Serieus, verkoopt Left geen Nike's meer? Ze hadden ze eerst wel toch? En ik zie Fred altijd positieve dingen posten over shit die Nike voor oa The Yard doet... Mmm, ze staan niet meer op de storelocator ook. OVerigens verkocht Joey's (RIP) in Arnhem ook SB's, ook een Left winkel. Ik weet wel dat E-Zone/Joey's/Antilope een van de eerste Nike dealers in NL waren (net als veel Hardcore winkels overigens, vraag me af wat daar mis is gegaan). Left heeft overigens wel vaker van zulke acties. Zeiken op Hardcore dat oa DC en Independent kleding bij de Large te krijgen zijn terwijl Etnies en Osiris bij London Mode (wat een foute toko is dat) liggen, en volgens mij heb ik Etnies en Es ook wel bij Britain gespot.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom verkopen die pannenkoeken van Left in Rotterdam geen Nike SB maar hun dochter winkels e-zone en antilope wel? Lekker hypocriet, zeggen dat je de scene steunt en geen merken wilt verkopen die zich naar binnen 'kopen' maar ondertussen wel in je dochterwinkels Nike verkopen :[w.
Heb je ook maat45 (US11) High Dunks die je voor mij kan regelen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:14 schreef floydvisser het volgende:
[..]
welke maat had je ook al weer?
jordan pack low
boca's vapor's blackpack, lunars, high hair, crimsons, eire dunks...
sommige carharts na ja... genoeg!
de hawaii's zijn nu op.![]()
Ja vertel mij wat, af en toe heeft lijfstijl in Rotterdam weleens wat liggen Hier en daar een model maar thats it. Left had in hun oude winkel ook zo'n sticker op het raam van NikeSB met zo'n streep erdoor en iets erbij dat ze alleen echte shit verkopen enzo, makes you wonderquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Serieus, verkoopt Left geen Nike's meer? Ze hadden ze eerst wel toch? En ik zie Fred altijd positieve dingen posten over shit die Nike voor oa The Yard doet... Mmm, ze staan niet meer op de storelocator ook. OVerigens verkocht Joey's (RIP) in Arnhem ook SB's, ook een Left winkel. Ik weet wel dat E-Zone/Joey's/Antilope een van de eerste Nike dealers in NL waren (net als veel Hardcore winkels overigens, vraag me af wat daar mis is gegaan). Left heeft overigens wel vaker van zulke acties. Zeiken op Hardcore dat oa DC en Independent kleding bij de Large te krijgen zijn terwijl Etnies en Osiris bij London Mode (wat een foute toko is dat) liggen, en volgens mij heb ik Etnies en Es ook wel bij Britain gespot.
Maar Rotterdam heeft dus geen enkele SB dealer? Vage handel.
DELLLLLLLUFT!!!! wel!!!!!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Serieus, verkoopt Left geen Nike's meer? Ze hadden ze eerst wel toch? En ik zie Fred altijd positieve dingen posten over shit die Nike voor oa The Yard doet... Mmm, ze staan niet meer op de storelocator ook. OVerigens verkocht Joey's (RIP) in Arnhem ook SB's, ook een Left winkel. Ik weet wel dat E-Zone/Joey's/Antilope een van de eerste Nike dealers in NL waren (net als veel Hardcore winkels overigens, vraag me af wat daar mis is gegaan). Left heeft overigens wel vaker van zulke acties. Zeiken op Hardcore dat oa DC en Independent kleding bij de Large te krijgen zijn terwijl Etnies en Osiris bij London Mode (wat een foute toko is dat) liggen, en volgens mij heb ik Etnies en Es ook wel bij Britain gespot.
welke zoek je? stuur anders ff een mailtje..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:34 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Heb je ook maat45 (US11) High Dunks die je voor mij kan regelen?
miesjleft en nicoHC waren vroeger goede vrienden...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Serieus? Ik was een paar weken geleden nog bij Tom's en daar kwam weer een grote Soletech doos met Left erop binnen. Is het rapen van prijzen de reden geweest dat Hardcore nu zonder Nikes zit?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef floydvisser het volgende:
btw, left is geen distributeur meer van soletech...![]()
klopt!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:11 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Serieus? Ik was een paar weken geleden nog bij Tom's en daar kwam weer een grote Soletech doos met Left erop binnen. Is het rapen van prijzen de reden geweest dat Hardcore nu zonder Nikes zit?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:37 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja.
Weet iemand mischien wanneer en waar ik de transparant/blauwe AF1's kan kopen in nederland?
Frontrunner in utrecht had wel een paar zeldzame sneakers Ronaldinho AF1's enzo, maar ze wiste niks van Invisible Womans... En de footlocker in utrecht had ze ook niet...quote:Op zondag 11 juni 2006 11:36 schreef thaWarhead het volgende:
Invisible Womans bij de Footlocker? Damn die zijn echt betere sneakers gaan verkopen de laatste tijd. Als het goed is is ie gewoon open dan. Misschien kun je Frontrunner en Subzero ook wel proberen.
Nee, wees daar maar niet bang voor.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef thaWarhead het volgende:
Ik hoop niet dat die foto bij de auction stond...
Die foto is volgens mij van de samples... ben em al een aantal keer maar tegengekomen...quote:Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef thaWarhead het volgende:
Ik hoop niet dat die foto bij de auction stond...
die wil ik ook, vind ze erg mooi!quote:Op zondag 11 juni 2006 19:36 schreef _SnoepHond het volgende:
De volgende schoen die ik wil kopen:
[afbeelding]
Weet iemand waneer en waar ik die in Nederland kan kopen als die al te koop is?
En vrijdag oranje sokken in me Invisible Womens
waar heb je allemaal gekeken en welke maten zijn er wel nog ?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wel balen dat send helps waarschijnlijk overal op zijn in mijn maat zodra ik geld over heb
Boeie, zien er wel grappig uit!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
haha hoge dela souls nagemaakt en dan laag.![]()
wat zal dat lekker gaan broeien zegquote:Op zondag 11 juni 2006 14:55 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja ik heb ze!
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc270/th_48264_DSC00155.jpg]afbeelding][/URL]
Wel een half maatje kleiner als normaal, maar het zit wel goed, en zonder binnenzool is die groot genoeg.
Ja, plaatjes ervan via google. Het probleem is dat de sites waarvan de plaatjes afkomstig zijn alleen maar maat 36 hebben :/quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
je had ze toch gevonden op internet ?!?!?!
Je broek is een beetje te groot.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Heb ik ook, gebruik ik als werkschoenen :p
brakke pic (oranje is minder oranje in het eggie):
[afbeelding]
da's de es pj ladd schoen nieuwe kleur volgens mij...brown tan gum... zou deze maand uit moeten komen volgens mijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef fretclick het volgende:
toevallig heb ik vandaag ook hawaiis aan![]()
iemand wat meer info over deze schoen?:
[afbeelding]
ik vind ze sick!
Hier ook... Ik moet zwarte schoenen aan op mn werk, dus deze maar weer ns aangeschaftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Heb ik ook, gebruik ik als werkschoenen :p
weinig es besteld dit seizoen..volgende keer weer, maar ze staan in de catalogus voor me neus...quote:
zijn zeer waarschijnlijk rond de 80 euro maar aangezien die groothandel stopt (moet stoppen)met dat merk hebbie kans dat ze iets goedkoper worden...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef fretclick het volgende:
ik heb 10,5.
mijn broertje is ook wel geinteresseerd in een paar, hij heeft maat 39 (geen idee wat de amerikaanse maat daarvan is). dus misschien, als het gaat, zou je voor hem ook een paar kunnen bestellen maar daar heb ik het nog wel over met hem.
wat kosten ze ongeveer?
allright. nou, als je wat meer info hebt hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:33 schreef floydvisser het volgende:
[..]
zijn zeer waarschijnlijk rond de 80 euro maar aangezien die groothandel stopt (moet stoppen)met dat merk hebbie kans dat ze iets goedkoper worden...![]()
39 is meestal maat 7 bij es emerica en etnies..(soletech)
Zie ik het nou goed dat je met je blote voeten je sneakers draagt? Als ik dat doe drijf ik altijd uit mijn schoenen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:38 schreef fretclick het volgende:
[..]
allright. nou, als je wat meer info hebt hoor ik het graag.![]()
[afbeelding]
to the beach afgelopen zaterdag. billabong shorts + nike trifecta's
en vandaag naar school:
[afbeelding]
nike hawaii's
het lijkt er wel op, maar ik draag gewoon lage sokken.. niet te zien, dat merk je zelf ook wel, en je krijgt niet van die hele erge zweetvoeten. al is het nog geen pretje om met 30 graden in sb's te lopen, maar achquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:42 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat je met je blote voeten je sneakers draagt? Als ik dat doe drijf ik altijd uit mijn schoenen.
quote:Op zondag 11 juni 2006 10:53 schreef thaWarhead het volgende:
Stash P-Rods zijn uit in Japan. Wanneer komen ze hierheen, al wat gehoord Floyd?
Waar heb je die trifecta's gehaald?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:38 schreef fretclick het volgende:
[..]
allright. nou, als je wat meer info hebt hoor ik het graag.![]()
[afbeelding]
to the beach afgelopen zaterdag. billabong shorts + nike trifecta's
en vandaag naar school:
[afbeelding]
nike hawaii's
Gaat best hoor, laatst nog wat kloven bedwongen op mijn sb'squote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:46 schreef fretclick het volgende:
[..]
het lijkt er wel op, maar ik draag gewoon lage sokken.. niet te zien, dat merk je zelf ook wel, en je krijgt niet van die hele erge zweetvoeten. al is het nog geen pretje om met 30 graden in sb's te lopen, maar ach![]()
iedereen is aant shoppen natuurlijk!quote:
Nog niet gechecked... ben waarschijnlijk maandag daar aanwezig, dus kijk dan ff !quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:43 schreef fretclick het volgende:
voor de vakantie nog één of twee paar aanschaffen en dan pas na de zomervakantie weer![]()
weet je al iets meer over die és floyd?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:47 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat ik deze eens ga aanschaffen, ik vind ze wel cool.
haha had je gehoopt op doktersrecept blowen of een beetje morfine?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:55 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Nog niet gechecked... ben waarschijnlijk maandag daar aanwezig, dus kijk dan ff !
Nu een enorm dikke kaak! dus doet ff rustigaan... iemand ooit een speekselklier ontsteking gehad?
erg fucking vaag!
mot zuurtjes zuigen de komende week...kreeg niet eens dope van de arts!
![]()
Minimaal!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:58 schreef fretclick het volgende:
[..]
haha had je gehoopt op doktersrecept blowen of een beetje morfine?![]()
We pakken de catalogus er ff bij:quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:40 schreef Stansfield het volgende:
Waar kan ik eigenlijk foto's van de nike sb releases voor de komende maanden vinden?
Bedoel je niet albert heijn air max 1's??quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waar kwamen die Albert Heijn Dunks eigenlijk vandaan? Ik weet dat ze niet meer gemaakt worden omdat AH andere tassen is gaan maken, maar hoe beperkt was die oplage sowieso?
Mja, zou het gaan zoals die mongolian BBQ van Puma? Dat ze bakken vol materialen hebben in de goede vormen en die daarna alleen nog ff aan elkaar genaaid moeten worden? Dat zou ik zelf nog wel kunnen danquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:41 schreef Stansfield het volgende:
goede vraag, want die amsterdam 2's die paarse die waren bij 75 toen 150 euro dus het is ook neit zo dat ze heel veel duurder in de winkel lagen. Wat wel logisch lijkt aangezien de productie super laag is en de kosten dus over veel minder schoenen gedeeld kan worden.
Zo gaat dat met nike id volgens mij maar die hyperstrikes (zo heten die oplages toch van maar 24 ofzo) die hebben meestal ook nog overal speciale logotjes enz.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Mja, zou het gaan zoals die mongolian BBQ van Puma? Dat ze bakken vol materialen hebben in de goede vormen en die daarna alleen nog ff aan elkaar genaaid moeten worden? Dat zou ik zelf nog wel kunnen dan
Scoor er dan maar een paar op voorraad aangezien het model er aan het einde van het jaar weer uitgaat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ben benieuwd hoe die Creme/Brownstone P-Rods worden in het echt. Zijn altijd wel vette schoenen..
Dat denk ik ook niet, maar nike is wel een kil, hard bedrijf dat echt niet verlies gaat leiden op een paar sneakers uit liefde voor sneakers ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef fretclick het volgende:
Ik denk dat Nike zich niet echt zorgen hoeft te maken om de kosten van een sneaker.
mja idd en dit soort oplages zorgen er alleen maar voor dat nike alleen maar populairder wordt enzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef fretclick het volgende:
Ik denk dat Nike zich niet echt zorgen hoeft te maken om de kosten van een sneaker.
Nike is amerikaans en dus een keiharde business wat zich voordat dat ze liefde voor de sneakers hebben. Dat hebben ze ook wel maar alleen maar omdat het flink wat geld in het laadje brengt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
mja idd en dit soort oplages zorgen er alleen maar voor dat nike alleen maar populairder wordt enzo
Niet op http://www.vansshoesonline.com?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Brinkychoco het volgende:
hey,
weet iemand waar ik de Vans Chukka Boot kan halen?
[afbeelding]
alvast thnx voor de hulp
ik ga je niet helpen, maar guess what i'm wearing right nowquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Brinkychoco het volgende:
hey,
[afbeelding]
alvast thnx voor de hulp
Volgens mij passen ze het model alleen een beetje aan....quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:53 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Scoor er dan maar een paar op voorraad aangezien het model er aan het einde van het jaar weer uitgaat.
Komen deze maand uit bij elke Nike dealer als het goed is.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:01 schreef fretclick het volgende:
Wie weet waar die Nike Air Zoom FC Denim Editions liggen in maat 10,5? Dat zijn de sneakers die hier op de voorgrond liggen
[afbeelding]
Ooo, heb je maat 10,5? Laat mij die Vans Chukka Boots maar van je overkopen danquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:01 schreef fretclick het volgende:
Wie weet waar die Nike Air Zoom FC Denim Editions liggen in maat 10,5?
Best okéquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:08 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Speciaal ontworpen voor de Aziatische markt, zie SBTG Dunk interview.
ach ja toch mooie fctjes gescoord!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:33 schreef fretclick het volgende:
85 euro's
Oh, Floyd.. je hoeft niet meer te kijken naar die PJ Ladd's.. ik heb ze zaterdag bij antilope gezien en vind ze in het echt een stuk minder dope dan op de foto.
![]()
dat dan weer welquote:Op maandag 19 juni 2006 09:57 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ach ja toch mooie fctjes gescoord!
![]()
Ik heb de witte variant gekocht in de sport2000 geloof ik. Ik weet zo niet hoe de winkel heet maar het is die sportwinkel in de hooghuisstraat. (Die dezelfde straat als de Mens Room). Misschien dat ze deze daar ook hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:17 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet iemand waar je deze schoenen kunt kopen, of nog liever online bestellen, want ik krijg ze in geen 1 schoenenwinkel gevonden --> (eindhoven)
lekker freakin' boeiend dat het vrouwenkleuren zijn. deze zijn fresh, net zoals de infrareds. staan heerlijk onder een korte broek!quote:Op maandag 19 juni 2006 13:47 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
Gewoon voor de verzameling. en ja is oorspronkelijk een vrouwe kleur maar goed kleuren zijn dope en goed te doen voor de zomer
Britain?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Brinkychoco het volgende:
hey,
[afbeelding]
alvast thnx voor de hulp
Nope helaas, althans ik had gebelt naar de Britian in Den Bosch.quote:
Juistem jij snapt hetquote:Op maandag 19 juni 2006 14:14 schreef fretclick het volgende:
[..]
lekker freakin' boeiend dat het vrouwenkleuren zijn. deze zijn fresh, net zoals de infrareds. staan heerlijk onder een korte broek!
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:01 schreef thaWarhead het volgende:
Liggen gewoon bij de Front Runner, gewoon Reebok classics met een Yankees of Phillies logootje, whoohoo...
ik ben geen jordan-head. behalve jordan III, die wil ik ooit nog aan mijn voeten hebbenquote:Op maandag 19 juni 2006 19:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Juistem jij snapt het
Maar ja je kent fok he voor dat er een slimmerd met de opmerking komt ben ik hem vast voor
Heb je trouwens die Jordan 4 al gechecked bij footlocker zijn her productie weer in zwart met rood.
Ik was vandaag ff checken maar waren alweer uitverkocht
Dus nu woensdag ff checken.
denk dat je deze dan toch ook wel tof vind hoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:57 schreef fretclick het volgende:
[..]
ik ben geen jordan-head. behalve jordan III, die wil ik ooit nog aan mijn voeten hebben
[afbeelding]
Aaah ja dat had ik bij die stabs..... Ik vind ze opzich wel grappig maar staan me ook echt voor geen meter... Lijk wel zo een engelse tourist met die dingen aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:16 schreef fretclick het volgende:
ja, de IV's zijn ook dope. maar niet voor mij weggelegd. ik heb ze aangehad, maar staan mij niet op de één of andere manier.
denk het wel het was een rell bij de footlocker alles is nog steeds uitverkocht dus denk wel dat ze die ook nog een keer doen... Hoop van wel opzich wil ik 4 3 2 1 allemaal wel hebben voor de collectiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:29 schreef fretclick het volgende:
haha, same here. afgelopen zaterdag stabs gepast, maar staan mij ook niet. toen maar voor die denims fc's gegaan.
gaat ze die J III ooit nog eens opnieuw uitbrengen? Zoals ze nu met die IV's doen?
Url's kan ik nog maar in 1 kleur vinden en niet in maat 12...helaas..quote:Op maandag 19 juni 2006 14:24 schreef thaWarhead het volgende:
Ik zoek nog Nike SB URL's maar die zijn echt nergens meer te krijgen in mijn maat (12)![]()
Trouwens, Floyd, ik zie dat jullie DGK RBK's gaan verkopen? Hoe ziet die wintercollectie eruit? Die eerste modellen vond ik echt 3 keer niks...
De zwarte III word volgend jaar geretroed als het goed is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:29 schreef fretclick het volgende:
gaan ze die J III's ooit nog eens opnieuw uitbrengen? Zoals ze nu met die IV's doen?
ik heb maat 12 , hebben ze dus niet bij boardlords en outlawzquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:09 schreef fretclick het volgende:
ik weet niet welke maat je hebt maar:
boardlords.nl
outlawz.nl
gaat moeilijk worden! nike zelf heeft alleen nog kleine maten! tussen 7 en 9.5usquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:51 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
ik heb maat 12 , hebben ze dus niet bij boardlords en outlawz![]()
zou ben G of tom's ze nog kunnen hebben?
wat gaan die Vans kosten trouwens Floyd?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:41 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
nieuwe slip ons van vans!
Die zwarte zijn best leuk idd. De rest is ook niet verkeerd trouwens.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:30 schreef floydvisser het volgende:
vind de helemaal zwarte superstars ook wel vet ... heel mooi leer!
vind de linker slip on het mooist![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:55 schreef floydvisser het volgende:
[..]
die linker slip on volgende week op onze site.. de andere moet ik nog ff over na denken.
Net een Paypal betaling de deur uitgedaan. Niets bijzonders maar wel leuk voor het geld. Wat het is zie je wel als het op de mat valt. Verder hopelijk volgende maand de Evan Hecox Adidas Stan Smith's, in augustus hopelijk de Wiegers halen. Damn, ik heb echt werk nodig... Wel jarig in augustus, maar ik moet de sweater die bij die Stan Smith's hoort ook hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:17 schreef fretclick het volgende:
het is weer stil![]()
iemand nog nieuwe aankopen gedaan?
gelukkig heb ik die ook nog netjes... maar doe me best die wonka's en die p-rods zijn nagenoeg op..quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:50 schreef thaWarhead het volgende:
Dank je Floyd. Trouwens, die Hufs zien er goed gebruikt uit!
Hierrro kan je de productie datum en artikel nummers vinden... die zouden in de tag van de schoen moeten staan.. bij neppe vaak niet of die hebben een andere fabrieksnaam.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:56 schreef seto het volgende:
Ik wil binnenkort een paar Air Jordan V Retro op eBay bestellen, zijn er nog een aantal dingen waar ik op moet letten?
[afbeelding]
Idd props voor de A'dams (en natuurlijk de hawaiis *kuch)quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:29 schreef fretclick het volgende:
and you've got mail again floyd, again!![]()
ik zal zo even een foto posten van mijn 'collectie'.
[[url=http://img45.imagevenue.com/loc71/th_98098_P1010002.JPG]afbeelding][/url]
niet alles staat er op en er komen nog 4 paar bij:
-Nike SB Dunk 'Oompa Loompa'
-Nike Air Safari
-Vans Era
-Nike Air Vengeance
Ik zal van de week ook weer eens gaan rollen. Is echt lang geleden. Moet ff nieuwe griptape scoren want is echt helemaal gaar. Mischien ook maar ff nieuw plankje...... Ach eerst maar weer eens rollenquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:01 schreef floydvisser het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die ook nog netjes... maar doe me best die wonka's en die p-rods zijn nagenoeg op..
ben nu deze aant slopen
[afbeelding]
skaten best lekker!
is cool!quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:36 schreef fretclick het volgende:
floyd, als je het niet erg vindt kom ik de sneakers vanmiddag (voor 18.00u uiteraard) ophalen. anders moet ik tot na het weekend wachten en daar heb ik niet zoveel trek in![]()
ja jammer! zag ik je niet net aankomen toen ik weg liep hierro... had je je trifecta fc's aan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef fretclick het volgende:
[afbeelding]
wederom bedankt Floyd, jammer dat je er niet was![]()
veters gaan zo weer normaal trouwens
Zien er vet uitquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef fretclick het volgende:
[afbeelding]
wederom bedankt Floyd, jammer dat je er niet was![]()
veters gaan zo weer normaal trouwens
Bij sommige skateboard winkels verkopen ze Slimmies veters, die lijken op SB veters.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Zien er vet uit
Jammer trouwens dat die ronde veters nooit los verkrijgbaar zijn
ooh dat is beterquote:Op zondag 25 juni 2006 13:30 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Bij sommige skateboard winkels verkopen ze Slimmies veters, die lijken op SB veters.
Hier kan je die slimmies veters zien in mijn Ice Creams en helemaal witte dunks:
[afbeelding]
nein, had wel fc's aan tough.. maar de denimsquote:Op zondag 25 juni 2006 13:21 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ja jammer! zag ik je niet net aankomen toen ik weg liep hierro... had je je trifecta fc's aan?
tja had knallende koppijn dus ben maar thuis gaan chillen!
veel plezier!![]()
Ja, ik heb die veters gekocht in amsterdam bij een skateboard winkel. Ik weet niet meer hoe die winkel heet. Maar het was in een straat waar ook een Footlocker, Frontrunner en 2 Britains zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ooh dat is beter
nog winkels in a'dam waar van je weet dat ze ze hebben?
Subliminal (Hardcore) op de Nieuwendijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:37 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Ja, ik heb die veters gekocht in amsterdam bij een skateboard winkel. Ik weet niet meer hoe die winkel heet. Maar het was in een straat waar ook een Footlocker, Frontrunner en 2 Britains zijn.
speckles, lekker hoor. ik zou alleen wel gele of paarse veters erin doenquote:Op maandag 26 juni 2006 09:23 schreef wes55 het volgende:
[afbeelding]
mijn nieuwe aanwinsten.. gister gescoord
wist bijna zeker dat jij het was...dus niet!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:55 schreef fretclick het volgende:
[..]
nein, had wel fc's aan tough.. maar de denims
Supa's zo te zien.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:56 schreef berent het volgende:
@Floyd: Wat voor zijn dat tussen je DC's en je Slam City's in? Die zien er wel zwaar ok uit.
Wat zijn dit voor schoenen, en zijn ze nog te koop en hoe duur? Ik vind ze echt vetquote:Op maandag 26 juni 2006 17:09 schreef floydvisser het volgende:
was ff rustig dus denk maak eindelijk de foto's die ik vorige week had willen maken..
had helaas niet alles hier maar...
[afbeelding]
jawel, maar atm bulk ik niet van het geldquote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef berent het volgende:
Zijn Lunars / Eclipse niet nog gewoon in de winkel te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |