Pfff, net of die wat voorstelden?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:45 schreef Copycat het volgende:
Nee, da's waar.
Alhoewel ik gisteren wel een aantal ruzies heb bezworen!
Je lijkt er ook wel een beetje op.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:47 schreef Copycat het volgende:
Ik was toevallig wel net Kopje Koffie Annan!
![]()
Niet!quote:
What's up, chica?quote:
quote:
Oh, crystal ball, crystal ball,
Save us all, tell me life is beautiful,
Mirror, mirror on the wall.
Viezerdsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:01 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Keane - Crystal Ball
[..].
Bijna weekendquote:
Ik wil wel ja zeggen, maar ik werk er net weer een paar weken mee en dat loopt ook niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is er iemand hier die verstand heeft van SPSS?
Ik heb het wel gebruikt voor m'n scriptie.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
niksan!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet een logistische regressie analyse doen, maar ik kom er echt niet uit. Zit er veel tijd in te steken die ik niet heb, maar ik snap het gewoon nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wil wel ja zeggen, maar ik werk er net weer een paar weken mee en dat loopt ook niet helemaal lekker![]()
Sorry, ik heb er te weinig verstand van om het je uit te leggen. Maar succes!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet een logistische regressie analyse doen, maar ik kom er echt niet uit. Zit er veel tijd in te steken die ik niet heb, maar ik snap het gewoon niet.
Ben dus heel hard op zoek naar iemand die me daar mee kan helpen, tegen een financiele vergoeding uiteraard.
Ik ben zelf een echte alpha en heb ook heel fijn alleen maar alpha's in m'n vriendenkring.
Dankjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry, ik heb er te weinig verstand van om het je uit te leggen. Maar succes!![]()
Sorry, ik kan je niet helpenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet een logistische regressie analyse doen, maar ik kom er echt niet uit. Zit er veel tijd in te steken die ik niet heb, maar ik snap het gewoon niet.
Ben dus heel hard op zoek naar iemand die me daar mee kan helpen, tegen een financiele vergoeding uiteraard.
Ik ben zelf een echte alpha en heb ook heel fijn alleen maar alpha's in m'n vriendenkring.
Leg dan uit, wulps katje van mequote:
Dat zeg ik. 5-0!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:38 schreef Bupatih het volgende:
Tering, waar zijn die Argentijnen mee bezig?
Ik ook, Sven. Ik ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:43 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat Oranje wint vanavond.
Nou. Zo zo. Echt wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:43 schreef Svensational het volgende:
Met 2-1 het liefst. Dat is goed voor mijn poule!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:43 schreef Svensational het volgende:
3 weken slaap doen wonderen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik straks wakker word, en dat het WK dan niet bestaat,of voorbij is.
Maar het is geen winter meer.quote:
Of het WK verdwijnt naar de smeltende ijskappen, om vervolgens in zee te verdwijnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je op de Noordpool gaan slapen!
En helemaal niet meer wakker wordenquote:
Ik kom terug als geest en dan ga ik iedereen lastigvallenquote:
Moet jij daar een geest voor zijn dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom terug als geest en dan ga ik iedereen lastigvallen.
Daar hoef je geen geest voor te wordenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom terug als geest en dan ga ik iedereen lastigvallen.
GMTA!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet jij daar een geest voor zijn dan?
quote:
En dat terwijl we zo mooi op één lijn zitten!quote:
quote:
Adios amigo. Wat ga je doen dan? Jarig?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat terwijl we zo mooi op één lijn zitten!
Maar ik ga jullie weer verlaten kinders. Even een boodschap halen, en als ik terug ben, zal de visite er ook wel zijn.
Ja, andersquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:03 schreef Bupatih het volgende:
Erik, jij wilde Gigi toch een keer anders zien staan?
[afbeelding]
Alstu.![]()
Omfg, woei!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:03 schreef Bupatih het volgende:
Erik, jij wilde Gigi toch een keer anders zien staan?
[afbeelding]
Alstu.![]()
Wij hebben geen Nederlandse commerciele zender.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
En nog een mooi oudje:
[afbeelding]
Zo oud is zij toch nog nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
En nog een mooi oudje:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo oud is zij toch nog niet [afbeelding]!
Ik zat er gewoon op te wachten!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo oud is zij toch nog niet [afbeelding]!
Flauw hequote:
Als iemand anders dat plaatje met "hier nog een oudje" erbij gepost had, dan had jij waarschijnlijk deze "grap" ook niet laten liggen.quote:
Best wel. Maar goed, ik dacht: "Ik laat dit stukje gewoon staan, wedden dat iemand er een grap over gaat maken?quote:
Jawel, hoor.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als iemand anders dat plaatje met "hier nog een oudje" erbij gepost had, dan had jij waarschijnlijk deze "grap" ook niet laten liggen.
Kut, is dit een verkapte wannabupa-verklaring?
Ik verdenk jou er wel eens van dat je iets zegt, waarvan je hoopt dat iemand anders er op een bepaalde manier op reageert, om vervolgens zélf een grap te kunnen maken, die je dus al voorbereid had.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, hoor.
Aangezien ik er tijdens het posten al aan dacht, geeft dat aan dat de 'grap' voorspelbaar is en dat ik die dus nooit zou maken.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Best wel. Maar goed, ik dacht: "Ik laat dit stukje gewoon staan, wedden dat iemand er een grap over gaat maken?"
Nou, het is niet zo dat ik grappen echt voorbereid.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verdenk jou er wel eens van dat je iets zegt, waarvan je hoopt dat iemand anders er op een bepaalde manier op reageert, om vervolgens zélf een grap te kunnen maken, die je dus al voorbereid had.
Of zie ik nu spoken?
Volgens mij ook!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verdenk jou er wel eens van dat je iets zegt, waarvan je hoopt dat iemand anders er op een bepaalde manier op reageert, om vervolgens zélf een grap te kunnen maken, die je dus al voorbereid had.
Dat valt me van je tegen Airelle.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:47 schreef Airelle het volgende:
Ik ben niet cum laude geslaagd.
Allemaal in koor: 'Aaaaaaaaaahhh'.
nee, dat duurt nog een half jaar.quote:
Ik moet ook keihard huilen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen Airelle..
.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:48 schreef Ovidius het volgende:
Nederland.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef Airelle het volgende:
Ivoorkust.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef Stuart het volgende:
Nederland moet beter gaan spelen in de 2e helft
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef Stuart het volgende:
Nederland was te enthousiast met de 2-0. Erg zonde dat tegendoelpunt
Wat een kneusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:54 schreef Stuart het volgende:
Het hele spel van Nederland vind ik eigelijk vrij matig vandaag.
Ja, dat was makkelijker zoeken!quote:
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Onnodig balverlies, geklungel en te weinig man voorin.quote:
En hij heeft wel 20 keer een bal van de lijn gehaaldquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
Van Persie speelde érg goed! Kijkt goed naar zijn medespelers, verdedigt goed mee én weet te scoren.
Zijn linkerborst verdient een kusje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hij heeft wel 20 keer een bal van de lijn gehaald![]()
!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met 2-1 het liefst. Dat is goed voor mijn poule!
Mexico moet 3-0 spelen, of in ieder geval winnen, dan loop ik iets uit op de #2 en 3 in de poule!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |