True....quote:
Je vindt jezelf erg grappig hè ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:37 schreef Loedertje het volgende:
Yezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
kutfluitenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:40 schreef Xenwolfie het volgende:
Donder nou eens op met die kut fluiten op de tribune.
ik ben geen fanatiek nederland supporter (zie usericon) maar damn doe niet zo irritant, hopen dat nederland verliest/achter komt te staan is puberaal.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:40 schreef Suikermais het volgende:
mag hopen dat Nederland achter komt te staan.....dan komt er een beetje druk op de ketel te staan !!
Dat is weer niet nodig hequote:
Ik denk niet dat Van Basten Robben gaat wisselen hoor..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:40 schreef Suikermais het volgende:
mag hopen dat Nederland achter komt te staan.....dan komt er een beetje druk op de ketel te staan !!
quote:
denk het ook niet, aan de andere kant zie ik robben nog wel een tweede geel scoren vandaag.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Van Basten Robben gaat wisselen hoor..
En ik vond in het begin dat hij nog zo goed bezig wasquote:
JE BENT NOG TE DOM OM EVENTJES HET TOPIC OP TE ZOEKEN ZONDER EEN TVP HE! MONGOOL!quote:
Hij staat toch boven de AT dus je hoeft niet eens te zoeken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:43 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
JE BENT NOG TE DOM OM EVENTJES HET TOPIC OP TE ZOEKEN ZONDER EEN TVP HE! MONGOOL!
Van Persie is de superieure speler in dit elftal, niet Robben.quote:
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Van Persie is de superieure speler in dit elftal, niet Robben.
Mathijsen eruit voor Boula en VDV erin voor Sneijderquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Waar is die verdediging! ( !
Ja ze willen Frans op de middelbare school ook Ivoriaans gaan noemen.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ze willen Frans op de middelbare school ook Ivoriaans gaan noemen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ze willen Frans op de middelbare school ook Ivoriaans gaan noemen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:45 schreef tong80 het volgende:
Boularzouz erin had vanaf het begin moeten spelen
ja, weg met die man!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef -Wolf- het volgende:
Boulahrouz voor Mathijsen!
en vd vaart erin voor schneider.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef -Wolf- het volgende:
Boulahrouz voor Mathijsen!
Viespeukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef most_wanted het volgende:
Ik zit te schudden hier.
Voor wie?quote:
Wat een conclusiequote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef Stuart het volgende:
Nederland moet beter gaan spelen in de 2e helft
Dat heb ik ook het liefst. En VdV voor Sneijder.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:50 schreef ViVe het volgende:
Ik snap niet dat die Heitinga in de basis staat, de eerste wedstrijd was die al de zwakste, met zeer slechte passes of passes op zij. Verdedigend de meest mindere speler en ook nu weer.
Wisselen die gozer, Ooijer opzij, en dan Boula en Mathijsen in het centrum!!
Kew erin!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:50 schreef ViVe het volgende:
Ik snap niet dat die Heitinga in de basis staat, de eerste wedstrijd was die al de zwakste, met zeer slechte passes of passes op zij. Verdedigend de meest mindere speler en ook nu weer.
Wisselen die gozer, Ooijer opzij, en dan Boula en Mathijsen in het centrum!!
Boula voor Heitingaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:51 schreef TC03 het volgende:
Heitinga speelt bagger. De aanval functioneert wel prima verder.
dat ook nog...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef BramKVO het volgende:
Bij een 0-0 ontsnapte NL aan een penalty. Was duidelijke trekfout van Gio.
Robben eruit voor wie was het ook alweer toen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
Ik voorzie een gevalletje Tsjechië-EK2004.
Ben benieuwd wat Van Basten's gekke wissel wordt.
Er zijn nog mensen die het doen ook....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:51 schreef Xenwolfie het volgende:
Koop jij maar je plasma voor het WK. Met lenen.nl!
Het was idd een kutregie.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef Etcetera het volgende:
oh en die herhalingen van de regie wordt je ook niet blij van zeg
De regie bij Nederland - Ivoorkustquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef Etcetera het volgende:
Idd, de regie zuigt aarsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:50 schreef TC03 het volgende:
Sommige verdedigers lopen echt te kloten. Van Bronckhorst speelt wel goed.
Maar het slechste aan deze wedstrijd (met afstand) is de regie.![]()
![]()
Ik vind hem tegenvallen zoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:50 schreef TC03 het volgende:
Sommige verdedigers lopen echt te kloten. Van Bronckhorst speelt wel goed.
![]()
Precies, ze hadden in een rouwstoet terug moeten lopen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef Stuart het volgende:
Nederland was te enthousiast met de 2-0.
Nee, die zijn idd rete irritant.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef Etcetera het volgende:
Zeer irritante regie!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:50 schreef TC03 het volgende:
![]()
ja! als we nu sjek haddenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:53 schreef Merkie het volgende:
Heitinga optyfen. Je brengt de Nederlandse defensie in gevaar en het doelpunt was jou ook al aan te rekenen.
Qua spel daarna dus. Dat je zoiets niet begrijptquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, ze hadden in een rouwstoet terug moeten lopen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Heitinga valt best wel mee.
Die kaart voor Robben was terechtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef Hankster het volgende:
we kamen er af en toe toch wel goed mee weg hoor, met die kutscheidsrechter. Ongelooflijk wat fluit hij slecht. Geel voor Robben...dat kan nog irritant worden dadelijk
Van Persie is een tijd geblesseerd geweest en was een tijd minder in vorm.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:53 schreef Visionist_069 het volgende:
Van Persie speelt weer geweldig. Eens te meer zie je hoe ziek het is dat Van Basten 'm 1,5 jaar niet gezien heeft en een centrumspits op die positie nog prefereert :S
ZO WAAR!!!!!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:50 schreef TC03 het volgende:
![]()
Qua spel was er ook weinig enthousiast aan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Qua spel daarna dus. Dat je zoiets niet begrijpt![]()
hij floot op een gegeven moment wel erg vaak tegen nederland, haalt het spel er alleen maar uitquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind die scheids best wel degelijk fluiten.
Hij begon sterk, maar daarna werd ie irritant.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind die scheids best wel degelijk fluiten.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
Met Huntelaar hadden we nu op 6-1 gezeten...![]()
en dáárna werd ie kutquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij begon sterk, maar daarna werd ie irritant.
En dan... Dione?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:54 schreef Harry_Sack het volgende:
Tom Egbers moet ook een keer gewoon weg
Ja, makkelijk een ander napraten. Het spel van Nederland was zwak ná de 2-0 en als jij daar anders over denkt is dat prima. Maar kom niet met dit soort zwakke kreten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Qua spel was er ook weinig enthousiast aan.
Je hebt er gewoon de ballen verstand van.
Valt mee, soms is het ineens in een vlaag briljant, zoals de tweede goal. En Van Persie speelt echt fantastisch. Maar op het middenveld wordt Nederland een beetje overlopen heb ik het idee.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:54 schreef Stuart het volgende:
Het hele spel van Nederland vind ik eigelijk vrij matig vandaag.
Huntelaar heeft te weinig ervaring.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
ik zag hetquote:
gelukkig komt VDV erinquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt mee, soms is het ineens in een vlaag briljant, zoals de tweede goal. En Van Persie speelt echt fantastisch. Maar op het middenveld wordt Nederland een beetje overlopen heb ik het idee.
Ja vind ik ook, maar men zeikt graag hè.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Snoeks doet het ok als je het mij vraagt
Tyft toch eens op met jequote:
is die nou echt zo goed? volg hem niet sinds z'n duitsland avontuurquote:
Hij is geen Argentijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
dat zegt juist allesquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:56 schreef BVO het volgende:
Het was niet eens een schwalbe.
Geen penalty, maar geraakt werd 'ie wél. Zag er geen schwalbe in.
Jack van Gelder ook niet, dus... ach dat zegt ook niks.
vooral met scorenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:56 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Huntelaar heeft te weinig ervaring.
Inderdaad, en Boula lijkt me ook een stuk meer zekerheid in de defensie. Speelt Sneijder eigenlijk wel mee, of is 'ie gewoon onzichtbaar?quote:
Jij hebt duidelijk je ogen niet goed open gehad tijdens die actie, robben was hier irritant bezig. Dit flikt die TE VAAK in engeland en nu dus ook in het nederlands elftal. Moet die vooral vaker doen als die nog meer wedstrijden wil spelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef Hankster het volgende:
we kamen er af en toe toch wel goed mee weg hoor, met die kutscheidsrechter. Ongelooflijk wat fluit hij slecht. Geel voor Robben...dat kan nog irritant worden dadelijk
hij is geweldigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is die nou echt zo goed? volg hem niet sinds z'n duitsland avontuur
Ok, je hebt gelijk... Met Huntelaar hadden we op 4-1 gezetenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Huntelaar is een goede speler maar tyf toch op met "met huntelaar dit" "met huntelaar dat"
spreek jij jezelf ff lekker tegenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:58 schreef Hankster het volgende:
[..]
hij is geweldig![]()
alleen te lang uit de roulatie door z'n blessures...kan dus wel eens vet tegen vallen..
En 3 keer hetzelfde zeggen is niet 'makkelijk'?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, makkelijk een ander napraten. Het spel van Nederland was zwak ná de 2-0 en als jij daar anders over denkt is dat prima. Maar kom niet met dit soort zwakke kreten.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef Stuart het volgende:
Nederland moet beter gaan spelen in de 2e helft
Wat een kneusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:54 schreef Stuart het volgende:
Het hele spel van Nederland vind ik eigelijk vrij matig vandaag.
Altijd positief blijvenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:58 schreef Solidius het volgende:
Achja, we staan in ieder geval nog 2-1 voor.
wie zegt dat ik de kaart van Robben onterecht vond?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:58 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk je ogen niet goed open gehad tijdens die actie, robben was hier irritant bezig. Dit flikt die TE VAAK in engeland en nu dus ook in het nederlands elftal. Moet die vooral vaker doen als die nog meer wedstrijden wil spelen.
Het valt dit toernooi reuze mee hoor, met de valpartijen van Robben. Bij die goal in de eerste wedstrijd had ie ook kunnen vallen. Dat ie de naam heeft wil niet zeggen dat het nu een schwalbe was. Hij werd licht geraakt! Geen penalty en geen kaart.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:58 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk je ogen niet goed open gehad tijdens die actie, robben was hier irritant bezig. Dit flikt die TE VAAK in engeland en nu dus ook in het nederlands elftal. Moet die vooral vaker doen als die nog meer wedstrijden wil spelen.
Hoeveel kansen zijn er dan gemist?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk... Met Huntelaar hadden we op 4-1 gezeten![]()
Dit ziet er inderdaad wel triest uit, zeg dan niks of alles in een keer.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
En 3 keer hetzelfde zeggen is niet 'makkelijk'?
Wat een kneus
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar men zeikt graag hè.
ik heb wel één wens: met iedereen heelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:00 schreef -Wolf- het volgende:
Gewoon weer de winst over de streep trekken. Zal me een worst wezen hoe we winnen.
Als het goed is gaat die wedstrijd nergens meer omquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:00 schreef BVO het volgende:
Dit soort fouten moet je tegen Argentinië idd niet maken, dat kan op deze manier nog weleens een harde klap worden woensdag.
Het is niet best nee achterin, maar Ivoorkust kreeg ook aardig wat kansen tegen Argentinië.....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:59 schreef Soul79 het volgende:
Die Argentijnen lachen zich dood als ze Nederland zien verdedigen![]()
maar dat boeit totaal niet als we winnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:00 schreef BVO het volgende:
Dit soort fouten moet je tegen Argentinië idd niet maken, dat kan op deze manier nog weleens een harde klap worden woensdag.
dat is wel fijn ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb wel één wens: met iedereen heel
wat betreft nederland
Nee oke, maar met een 1-4 ofzo de tweede ronde ingaan is ook niet lekker.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als het goed is gaat die wedstrijd nergens meer om![]()
Boulahrouz, alias De Kannibaal.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:02 schreef Xenwolfie het volgende:
Boulawie?
geen foto's hier pls, maak er een topic voor, vertraagt het laden een beetje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:02 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand nog mooie foto's van deze wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |