quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmmm.
Maar je weet dus nog niet of je een soortgelijke richting op wilt of een hele andere?
He, wat naar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Kut! Nu zie je in de SHO-index geen PI!
Whehequote:Op donderdag 22 juni 2006 15:06 schreef Zhenar het volgende:
Airelle, heb je ook zo gegniffeld om Lousewies vs. Van Pechteld![]()
Ze moeten een cabaretshow beginnen!quote:
Jamaar, jamaar dat klopt nu dus niet meer, want je suis ici!quote:
Het is alweer veranderd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar dat klopt nu dus niet meer, want je suis ici!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Rebeccaloos?
Copycats schuld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef niksan het volgende:
@ TT: Bup, je mannelijkheid, wat doe je?
Moet ik leren?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Copycats schuld.
En ga eens leren jij.
en jij kijkt nog steeds voetbal?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Copycats schuld.
En ga eens leren jij.
Niet dan?quote:
Dat staat er toch niet meer?quote:
Ik doe niets!quote:
quote:
Ik dacht dat jíj dus de TT had veranderd in 'testikelloos'.quote:
'k zou niet durvenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik dacht dat jíj dus de TT had veranderd in 'testikelloos'.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:04 schreef Bupatih het volgende:
Goede TT.
quote:ShowChat #825: Ik heb een druiper(((((
Dat ís het dan ook!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:05 schreef Bupatih het volgende:
Maar zo lijkt het wel alsof dit het einde van ShowChat is..
.
.
Sorryquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
KutBuup, dat trucje werkt dus blijkbaar niet meer![]()
Tuurlijk moet ik de PABO niet af, ik ben een supermeester
Ik wilde srieus posten dat het vast zo'n bupa-streek was, maar ik wist het niet zeker en vond het zielig. Verdom mijn goedheidquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
quote:
Hij doet 't zichzelf aanquote:
Dan edit je je bericht toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde srieus posten dat het vast zo'n bupa-streek was, maar ik wist het niet zeker en vond het zielig. Verdom mijn goedheid.
quote:
Maar tof dat jullie me wilden troostenquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:06 schreef MissBliss het volgende:
Sven
Is er geen mogelijkheid meer om de punten nog te halen?
Jij ook bedanktquote:
Homo!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
Jij krijgt dus echt nooit meer een Wuppie van me hequote:Op donderdag 22 juni 2006 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Maar tof dat jullie me wilden troosten![]()
[..]
Jij ook bedankt.
Het was én op pagina 6 gepost én je quootte een reactie van mij (over mijn P.) van een dag daarvoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet waarschijnlijk de PABO af.
Waarom trapte je er dan zo heel hard in?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was én op pagina 6 gepost én je quootte een reactie van mij (over mijn P.) van een dag daarvoor.
Dat doe je niet als je écht van de PABO moet!Dan kom je gewoon een topic binnenstormen en zeg je dat zonder een oude quote aan te halen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom trapte je er dan zo heel hard in?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Why?
(Volgens mij komt nu de grap: "Omdat ik het gehaald heb!!!")
Wat een kutopmerking.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:34 schreef Bupatih het volgende:
En sowieso....hóé geloofwaardig is het dat iemand zijn punten niet haalt op de PABO. Dan moet je wel érg dom zijn.
Daar ben ik het mee eens.quote:
Dat dacht ik dus eerst ook. Dus heb ik maar niks gezegd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:34 schreef Bupatih het volgende:
En sowieso....hóé geloofwaardig is het dat iemand zijn punten niet haalt op de PABO. Dan moet je wel érg dom zijn.
Ook met PI vind ik het een kutopmerking. Het denigrerende druipt er vanafquote:
Niet alleen van de PABO, maar van het grootste deel van het Hollandse onderwijslandschapquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:43 schreef Bupatih het volgende:
Al blijft het een feit dat het niveau van de PABO onder de maat is.
Flikker toch op, huilie!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook met PI vind ik het een kutopmerking. Het denigrerende druipt er vanaf![]()
Doe mij ook zo'n zak en een flesje prik ernaast!quote:
Omdat ik daar zin in heb!quote:
Welke post?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Flikker toch op, huilie!Kijk je eigen posts er eens op na, relnicht.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat matig!![]()
Anders mag je mij wel privé-les komen geven hoor![]()
Eh, elke andere avondquote:
Gewoon. Je andere posts. Net alsof daar nooit het denigrerende van afdruipt!quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n zak en een flesje prik ernaast!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Dat is dan 50 euro.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon. Je andere posts. Net alsof daar nooit het denigrerende van afdruipt!
Deze bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, "Bupatih" klinkt alsof je ze allemaal op één rijtje hebt![]()
![]()
![]()
Kut. Daar gaat mijn gewonnen voetbalpoolgeld. Net nu ik een Douglas-pas heb geleend om morgen nog meer Clinique-waar voor m'n geld te kopen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:06 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Dat is dan 50 euro.
Wow, emotiequote:Op donderdag 22 juni 2006 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Deze bijvoorbeeld.
Ik ben nog nooit zo diep beledigd!Ik zit nu nog met knikkende knieën en een rood aangelopen kop door het huilen achter de pc!
Hihi, je hebt gelijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon. Je andere posts. Net alsof daar nooit het denigrerende van afdruipt!
Nooit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:10 schreef Duiveltja het volgende:
http://www.wip-inn.sohosted.com/home.htm
Wanneer ga je die tent weer onveilig maken?
Jij moet niet zoveel denken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:16 schreef rena het volgende:
[..]
Wow, emotieIk dacht dat je dat soort gevoelens niet had.
![]()
Weet ik.quote:
Vandaar mijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus eerst ook. Dus heb ik maar niks gezegd..
edit: behalve dat laatste dan niet.
Oh, vandaar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:34 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben eigenlijk een kloon van Bupa, die hem soms confronteert en hem daarna gelijk geeft![]()
Spannend.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik ga mijn deuren poetsen.(Ze zijn vies.)
![]()
![]()
JA, DAT ZOU JIJ WEL WILLEN WETEN!!quote:
JA, DAT WIL IK JAquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
JA, DAT ZOU JIJ WEL WILLEN WETEN!!!
!
Zeg ik lekker nietquote:
Het wordt tijd dat ik mijn oude kloon Dada weer eens ga gebruiken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:34 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben eigenlijk een kloon van Bupa, die hem soms confronteert en hem daarna gelijk geeft![]()
Ze kunnen weer naar huis, dus jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoezo, moeten die ook hun deuren poetsen??
O, spannend!quote:
Als ze erg vies zijn, kan ik je ook Jif met een afwassponsje aanradenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, spannend!![]()
Ik heb dat nooit grondig gedaan. Dus ik ga het proberen met een beetje bleek, wat afwasmiddel. en water.![]()
Thanks, ik ben benieuwd hoe het zal gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ze erg vies zijn, kan ik je ook Jif met een afwassponsje aanraden.
Ik vind schoonmaken altijd wel leuk om te doenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Thanks, ik ben benieuwd hoe het zal gaan.Zolang ik er hier over deur zoor door zeur moet ik er dus eigenlijk nog aan beginnen.
![]()
Ik denk dat Erik het niet eens zal zijn met die topic!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:19 schreef pberends het volgende:
Leuk en "herkenbaar" topic: Vieze p0rno-mannetjes.
Althans, voor mannen.
Je herkent ze? Wat een CV hebben die mannen!quote:
Herkennen nee, maar ze zijn wel engquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Je herkent ze? Wat een CV hebben die mannen!
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik net winkelen, een broek, een truitje, een riem, oorbellen, een spons... En toen ik eindelijk wat nuttigs wou kopen [een schoolboek] was mn saldo te laag
http://frontpage.fok.nl/submit/formquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik net winkelen, een broek, een truitje, een riem, oorbellen, een spons... En toen ik eindelijk wat nuttigs wou kopen [een schoolboek] was mn saldo te laag
Mwa..quote:
Jaja, het is wel een nieuwsberichtje waard...quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/submit/form
Nou, het is zo'n net-geval.. rozequote:
Gewoon, een puff.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, het is zo'n net-geval.. roze
Ja, voor Lush dus, met zo'n vieze synthetische nepspons haal je anders alle lol eraf
Ik kan geen plaatje vinden want ik weet niet hoe die dingen heten...
Ik kreeg allemaal plaatjes van Puff Daddy toen ik dat probeerdequote:
Daar kan je ook mee onder de douchequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kreeg allemaal plaatjes van Puff Daddy toen ik dat probeerde
Ja, maar dat wil ik dan weer niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar kan je ook mee onder de douche.
Welk mens met hersencellen wel?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik dan weer niet.
Oh, er zijn er vast genoeg die dat willenquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, er zijn er vast genoeg die dat willenOh, je zei 'hersencellen'
Hoeveel was je kwijt aan dat eerste?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb het niet bijgehoudenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt aan dat eerste?
Kijk dat wijf lachenquote:
Whehequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef Copycat het volgende:
Helemaal leuk is als je hebt geshopt en vervolgens bij de supermarkt je boodschappen wil betalen met pin en dan 'ontoereikend saldo' krijgt.
":@ Rotpas! Moet iets mis mee zijn, want ik heb net mijn saldo nog gecontroleerd en ik heb geld! Ik ga het even bij de geldautomaat proberen en kom zo terug!" Om vervolgens die supermarkt de komende weken als de pest te mijden.
Balansdag, een campagne van de overheid. Helaas werkt het averechts, het zet mensen alleen aan die een gezonde dag hebben gehad om de volgende dag ongezond te doen ipv andersomquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zin in patat ...
Ik ga morgen toch bij healthfreaky vrienden eten, dus dat mag ik!
Hoeveel was je bij elkaar kwijt dan, dat vroeg ik eigenlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het niet bijgehouden
Boek was wel het duurst, 38 euro
[..]
Kijk dat wijf lachen
Ik eet gemiddeld één keer per week wat ongezonder (patat, pasta of zo) en verder roerbak en salade ik veel. Dus het mag.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:26 schreef pberends het volgende:
Balansdag, een campagne van de overheid. Helaas werkt het averechts, het zet mensen alleen aan die een gezonde dag hebben gehad om de volgende dag ongezond te doen ipv andersom!
Geniet er nog iemand anders van?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik eet gemiddeld één keer per week wat ongezonder (patat, pasta of zo) en verder roerbak en salade ik veel. Dus het mag.
En ik kan het hebben.
Best cool.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Ovidius het volgende:
Even tvp'en voor later.
Ik heb een ninjapak gekocht. Ik weet het, best cool.
Best cool.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Ovidius het volgende:
Even tvp'en voor later.
Ik heb een ninjapak gekocht. Ik weet het, best cool.
Nee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
IIO - Rapture.
Of is dat heel erg fout?.
Nee, da's een lekker nummer!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
IIO - Rapture.
Of is dat heel erg fout?.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:47 schreef Airelle het volgende:
Oh en Sven, ik lachte je niet uit hoor (ik zou niet durven).
Maar hoe kun in van die school af moeten? Ik bedoel, heb je een negatief studieadvies ofzo..?
Vergeet je niet 'hemelsnaam'?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:47 schreef Airelle het volgende:
Oh en Sven, ik lachte je niet uit hoor (ik zou niet durven).
Maar hoe kun in van die school af moeten? Ik bedoel, heb je een negatief studieadvies ofzo..?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
En 'je'quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vergeet je niet 'hemelsnaam'?
Heeft 'ie al gedaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon antwoord geven.
Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heeft ie al gedaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is een vet t-shirt, hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt..
Alle mensen die mij mogen aanschouwenquote:
Heeft 'ie al gedaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
... en hier kan ik beter geen antwoord op geven.
Nou, doe! Je zou duidelijk een enorm grof antwoord geven. En dat willen we niet missen.quote:
Nee, ik ben een uiterst beschaafd meisje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:01 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Nou, doe! Je zou duidelijk een enorm grof antwoord geven. En dat willen we niet missen.![]()
Net goedquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
http://www.nu.nl/news/761(...)_Van_Nistelrooy.html
Doe jij nooit vies Airelle?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, ik ben een uiterst beschaafd meisje.
Laatst op de webcam nogquote:
Ja, maar dat had hij zich eerder moeten bedenken!quote:
Op? Of voor?quote:
Ik vind het ook stom, Buupquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dat had hij zich eerder moeten bedenken!
Wat hebben we nou aan Ruud?Wij willen Klaas-Jan! In ieder geval in ruil voor fucking Kromkamp ofzo.
En meteen weer uitquote:
Nee, dat doe ik maar niet danquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
alleen als je het heel lief vraagt
Whehehequote:
Ja.quote:
Neen.quote:
grappig ben ik hequote:
Dizer met zijn nieuwe vriendin?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
weten jullie wie er over 8 dagen gaat trouwen??
Oh, ik wist niet dat ' http://www.imdb.com/OnThisDay?day=23&month=June' morgen jarig is. Beetje een aparte naam, hè.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:18 schreef rena het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/OnThisDay?day=23&month=June
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat ' http://www.imdb.com/OnThisDay?day=23&month=June' morgen jarig is. Beetje een aparte naam, hè.
Gunst, nooit geweten!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:19 schreef rena het volgende:
[..]
De mensen onder die link zijn morgen jarig. [afbeelding]
Ga je schamen.quote:
fuck youquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
Dizer met zijn nieuwe vriendin?
Nee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:20 schreef Bupatih het volgende:
Nee, gekkies. Ons aller pberends is morgen jarig.De beste man wordt dan 40 jaar.
Is dat niet tof?
yes please.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
fuck you
en waag het eens om "yes please" oiv te posten![]()
![]()
Wat is 'oiv'?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
fuck you
![]()
oeh da's wel een memorabele leeftijd.....quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:20 schreef Bupatih het volgende:
Nee, gekkies. Ons aller pberends is morgen jarig.De beste man wordt dan 40 jaar.
Is dat niet tof?
Je zult het hele gevoel waarschijnlijk niet eens kennenquote:
Ah, Organisation internationale de la vigne et du vin.quote:
Oiv, doe eens liefquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
fuck you
![]()
Komt dat misschien omdat ik niks heb om me voor te schamen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:22 schreef rena het volgende:
[..]
Je zult het hele gevoel waarschijnlijk niet eens kennen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Komt dat misschien omdat ik niks heb om me voor te schamen?
Die afkorting heb je dan zelf verzonnen, want ik ken hem niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
of iets vergelijkbaars
[..]
zoals dit dus
Dikke pret.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
En daar ben ik weer.
Typisch dat uitgerekend jíj zo'n toffe kerel als ik moet bashen, rena. Héél typisch.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:23 schreef rena het volgende:
[..]Je hebt genoeg om je voor te schamen, je ziet het zelf alleen niet
![]()
![]()
quote:
Dankje, geld kan ik momenteel wel gebruiken.quote:
Alsof woorden/akortingen zelf verzinnen iets slechts is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die afkorting heb je dan zelf verzonnen, want ik ken hem niet.
Ergo, hij bestaat officieel niet!
dan ga ik maar....quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
En daar ben ik weer.
Dat hoor je mij toch ook nergens beweren?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof woorden/akortingen zelf verzinnen iets slechts is.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Typisch dat uitgerekend jíj zo'n toffe kerel als ik moet bashen, rena. Héél typisch.
Wil je erover praten?
Ik ook, Bupa en rena gaan weer beginnen.quote:
Nee. Hoor jij mij dan ergens beweren dat ik beweer dat jij dat beweertquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch ook nergens beweren?
Doe eens niet.quote:
Zij begon:quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook, Bupa en rena gaan weer beginnen.
Zoals altijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:22 schreef rena het volgende:
[..]
Je zult het hele gevoel waarschijnlijk niet eens kennen![]()
![]()
![]()
zullen wij dan maar ons eigen forumpje op gaan zoeken, zonder die vervelende ruziezoekersquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef Svensational het volgende:
Ik ook, Bupa en rena gaan weer beginnen.
Tut tut.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Hoor jij mij dan ergens beweren dat ik beweer dat jij dat beweert?
Waar wee vechten hebben er twee schuld, meneer Patih.quote:
Wat een boefjequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteraard, want hij probeerde een wig te drijven tussen Diz en mij.... de lul
Nee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut.Heb je nooit geleerd dat het niet zo netjes is om een vraag met een vraag te beantwoorden.
Ik zie ons nergens vechten of ruzie maken, dus kunnen er moeilijk twee schuld hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar wee vechten hebben er twee schuld, meneer Patih.
Jaaaa! En noem het dan Shok!forum ofzo! Puik idee!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
zullen wij dan maar ons eigen forumpje op gaan zoeken, zonder die vervelende ruziezoekers
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie ons nergens vechten of ruzie maken, dus kunnen er moeilijk twee schuld hebben.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Hoor jij mij dan ergens beweren dat ik beweer dat jij dat beweert?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef rena het volgende:
Wat een boefjeNou, kom dan maar bij mij, meid.
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar twee vechten hebben er twee schuld, meneer Patih.
Jaja. Dat was mijn vraag dus. Jat die dan niet!quote:
En waarom ben je er nu danquote:
Da's niet waar, lieve babette. En dat weet je best.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteraard, want hij probeerde een wig te drijven tussen Diz en mij.... de lul
hoe geilquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
Jaaaa! En noem het dan Shok!forum ofzo! Puik idee!
Veel plezier, babette.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe geil![]()
bij nader inzien ga ik wel even.... Catannen ofzo![]()
Doe er dan wat aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor, met het vertrek van babette is het meteen niet meer zo gezellig.
Ik kan babette toch niet zomaar vervangen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan.
Een beter FOK! begint bij jezelf.
Hij en gezellig?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan.
Een beter FOK! begint bij jezelf.
Wie heeft het over vervangen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan babette toch niet zomaar vervangen.
Vanwaar die denigrerende en laagdunkende opmerkingen? Heeft Erik je soms iets misdaan? Zo ja, praat dat dan met hem uit. Zo nee, dan zie ik geen reden om zó te posten over iemand als Erik die nog geen vlieg kwaad doet!quote:
Ik zal het proberen, Emile.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie heeft het over vervangen?
Je moet zélf een stukje Erik aan het forum toevoegen.Zodat het weer gezellig(er) wordt. Hoe babette met haar eigen dingetjes en manier van posten iets toevoegt aan de gezelligheid, zo kan jij dat ook! Ik geloof in je, Erik! Kom op! Je kunt het! Laat eens wat zien, doerak!
Ik houd van Erikquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vanwaar die denigrerende en laagdunkende opmerkingen? Heeft Erik je soms iets misdaan? Zo ja, praat dat dan met hem uit. Zo nee, dan zie ik geen reden om zó te posten over iemand als Erik die nog geen vlieg kwaad doet!
Ja, zoiets dacht ik ook al. Vandaar mijn ietwat dubieuze PI.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:40 schreef rena het volgende:
Ja, en straks trapt hij je weer keihard in je rug, Erikje![]()
Verkapte aardigheid![]()
Kun je misschien ook ophouden met die stomme beledigingen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:40 schreef rena het volgende:
Ja, en straks trapt hij je weer keihard in je rug, Erikje![]()
Verkapte aardigheid![]()
Emilie dan?quote:
Pfff. Nu breekt mijn klomp.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook al. Vandaar mijn ietwat dubieuze PI.
Jawel, dat is wel nodig. Het is mijn hobbyquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je misschien ook ophouden met die stomme beledigingen?Dat is toch nergens voor nodig?
Precies.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff. Nu breekt mijn klomp.
Het is ook nooit goed, hè. Die alom gerespecteerde jeugd van tegenwoordig! Nooit eens een keer luisteren naar de welgemeende woorden van een verwaand en verwend persoon als ik.
Ik nietquote:
Maar misschien, hè...misschien worden andere mensen niet zo blij van jouw stomme beledigingen. Heb je dáár wel eens over nagedacht? Of doet dat je niks?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef rena het volgende:
[..]
Jawel, dat is wel nodig. Het is mijn hobby![]()
![]()
![]()
Ik en denken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar misschien, hè...misschien worden andere mensen niet zo blij van jouw stomme beledigingen. Heb je dáár wel eens over nagedacht? Of doet dat je niks?
Ben je er al voor naar de dokter geweest?quote:
DaMaardbeien.quote:
Ja dag, dan gaat hij ze opeten, mafketel!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je er al voor naar de dokter geweest?
He, meeloper.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb ook aardbeien trouwens.
Fijn voor je.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Ook zelf gekweekt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb ze al héél lang, hoor.quote:
Dank je. Dat vond ik ook al.quote:
Geef een feest en vier hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |