Nee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut.Heb je nooit geleerd dat het niet zo netjes is om een vraag met een vraag te beantwoorden.
Ik zie ons nergens vechten of ruzie maken, dus kunnen er moeilijk twee schuld hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar wee vechten hebben er twee schuld, meneer Patih.
Jaaaa! En noem het dan Shok!forum ofzo! Puik idee!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
zullen wij dan maar ons eigen forumpje op gaan zoeken, zonder die vervelende ruziezoekers
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie ons nergens vechten of ruzie maken, dus kunnen er moeilijk twee schuld hebben.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Hoor jij mij dan ergens beweren dat ik beweer dat jij dat beweert?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef rena het volgende:
Wat een boefjeNou, kom dan maar bij mij, meid.
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar twee vechten hebben er twee schuld, meneer Patih.
Jaja. Dat was mijn vraag dus. Jat die dan niet!quote:
En waarom ben je er nu danquote:
Da's niet waar, lieve babette. En dat weet je best.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteraard, want hij probeerde een wig te drijven tussen Diz en mij.... de lul
hoe geilquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
Jaaaa! En noem het dan Shok!forum ofzo! Puik idee!
Veel plezier, babette.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe geil![]()
bij nader inzien ga ik wel even.... Catannen ofzo![]()
Doe er dan wat aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor, met het vertrek van babette is het meteen niet meer zo gezellig.
Ik kan babette toch niet zomaar vervangen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan.
Een beter FOK! begint bij jezelf.
Hij en gezellig?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan.
Een beter FOK! begint bij jezelf.
Wie heeft het over vervangen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan babette toch niet zomaar vervangen.
Vanwaar die denigrerende en laagdunkende opmerkingen? Heeft Erik je soms iets misdaan? Zo ja, praat dat dan met hem uit. Zo nee, dan zie ik geen reden om zó te posten over iemand als Erik die nog geen vlieg kwaad doet!quote:
Ik zal het proberen, Emile.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie heeft het over vervangen?
Je moet zélf een stukje Erik aan het forum toevoegen.Zodat het weer gezellig(er) wordt. Hoe babette met haar eigen dingetjes en manier van posten iets toevoegt aan de gezelligheid, zo kan jij dat ook! Ik geloof in je, Erik! Kom op! Je kunt het! Laat eens wat zien, doerak!
Ik houd van Erikquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vanwaar die denigrerende en laagdunkende opmerkingen? Heeft Erik je soms iets misdaan? Zo ja, praat dat dan met hem uit. Zo nee, dan zie ik geen reden om zó te posten over iemand als Erik die nog geen vlieg kwaad doet!
Ja, zoiets dacht ik ook al. Vandaar mijn ietwat dubieuze PI.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:40 schreef rena het volgende:
Ja, en straks trapt hij je weer keihard in je rug, Erikje![]()
Verkapte aardigheid![]()
Kun je misschien ook ophouden met die stomme beledigingen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:40 schreef rena het volgende:
Ja, en straks trapt hij je weer keihard in je rug, Erikje![]()
Verkapte aardigheid![]()
Emilie dan?quote:
Pfff. Nu breekt mijn klomp.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook al. Vandaar mijn ietwat dubieuze PI.
Jawel, dat is wel nodig. Het is mijn hobbyquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je misschien ook ophouden met die stomme beledigingen?Dat is toch nergens voor nodig?
Precies.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff. Nu breekt mijn klomp.
Het is ook nooit goed, hè. Die alom gerespecteerde jeugd van tegenwoordig! Nooit eens een keer luisteren naar de welgemeende woorden van een verwaand en verwend persoon als ik.
Ik nietquote:
Maar misschien, hè...misschien worden andere mensen niet zo blij van jouw stomme beledigingen. Heb je dáár wel eens over nagedacht? Of doet dat je niks?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef rena het volgende:
[..]
Jawel, dat is wel nodig. Het is mijn hobby![]()
![]()
![]()
Ik en denken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar misschien, hè...misschien worden andere mensen niet zo blij van jouw stomme beledigingen. Heb je dáár wel eens over nagedacht? Of doet dat je niks?
Ben je er al voor naar de dokter geweest?quote:
DaMaardbeien.quote:
Ja dag, dan gaat hij ze opeten, mafketel!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je er al voor naar de dokter geweest?
He, meeloper.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb ook aardbeien trouwens.
Fijn voor je.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Ook zelf gekweekt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb ze al héél lang, hoor.quote:
Dank je. Dat vond ik ook al.quote:
Geef een feest en vier hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |