True....quote:
Je vindt jezelf erg grappig hè ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:37 schreef Loedertje het volgende:
Yezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
kutfluitenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:40 schreef Xenwolfie het volgende:
Donder nou eens op met die kut fluiten op de tribune.
ik ben geen fanatiek nederland supporter (zie usericon) maar damn doe niet zo irritant, hopen dat nederland verliest/achter komt te staan is puberaal.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:40 schreef Suikermais het volgende:
mag hopen dat Nederland achter komt te staan.....dan komt er een beetje druk op de ketel te staan !!
Dat is weer niet nodig hequote:
Ik denk niet dat Van Basten Robben gaat wisselen hoor..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:40 schreef Suikermais het volgende:
mag hopen dat Nederland achter komt te staan.....dan komt er een beetje druk op de ketel te staan !!
quote:
denk het ook niet, aan de andere kant zie ik robben nog wel een tweede geel scoren vandaag.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Van Basten Robben gaat wisselen hoor..
En ik vond in het begin dat hij nog zo goed bezig wasquote:
JE BENT NOG TE DOM OM EVENTJES HET TOPIC OP TE ZOEKEN ZONDER EEN TVP HE! MONGOOL!quote:
Hij staat toch boven de AT dus je hoeft niet eens te zoeken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:43 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
JE BENT NOG TE DOM OM EVENTJES HET TOPIC OP TE ZOEKEN ZONDER EEN TVP HE! MONGOOL!
Van Persie is de superieure speler in dit elftal, niet Robben.quote:
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Van Persie is de superieure speler in dit elftal, niet Robben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |