Ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt hoor! Ik ben je er ook zeer erkentelijk voor!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
Haha, idd. En dan had ik niet zo naief moeten zijn om je dat antwoord te gunnen.
Alleen maar lekker tochquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:36 schreef DaMart het volgende:
Wat is het al warm zeg!
In de zon liggen vind ik eigenlijk vrij nutteloos... ik moet iets om handen hebben om te doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:46 schreef rena het volgende:
[..]
Alleen maar lekker tochIn het zonnetje liggen, ijsjes eten, beetje lezen, of niksen
![]()
Zo ziet mijn zomer er uit![]()
Boh, wat een vette game.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:06 schreef _Floddertje_ het volgende:
HIER kun je een filmpje bekijken met een interview met Peter Jan Rens over één van die games.
In de zon liggen is heerlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de zon liggen vind ik eigenlijk vrij nutteloos... ik moet iets om handen hebben om te doen.
Dan moet je zo'n Indiase palmbladwaaieraar inhuren!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:57 schreef rena het volgende:
[..]
In de zon liggen is heerlijkTot ik het te warm krijg
![]()
Damn, je hebt ons doorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:18 schreef liefie_ het volgende:
stiekum een nieuwe maken om mij te ontlopen he
Dat stond er eerst nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night.
Hi Truman!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night.
Het was meer een test om te zien of je ene nieuwe ook zou kunnen vinden. Dat hoort bij de ontgroening!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:18 schreef liefie_ het volgende:
stiekum een nieuwe maken om mij te ontlopen he
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:55 schreef pberends het volgende:
Peter Jan Rens, wat een zelfingenomen lul is het ook
[..]
Boh, wat een vette game.
quote:
quote:
pfew gelukkig ben ik slimquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was meer een test om te zien of je ene nieuwe ook zou kunnen vinden. Dat hoort bij de ontgroening!
Ik vind dat ze maar gemeen zijn om hem zo op te sluitenquote:
Ja. Zo slecht vind ik dat spel niet eens.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je bij die eerste wel op de link geklikt?
Ik moest huilen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind dat ze maar gemeen zijn om hem zo op te sluiten
Maar dat was een Sunchasertopic, geen pberendstopic.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Zo slecht vind ik dat spel niet eens.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:37 schreef Bupatih het volgende:
Eindelijk iemand gevonden die betere teksten schrijft dan ik!
De enige grote film van JC die ik nog niet heb gezien!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin om Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events te kijken. Of een vergelijkbare film.
Ik heb me best vermaakt toen ik die zagquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De enige grote film van JC die ik nog niet heb gezien!
Ik ga het wel een keer downlo...kopen!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb me best vermaakt toen ik die zag. Mooie sets ook enzo.
Foei, schav... Goedzo, krullenbol!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga het wel een keer downlo...kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |