Graag gedaan, veldmuis.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:28 schreef veldmuis het volgende:
HEY BUPATIH DIE SLOTJE MAAKT ME NIET UIT MAAR IK VOND JE SLUITPOST TOF!
Fietsen, teef!
HAHAHAH.
Whaha, ik zette een slotje op het topic na jouw sluitpost...jij helemaal blij enzo!quote:
Zou je een grote foto van jezelf willen posten?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whaha, ik zette een slotje op het topic na jouw sluitpost...jij helemaal blij enzo!En ik snel het slotje eraf halen!
Zijn je eigen foto's op?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zou je een grote foto van jezelf willen posten?Dan print ik die uit en ga ik er op poepen.
Nee, die mag ik niet meer posten van Lucille.quote:
Hilarische en tevens gevatte reply. Mijn complimenten.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zou je een grote foto van jezelf willen posten?Dan print ik die uit en ga ik er op poepen.
Om op te poepen, trutje.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, die mag ik niet meer posten van Lucille.
Ik spetter liever bloed op mn eigen foto'squote:
Dat kan maar een paar dagen per maand, poepen elke dag.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:06 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik spetter liever bloed op mn eigen foto's
Ik spetter soms wel een paar keer per dagquote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kan maar een paar dagen per maand, poepen elke dag.![]()
Ik gun 'm z'n pleziertje. Ik vind het volkomen terecht. Heel goed, Bupaquote:Op zondag 2 juli 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
Ja, ik heb je reacties verwijderd, Stof!
Laat die Rekkie toch zijn pleziertje hebben! Wie ben jij om dat voor hem te verpesten?
Neequote:Op zondag 2 juli 2006 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
mag ik nog een topic openen vanavond ?
Dat duurt nog wel even...dus dat zien we tegen die tijd dan wel weer.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
mag ik nog een topic openen vanavond ?
Als jij hetzelfde doet met je fontanel.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:22 schreef Biogarde het volgende:
[Bupatith] Zijn plaatje, met r v persie.
Mag deze weeeaer opeuhnImmers
![]()
Aaah, heb je vanavodn weer iest te hard aan je konthaar getrokken?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij hetzelfde doet met je fontanel.
Mond houden. Het was een gevatte opmerking!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aaah, heb je vanavodn weer iest te hard aan je konthaar getrokken?
muwoa muwoaquote:Op zondag 2 juli 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mond houden. Het was een gevatte opmerking!
Klopt! Daar ben ik heele geod in! Immersquote:Op zondag 2 juli 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mond houden. Het was een gevatte opmerking!
Weh!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Buupiquote:Op zondag 2 juli 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Bedankt bup! Ik was gister al gaan slapen dus kon niet meer in het topic posten
groetjes
tim
Ik heb daar ook een apart topic voor geopend in FEEDBACK, te ernstig dat RENSITE ook nog eens loop te reageren ipv van een gastslotje te zetten.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc.
Te idioot voor woorden dat dit ongestraft al uren open is. Het is ook niet een klein beetje racistisch en onsmakelijk. Het racisme druipt er aan alle kanten van af.
Hum ja, dat werkt.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef stukovich het volgende:
Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc.
Stelletje klootviolen,
strafbaar?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:27 schreef jogy het volgende:
Hat slotje is hartstikke terecht voor de redenen die zijn aangegeven, het is gewoon strafbaar, ergo zit er niets anders op dan een slotje.
Racisme enzo, moet je best voorzichtig mee zijn denk ik. En ik heb werkelijk géén idee waar de klepel hangt hoor.quote:
Anders stap je eens met je goede been uit bed en voel je je niet zo aangesproken tot wat men op internet zegt.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:05 schreef stukovich het volgende:
Mocht een mod zich genoodzaakt voelen om eens beleid uit te voeren waar het voor in dienst is genomen:
Racisme wordt gestimuleerd door FOK!
Fok! staat toch bekend om zijn niet softe gedrag.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Racisme enzo, moet je best voorzichtig mee zijn denk ik. En ik heb werkelijk géén idee waar de klepel hangt hoor.
Danny geeft in zijn sluitpost dan ook duidelijk aan dat het met de tijdsgeest te maken heeft. Ik was vanavond afwezig, maar als ik aanwezig was geweest, had ik 'm waarschijnlijk opengelaten. Aan de andere kant, zijn er een aantal TopicReports geplaatst, is er een topic in Feedback verschenen en zijn er ook wat klachten geweest in dit topic. Dus blijkbaar vinden toch veel mensen het dermate choquerend en is deze vorm van humor in deze tijden niet meer wenselijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Fok! staat toch bekend om zijn niet softe gedrag.
En nu dit.![]()
Dan is Fok! misschien niet helemaal voor die mensen weggelegd.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Danny geeft in zijn sluitpost dan ook duidelijk aan dat het met de tijdsgeest te maken heeft. Ik was vanavond afwezig, maar als ik aanwezig was geweest, had ik 'm waarschijnlijk opengelaten. Aan de andere kant, zijn er een aantal TopicReports geplaatst, is er een topic in Feedback verschenen en zijn er ook wat klachten geweest in dit topic. Dus blijkbaar vinden toch veel mensen het dermate choquerend en is deze vorm van humor in deze tijden niet meer wenselijk.
Uiteraard snap ik alles omtrent het feit racisme wel.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Danny geeft in zijn sluitpost dan ook duidelijk aan dat het met de tijdsgeest te maken heeft. Ik was vanavond afwezig, maar als ik aanwezig was geweest, had ik 'm waarschijnlijk opengelaten. Aan de andere kant, zijn er een aantal TopicReports geplaatst, is er een topic in Feedback verschenen en zijn er ook wat klachten geweest in dit topic. Dus blijkbaar vinden toch veel mensen het dermate choquerend en is deze vorm van humor in deze tijden niet meer wenselijk.
Juist, ja... dit was een topic met potentie.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Uiteraard snap ik alles omtrent het feit racisme wel.
Toch wil ik graag nog even erop doorgaan (I am sorry).
Dus aan de hand van het aantal klachten sluiten jullie een topic en ook wel voor een duidelijke reden, er zijn zoveel discriminerende topics aanwezig.
Zou het niet verstandig zijn om alles te veranderen in <vul zelf maar in>. Zo kan alles gewoon door blijven gaan zonder dat er gevoelige snaren worden geraakt.
En wat bedoel je precies met tijdgeest? Ik denk dat dit soort groepen per decennium en groepering niet geaccepteerd werden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |