Pfff, net of die wat voorstelden?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:45 schreef Copycat het volgende:
Nee, da's waar.
Alhoewel ik gisteren wel een aantal ruzies heb bezworen!
Je lijkt er ook wel een beetje op.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:47 schreef Copycat het volgende:
Ik was toevallig wel net Kopje Koffie Annan!
![]()
Niet!quote:
What's up, chica?quote:
quote:
Oh, crystal ball, crystal ball,
Save us all, tell me life is beautiful,
Mirror, mirror on the wall.
Viezerdsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:01 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Keane - Crystal Ball
[..].
Bijna weekendquote:
Ik wil wel ja zeggen, maar ik werk er net weer een paar weken mee en dat loopt ook niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is er iemand hier die verstand heeft van SPSS?
Ik heb het wel gebruikt voor m'n scriptie.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
niksan!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet een logistische regressie analyse doen, maar ik kom er echt niet uit. Zit er veel tijd in te steken die ik niet heb, maar ik snap het gewoon nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wil wel ja zeggen, maar ik werk er net weer een paar weken mee en dat loopt ook niet helemaal lekker![]()
Sorry, ik heb er te weinig verstand van om het je uit te leggen. Maar succes!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet een logistische regressie analyse doen, maar ik kom er echt niet uit. Zit er veel tijd in te steken die ik niet heb, maar ik snap het gewoon niet.
Ben dus heel hard op zoek naar iemand die me daar mee kan helpen, tegen een financiele vergoeding uiteraard.
Ik ben zelf een echte alpha en heb ook heel fijn alleen maar alpha's in m'n vriendenkring.
Dankjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry, ik heb er te weinig verstand van om het je uit te leggen. Maar succes!![]()
Sorry, ik kan je niet helpenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet een logistische regressie analyse doen, maar ik kom er echt niet uit. Zit er veel tijd in te steken die ik niet heb, maar ik snap het gewoon niet.
Ben dus heel hard op zoek naar iemand die me daar mee kan helpen, tegen een financiele vergoeding uiteraard.
Ik ben zelf een echte alpha en heb ook heel fijn alleen maar alpha's in m'n vriendenkring.
Leg dan uit, wulps katje van mequote:
Dat zeg ik. 5-0!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:38 schreef Bupatih het volgende:
Tering, waar zijn die Argentijnen mee bezig?
Ik ook, Sven. Ik ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:43 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat Oranje wint vanavond.
Nou. Zo zo. Echt wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:43 schreef Svensational het volgende:
Met 2-1 het liefst. Dat is goed voor mijn poule!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:43 schreef Svensational het volgende:
3 weken slaap doen wonderen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik straks wakker word, en dat het WK dan niet bestaat,of voorbij is.
Maar het is geen winter meer.quote:
Of het WK verdwijnt naar de smeltende ijskappen, om vervolgens in zee te verdwijnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je op de Noordpool gaan slapen!
En helemaal niet meer wakker wordenquote:
Ik kom terug als geest en dan ga ik iedereen lastigvallenquote:
Moet jij daar een geest voor zijn dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom terug als geest en dan ga ik iedereen lastigvallen.
Daar hoef je geen geest voor te wordenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom terug als geest en dan ga ik iedereen lastigvallen.
GMTA!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet jij daar een geest voor zijn dan?
quote:
En dat terwijl we zo mooi op één lijn zitten!quote:
quote:
Adios amigo. Wat ga je doen dan? Jarig?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat terwijl we zo mooi op één lijn zitten!
Maar ik ga jullie weer verlaten kinders. Even een boodschap halen, en als ik terug ben, zal de visite er ook wel zijn.
Ja, andersquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:03 schreef Bupatih het volgende:
Erik, jij wilde Gigi toch een keer anders zien staan?
[afbeelding]
Alstu.![]()
Omfg, woei!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:03 schreef Bupatih het volgende:
Erik, jij wilde Gigi toch een keer anders zien staan?
[afbeelding]
Alstu.![]()
Wij hebben geen Nederlandse commerciele zender.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
En nog een mooi oudje:
[afbeelding]
Zo oud is zij toch nog nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
En nog een mooi oudje:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo oud is zij toch nog niet [afbeelding]!
Ik zat er gewoon op te wachten!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo oud is zij toch nog niet [afbeelding]!
Flauw hequote:
Als iemand anders dat plaatje met "hier nog een oudje" erbij gepost had, dan had jij waarschijnlijk deze "grap" ook niet laten liggen.quote:
Best wel. Maar goed, ik dacht: "Ik laat dit stukje gewoon staan, wedden dat iemand er een grap over gaat maken?quote:
Jawel, hoor.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als iemand anders dat plaatje met "hier nog een oudje" erbij gepost had, dan had jij waarschijnlijk deze "grap" ook niet laten liggen.
Kut, is dit een verkapte wannabupa-verklaring?
Ik verdenk jou er wel eens van dat je iets zegt, waarvan je hoopt dat iemand anders er op een bepaalde manier op reageert, om vervolgens zélf een grap te kunnen maken, die je dus al voorbereid had.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, hoor.
Aangezien ik er tijdens het posten al aan dacht, geeft dat aan dat de 'grap' voorspelbaar is en dat ik die dus nooit zou maken.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Best wel. Maar goed, ik dacht: "Ik laat dit stukje gewoon staan, wedden dat iemand er een grap over gaat maken?"
Nou, het is niet zo dat ik grappen echt voorbereid.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verdenk jou er wel eens van dat je iets zegt, waarvan je hoopt dat iemand anders er op een bepaalde manier op reageert, om vervolgens zélf een grap te kunnen maken, die je dus al voorbereid had.
Of zie ik nu spoken?
Volgens mij ook!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verdenk jou er wel eens van dat je iets zegt, waarvan je hoopt dat iemand anders er op een bepaalde manier op reageert, om vervolgens zélf een grap te kunnen maken, die je dus al voorbereid had.
Dat valt me van je tegen Airelle.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:47 schreef Airelle het volgende:
Ik ben niet cum laude geslaagd.
Allemaal in koor: 'Aaaaaaaaaahhh'.
nee, dat duurt nog een half jaar.quote:
Ik moet ook keihard huilen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen Airelle..
.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:48 schreef Ovidius het volgende:
Nederland.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef Airelle het volgende:
Ivoorkust.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef Stuart het volgende:
Nederland moet beter gaan spelen in de 2e helft
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef Stuart het volgende:
Nederland was te enthousiast met de 2-0. Erg zonde dat tegendoelpunt
Wat een kneusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:54 schreef Stuart het volgende:
Het hele spel van Nederland vind ik eigelijk vrij matig vandaag.
Ja, dat was makkelijker zoeken!quote:
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Onnodig balverlies, geklungel en te weinig man voorin.quote:
En hij heeft wel 20 keer een bal van de lijn gehaaldquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
Van Persie speelde érg goed! Kijkt goed naar zijn medespelers, verdedigt goed mee én weet te scoren.
Zijn linkerborst verdient een kusje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hij heeft wel 20 keer een bal van de lijn gehaald![]()
!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met 2-1 het liefst. Dat is goed voor mijn poule!
Mexico moet 3-0 spelen, of in ieder geval winnen, dan loop ik iets uit op de #2 en 3 in de poule!quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:27 schreef Svensational het volgende:
Ik mis Dizer helemaal niet. [afbeelding]
Wie?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:27 schreef Svensational het volgende:
Ik mis Dizer helemaal niet. [afbeelding]
ZappBranniganquote:
Damn, wat een succes was dat, zeg!quote:
Nee.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
BuPassie
Is dit je nieuwste kloon Bupatih?
Gelukkigquote:
Wat doe je naar achter Dizzle's rug om!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn, wat een succes was dat, zeg!
Die kerel is zo wispelturig als maar kan!
"Boehoe, ik wil een andere username!"
"Boehoe, ik wil een andere usericon!"
FLIKKER OP, TURK!Ga jezelf zoeken ofzo
En kom niet terug voor je jezelf gevonden hebt.
Ik zeg het ook altijd als hij er is, hoor.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat doe je naar achter Dizzle's rug om!KutBupa!
![]()
![]()
![]()
Hmm, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijkt die naar NiB? [TIP] Nederland in beweging
Dan kijk je niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:39 schreef Svensational het volgende:
Buupje, ik vind dit een vies plaatjeVoetbal
[ Bericht 20% gewijzigd door Bupatih op 16-06-2006 20:40 (Beetje bah.) ]quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:44 schreef Svensational het volgende:
http://sport.fok.nl/wk2006/info/profiel
Eindelijk!
Inderdaad!quote:Je doet niet mee met de FOK! WK-pool, dus we kunnen je geen overzicht van je voorspellingen geven.
Dat hadik liever niet gewetenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:44 schreef Svensational het volgende:
http://sport.fok.nl/wk2006/info/profiel
Eindelijk!
Hou dat zoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom moeten zoveel mensen met SPSS werken?
Ik heb er nog nooit van gehoord..
Grafprogrammaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ken het hele programma niet, lieve schat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[Noodkreet] Zéér dringend hulp gezocht (SPSS)
Moet je maar gaan studerenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat dacht ik al, daarom plaagde ik je ook even een beetjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ken het hele programma niet, lieve schat.
Jij, grapjas!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daarom plaagje ik je ook even een beetje.
Ik ben zo'n grapjurkquote:
Bupa draagt alleen maar jassenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:10 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je staat dan ook gewoonweg niet in een jurk.
Wuppiesquote:
Tuurlijk wil ik er wel eenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wuppies
Ik heb trouwens de stickervoetjes van een wuppie teruggevonden, weet je zeker dat je er geen wilt?
Nou, gister anders nietquote:
Toen moest ik er 15 euro voor betalen en toen deed je daarna heel naar tegen me.quote:
Nee nee, ik moest ff voor 15 euro boodschappen gaan doen en die wup dan aan je opsturen én je liep te mopperen dat er geen stickervoetje meer onder zat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen moest ik er 15 euro voor betalen en toen deed je daarna heel naar tegen me. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:13 schreef Ovidius het volgende:
Hier in België zijn er überhaupt geen te vinden!!
Ja?quote:
O, Vidiusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:23 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Excuse me, (maar) ik had het niet tegen jou.![]()
Woon jij op suid, Ivo?quote:
Oh, vite, Ius!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Woon jij op suid, Ivo?
Mét spelfout.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:35 schreef Svensational het volgende:
Suid-Ivorianen
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:37 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Ovide trouwens veel toffer dan O.V.D. Us
[afbeelding]
Wiequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:32 schreef Ovidius het volgende:
Ren! Aargh, ze is daar!
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:37 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Ovide trouwens veel toffer dan O.V.D. Us
[afbeelding]
Oi, vuisd in je gezicht als je je bek niet houdtquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi, vuisd in je gezicht als je je bek niet houdt!
Oi, vuisd. Husselenquote:
Lees je in. Dan snap je het.quote:
Ik ben net 3 seconden op de computerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees je in. Dan snap je het.
"Ik lees me nooit in, dat weet je toch?![]()
"
Nou, oké. Dan niet. Dan ga ik het ook niet uitleggen.
Ga er eens vanaf.quote:
En meteen loop je alweer de betweter uit te hangen.quote:
[/DaMart]quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga er eens vanaf.Dat ding is niet gemaakt om op te zitten!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
En meteen loop je alweer de betweter uit te hangen.. Nou, ik heb het gehad hoor, ik ga slapen
![]()
!
Ik riep je!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
Anti-slaovens!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:14 schreef JohnDDD het volgende:
Leuke naam trouwens Ovidius, mijn favoriete dichter, ik houd erg van je werk de Tristia
Hopelijk word je ook niet meer wakkerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
En meteen loop je alweer de betweter uit te hangen.. Nou, ik heb het gehad hoor, ik ga slapen
![]()
!
Zo gemeen is hij nietquote:
Nou, zoek een kamer en ga elkaar bevredigen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:05 schreef Ovidius het volgende:
Je hebt nog een uur en tien minuten. (Mooie tijd, overigens.)
Daar heb ik zo'n hekel aan, dat ik eerst 'Jaquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan, dat ik eerst 'Ja?' moet zeggen. ZEG GEWOON WAT JE WILT ZEGGEN, SLETTERIGE GREPPELDEL.
![]()
[/Bupatih]
Je hebt verder ook niks te vertellenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik had het alleen maar over de anagram, hoor.
Ik wilde je verder niks vertellen!
Het is dat je er zelf nog om kan lachen...quote:
I know, ik ben ook erg blij met mijn aanwezigheid.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:48 schreef Ovidius het volgende:
Oh, jochei, Erik verblijdt me alweer met zijn aanwezigheid.![]()
Ik heb een heel publiek hierquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is dat je er zelf nog om kan lachen...
En de mijne?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De luizen op je hoofd tellen niet mee.
Nee, ik ben niet zo'n sloeber a la Bupatih die geen shampoo kan betalenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De luizen op je hoofd tellen niet mee.
En de smoeltjes dan?quote:
Die lees ik niet. Die laat ik nader tot mij komen!quote:
Mijn smoeltjes komen niet op jouquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die lees ik niet. Die laat ik nader tot mij komen!
Snelle reactie. Zit je te F5-en totdatquote:
Nee, ik typ gewoon snel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:00 schreef rena het volgende:
[..]
Snelle reactie. Zit je te F5-en totdatik
weer post?
Zoek de vauten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik denk alsmede tevens ook snel na.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tautologie?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:
Wat wát?quote:
Steek een vinger in je gat, dan ruik je wat.quote:
Jawel! Dat mag. Dat is nostalgie.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steek een vinger in je gat, dan ruik je wat.
Dat zei ik vroeger altijd.
En dit was vast ook niet een verstandige opmerking om te posten
Hela! Doe niet zo!quote:
Oi, galnest!quote:
Ga fietsen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steek een vinger in je gat, dan ruik je wat.
Dat zei ik vroeger altijd.
En dit was vast ook niet een verstandige opmerking om te posten
Voor jou wel, tot ik doodvalquote:
Die inkopper is zo mooi, dat ik hem niet eens maakquote:
quote:
Wat weet jij daar nou van?quote:
Dat zie je niet meer zo vaak.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van?![]()
Wie kent haar nou beter: jij of ik?
Even zonder gekheid...dit is toch wel het mooiste stukje tekst uit de muziekgeschiedenis!quote:Kom op, kom op
Ik vind je leuk, echt leuk,
Wat je met je billen doet,
Maar pas op, hooeee
Anders krijg je billenkoek,
Want je weet, wat ik weet,
En je weet wat ik wil?
Ik ben niet verliefd op jou,
Maar verliefd op je bil.
Ooooh, wat zie jij er heerlijk uit,
Ik wil je opeten net als fruit,
Weet je wat ik bedoel,
Weet je wat ik bedoel
Gewoon drie(!!!) fucking woordgrapjes op een rij!quote:Hey schattebout, kippebout, moerbout,
Ik wil je naaie, naaie, naaie, naaie huis brengen,
Want je hebt echt een lekkere bill cosby
Dat is zeker je idool? Net zo'n triest figuurquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon drie(!!!) fucking woordgrapjes op een rij!Het moet niet gekker worden!
Wat een taalvirtuoos, die Def!
Een neger als idool?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:45 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is zeker je idool? Net zo'n triest figuur![]()
Boefjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een neger als idool?Geloof je het zelf?
![]()
Daar weet ik toevallig alles vanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van?![]()
Wie kent haar nou beter: jij of ik?
Ik geloof er lekker niks van!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar weet ik toevallig alles van.
Ik ken haar door en door. Een bitch is het.
Nou, daar wil je ook niet mee thuiskomen, zeg.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:26 schreef Airelle het volgende:
Over taal gesproken!!!. Een 9,3 voor engels men, hoe tof.
Nee, eigenlijk niet. Ik heb m'n papiertje eignelijk al verbrandquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, daar wil je ook niet mee thuiskomen, zeg.Heb je het je ouders al durven vertellen?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben niet alleen...
Muziek in het dorp, feest aan de andere kant, en ik zit er midden tussenin. Ik kan dus niet slapen.quote:
Naakt stoepranden!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:10 schreef Bupatih het volgende:
Oh, wacht.Eigenlijk zijn er veel vunzigere spelletjes te bedenken als we hier maar met zijn drieën zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:14 schreef Bupatih het volgende:
Slapen is écht overrated! Je verdoet je tijd gewoon.
Tot een uur of twaalf in je nest blijven liggen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Behalve 's ochtends... dan is slapen tof!!
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tot een uur of twaalf in je nest blijven liggen..
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:20 schreef Bupatih het volgende:
Neuh, hoogstens tot 10 uur.
Ik ben nooit dronkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:23 schreef Bupatih het volgende:
Zart alds eeen maklijjer
Misbllis, benj ij ookk soms drnkeon ofzo?!! :d!!W!! whaha, check tdie topic dan man1!
Sinds een maand of 2 of zo.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sinds wanneer is er weer een search?
Best zwaar he, zo'n steen?quote:
Tof!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:46 schreef Dizer het volgende:
Hoi allemaal...
hier dus een bericht uit New York. Of ik het naar mijn zin heb? Best wel. Ik heb zelfs besloten om noooooit meer terug te komen![]()
![]()
Nee hoor, ik heb het erg leuk, we hebben echt heeeeel veel gezien en omdat er nog iemand hier in mijn nek loopt te heigen kan ik helaas geen lang verhaal neerzetten. Maar het is tof, zo tof dat het zelfs een van de leukste vakanties is die ooit heb gehad.
We zijn al bezig met veel kopen en het gaat maar door
Woensdag a.s. meer informatie en ik zit al op de 250+ foto's![]()
ciao ciao
quote:
Ik ook trouwens.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik was keimoe van dat virtuele zuigen van gisterquote:
Het is inderdaad al 16 juni geweest.quote:
Ik heb er niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was keimoe van dat virtuele zuigen van gister.
Dudequote:
Sletquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |