ik ook nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:08 schreef Radegast het volgende:
Nog geen moment gemist, onze Edgar.
Kluivert schrijft tegenwoordig alleen nog maar boekenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:06 schreef Iliares het volgende:
Van basten wilt blijkbaar in de gescheidenisboeken komen met ZIJN EIGEN AANPAK, wat betekend dat hij vooral met neiuwe spelers wilt spelen. Dit gaat dus blijkbaar ten koste van enekle van de beste spelers zoals Davids, Kluivert en Seedorf....
(wat ik trouwens erg jammer vind)
Het is wel modieus de laatste tijd zeg, om iets een verkapt topic te noemen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:20 schreef Everett het volgende:
Verkapt "we missen de kabel" topic.
Kewl! 4-4-3quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:21 schreef Gert het volgende:
Nederland kan met dit middenveld in ieder geval géén 4-4-3 spelen.
Het spel knapt meteen stukken op zodra Van Nistelrooij plaats maakt voor een extra middenvelder.
Uh.. hmm.quote:
Doe normaal. Van Basten heeft alles gedaan wat ie kon. Als we verliezen, jammer dan, beter konden we op dit moment niet. Punt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:55 schreef addictivebeat het volgende:
Mochten we verliezen dan is van Basten dit zwaar aan te rekenen.
helemaal mee eens, maar ik ben het er ook mee eens dat van basten wel iets meer tegenwind en kritiek mag krijgen, al was het maar omdat het eerlijker is tov alle andere coaches die we wel hebben lopen bashen zoals advocaat (die overigens nog steeds verder gekomen is dan van basten nu is).quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:50 schreef thefunny het volgende:
[..]
Doe normaal. Van Basten heeft alles gedaan wat ie kon. Als we verliezen, jammer dan, beter konden we op dit moment niet. Punt.
Gaan we ffies iedereen lopen bashen, net als Dick Advocaat toen...belachelijk gewoon.
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef Grumpey het volgende:
ik ben nog steeds aangedaan dat kluivert niet een normale straf zoals elke nederlander heeft gekregen voor het doodrijden van een man en het verkrachten van een meisje...nee, meneer is voetballer, dus meneer hoeft alleen maar kort taakstrafje uit te voeren. Slechtste vertoning van rechtbank ooit....
lekker offtopic overigensdan maar zo:
Davids
Omdat we 3 goede keepers in het elftal hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:20 schreef koningdavid het volgende:
Waarom heeft niemand het over Ed de Goey?
Wie?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:20 schreef koningdavid het volgende:
Waarom heeft niemand het over Ed de Goey?
Legendarischquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef 456 het volgende:
Oe aa Ed de Goey say oe aa Ed de Goey!
zeker weten. te debiel voor woorden dat hij niets is geselecteerd!!quote:We missen Edgar Davids
quote:
De Goey?quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:38 schreef knowall het volgende:
Wie heeft Davids nodig als je internationale toppers als Maduro en Landzaat hebt...
Oogoperatie, hoeft maar iets in te komen und hij is blind enzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:52 schreef cappp het volgende:
Ik vraag me nou nog steeds af waarom hij altijd dat megeaule brilletje op had.
Thanxquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je hier op dat kleine plaatje bovenaan klikt, krijg je het grote plaatje te zien.
Ik weet dat t hard aankomt dat ie ineens niet meer naar Ajax komt, maar dat slaat natuurlijk op shit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:36 schreef DeTolk het volgende:
... als kiespijn
Wat is dit nou weer voor dom geblaat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef Grumpey het volgende:
ik ben nog steeds aangedaan dat kluivert niet een normale straf zoals elke nederlander heeft gekregen voor het doodrijden van een man en het verkrachten van een meisje...nee, meneer is voetballer, dus meneer hoeft alleen maar kort taakstrafje uit te voeren. Slechtste vertoning van rechtbank ooit....
lekker offtopic overigensdan maar zo:
Davids
Juist! En bovendien heeft hij veel ervaring.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:28 schreef Stpan het volgende:
Natuurlijk missen we Davids. We laten ons aftroeven op het middenveld. Davids heeft de techniek en de 'body' om op het middenveld te heersen. Nu zitten we met Sneijder die geen duel wint of Cocu die er als een oude vent bij loopt in de verdedigende rol op het middenveld, dus geven we iedere wedstrijd het middenveld uit handen.
Ga je nou in elk topic wat gaat over een allochtoon in het Nederlands Elftal lopen zieken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:53 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik denk dat het een stuk gezelliger is bij Oranje zonder Davids, Kluivert en Seedorf. Dat speelt ook mee. Die drie verziekten het voor iedereen. Ze waren blij als ze uitgeschakeld waren om maar van die klerelijers verlost te zijn. Dan maar geen EK of WK winnen.
Dat penalty syndroom van Nederland bestaat niet. Allemaal bewust gebeurd. Behalve van Seedorf natuurlijk want penalties nemen kan hij gewoon echt niet.![]()
![]()
wat hebben jullie een hekel aan Edgarquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:59 schreef Paul_NL het volgende:
Ik mis hem in elk geval als kiespijn
Het is een neger met een eigen mening, dat mag niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
wat hebben jullie een hekel aan Edgar![]()
Zijn er dan ook 2 he, en voor de rest baseer je dat waarop? Verhalen die je op je KKK-meetings hebt gehoord? Als hij blank was ging hij mee, simpel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:18 schreef Paul_NL het volgende:
Nee het is een neger die vrouwen afsaat, wil gaan vechten met teamgenoten en dan hard weg rent, totaal over the hill is, intelligentie van een visstick heeft, een zonnebril heeft en het woord tactische discipline niet kent
Dus jij zou Ljungberg en Mellberg ook niet opstellen als jij de bondscoach van Zweden was? En wat is er mis met vrouwen afslaan? Ik sla er zovaak eentje af, als ze niet aantrekkelijk genoeg zijn bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:22 schreef Paul_NL het volgende:
Hij heeft zijn vrouw dus niet afgeslagen, wilde niet gaan vechten met Bommel en rende toen wegen heeft niet gevochten met Keane dus?
Het grappige is dat Edgar Davids juist 1 van de meer intelligente spelers is. Hij articuleert wat gebrekkig, maar is in wezen een vrij slimme en logisch redenerende jongen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:18 schreef Paul_NL het volgende:
intelligentie van een visstick heeft
Leuk, maar waarom kreeg hij die rode kaart? Juist, omdat hij een fout van Van Bommel moest corrigeren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef sportfreak het volgende:
[afbeelding]
Dit krijg je met Davids als het wat minder gaat, niks mouwen opstropen en werken, maar hij verliest dan zijn zelfbeheersing. Daarnaast is hij voetballend de afgelopen maanden ook niet echt in vorm, dus begrijpelijk dat hij er niet bij is.
Dat zijn de blatende meelopers. Die uitspraken zijn overigens nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:58 schreef Soul79 het volgende:
En ja, ook nu hadden we hem kunnen gebruiken, triest dat veel mensen hier hem nog steeds zien als onruststoker, want dat is hij al zo'n 10 jaar niet meer. Al zijn medespelers, bij Juventus, bij Oranje en nu bij de Spurs, lopen met hem weg.
Davids was een geweldige speler ja.. maar die generatie is gewoon over de top.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:55 schreef addictivebeat het volgende:
st. Alleen van Bommel is de enige die een beetje oorlog kan maken, maar met sneijder en de oude cocu worden we ondergelopen. Edgar Davids is eigenlijk essentieel om ook maar enigzins kans te maken op de titel.
[afbeelding]
Edgar Davids...![]()
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."![]()
Bronnen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:09 schreef Paul_NL het volgende:
Nee, hij heeft niet gevochten met Keane en wilde dat met Bommel gaan doen voordat hij wegrende. Ook weigerde hij niet bij Inter om op de bank te gaan zitten en moest hij daar ook niet oprotten omdat hij de sfeer verpeste. Dat scheelt.
En dan heb je het nog niet eens over die laffe lul dat ie is dat hij wijven afslaat.
Echt een model prof
Inderdaad een modelprof. Vraag het al zijn medespelers bij Ajax, Juventus, Barcelona en het Nederlands elftal. Of zijn trainers Van Gaal, Lippi, Ancelotti, Rijkaard, Jol.quote:
tuuuurlijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:04 schreef Kerdaben het volgende:
ik vind dat je kunt zeggen over die neger wat je wil, hij kan goed voetballen, van basten moet zich schamen dat hij legendes zoals davids, kluivert niet heeft geselecteerd maar eikels zoals jaliens en vennegoor wel!
Van Bommel is de meest overschatte speler ooit uit oranje.. dat we ons zo gek hebben laten maken door een paar provincialen die hem zonnodig in het NL-11tal moesten zien, terwijl Van Basten aanvankelijk ook niet zo erg gecharmeerd van hem was (en terecht). Dan idd nog veel liever Davids (die gewoon rood had gekregen gister, maargoed..)quote:Op maandag 26 juni 2006 09:02 schreef Soul79 het volgende:
Hoewel hij beslist ook een gele kaart had gehad, misten we hem. Hij is een klasse beter dan Van Bommel, technisch beter, defensief beter en vooral sneller in zijn handelen.
Van Bommel is gewoon te traag met wat hij doet.
alsof hij het einde van de wedstrijd wel gehaald zou hebbenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef addictivebeat het volgende:
we hadden hem vandaag hard nodig, waarschijnlijk door zijn absentie is de wedstrijd verloren gegaan
maar in deze wedstrijd had hij er zeker een gehad...:)quote:Op maandag 26 juni 2006 09:57 schreef Soul79 het volgende:
Ahum, mensen, Davids oogst dan wel veel gele kaarten, maar ik kan mij van hem geen rode kaart in het Nederlands Elftal herinneren?
Of heb ik iets gemist?
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:53 schreef Lemmiwinks het volgende:
Davids zou wel goed passen als comic relief in de wedstrijd Nederland - Portugal.
72e minuut Davids komt in het spel
74e minuut Davids verlaat al slaande om zich heen het veld met een rode kaart
<3
Maar dan op een moment dat we al voor hadden gestaanquote:Op maandag 26 juni 2006 10:07 schreef Dynia het volgende:
[..]
maar in deze wedstrijd had hij er zeker een gehad...:)
Tegen Tsjechië uit een keer voor kwalificatie EURO 2004.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:57 schreef Soul79 het volgende:
Ahum, mensen, Davids oogst dan wel veel gele kaarten, maar ik kan mij van hem geen rode kaart in het Nederlands Elftal herinneren?
Of heb ik iets gemist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |