Ik halfquote:
Van Idols ofzo toch ?quote:
Dude, lees je in ofzoquote:
Rot op ik heb niet zomaar de Stevie Wonder award gewonnenquote:
Ok...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:32 schreef MissBliss het volgende:
Neem gewoon alles mee, Dizzle
Komt heus wel goed
Dit was iig de mail:quote:
quote:Hoi.
Luisterend naar Yvonne (ademloos en mijzelf onzedelijk betastend, dat spreekt voor zich) realiseerde ik mij dat het niet Bupatih, maar Svensational was die gisteren speciaal voor mij de snikkelsmikkelaar speelde.![]()
Hopelijk is nu alle onduidelijkheid ECHT uit de wereld.
Groeten,
Zhenar
Dildo's en computersquote:Op maandag 12 juni 2006 22:42 schreef MissBliss het volgende:
IEH, mn toetsenbord geeft stroomschokken
Sven kreeg net ook al stroomschokkenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:42 schreef MissBliss het volgende:
IEH, mn toetsenbord geeft stroomschokken
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Sven kreeg net ook al stroomschokkenIs er een verband?
![]()
quote:
quote:
Hij werkt toch niet op batterijenquote:
Als ie ze van zn toetsenbord kreeg, kan het een conspiracy zijn jaquote:Op maandag 12 juni 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Sven kreeg net ook al stroomschokkenIs er een verband?
![]()
Nee, die was matig.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat van man bijt hond klonk nergens naar natuurlijk.
Henk Westbroek was dat.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Wie imiteerde je daar op het laatst?!
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Wie imiteerde je daar op het laatst?!
Ow ja!quote:
Snikkelsmikkelaar!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:55 schreef Ovidius het volgende:
Geef me even wat aandacht.
Paardenplasserwasser.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:55 schreef Ovidius het volgende:
Topwoord!quote:
Zhenarsschaamhaarverzamelaar!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:55 schreef Ovidius het volgende:
Een onderschat probleem binnen onze samenlevingquote:
Vooral als jij in de rui bent.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een onderschat probleem binnen onze samenleving![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vooral als jij in de rui bent.
Maar als ze het eerder leest, dan weten we dat ze een gore leugenaar is!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
Alvast goedemorgen, PeRi.
(Dit moet je dus pas morgen lezen.)
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:10 schreef PeRi het volgende:
Zal ik doen!
Jamaar... HUH?!quote:
Oh, meneer de mod moet even tof doenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
Genoeg offtopic nu... hup naar slowchat alletwee
Ik zag alleen de laatste zin toen ik weer omhoog scrolde. Dus ik stopte net op tijdquote:
Geefniequote:
Phieuw!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag alleen de laatste zin toen ik weer omhoog scrolde. Dus ik stopte net op tijd.
Nu ben ik echt weg..
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geefnie![]()
Offtopic waarschuwingen gaf je altijd al![]()
Hier natuurlijkquote:Op maandag 12 juni 2006 23:15 schreef Dizer het volgende:Vanavond bereik ik de 35000e post...
Oeh... waar zal ik hem posten.. in de V&A slowchat, of in ShowChat....
Wat denk je, korstige knurft.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:15 schreef Dizer het volgende:Vanavond bereik ik de 35000e post...
Oeh... waar zal ik hem posten.. in de V&A slowchat, of in ShowChat....
quote:
Wat zij zeggenquote:
Ja maar ik ben al een hoer... ik spring van de een op de andere lekkere SC babequote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Wat zij zeggen
+
Je bent een hoer als je 'em niet hier post![]()
Nee, dat is een slet.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al een hoer... ik spring van de een op de andere lekkere SC babe
Takes one to know one.quote:
I don't hear you complaining, bitch!quote:
Dus volgende week heb je alweer een andere avatar zeker?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al een hoer... ik spring van de een op de andere lekkere SC babe
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef LeBeau het volgende:
Weet je dat alle toffe mensen bij mij op MSN zitten? Dat zegt heel wat over Zhenar.![]()
Verkapt "Zhenar-wil-je-in-mijn-MSN"-verzoekquote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef LeBeau het volgende:
Weet je dat alle toffe mensen bij mij op MSN zitten? Dat zegt heel wat over Zhenar.![]()
Die kans bestaat... je weet hoe ik ben met avatars... kan er niks aan doenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus volgende week heb je alweer een andere avatar zeker?
Het is ook altijd zo grappig als je zegt dat je een avatar wilt nemen die je "nu echt voor een lange tijd" gaat nemenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die kans bestaat... je weet hoe ik ben met avatars... kan er niks aan doen
En over Dizer.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb Zhenar wel in msnquote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verkapt "Zhenar-wil-je-in-mijn-MSN"-verzoek![]()
Maar ik gebruik bijna nooit MSN![]()
Naja, mn tieten op elke pagina hoeft ook niet persé natuurlijkquote:Op maandag 12 juni 2006 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die kans bestaat... je weet hoe ik ben met avatars... kan er niks aan doen
Ik hoor het mezelf ook zeggen iddquote:Op maandag 12 juni 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is ook altijd zo grappig als je zegt dat je een avatar wilt nemen die je "nu echt voor een lange tijd" gaat nemen![]()
![]()
Of alleen over mijquote:
Ik ook niet, zie hier:quote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verkapt "Zhenar-wil-je-in-mijn-MSN"-verzoek![]()
Maar ik gebruik bijna nooit MSN![]()
Maar als ik er ben is er wel tofheid.quote:Leonie zegt:
jij bent ook nooit op msn
Bo zegt:
Nee, ik ben erg slecht met MSN.
Leonie zegt:
ik erg goed
Bo zegt:
Maar waar ben jij nou niet goed in?
Leonie zegt:
dat is ook weer zo![]()
Goede quotequote:Op maandag 12 juni 2006 23:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook niet, zie hier:
[..]
Maar als ik er ben is er wel tofheid.
De macht stijgt 'm nu al naar z'n hoofd, beetje jammerquote:
Die hebquote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
OMG, die is wel heel erg fout. Lijkt wel op zo een homo in een leren broek, met een ringbaard die je een knipoog geeft
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
De macht stijgt 'm nu al naar z'n hoofd, beetje jammer.
quote:
Sorry Zhenar, ik zal niet langer deelnemen in jullie groepsgesprek.quote:
Noem een weg zonder klinkers?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:39 schreef Dizer het volgende:
[Gratis] zwarte/antraciette klinkers
Wat zijn klinkers? (behalve de a,e,i,o,u enz...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Noem een weg zonder klinkers?Klik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Niks mis met msnquote:
Grapje Blizzlequote:Op maandag 12 juni 2006 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niks mis met msn
Als je online komt dan![]()
Wie zaten er allemaal in dat gesprek johquote:
Godver, ik lees het nu pasquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [14]
Jaloers sven?
quote:
Slim, anders heb je straks wallenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:52 schreef Dizer het volgende:
Ik heb geen zin in msn.. omdat ik van plan ben om 0.00 te gaan slapen
Dat is ook niet de bedoeling.quote:
Ik ga me nu even aftrekken op je foto'squote:
Ok, voor hoeveel?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling.
Wedden dat ik morgen een dikke puist heb
Als ik jou was, zou ik me dus wel aftrekken op mijn posts... want die ga je na morgen, voor een week missenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga me nu even aftrekken op je foto's.
Is weer eens wat anders dan posts van Dizer of Zhenar.
Variatie is oké.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga me nu even aftrekken op je foto's.
Is weer eens wat anders dan posts van Dizer of Zhenar.
Je zou toch oranje worden in je afwezigheid, dat had je beloofdquote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik me dus wel aftrekken op mijn posts... want die ga je na morgen, voor een week missen
Ik dacht even dat dit een reactie was op een post van MissBliss.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik me dus wel aftrekken op mijn posts... want die ga je na morgen, voor een week missen
Ik heb je beloofd om een kleurtje nemen... ik heb niet gezegd welkequote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou toch oranje worden in je afwezigheid, dat had je beloofd?
Ja, klopt, maar toch is oranje coolerquote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je beloofd om een kleurtje nemen... ik heb niet gezegd welke
toch?
Sorry.. ik ben geen schaap die achter alle andere schapen van het ravijn afspringtquote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar toch is oranje cooler.
Grapjeeeee, komt helemaal goedquote:
4 minuten te laatquote:
Altijd hetzelfde liedje.quote:
Je moet je MSN-avatar ook als Fok-avatar nemenquote:
Insegelijks.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:36 schreef DaMart het volgende:
Met de 7 uursschop wens ik iedereen een goede morgen!
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
goedemorgen, PeRi.
Held.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:36 schreef DaMart het volgende:
Met de 7 uursschop wens ik iedereen een goede morgen!
Volgens mij issie al dood.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:57 schreef Bupatih het volgende:
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2006/199.html
STERF MAAR, KUTSITE!!!!
Wat onsmakelijk.quote:
Whaha!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:57 schreef Bupatih het volgende:
STERF MAAR, KUTSITE!!!!
Ze hielden zeker niet van andijvie.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:57 schreef Bupatih het volgende:
STERF MAAR, KUTSITE!!!!
Maar je stond uiteindelijk wel eerste toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:57 schreef Bupatih het volgende:
STERF MAAR, KUTSITE!!!!
Eigenlijk heb je dan ook gewonnen natuurlijk. Ze konden er gewoon niet tegen dat jij won, daarom zijn ze gestopt. En natuurlijk kwamen die financiele problemen doordat jij zoveel publiek naar de site trok dat hun slappe server de hoeveelheid vochtige geilerij en harde virtuele piemels niet meer aankon.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:06 schreef Bupatih het volgende:
Ja, hullie motten maar niet stoppe met die site!!!!
Ik was potverdriedubbeltjesnogantoe aan het winnen!!
Ik kan de uitleg niet meer vinden.quote:
Waar was Bupa de eigenaar van?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik kan de uitleg niet meer vinden.
Kaatje was de eigenaresse van 'bigbrotherverslaafde'.
http://bupatih.blogspot.com/quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waar was Bupa de eigenaar van?
En Kaatje is gewoon een ordinaire, jaloerze slet!
Jij had niet een of ander leuk woord?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://bupatih.blogspot.com/
En ik bezit 51% van de aandelen FOK!
En ik ben ook nog eigenaar van een aantal door mijzelf opgezette bedrijven, zoals je kan lezen in mijn blogger-profiel!
Ja, ANDIJVIE dus!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij had niet een of ander leuk woord?
*kant van Kaatje kiest*
wacht, ik bedoel forum.fok.nl... zonder www!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
www.forum.fok.nl is voor mensen die netjes met mes en vork eten!Die hun handen wassen na het plassen! Die netjes goedemorgen zeggen!
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
wacht, ik bedoel forum.fok.nl... zonder www!![]()
Dat soort foto's??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
En wanneer kunnen we van jou (dat soort) foto's verwachten?
Maar wel een lekker weertje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Scriptie
SPSS
Tabellen in Word
Hitte
Deadlines
Iets koeler zou ik niet erg vinden...quote:
I hear youquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Scriptie
SPSS
Tabellen in Word
Hitte
Deadlines
Moment, ik zal het even doorgeven!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Iets koeler zou ik niet erg vinden...
Geil.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:24 schreef Bupatih het volgende:
Nee, dat weet ik niet.
Ik heb net gezwommen maar het helpt voor geen meterquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:24 schreef Bupatih het volgende:
Nee, dat weet ik niet.
Ja, maar hij zegt het heel sloom!quote:
Blaast 'ie je rokje dan ook steeds omhoog?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar hij zegt het heel sloom!
Zo van:
"Wooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiii"
En dan komt 'ie weer terug en zegt 'ie weer:
En dan gaat 'ie weer naar rechts en zegt 'ie:
En dan komt 'ie weer terug en gaat het weer zo van:
Etc...
Volgens mij ben je nu echt gek aan het worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar hij zegt het heel sloom!
Zo van:
En dan komt 'ie weer terug en zegt 'ie weer:
En dan gaat 'ie weer naar rechts en zegt 'ie:
En dan komt 'ie weer terug en gaat het weer zo van:
Etc...
Ik FOK! naakt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Blaast 'ie je rokje dan ook steeds omhoog?
Pff, laat eens wat aan de fantasie over zeg.quote:
De meest geniale breinen waren ook 'gek'.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:46 schreef Bupatih het volgende:
Jullie denken dat ik gék ben, hè?
Ik zit bij m'n oudersquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I hear you![]()
Ik dacht ik werk lekker een dagje thuis, maar ik heb nog bijna niks gedaan![]()
De boodschap is hier nog niet doorgekomenquote:
Ik word later dan ook premier van Nederland...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ik moest meteen aan je denken bij deze post: Foute motivaties in een sollicitatie.
En de meeste gekken belanden in een gesticht.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Pff, laat eens wat aan de fantasie over zeg..
[..]
De meest geniale breinen waren ook 'gek'.
Wat een dolle boel zal dat worden. En is dat ná het maken van je film, of ná je succesvolle lachen- gieren- brullen-show?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik word later dan ook premier van Nederland...
Dat van het premierschap is natuurlijk niet waar.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een dolle boel zal dat worden. En is dat ná het maken van je film, of ná je succesvolle lachen- gieren- brullen-show?
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En de meeste gekken belanden in een gesticht.
En tegen wie heb je het nu weer? Je 3e persoonlijkheidquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:11 schreef Bupatih het volgende:
Twee zéér gevatte reply's.Keep up the good work!
Die van mij was niet gevatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:11 schreef Bupatih het volgende:
Twee zéér gevatte reply's.Keep up the good work!
Tegen jullie. Of ben je soms blind?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef rena het volgende:
[..]
En tegen wie heb je het nu weer? Je 3e persoonlijkheid![]()
Het was ook sarcastisch, ellendige lamlul!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van mij was niet gevat![]()
.
Maar het is beter dan [[afbeelding]] Hoi
Af en toe wel. Tijdelijke blindheidquote:
Dat verwachten we gewoon niet van jou, Bupatih. We weten nooit wát je nou juist poogt te gebruiken. Cynisme, sarcasme, ironie,.. ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was ook sarcastisch, ellendige lamlul!
Nah. Ik vind het veel te leuk om jou te plagenquote:
Zal ik anders eens een bepaald topic kickenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:24 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er volgende keer in blijft.![]()
!
Zo geil.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:26 schreef rena het volgende:
[..]
Zal ik anders eens een bepaald topic kickenZijn we ook weer van jou verlost
![]()
Ik wou gewoon reageren op jou 'Doei!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:26 schreef rena het volgende:
[..]
Zal ik anders eens een bepaald topic kickenZijn we ook weer van jou verlost
![]()
Oke. Dan is het goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik wou gewoon reageren op jou 'Doei!(ga dood)'. Eigenlijk zou ik willen dat de hele wereld gelukkig is.
En dat jij voor eeuwig en altijd die mooie wereldkan blijven waarnemen met dat bepaald zintuig.
![]()
Welke wereldkan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik wou gewoon reageren op jou 'Doei!(ga dood)'. Eigenlijk zou ik willen dat de hele wereld gelukkig is.
En dat jij voor eeuwig en altijd die mooie wereldkan blijven waarnemen met dat bepaald zintuig.
![]()
quote:
Doe niet zo flauwquote:
quote:
Sorry, het is de hitte. Die me naar mijn hoofd stijgt.quote:
Aftakelen.quote:
quote:
Je edit de quote, stomme buitenlander! Je probeert me te demoniseren!quote:
Racist!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je edit de quote, stomme buitenlander! Je probeert me te demoniseren!
Whehehequote:
Stijlvolle avatar dit keerquote:
Jazeker, onze eigen MB.quote:
En ik doe zo m'n best!quote:
Mijn gezicht is verbrand, maar de rest van mijn lichaam niet... waarom? Omdat ik de hele dag een pak droegquote:
Ow ja, hoe was het?!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn gezicht is verbrand, maar de rest van mijn lichaam niet... waarom? Omdat ik de hele dag een pak droeg![]()
1. warmquote:
MBquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. warm
2. warm
3. gezellig
4. MB was er ook
5. warm
6. lekkere wijn
7. warm
8. super
9. warm
Jaah! We hebben een nieuwe cafe ontdekt, met lekkere wijnquote:
Jaah! We hebben een nieuwe cafe ontdekt, met lekkere wijnquote:
Leuk, nog nieuwe café's ontdekt?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. warm
2. warm
3. gezellig
4. MB was er ook
5. warm
6. lekkere wijn
7. warm
8. super
9. warm
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaah! We hebben een nieuwe cafe ontdekt, met lekkere wijn
OMFGGMTAROFLCOPTERquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leuk, nog nieuwe café's ontdekt?
4 minuten laterquote:
Dat is de grap!quote:
Ik had 'm niet doorquote:
Ik ook niet!quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:57 schreef Dizer het volgende:
Best spannend... morgen rond deze tijdstip ben ik in Amerika
Echt welquote:
Ik heb daar nog wijn opquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaah! We hebben een nieuwe cafe ontdekt, met lekkere wijn
Re moet ophouden met fotograferen en jij stoppen met junk zijn ofzo, vanwege de aders in je arm die wat duidelijk op de foto staan. Echt nergens overquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:06 schreef MissBliss het volgende:
Dizzle, wat stond daar??
[ Bericht 100% gewijzigd door Dizer op 13-06-2006 19:59 (geen leuke grap...) ]
Daar sluit ik me graag bij aanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:09 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de foto's erg mooi trouwens MB. Had ik nog niet gezegd.
MB-onderkingquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wijn op
Oh, en die foto van ons samen is weg vanwege onderkin
*zet spuit in arm*quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Re moet ophouden met fotograferen en jij stoppen met junk zijn ofzo, vanwege de aders in je arm die wat duidelijk op de foto staan. Echt nergens over.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:09 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de foto's erg mooi trouwens MB. Had ik nog niet gezegd.
Thanksquote:
Ik kan niet terug in de tijdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:17 schreef Zhenar het volgende:
Dizzle, vergeet niet de opnames van Spiderman 2 te bezoeken!![]()
Donequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
Plaats je dan ook meteen een note, Dizzle?
Ik bedoel 3quote:
Dizzle plaatst vast super dramatische notesquote:
Ga vooral zo door! Dan krijg je er nooit eenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dizzle plaatst vast super dramatische notes![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Als alle junks er zo uit zouden zien, dan zou alle drugs gelegaliseerd moeten worden.
Zo van "Gevaar voor de mensheid! Maakt mensen psychologisch gek!!!" als iemand een dubbel topic geopend heeft.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga vooral zo door! Dan krijg je er nooit een
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:23 schreef Dizer het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/151260
Die username
Ik ben bang!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
Erik? Is alles verder goed met je?Je maakt de laatste tijd grapjes.
Die soms ook nog eens leuk(!) zijn.
Misschien is het weer een fase, zo had ik mijn onzekere fase, stoere fase, trieste fase, zielige fase, haatveroorzakende fase, deze is wel het tofst, krijg tenminste leuke reactiesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
Erik? Is alles verder goed met je?Je maakt de laatste tijd grapjes.
Die soms ook nog eens leuk(!) zijn.
Diequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is het weer een fase, zo had ik mijn onzekere fase, stoere fase, trieste fase, zielige fase, haatveroorzakende fase, deze is wel het tofst, krijg tenminste leuke reacties.
Houd dit vast, Erik!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is het weer een fase, zo had ik mijn onzekere fase, stoere fase, trieste fase, zielige fase, haatveroorzakende fase, deze is wel het tofst, krijg tenminste leuke reacties.
Ja, als ik ouder word, dan wordt het pedofiliequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Diehomoseksualiteit
is vast ook maar een fase
![]()
Heb je op de basisschool je gerontofilie-fase ook gehad dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als ik ouder word, dan wordt het pedofilie.
Hell yeah!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als ik ouder word, dan wordt het pedofilie.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
Nou, je boekt dan wel vooruitgang: eerst oude omaatjes, dan jongens en uiteindelijk jonge meisjes! [afbeelding]
Behalve voor de oude omaatjes en jongens dan, die moeten nu Erik missen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Life just keeps better and better.
Zeg! Doe eens lief!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Ja, hihi. Schop het topic maar weer dood!
We waren net grappig bezig en dan kom jij het weer verpesten, Bhomo!
Waffel houden, prutmod!quote:
Tut tutquote:
Ben ik mee bezigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waffel houden, prutmod!
Ga toch tags zetten.!!!!!!!!!
Hoezo? Zal ik ander Bupatih gewoon zijn gang laten gaan, zodat wanner hij Beau zat is, dat ie dan op jou afkomt, en opmerkingen maakt van je stijve penis van 7 cm?quote:
Of aanpassenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waffel houden, prutmod!
Ga toch tags zetten.!!!!!!!!!
Ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoezo? Zal ik ander Bupatih gewoon zijn gang laten gaan, zodat wanner hij Beau zat is, dat ie dan op jou afkomt, en opmerkingen maakt van je stijve penis van 7 cm?!
Terwijl 'ie 4 cm is!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoezo? Zal ik ander Bupatih gewoon zijn gang laten gaan, zodat wanner hij Beau zat is, dat ie dan op jou afkomt, en opmerkingen maakt van je stijve penis van 7 cm?!
Het voetbal interesseert me niet, het publiek des te meer.quote:
MAAR DAT BEDOEL JE ZEKER OOKquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het voetbal interesseert me niet, het publiek des te meer.!
Thx, ik was nog bezig. Maar speciaal voor jou, nu al eraan gwerktquote:
Ik had het over de TT hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thx, ik was nog bezig. Maar speciaal voor jou, nu al eraan gwerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |