Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
Ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt hoor! Ik ben je er ook zeer erkentelijk voor!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
Haha, idd. En dan had ik niet zo naief moeten zijn om je dat antwoord te gunnen.
Alleen maar lekker tochquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:36 schreef DaMart het volgende:
Wat is het al warm zeg!
In de zon liggen vind ik eigenlijk vrij nutteloos... ik moet iets om handen hebben om te doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:46 schreef rena het volgende:
[..]
Alleen maar lekker tochIn het zonnetje liggen, ijsjes eten, beetje lezen, of niksen
![]()
Zo ziet mijn zomer er uit![]()
Boh, wat een vette game.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:06 schreef _Floddertje_ het volgende:
HIER kun je een filmpje bekijken met een interview met Peter Jan Rens over één van die games.
In de zon liggen is heerlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de zon liggen vind ik eigenlijk vrij nutteloos... ik moet iets om handen hebben om te doen.
Dan moet je zo'n Indiase palmbladwaaieraar inhuren!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:57 schreef rena het volgende:
[..]
In de zon liggen is heerlijkTot ik het te warm krijg
![]()
Damn, je hebt ons doorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:18 schreef liefie_ het volgende:
stiekum een nieuwe maken om mij te ontlopen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |