quote:Op zondag 2 juli 2006 03:42 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Goh grappig, FHM is voor rukkertjesOh en ik ruk graag, heerlijk
Maargoed, ga even lekker weer verder met photoshoppen van je wazige picjes (over overdreven aandacht gesproken, mensen die graag aandacht willen lopen toch zo te koop met wie ze zijn? )
Ik ben niet onzeker.. Het zijn stuk voor stuk mooie foto'squote:Op zondag 2 juli 2006 03:43 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ja daar ligt het absoluut aan. Mens, doe toch eens niet zo onzeker.
Ik denk dat je weinig verstand hebt van fotografie... en jaquote:Op zondag 2 juli 2006 03:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
De derde heeft vage buitenste contouren. Ik zie wel dat dat een keuze is geweest, maar juist daarom.![]()
Dat denk ik jaquote:
Nou, hilarischquote:
Waarom zou ik, je neemt mij ook niet serieus omdat ik geen foto's van mezelf heb in mijn fotoboek. Dus wat zeur je nouquote:Op zondag 2 juli 2006 03:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, hilarisch
Ok, dan ga je niet in op een serieus argument!
Ik ben serieus genoeg om het origineel te resizen en te uploaden... Nu jij weer.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:52 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Waarom zou ik, je neemt mij ook niet serieus omdat ik geen foto's van mezelf heb in mijn fotoboek. Dus wat zeur je nou
Zet je het toch hier neer?quote:Op zondag 2 juli 2006 03:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben serieus genoeg om het origineel te resizen en te uploaden... Nu jij weer.
Wel vreemd dan dat je nu zo reageerd.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker.. Het zijn stuk voor stuk mooie foto's
[..]
Ik denk dat je weinig verstand hebt van fotografie... en jadat verpest de hele foto
quote:Op zondag 2 juli 2006 03:57 schreef SpiceP het volgende:
[..]
en re is een of ander nerd fotograafje dat nooit van focus heeft gehoord?![]()
Nhe, dat hoeft hier niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 04:00 schreef SpiceP het volgende:
Ah duurde ff met inloggen/wisselen van kloon zie ik
Uhm....quote:
Neuh, geen [/Re] vergeten.. Ik kan zelf wel zien wat een mooie foto is en wat nietquote:Op zondag 2 juli 2006 03:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wel vreemd dan dat je nu zo reageerd.Ik weet niet, maar als je mij iets vraagt dan is het toch fijn dat ik daar een oprecht antwoord op geef?
![]()
Waar ik wel of geen verstand van heb weet ik zelf niet eens. Dus een beetje een onzinnige gedachten.![]()
n ander plotst vergeten [/Re] erbij te zetten?
![]()
![]()
![]()
2 browsersquote:Op zondag 2 juli 2006 04:00 schreef SpiceP het volgende:
Ah duurde ff met inloggen/wisselen van kloon zie ik
Flikker opquote:Op zondag 2 juli 2006 04:01 schreef SpiceP het volgende:
Trieste bedoening weer
Achja, ze zoeken het maar uit. Veel succes met het fotograferen voor de Margriet of Libelle
Dat hoeft dus niet. Je kunt gewoon onder zijn naam posten als je daar het wachtwoord van hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |