*zucht*quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
TS begint.
tja kan ik er wat aan doen dat Brazilie uitgeschakeld is en Duitsland doorgaat.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
*zucht*
Zou zo'n TS nou echt niet begrijpen dat een OP als dit niet eens in de buurt van leuk komt?![]()
Slotje vergeten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
*zucht*
Zou zo'n TS nou echt niet begrijpen dat een OP als dit niet eens in de buurt van leuk komt?![]()
Hoi. Neuken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat een kutpainttopics, en allemaal zo orgineel, ik word er bijna jaloers op dat ik dít niet kon verzinnen
heus !
ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
Nou, wie wil hem op slot gooien?
Ga je ook wel eens door iets anders heen? Door het lint? Door het ijs? Of misschen zelfs een maagdenvlies?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:52 schreef Renesite het volgende:
Ik vrees dat ik door t slotje ben gegaan![]()
Nou, typ dan eens een leuke sluitpost. Dan zal ik proberen zó snel te zijn met het zetten van het slotje, dat het lijkt alsof jij hem op slot hebt gedaan!quote:
Ik maak ff een mooie sluitpost, moet jij F5en zodat het net echt lijkt, ok?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
Nou, wie wil hem op slot gooien?
Rekkie was eerst!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:55 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik maak ff een mooie sluitpost, moet jij F5en zodat het net echt lijkt, ok?
kuttopic, slotjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, typ dan eens een leuke sluitpost. Dan zal ik proberen zó snel te zijn met het zetten van het slotje, dat het lijkt alsof jij hem op slot hebt gedaan!
Ik ben een lekker wijf, laat mij het doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, typ dan eens een leuke sluitpost. Dan zal ik proberen zó snel te zijn met het zetten van het slotje, dat het lijkt alsof jij hem op slot hebt gedaan!
quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:55 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ben een lekker wijf, laat mij het doen
origineelquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
net zo orgineel en grappig als dit topic though
Rekkie was eerst.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:56 schreef Dangel het volgende:
Dames en heren, voetbal is kansloos, en dit topic ook. Derhalve zal ik mijn slotjesdebuut hierbij dan ook maken.
SLOT!!!
NU!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geef je het even aan wanneer ik een slot-reactie moet geven?
Thats my quequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |