ik ook nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:08 schreef Radegast het volgende:
Nog geen moment gemist, onze Edgar.
Kluivert schrijft tegenwoordig alleen nog maar boekenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:06 schreef Iliares het volgende:
Van basten wilt blijkbaar in de gescheidenisboeken komen met ZIJN EIGEN AANPAK, wat betekend dat hij vooral met neiuwe spelers wilt spelen. Dit gaat dus blijkbaar ten koste van enekle van de beste spelers zoals Davids, Kluivert en Seedorf....
(wat ik trouwens erg jammer vind)
Het is wel modieus de laatste tijd zeg, om iets een verkapt topic te noemen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:20 schreef Everett het volgende:
Verkapt "we missen de kabel" topic.
Kewl! 4-4-3quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:21 schreef Gert het volgende:
Nederland kan met dit middenveld in ieder geval géén 4-4-3 spelen.
Het spel knapt meteen stukken op zodra Van Nistelrooij plaats maakt voor een extra middenvelder.
Uh.. hmm.quote:
Doe normaal. Van Basten heeft alles gedaan wat ie kon. Als we verliezen, jammer dan, beter konden we op dit moment niet. Punt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:55 schreef addictivebeat het volgende:
Mochten we verliezen dan is van Basten dit zwaar aan te rekenen.
helemaal mee eens, maar ik ben het er ook mee eens dat van basten wel iets meer tegenwind en kritiek mag krijgen, al was het maar omdat het eerlijker is tov alle andere coaches die we wel hebben lopen bashen zoals advocaat (die overigens nog steeds verder gekomen is dan van basten nu is).quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:50 schreef thefunny het volgende:
[..]
Doe normaal. Van Basten heeft alles gedaan wat ie kon. Als we verliezen, jammer dan, beter konden we op dit moment niet. Punt.
Gaan we ffies iedereen lopen bashen, net als Dick Advocaat toen...belachelijk gewoon.
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef Grumpey het volgende:
ik ben nog steeds aangedaan dat kluivert niet een normale straf zoals elke nederlander heeft gekregen voor het doodrijden van een man en het verkrachten van een meisje...nee, meneer is voetballer, dus meneer hoeft alleen maar kort taakstrafje uit te voeren. Slechtste vertoning van rechtbank ooit....
lekker offtopic overigensdan maar zo:
Davids
Omdat we 3 goede keepers in het elftal hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:20 schreef koningdavid het volgende:
Waarom heeft niemand het over Ed de Goey?
Wie?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:20 schreef koningdavid het volgende:
Waarom heeft niemand het over Ed de Goey?
Legendarischquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef 456 het volgende:
Oe aa Ed de Goey say oe aa Ed de Goey!
zeker weten. te debiel voor woorden dat hij niets is geselecteerd!!quote:We missen Edgar Davids
quote:
De Goey?quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:38 schreef knowall het volgende:
Wie heeft Davids nodig als je internationale toppers als Maduro en Landzaat hebt...
Oogoperatie, hoeft maar iets in te komen und hij is blind enzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:52 schreef cappp het volgende:
Ik vraag me nou nog steeds af waarom hij altijd dat megeaule brilletje op had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |