Ik ga me nu even aftrekken op je foto'squote:
Ok, voor hoeveel?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling.
Wedden dat ik morgen een dikke puist heb
Als ik jou was, zou ik me dus wel aftrekken op mijn posts... want die ga je na morgen, voor een week missenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga me nu even aftrekken op je foto's.
Is weer eens wat anders dan posts van Dizer of Zhenar.
Variatie is oké.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga me nu even aftrekken op je foto's.
Is weer eens wat anders dan posts van Dizer of Zhenar.
Je zou toch oranje worden in je afwezigheid, dat had je beloofdquote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik me dus wel aftrekken op mijn posts... want die ga je na morgen, voor een week missen
Ik dacht even dat dit een reactie was op een post van MissBliss.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik me dus wel aftrekken op mijn posts... want die ga je na morgen, voor een week missen
Ik heb je beloofd om een kleurtje nemen... ik heb niet gezegd welkequote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou toch oranje worden in je afwezigheid, dat had je beloofd?
Ja, klopt, maar toch is oranje coolerquote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je beloofd om een kleurtje nemen... ik heb niet gezegd welke
toch?
Sorry.. ik ben geen schaap die achter alle andere schapen van het ravijn afspringtquote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar toch is oranje cooler.
Grapjeeeee, komt helemaal goedquote:
4 minuten te laatquote:
Altijd hetzelfde liedje.quote:
Je moet je MSN-avatar ook als Fok-avatar nemenquote:
Insegelijks.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:36 schreef DaMart het volgende:
Met de 7 uursschop wens ik iedereen een goede morgen!
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
goedemorgen, PeRi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |