Inderdaad. Ik ergerde me echt dood.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:51 schreef Argento het volgende:
en misplaatste closeups hoeft ook niet van mij.
Kan de NOS niks aan doen hoor.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:53 schreef TheSorrow het volgende:
Agreed, laat de wedstrjd zien i.p.v dezelfde herhalingen continu..... Hoe vaak zie je een doelpunt? Een keer of 6? Absurt! Meer wedstrijd, stelletje honden @ NOS!![]()
![]()
umm, dit doet de nos niet slimmerikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:53 schreef TheSorrow het volgende:
Agreed, laat de wedstrjd zien i.p.v dezelfde herhalingen continu..... Hoe vaak zie je een doelpunt? Een keer of 6? Absurt! Meer wedstrijd, stelletje honden @ NOS!![]()
![]()
Denk niet dat de NOS daar veel aan kan doenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:53 schreef TheSorrow het volgende:
![]()
Is dat hetzelfde als de Nederlandese-Antillen, wist niet dat Nederland ook de regie in handen had in de Ivoorkust, wat bedoel je?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef TC03 het volgende:
Godverdomme wat heb ik me zitten ergeren. Ik hoef ECHT niet constant herhalingen in slow-motion te zien waardoor ik stukken van het spel mis! Wat een slechte regisseur.![]()
![]()
Geen idee waar je het over hebt, ik heb het gewoon over de regie op het WK 2006 in Duitsland. 't Is echt niet zo dat elk land cameramannetjes bij elke wedstrijd heeft hoor.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:55 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als de Nederlandese-Antillen, wist niet dat Nederland ook de regie in handen had in de Ivoorkust, wat bedoel je?
O, het gaat WEER over dat balspelletje, sorry niet in de gaten, tja...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, ik heb het gewoon over de regie op het WK 2006 in Duitsland. 't Is echt niet zo dat elk land cameramannetjes bij elke wedstrijd heeft hoor.
Doe niet zo dom kneus.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:00 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
O, het gaat WEER over dat balspelletje, sorry niet in de gaten, tja...
Wie is de kneus, raad zelf maar, BYE, veel plezier met je "zieligheids-smiletje" ben blij dat ik niet zo dom ben, enig sarcasme is u ook onbekend merk ik, het leven gaat niet alleen over balspelletjes, al zou je nu anders denken in dit afzichtelijk gekleurde oranje landje, zogenaamd gebroederlijk, waar ze in het nieuwe voetbalseisoen elkaar weer de hersens inslaan, wat een onzinnigheid.quote:
Wat een frustraties. Doe eens niet zo psycho. Overigens snap je er echt helemaal niks van als je denkt dat de Ajax en Feyenoord hooligans nu gezellig met NL-vlaggetjes op de wangetjes zitten te kijken naar het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:07 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Wie is de kneus, raad zelf maar, BYE, veel plezier met je "zieligheids-smiletje" ben blij dat ik niet zo dom ben, enig sarcasme is u ook onbekend merk ik, het leven gaat niet alleen over balspelletjes, al zou je nu anders denken in dit afzichtelijk gekleurde oranje landje, zogenaamd gebroederlijk, waar ze in het nieuwe voetbalseisoen elkaar weer de hersens inslaan, wat een onzinnigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |