die kan die baan vergetenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:39 schreef Gitanki het volgende:
Politieagent
Ik hou er erg van om tuig in de boeien te slaan, te snelle auto's flitsen vind ik maar kinderachtig
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:39 schreef Gitanki het volgende:
Politieagent
Ik hou er erg van om tuig in de boeien te slaan, te snelle auto's flitsen vind ik maar kinderachtig
omdat het salaris niets voorstelt?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:50 schreef mcDavid het volgende:
vakkenvullen
ik wil graag wat bijverdienen
- ik denk niet dat dit baantje bij je past!
Geldt ook voor werken bij de sociale dienst.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:06 schreef Rosbief het volgende:
ik graag bij jou komen werke, sau graag mij familie gratis kadoos uitdelen.
Ben pikswart, jij mij trugbellen is goet?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:32 schreef Flyga het volgende:
Voor gehandycaptenbegeleider
Ik wil graag met mongoleuh Maikuuul werkeuh !
Ik ken iemand die naar een sollicitatiegesprek van de NS ging met de trein en er dus mooi een uur te laat kwam wegens vertraging. Ze vond het een bijzonder grappige reden voor het te laat komen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:42 schreef timbastiaansen het volgende:
Treinconducteur
Hoe ben je hier gekomen?
Met de bus, de trein had weer eens vertraging
sollicitatie bij modellenbureauquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:43 schreef Gitanki het volgende:
President van Amerika
Ik wil heel graag president zijn, de wereld verbeteren is mijn grootste doel!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand die naar een sollicitatiegesprek van de NS ging met de trein en er dus mooi een uur te laat kwam wegens vertraging. Ze vond het een bijzonder grappige reden voor het te laat komen.
En ik heb alle boeken van Baantjer gelezen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Recherche
Ik weet hoe het eraan toe gaat in het wereldje, aangezien ik zelf ook lid ben van een criminele organisatie.
Of: Ik kan goed met vervelende situaties overweg. Ik lach graag om ziektes.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:27 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
R&P-mod
Ik ben mentaal stabiel en post zeer veel in Relaties en Psychodinges!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
omdat het salaris niets voorstelt?
Hahahaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:10 schreef doppelgänger het volgende:
postbode
..omdat ik in m'n vrije tijd ook van gleuf naar gleuf ga tot m'n zak leeg is.whehehehehehe
Ik durf er geld op in te zetten dat als je met zo'n openingszin komt, je best nog wel kans maakt ook bij de bralapen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:07 schreef Gitanki het volgende:
Chirurg
Als kind hield ik al van doktertje spelen, was op school goed in figuurzagen en ik heb alvast goed geoefend in het mortuarium van het bejaardenhuis
Hoe brutaler hoe meer ze je mogenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:45 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik durf er geld op in te zetten dat als je met zo'n openingszin komt, je best nog wel kans maakt ook bij de bralapen.
Zo was er op de open dag hier laatst iemand die graag Biotechnologie wou gaan studeren omdat ze CSI zo leuk vondquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ik heb alle boeken van Baantjer gelezen.
Daar ging het bij mis bij chirurgie: ik ben te liefquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |