Oe, en dan ons nog proberen op het verkeerde spoor te zetten door 89 als geboortejaar neer te zetten ipv 88quote:Op zondag 2 juli 2006 00:53 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben een gefrustreerde liberaal.
Leuke kloon, Airelle.
Oh, dat was het.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]Nee, ik vind Gigi niet zo leuk. Maar deze juist wel.
![]()
Waarom die suffe kloon?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, ik vind Gigi niet zo leuk. Maar deze juist wel.
![]()
Hoho. Eentje is de echte Odysseuzzz en de andere is Zhenar.quote:
Huh?? Oh, zijn er 2 Odysseuzzz-en?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoho. Eentje is de echte Odysseuzzz en de andere is Zhenar.
Diegene tegen wie jij zojuist aan het lullen was, is de echte.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh?? Oh, zijn er 2 Odysseuzzz-en?
Wie is dan de echte??Is toch geen echte user?
Dat is Bupa geloof ik.quote:
Nha, Odysseuzzz is Odysseuzzz.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh?? Oh, zijn er 2 Odysseuzzz-en?
Wie is dan de echte??Is toch geen echte user?
Gehost bij een website van een basketbalclub uit Heesch om het zo min mogelijk te laten opvallen.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:03 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga voor een kloon ook écht een forumpje oprichten.
EE, dat is mijn forumpje en daar lopen wel meer kloons rond.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:03 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga voor een kloon ook écht een forumpje oprichten.
Sorry, ik raakte in de war van je typefoutquote:
Ik dacht dat het Paltos was...quote:Op zondag 2 juli 2006 01:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Diegene tegen wie jij zojuist aan het lullen was, is de echte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |