Grapjas, ga lekker slapen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nofgfg heb ikk green cheick wten te scooren![]()
Nelandfs Eltfal heetrf keigod gespessdlt en htet biert was ;eklker.
Grotjes Sanfdstorm
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:09 schreef Conflict het volgende:
Ikn wilde net shoarma bestellen maar ik was te dronken om het uit te spreken en toen heb ik eieren gebakken met tijgernootjes.
Je wordt gezocht!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Rakk kndercola is alllnnn vorrr kiindernn!!1
Ik moest lachen om die laatste zinquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je wordt gezocht!
En deze keer niet door de politie! [afbeelding]
Pbupaith jej jben ene sl;othjhe vegrteten te zettrten maann vinnnd ijj dat noormmaal man??????./?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je wordt gezocht!
En deze keer niet door de politie! [afbeelding]
da dedk extr.,,,,epresz!! ;D want ranbrniyl zei zo van 'Dciht!' maar dat ie dar niet knnonn! dus ik zeette er eern slotejt op en nu lachee ik zo vannn "whahah...heefttw ie ero toc nog df sltoje op' :'Dquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Pbupaith jej jben ene sl;othjhe vegrteten te zettrten maann vinnnd ijj dat noormmaal man??????./?
Iemand nog
doet och eennsed normala man!!!@
vrÁagt het eins!! aan Maiuklulul ofz tning79 ofzo!!1 of dol.me_hond2! die wrten edat wl hooY:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe kan je als zo'n mongool typen man, dat lukt me gewoon niet.
mja WSOrry man dat heb imkmk tochg niet gezien man ik ben zo dornekene ik zou muijnnj hoofdfd nogn nioniet terug kunnenen vnnh indndene allzat ie op mmnnm nek!!!@!!1 LULquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
da dedk extr.,,,,epresz!! ;D want ranbrniyl zei zo van 'Dciht!' maar dat ie dar niet knnonn! dus ik zeette er eern slotejt op en nu lachee ik zo vannn "whahah...heefttw ie ero toc nog df sltoje op' :'D!!1
t lulkt jeej anndeers aarddigh meott ik zeggeennnDWXCquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe kan je als zo'n mongool typen man, dat lukt me gewoon niet.
mkaat niet uih joh!! ik ehb nu ook zuperveel geozpen1, dus ik weet niete waa ik doequote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
mja WSOrry man dat heb imkmk tochg niet gezien man ik ben zo dornekene ik zou muijnnj hoofdfd nogn nioniet terug kunnenen vnnh indndene allzat ie op mmnnm nek!!!@!!1 LUL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |