Ik haal deze SC en de homoreeks altijd door elkaar
En waarom dan welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:52 schreef Dangel het volgende:
Ik haal deze SC en de homoreeks altijd door elkaar
Mwoah, valt best mee opzich.quote:
Het is een vrouw!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor hem is alles wat buiten PTA komt al eng en homo.
Ik vond hem ook mooi jaquote:
Omdat jij en Bupa hier postenquote:
quote:
You're welcome.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bupa mijn erg goeie complimenten voor de erg goei aanpassingen in de TT.![]()
Dáár had ik het niet over.quote:
Pas op of ik ga je krassenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor hem is alles wat buiten PTA komt al eng en homo.
Ja, alsof je mij kentquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
Omdat jij en Bupa hier posten
De knuffelhomo's van FOK!
Daar reageerde je anders wel opquote:
Jaja, genoeg gefuck met die foto nuquote:
quote:
En daarna dat die foto mooi was en daar reageerde ik natuurlijk op met dank jequote:
Ik heb eens de verkeerde trein genomen naar Stadskanaal, toen ben ik per ongeluk in Meppel uitgestapt, en volgens mij heb ik je toen getegenkomen.quote:
Ja, en maakt er maar foto's van.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon doen waar je zin in hebt.
Getegengekomen? Voltooid voltooide tijd?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb eens de verkeerde trein genomen naar Stadskanaal, toen ben ik per ongeluk in Meppel uitgestapt, en volgens mij heb ik je toen getegenkomen.
Nou, dat lijkt me niet in alle gevallen wenselijk.quote:
Niks mis met een sigaret hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 00:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En daarna dat die foto mooi was en daar reageerde ik natuurlijk op met dank jeniet op dat gezeik over die peuk
*peuk opsteekt*
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet in alle gevallen wenselijk.
[]
wat moet het dan zijn?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Getegengekomen? Voltooid voltooide tijd?
Dudette, hoe weet je dat ik daar woonquote:Op zondag 2 juli 2006 00:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb eens de verkeerde trein genomen naar Stadskanaal, toen ben ik per ongeluk in Meppel uitgestapt, en volgens mij heb ik je toen getegenkomen.
Nha, ik kan ook wel genieten zonder mezelf constant te bevredigen. Daar krijg je inspiratie van, en erg veel complimenten.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet in alle gevallen wenselijk.
[insert wenkbrouw-optrek-ruk-smiley]
Inderdaadquote:
Ik weet wel meer.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dudette, hoe weet je dat ik daar woon?
Ik.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:11 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Wie heeft zn pik nou naast zich op zn bureau
Lijkt meer een F5-er
Anders doe je even duidelijk ofzoquote:
Dat zegt je Miranda zeker ook altijd?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik krijg heel vaak complimenten zoals:"Odysseuzzz wat kan jij toch erg goed niet de hele dag jezelf bevredigen."![]()
Waarom is het vreemd dan dat ik weet dat je in Meppel woont?quote:
Je mag niet liegen van je moeder.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waarom is het vreemd dan dat ik weet dat je in Meppel woont?Als ik je daar gezien heb klopt dat toch?
Ja, die zegt: "Odysseuzzz zoals jij jezelf erg goed niet de hele dag bevredigd. Aja, Zo bevredig jij erg goed niet de hele dag jezelf."quote:
Mn moeder is doodquote:
Ja jijquote:Op zondag 2 juli 2006 00:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik.! Maar dan eentje van gips, gegoten in zo'n siliconen mal.
SaraRaats?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mn moeder is dood
Ik ga op bed, van deze repliek ben ik niet gediend.
Neuh, ik heb aan een echte genoegquote:
Maar je hebt geen echte Butapik!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neuh, ik heb aan een echte genoeg
En hier bedoel ik dus niet mee dat IK een echte heb, voor de wijsneuzen
Bedankt voor de disclaimer.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neuh, ik heb aan een echte genoeg
En hier bedoel ik dus niet mee dat IK een echte heb, voor de wijsneuzen
Het is vreemd omdat je niet weet hoe ik er uitziequote:Op zondag 2 juli 2006 00:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waarom is het vreemd dan dat ik weet dat je in Meppel woont?Als ik je daar gezien heb klopt dat toch?
Dat klopt. Zijn die anders dan??quote:
Zhenarquote:Op zondag 2 juli 2006 00:20 schreef Zhenar het volgende:
Hij staat nog niet op deze pagina!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:11 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Wie heeft zn pik nou naast zich op zn bureau
Lijkt meer een F5-er
OMG echt?! Woon je dan in die ene straat???????quote:Op zondag 2 juli 2006 00:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zhenar
Ik zit op 10 minuten loopafstand van je
Weet ik veel!quote:
Natuurlijk, stomme hoer.quote:
quote:
quote:
Oh jaquote:
Nou nee, maar ik ben er welquote:Op zondag 2 juli 2006 00:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG echt?! Woon je dan in die ene straat???????
Ik hoop langquote:
"nieuwsposter"quote:Op zondag 2 juli 2006 00:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja. Toen ik nieuwsposter was mochten wij die site ook niet gebruiken
. Hoewel voetbalprimeur ook een dubieuze site blijft.
Zhendar, is weer bezig!!!!!!! Kun je hem niet ff laten bannen?!!!!!!!!quote:
Welkquote:Op zondag 2 juli 2006 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik ben er wel
Jij woonde toch in de buurt van dat plein?? Net langsgereden
Wat je toen gesmst hadquote:
Net als je piemelquote:
SvensationaI (niet te verwarren met Svensational) was toffer.quote:
Wie denk je, doos?!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef MissBliss het volgende:
Ja, wie is Odysseuzzzz en waarom noemt hij mij een hoer?
Dat mogen alleen Zhenar en Dizzle zeggen
Wie denk je, doos?!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef MissBliss het volgende:
Ja, die zouden ze nou eens moeten unbannenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SvensationaI (niet te verwarren met Svensational) was toffer.
Ja, die was uber briljant!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SvensationaI (niet te verwarren met Svensational) was toffer.
Ik dacht Paltosquote:
Ik deed dat voor jouquote:
Zhenar is Odysseuzzzzquote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef MissBliss het volgende:
Ahquote:
Oh oeh tof!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat je toen gesmst had
Surinameplein.
quote:
Niet wetende dat ik me daardoor juist drie keer minder per dag op jou aftrokquote:Op zondag 2 juli 2006 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik deed dat voor jou. Ik dacht dat je me dan nog toffer zou vinden
.
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh oeh tof!![]()
Al ben ik nu niet in A'dam maar toch tof!![]()
![]()
![]()
In Leuven dus jaquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:37 schreef Bupatih het volgende:
Zo, hé. Jij bent echt wel een 'reallife topickiller'.
Het bestaat echt.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:41 schreef MissBliss het volgende:
Had je dat woord nou verzonnen of is het echt?
Het is toch een typisch Belgische strip uitspraak?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:41 schreef MissBliss het volgende:
Sakkerloot is ook wel tof!quote:
Sapristi staat gewoon in het woordenboek:quote:Op zondag 2 juli 2006 00:41 schreef MissBliss het volgende:
Dudequote:Op zondag 2 juli 2006 00:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sapristi staat gewoon in het woordenboek:
sa·pris·ti (tw.)
1 bastaardvloek => sakkerloot
Houd je bek, meeloper!quote:
Volgens mijn broer is het een keer door Kuifje gebezigd (in de tekenfilm).quote:Op zondag 2 juli 2006 00:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is toch een typisch Belgische strip uitspraak?
quote:
quote:
Is er een Grote Bupa?!?!?!!?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mijn broer is het een keer door Kuifje gebezigd (in de tekenfilm).
Maar ik hoorde het voor het eerst bij een stuk uit de cabaretvoorstelling van Thomas van Luyn.
quote:
quote:
Jonge, alsof Erik zo tof is als ikquote:
Ik zeg ook maar wat om je te kwetsenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jonge, alsof Erik zo tof is als ik.
Maar lang niet zo lekker, grappig en intelligent als ik.quote:
Dat heb je al genoeg gedaanquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar lang niet zo lekker, grappig en intelligent als ik.
Dat vind je toch lekker?quote:
Neen, niet ten overstaan van heel FOK!quote:
Tsja, je zal het toch met mij moeten doen.quote:
Nou sorry dan zeg!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neen, niet ten overstaan van heel FOK!.
Ja, dat is nu te laat hequote:
Ja, die vind ik wel leuk, hoe heet ze?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:51 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerring!!!
Doe eens moeite om erachter te komen, rekel!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, die vind ik wel leuk, hoe heet ze?
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe eens moeite om erachter te komen, rekel!
Ze heet dus Wytske!En jij zei dat je haar niet leuk vond.
Oe, en dan ons nog proberen op het verkeerde spoor te zetten door 89 als geboortejaar neer te zetten ipv 88quote:Op zondag 2 juli 2006 00:53 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben een gefrustreerde liberaal.
Leuke kloon, Airelle.
Oh, dat was het.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]Nee, ik vind Gigi niet zo leuk. Maar deze juist wel.
![]()
Waarom die suffe kloon?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, ik vind Gigi niet zo leuk. Maar deze juist wel.
![]()
Hoho. Eentje is de echte Odysseuzzz en de andere is Zhenar.quote:
Huh?? Oh, zijn er 2 Odysseuzzz-en?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoho. Eentje is de echte Odysseuzzz en de andere is Zhenar.
Diegene tegen wie jij zojuist aan het lullen was, is de echte.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh?? Oh, zijn er 2 Odysseuzzz-en?
Wie is dan de echte??Is toch geen echte user?
Dat is Bupa geloof ik.quote:
Nha, Odysseuzzz is Odysseuzzz.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh?? Oh, zijn er 2 Odysseuzzz-en?
Wie is dan de echte??Is toch geen echte user?
Gehost bij een website van een basketbalclub uit Heesch om het zo min mogelijk te laten opvallen.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:03 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga voor een kloon ook écht een forumpje oprichten.
EE, dat is mijn forumpje en daar lopen wel meer kloons rond.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:03 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, ik raakte in de war van je typefoutquote:
Ik dacht dat het Paltos was...quote:Op zondag 2 juli 2006 01:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Diegene tegen wie jij zojuist aan het lullen was, is de echte.
Nee.quote:
Nha, ik leg het nog 1 keer uit.quote:
DAN WAT?!quote:Op zondag 2 juli 2006 01:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, ik leg het nog 1 keer uit.![]()
Kijk naar het aantal zzz aan het einde van mijn naam.![]()
Als Zhendar met mijn 'dubbelganger' post dan zijn dat er 4 en als ik het ben zijn het er 3.![]()
En als hij er niet mee stopt. DAN DAN DAN.![]()
![]()
![]()
Ja DAT snapte ik wel... Maar ik geloof niet dat JIJ een nieuwe user bent, jij bent ook een kloon.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, ik leg het nog 1 keer uit.![]()
Kijk naar het aantal zzz aan het einde van mijn naam.![]()
Als Zhendar met mijn 'dubbelganger' post dan zijn dat er 4 en als ik het ben zijn het er 3.![]()
En als hij er niet mee stopt. DAN DAN DAN.![]()
![]()
![]()
Ja, hoor ik hier zo erg thuis dat ik een kloon lijk? Of waarom denken zoveel van jullie dat?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja DAT snapte ik wel... Maar ik geloof niet dat JIJ een nieuwe user bent, jij bent ook een kloon.
Geen idee, maar ik had het gevoel vanaf je eerste post hier.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, hoor ik hier zo erg thuis dat ik een kloon lijk? Of waarom denken zoveel van jullie dat?![]()
Oke, tja gevoelens. Als je er over wilt praten.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had het gevoel vanaf je eerste post hier.
Ik ook. Het is ook té toevallig dat er vlak na elkaar een Ovidius en een Odysseuzzz ten tonele verschijnen...quote:Op zondag 2 juli 2006 01:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had het gevoel vanaf je eerste post hier.
Odyseuzzz is mythisch, Ovidius een mens van vlees en bloed???? Ik snap je redenering niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook. Het is ook té toevallig dat er vlak na elkaar een Ovidius en een Odysseuzzz ten tonele verschijnen...
Dat weet ik nog niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Waar wil je een tattoo?
Iddquote:Op zondag 2 juli 2006 01:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook. Het is ook té toevallig dat er vlak na elkaar een Ovidius en een Odysseuzzz ten tonele verschijnen...
Bupaquote:Op zondag 2 juli 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij wordt anders wel gejat door iemand:
Frankrijk - Brazieligië - napraat
Kloon van wie dan?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hee, SpiceP
Ik krijg deze mensen niet duideliojk dat ik geen kloon ben.![]()
Ja zelfs daar willen ze niks over zeggen, dus ik denk dat het een flauw grapje is.quote:
Ovidius schreef graag over mythische figuren. Vandaar de link.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Odyseuzzz is mythisch, Ovidius een mens van vlees en bloed???? Ik snap je redenering niet.
wtfquote:Op zondag 2 juli 2006 01:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar let trouwens maar op want er is een Odysseuzzzz. (Met 4 z-tjes aan het einde van zijn naam. En die doet net of ie mij is.) Leuk he Fok!![]()
Aha, nha daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ovidius schreef graag over mythische figuren. Vandaar de link.
Maar deze Odyzeuzzz is geen kloon. Dat ie overeenkomsten heeft met Ovidius kan toch? Zo zijn er wel meer namen die enige overeenkomsten hebben. Is nog geen reden om iemand een kloon te noemen.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat het géén kloon is?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:55 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Maar deze Odyzeuzzz is geen kloon. Dat ie overeenkomsten heeft met Ovidius kan toch? Zo zijn er wel meer namen die enige overeenkomsten hebben. Is nog geen reden om iemand een kloon te noemen.
I Know... anders zou ik er ook niet op in gaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:56 schreef SpiceP het volgende:
Wel heel ironisch trouwens, op een ander forum kloonde Odyzeuzzz wat af en nu wordt ie hier uitgemaakt voor kloon
(sorry Ody, dit is best wel komisch)
Omdat het zo is, kende 'm al van mokkels en Ovidius ken ik niet. En wat dan nog, het stikt hier van de kloontjes, wie weet ben jij er ook wel een.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat het géén kloon is?.
Te veel toevalligheden, ik zeg het je.
Nha, ik denk dat deze mensen het gewoon een fijne bezigheid vinden mij voor kloon uit te maken. Vooral omdat ik blijf reageren.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:59 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Omdat het zo is, kende 'm al van mokkels en Ovidius ken ik niet. En wat dan nog, het stikt hier van de kloontjes, wie weet ben jij er ook wel een.
Je weet togggg.. of iets van die strekking.... Maar ik geloof dat kloontjes gauw worden onderschept door de mods of admins. Niets om je druk over te maken dus.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:00 schreef nevertheworst het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?. Gekkie.
.
Reageer dan nietquote:Op zondag 2 juli 2006 02:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, ik denk dat deze mensen het gewoon een fijne bezigheid vinden mij voor kloon uit te maken. Vooral omdat ik blijf reageren.![]()
Nee, klonen is toegestaan zolang je geen ban hebt of er dingen mee doet waar je een ban voor kunt krijgen.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:04 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Je weet togggg.. of iets van die strekking.... Maar ik geloof dat kloontjes gauw worden onderschept door de mods of admins. Niets om je druk over te maken dus.
Oh lachen, moet je eens op mokkels.nl proberenquote:Op zondag 2 juli 2006 02:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, klonen is toegestaan zolang je geen ban hebt of er dingen mee doet waar je een ban voor kunt krijgen.
Fok!!
Deed ik. En het werd wel gedoogd. Totdat??? Tja, dat zal ik nooit weten.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:08 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Oh lachen, moet je eens op mokkels.nl proberen
Boefjequote:Op zondag 2 juli 2006 02:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Deed ik. En het werd wel gedoogd. Totdat??? Tja, dat zal ik nooit weten.![]()
![]()
Ach ja, je vraagt je af voor wie doe je het allemaal.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:13 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Boefje
Mis je bijdrages daar wel een beetje. Het is nu te stil in het Wytske topic
En het Vlaamse taalgebruik.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, hij gebruikte mytologie net als vrij veel dichters/schijvers dat doen.quote:
En alle Vlaamse zijn toch ook geen kloons?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:03 schreef Bupatih het volgende:
Oja, conclusie: Je bent een kloon.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
Trouwens MB de eerste foto (meest links) uit je fobo heeft een waas over het gezicht. En dat is geen onscherpte in de foto zelf omdat de korrel ook vaag is.![]()
Al die foto's zijn eigenlijk niets.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
Trouwens MB de eerste foto (meest links) uit je fobo heeft een waas over het gezicht. En dat is geen onscherpte in de foto zelf omdat de korrel ook vaag is.![]()
'Hij'? Je hebt het over jezelf toch nu?quote:Op zondag 2 juli 2006 02:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, hij gebruikte mytologie net als vrij veel dichters/schijvers dat doen.
Neeee, maar wel toevallig dat Paltos net gebanned is en dat jij aankomt met je Vlaamse taalgebruikquote:Zoals Bupa al zei:
[...]
En alle Vlaamse zijn toch ook geen kloons?![]()
![]()
Hij is gefocussed op mn tieten met een beperkte DoFquote:Op zondag 2 juli 2006 02:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
Altijd leuk van iemand zonder foto's van zichzelfquote:
Nee, (quote:Op zondag 2 juli 2006 02:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
'Hij'? Je hebt het over jezelf toch nu?
Oke, quote maar iets vlaams van mij dan. (En niet uit de "doe *hier* samson en gert na" topic aub.)quote:[..]
Neeee, maar wel toevallig dat Paltos net gebanned is en dat jij aankomt met je Vlaamse taalgebruik
[..]
Hij is gefocussed op mn tieten met een beperkte DoF
Wat is Figo?quote:Op zondag 2 juli 2006 02:37 schreef SpiceP het volgende:
Portugal
Figo
Urban
Talpa
gezeik over kloontjes
Ja, scroll eens een stuk of 30 ShowChats terug... Gewoon zodra jij hier kwam... Je hebt iets Vlaams..quote:Op zondag 2 juli 2006 02:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, quote maar iets vlaams van mij dan. (En niet uit de "doe *hier* samson en gert na" topic aub.)
Die hele foto met zijn 'onscherpte' lijkt me gefotofuckt. En dat is zonde vooral als het ambachtelijke er een extra lading aan zou kunnen geven. Teminste dit lijkt me zo.![]()
Buiten dat is die waas gewoon storend.
Aha, tja deze laatste is igg stukken beter.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:12 schreef MissBliss het volgende:
Trouwens, alleen naar zwart/wit omgezet en levels en curves, dus
[/Re]
Mwa, meestal wel mooi vind ik.. En zoveel is er niet veranderd aan dezequote:Op zondag 2 juli 2006 03:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, tja deze laatste is igg stukken beter.![]()
Ik vind bepaalde onscherpte hoort thuis in de mondhoeken van Mona Lisa. Wat ik bedoel te zeggen soms zijn foto's beter als ze niet gefuck worden.![]()
Wat is [/Re]?
Hoezo? Dat jij met je kop op internet wil ? Moet je het maar niet plaatsenquote:Op zondag 2 juli 2006 02:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Altijd leuk van iemand zonder foto's van zichzelf
Jottem, hij woont in je huis?quote:Op zondag 2 juli 2006 03:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mwa, meestal wel mooi vind ik.. En zoveel is er niet veranderd aan deze
En Re is de fotograaf
Commentaar leveren zonder zelf je eigen kop te tonen is wel erg makkelijk he?quote:Op zondag 2 juli 2006 03:28 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Hoezo? Dat jij met je kop op internet wil ? Moet je het maar niet plaatsen
Nee.quote:
Tja, wie is hier nou de attentionwhore?quote:Op zondag 2 juli 2006 03:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Commentaar leveren zonder zelf je eigen kop te tonen is wel erg makkelijk he?
'Oh, wat ben jij lelijk' Mja, we zullen zeker nooit weten hoe lelijik jij bent?
quote:Op zondag 2 juli 2006 03:33 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Tja, wie is hier nou de attentionwhore?Jij bent degene die graag fototjes plaatst van zichzelf. En als je daar commentaar op krijgt moet je niet gaan janken. Maar ik weet wat het is, omdat je dan degene wilt zien die commentaar op je levert is natuurlijk zodat je commentaar terug wilt geven. Lekker laf. Dus je twijfelt aan jezelf?
Ja en nee.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar hij is er wel? Of zijn die reacties niet echt van hem?![]()
Jij bent zijn Muse?![]()
Zie boven. Dus je gaat van iedereen een foto vragen die commentaar levert. Dat is pas raar. En wie zegt dat ik je lelijk vind?quote:Op zondag 2 juli 2006 03:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar die foto is gewoon goed, evenals de rest uit mn fotoboek, dus je kan wel zeiken erover, maar het ligt niet aan de foto's. Misschien vind je mij lelijk.. best. Maar tis altijd makkelijk commentaar leveren he? Als je zelf lekker anoniem bent.
[..]
Waarom zou ik in godsnaam in de FHM willen , zodat rukkertjes zoals jij aan hun trekken komen? Ook goed hoor... Weet niet wat je nou wil maar overdreven aandacht is ook een indicatie van je obsessiesquote:Op zondag 2 juli 2006 03:35 schreef SpiceP het volgende:
Dat wordt wat, missbliss in een blad (ik denk libelle ofzo, FHM komt ze nooit en te nimmer in te staan), vervolgens krijgt ze commentaar en wil alle lezers oproepen foto's van zichzelf te sturenZodat mevrouw even commentaar kan geven.
In die volgorde?quote:Ja en nee.
Nee, die foto's zijn niet allemaal goed daar had ik juist commentaar op.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar die foto is gewoon goed, evenals de rest uit mn fotoboek, dus je kan wel zeiken erover, maar het ligt niet aan de foto's. Misschien vind je mij lelijk.. best. Maar tis altijd makkelijk commentaar leveren he? Als je zelf lekker anoniem bent.
De foto's zijn niet goed genoeg... Nou beter gaan ze niet worden, dus dan zal het wel aan het model liggen he?quote:Op zondag 2 juli 2006 03:36 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Zie boven. Dus je gaat van iedereen een foto vragen die commentaar levert. Dat is pas raar. En wie zegt dat ik je lelijk vind?
Ja.quote:
Nou... Wat is er allemaal mis?? Behalve die niet-focus op het gezicht bij foto de eerste foto?quote:Nee, die foto's zijn niet allemaal goed daar had ik juist comentaar op.![]()
Goh grappig, FHM is voor rukkertjesquote:Op zondag 2 juli 2006 03:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam in de FHM willen , zodat rukkertjes zoals jij aan hun trekken komen? Ook goed hoor... Weet niet wat je nou wil maar overdreven aandacht is ook een indicatie van je obsessies![]()
Ja daar ligt het absoluut aan. Mens, doe toch eens niet zo onzeker.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De foto's zijn niet goed genoeg... Nou beter gaan ze niet worden, dus dan zal het wel aan het model liggen he?
De derde heeft vage buitenste contouren. Ik zie wel dat dat een keuze is geweest, maar juist daarom.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nou... Wat is er allemaal mis?? Behalve die niet-focus op het gezicht bij foto de eerste foto?
quote:Op zondag 2 juli 2006 03:42 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Goh grappig, FHM is voor rukkertjesOh en ik ruk graag, heerlijk
Maargoed, ga even lekker weer verder met photoshoppen van je wazige picjes (over overdreven aandacht gesproken, mensen die graag aandacht willen lopen toch zo te koop met wie ze zijn? )
Ik ben niet onzeker.. Het zijn stuk voor stuk mooie foto'squote:Op zondag 2 juli 2006 03:43 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ja daar ligt het absoluut aan. Mens, doe toch eens niet zo onzeker.
Ik denk dat je weinig verstand hebt van fotografie... en jaquote:Op zondag 2 juli 2006 03:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
De derde heeft vage buitenste contouren. Ik zie wel dat dat een keuze is geweest, maar juist daarom.![]()
Dat denk ik jaquote:
Nou, hilarischquote:
Waarom zou ik, je neemt mij ook niet serieus omdat ik geen foto's van mezelf heb in mijn fotoboek. Dus wat zeur je nouquote:Op zondag 2 juli 2006 03:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, hilarisch
Ok, dan ga je niet in op een serieus argument!
Ik ben serieus genoeg om het origineel te resizen en te uploaden... Nu jij weer.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:52 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Waarom zou ik, je neemt mij ook niet serieus omdat ik geen foto's van mezelf heb in mijn fotoboek. Dus wat zeur je nou
Zet je het toch hier neer?quote:Op zondag 2 juli 2006 03:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben serieus genoeg om het origineel te resizen en te uploaden... Nu jij weer.
Wel vreemd dan dat je nu zo reageerd.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker.. Het zijn stuk voor stuk mooie foto's
[..]
Ik denk dat je weinig verstand hebt van fotografie... en jadat verpest de hele foto
quote:Op zondag 2 juli 2006 03:57 schreef SpiceP het volgende:
[..]
en re is een of ander nerd fotograafje dat nooit van focus heeft gehoord?![]()
Nhe, dat hoeft hier niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:00 schreef SpiceP het volgende:
Ah duurde ff met inloggen/wisselen van kloon zie ik
Uhm....quote:
Neuh, geen [/Re] vergeten.. Ik kan zelf wel zien wat een mooie foto is en wat nietquote:Op zondag 2 juli 2006 03:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wel vreemd dan dat je nu zo reageerd.Ik weet niet, maar als je mij iets vraagt dan is het toch fijn dat ik daar een oprecht antwoord op geef?
![]()
Waar ik wel of geen verstand van heb weet ik zelf niet eens. Dus een beetje een onzinnige gedachten.![]()
n ander plotst vergeten [/Re] erbij te zetten?
![]()
![]()
![]()
2 browsersquote:Op zondag 2 juli 2006 04:00 schreef SpiceP het volgende:
Ah duurde ff met inloggen/wisselen van kloon zie ik
Flikker opquote:Op zondag 2 juli 2006 04:01 schreef SpiceP het volgende:
Trieste bedoening weer
Achja, ze zoeken het maar uit. Veel succes met het fotograferen voor de Margriet of Libelle
Dat hoeft dus niet. Je kunt gewoon onder zijn naam posten als je daar het wachtwoord van hebt.quote:
Aha, nou deze foto heeft iets roods en Buba zijn originele ava heeft iets wat orange is en dat is ook een kleur en dus ben je zijn kloon.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Flikker opNu heb ik de origineel geplaatst, nu wil ik graag onderbouwd commentaar ook
ze liep als crackhoer op centraal, dacht zo zo daar kan ik wel wat mee, de rest is historyquote:Op zondag 2 juli 2006 04:04 schreef SpiceP het volgende:
Waar heb je dat modelletje geronselt eigenlijk
Hahahaquote:Op zondag 2 juli 2006 04:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, nou deze foto heeft iets roods en Buba zijn originele ava heeft iets wat orange is en dat is ook een kleur en dus ben je zijn kloon.![]()
Achja, je moet ergens onderaan de ladder beginnen, nietwaar? En wat is je volgende opdracht? Een Hema shoot?quote:Op zondag 2 juli 2006 04:06 schreef Re het volgende:
[..]
ze liep als crackhoer op centraal, dacht zo zo daar kan ik wel wat mee, de rest is history
Ja, ik heb het ook niet over de 'hippe' esthetiek ik heb het over de vage contouren die mij ervan overtuigen dat jullie een kloon zijn.quote:Neuh, geen [/Re] vergeten.. Ik kan zelf wel zien wat een mooie foto is en wat niet
quote:
Dat heb ik, maar ik gun hem zn eigen woordenquote:Op zondag 2 juli 2006 04:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet. Je kunt gewoon onder zijn naam posten als je daar het wachtwoord van hebt.![]()
![]()
Roodfilterquote:Op zondag 2 juli 2006 04:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, nou deze foto heeft iets roods en Buba zijn originele ava heeft iets wat orange is en dat is ook een kleur en dus ben je zijn kloon.![]()
Wij zijn een kloon, ok , je hebt gelijkquote:Op zondag 2 juli 2006 04:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook niet over de 'hippe' esthetiek ik heb het over de vage contouren die mij ervan overtuigen dat jullie een kloon zijn.![]()
Ik zal er zo nog eens naar kijken.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:08 schreef Re het volgende:
[..], vertel dan maar wat er mis mee is alhoewel, discussieren op dit niveau is ook wel eens leuk
lekker, grolsch svpquote:Op zondag 2 juli 2006 04:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik zal er zo nog eens naar kijken.Ik ga nog een biertje zoeken.
![]()
Het is gewoon niets, te donker, te rood. Je tracht iets te bereiken wat gewoon niet overkomt. Maar hiervoor ben je niet voor niets een amateurtje. Als je werkelijk zo goed bent als je doet voorkomen, zat je hier niet te pronken en op te scheppen met je pauperfoto's. Dat is hoe ik er over denk. Trek de wereld in, koop een écht toestel, en laat zien dat je echt talent hebt. Zal nog wel moeilijk gaan worden, gezien er meer fotografen rondlopen die hier en daar modelletjes ronselen dan echt werk verrichten op professioneel vlak.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:08 schreef Re het volgende:
[..], vertel dan maar wat er mis mee is alhoewel, discussieren op dit niveau is ook wel eens leuk
nah, prive collectie, voor HEMA heb je worst nodigquote:Op zondag 2 juli 2006 04:07 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Achja, je moet ergens onderaan de ladder beginnen, nietwaar? En wat is je volgende opdracht? Een Hema shoot?
Over een paar jaar hébben wij klonenquote:
Oh dus je moet zonodig je privé collectie op straat gooien?quote:Op zondag 2 juli 2006 04:12 schreef Re het volgende:
[..]
nah, prive collectie, voor HEMA heb je worst nodig
omfg, ik wil niet weten hoe die eruit zienquote:
roodfilter duh, dat is voor zwart wit foto's he, ja dat is moeilijk te bevattenquote:Op zondag 2 juli 2006 04:12 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Het is gewoon niets, te donker, te rood.
ach jongen, wat leuk dat je zo reageert, zolang ik mijn brood ermee verdien en dat in waarschijnlijk iets betere omstandigheden kan doen dan wat jij ooit zal verdienen, boeit het me niet of ik door een kneusje als jij een amateurtje met pauperfoto's wordt genoemd, maar dat had je zelf ook wel door hequote:Je tracht iets te bereiken wat gewoon niet overkomt. Maar hiervoor ben je niet voor niets een amateurtje. Als je werkelijk zo goed bent als je doet voorkomen, zat je hier niet te pronken en op te scheppen met je pauperfoto's. Dat is hoe ik er over denk. Trek de wereld in, koop een écht toestel, en laat zien dat je echt talent hebt. Zal nog wel moeilijk gaan worden, gezien er meer fotografen rondlopen die hier en daar modelletjes ronselen dan echt werk verrichten op professioneel vlak.
oeh alweer pauper.... beperkte woordenschat om je krachttaal bij te zettenquote:Op zondag 2 juli 2006 04:16 schreef SpiceP het volgende:
[..]
omfg, ik wil niet weten hoe die eruit zienEn ik vind het aan de ene kant ook wel zielig, gezien ze ouders hebben die die pauperbekjes op de gevoelige plaat willen leggen. Vervolgens gaat het de hele wereld rond, omdat ze graag alles met anderen willen delen (lees: anderen lastig vallen met pauperzooi en troep van de eerste orde). Nee, daar moet je blij van worden.
uhm? Wat is er mis met voorspel?quote:Op zondag 2 juli 2006 04:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, doen jullie daar zo lang over?Dat is een aardig voorspel.
![]()
You have to give it to him.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:16 schreef SpiceP het volgende:
[..]
omfg, ik wil niet weten hoe die eruit zienEn ik vind het aan de ene kant ook wel zielig, gezien ze ouders hebben die die pauperbekjes op de gevoelige plaat willen leggen. Vervolgens gaat het de hele wereld rond, omdat ze graag alles met anderen willen delen (lees: anderen lastig vallen met pauperzooi en troep van de eerste orde). Nee, daar moet je blij van worden.
Ik denk dat ze heel knap wordenquote:Op zondag 2 juli 2006 04:16 schreef SpiceP het volgende:
[..]
omfg, ik wil niet weten hoe die eruit zien![]()
Dat zie ik ook wel paupertje mongooltjequote:Op zondag 2 juli 2006 04:16 schreef Re het volgende:
[..]
roodfilter duh, dat is voor zwart wit foto's he, ja dat is moeilijk te bevatten
[..]
Mijn brood mee verdienquote:ach jongen, wat leuk dat je zo reageert, zolang ik mijn brood ermee verdien en dat in waarschijnlijk iets betere omstandigheden kan doen dan wat jij ooit zal verdienen, boeit het me niet of ik door een kneusje als jij een amateurtje met pauperfoto's wordt genoemd, maar dat had je zelf ook wel door he
Mwah, neequote:
kijk ff rond hier en kom dan eens terugquote:Op zondag 2 juli 2006 04:20 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel paupertje mongooltjeAlleen is het voor jou moeilijk te bevatten dat dit gewoon ruk is. Met een roodfilter alleen ben je er nog niet. Ik snap nu heel goed waarom het bij het schieten van een privé collectie blijft
jah, best kut inderdaad om je brood te verdienen als fotograafquote:Mijn brood mee verdien!!
Hahahaha!!!
![]()
![]()
![]()
hou op, please
![]()
Whoops,quote:Op zondag 2 juli 2006 04:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
kijk ff rond hier en kom dan eens terugen het is Dr mongooltje voor jou
[..]
jah, best kut inderdaad om je brood te verdienen als fotograaf
Forum Opties | |