abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:28:01 #2
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38716766
hebben jullie een foefje of progje om te zien wanneer de topic's vol zijn?

Je bent altijd zooooooo scherp schatje
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38716821
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom verkopen die pannenkoeken van Left in Rotterdam geen Nike SB maar hun dochter winkels e-zone en antilope wel? Lekker hypocriet, zeggen dat je de scene steunt en geen merken wilt verkopen die zich naar binnen 'kopen' maar ondertussen wel in je dochterwinkels Nike verkopen :[w.
Serieus, verkoopt Left geen Nike's meer? Ze hadden ze eerst wel toch? En ik zie Fred altijd positieve dingen posten over shit die Nike voor oa The Yard doet... Mmm, ze staan niet meer op de storelocator ook. OVerigens verkocht Joey's (RIP) in Arnhem ook SB's, ook een Left winkel. Ik weet wel dat E-Zone/Joey's/Antilope een van de eerste Nike dealers in NL waren (net als veel Hardcore winkels overigens, vraag me af wat daar mis is gegaan). Left heeft overigens wel vaker van zulke acties. Zeiken op Hardcore dat oa DC en Independent kleding bij de Large te krijgen zijn terwijl Etnies en Osiris bij London Mode (wat een foute toko is dat) liggen, en volgens mij heb ik Etnies en Es ook wel bij Britain gespot.

Maar Rotterdam heeft dus geen enkele SB dealer? Vage handel.
pi_38716893
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:14 schreef floydvisser het volgende:

[..]

welke maat had je ook al weer?
jordan pack low
boca's vapor's blackpack, lunars, high hair, crimsons, eire dunks...
sommige carharts na ja... genoeg!
de hawaii's zijn nu op.
Heb je ook maat45 (US11) High Dunks die je voor mij kan regelen?
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:05:41 #5
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38719193
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:31 schreef thaWarhead het volgende:

[..]

Serieus, verkoopt Left geen Nike's meer? Ze hadden ze eerst wel toch? En ik zie Fred altijd positieve dingen posten over shit die Nike voor oa The Yard doet... Mmm, ze staan niet meer op de storelocator ook. OVerigens verkocht Joey's (RIP) in Arnhem ook SB's, ook een Left winkel. Ik weet wel dat E-Zone/Joey's/Antilope een van de eerste Nike dealers in NL waren (net als veel Hardcore winkels overigens, vraag me af wat daar mis is gegaan). Left heeft overigens wel vaker van zulke acties. Zeiken op Hardcore dat oa DC en Independent kleding bij de Large te krijgen zijn terwijl Etnies en Osiris bij London Mode (wat een foute toko is dat) liggen, en volgens mij heb ik Etnies en Es ook wel bij Britain gespot.

Ja vertel mij wat, af en toe heeft lijfstijl in Rotterdam weleens wat liggen Hier en daar een model maar thats it. Left had in hun oude winkel ook zo'n sticker op het raam van NikeSB met zo'n streep erdoor en iets erbij dat ze alleen echte shit verkopen enzo, makes you wonder

e-zone heeft ze niet meer in 8,5 of 9 alleen in 6 of 8
pi_38719480
quote:

[..]

DELLLLLLLUFT!!!! wel!!!!!!

Klopt, er is geen enkele sb dealer in rotterdam... geen van de leftwinkels heeft in het begin nike sb tjes gehad, antilope en ezone hebben ze ook nog niet zo lang...
de hardcorewinkels hadden ze 3,5jaar gelden al...true reds, barfs, barca fc's re-supa en url's
maar ja die vroegen toen ik daar nog werkte al 120 euro per paar, ook voor fc's

tja en idd liggen de meeste skatemerken nu bij brittain en al die andere rotzooi wiinkels...
btw, left is geen distributeur meer van soletech...
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_38719545
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:34 schreef _SnoepHond het volgende:

[..]

Heb je ook maat45 (US11) High Dunks die je voor mij kan regelen?
welke zoek je? stuur anders ff een mailtje..

lekker weertje!
going no where fast.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:22:48 #8
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38719677
Frisco in Arnhem heeft ze nog liggen en ze laten zsm ff weten of ze ze ook voor me kunnen versturen (aangezien ze dat eigenlijk niet doen).

edit:
maandag komen ze mijn kant op
pi_38719740
quote:

[..]

miesjleft en nicoHC waren vroeger goede vrienden...
ik werkte en kwam vroeger altijd bij hardcore in scheveningen en toen stonden ze daar nog samen in de winkel beetje fout gegaan ruzie gehad.. nu concureren ze op de skatemarkt en maken elkaar al jaren het leven zuur... elkaars domein namen registreren zeiken over dingen echt core skate houden etc..
jammer... vind ze beide best aardig maar zo hoeft het voor mij niet...
going no where fast.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:28:05 #10
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38719809
Kinderachtig
pi_38720771
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef floydvisser het volgende:

btw, left is geen distributeur meer van soletech...
Serieus? Ik was een paar weken geleden nog bij Tom's en daar kwam weer een grote Soletech doos met Left erop binnen. Is het rapen van prijzen de reden geweest dat Hardcore nu zonder Nikes zit?
pi_38720867
Ik heb twee weken geleden een paar sneakers uit de adicolor serie gekocht. En ze zijn wel vet.

Alleen is de site van adidas nu down, dus ik kan even geen plaatje posten.

Maar het gaat om BK6, die zwarte van de nyc serie. En BK1 wil ik misschien ook nog kopen.
pi_38721730
Ik ben nog steeds blij met m'n Toy2R Adicolors
pi_38722405
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:11 schreef thaWarhead het volgende:

[..]

Serieus? Ik was een paar weken geleden nog bij Tom's en daar kwam weer een grote Soletech doos met Left erop binnen. Is het rapen van prijzen de reden geweest dat Hardcore nu zonder Nikes zit?
klopt!

per 06-06-2006 niet meer... voororders zijn wel nog geschreven en het najaar komt gewoon...
soletech heeft nu een eigenhoofdkantoor in nl...

Hardcore wilde volgens mij de hele distibutie doen voor nike of anders helemaal niet...en dan natuurlijk alleen leveren aan winkels die hun wilde leveren..
maar ja nike ging later liever voor de onafhanklijke winkels... betere keuze!
going no where fast.
pi_38722487
Hehe true, Nike doet de distributie nu toch gewoon zelf?

Toch blijf ik het echt bizar vinden dat vrijwel elke plaats met een skatewinkel tegenwoordig Nikes verkoopt en Rotterdam niet. Nou ja, daat schopt iig weer wat klanten jouw kant op.
pi_38722662
inderdaad!
nike doet het idd zelf...
going no where fast.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 14:57:51 #17
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38723017
Nike heeft dan weer wel een nikestore in Rotterdam
pi_38724548
Maar daar verkopen ze toch alleen maar 'gewone' dingen? Geen whitelabel of quickstrike spul toch?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:05:30 #19
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38724586
Precies, daarom de
pi_38731676
Mijn volgende sneakers worden wat limited edition Lakai's denk ik, Carrol 4 Skatefairy's of Rob Welsh of Blueprint Telford's. Heb een connectie in de States waar ik ze voor shopmedewerkersprijs kan krijgen. In NL zijn ze 100 euro, ik kan ze voor 65-70 dollar inc krijgen. Voor dat geld kan ik het eigenlijk niet laten vind ik.
pi_38739195
Bleiblei: waar heb jij die Crooked Tongues gehaald? En zijn die daar nog te krijgen in maat 8.5/9?
pi_38739883
Ik heb al 5 paar achter elkaar Quickies gehaald. Deze sneakers zitten zo fijn. Je krijgt er geen zweetvoeten in met heel warm weer. Ideaal.
pi_38743690
Stash P-Rods zijn uit in Japan. Wanneer komen ze hierheen, al wat gehoord Floyd?
pi_38744394
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:37 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja.
Weet iemand mischien wanneer en waar ik de transparant/blauwe AF1's kan kopen in nederland?
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
pi_38744539
Probeer de standaard quick/hyperstrike sneakerzaken als Patta, Concrete, Seventyfive, Lijfstijl, 90 Square Meters etc. Ze zijn al uit als het goed is.
pi_38744623
@snoephond had ze zaterdag bij de footlocker in Amsterdam, op de nieuwedijk zien liggen. Dacht er net aan het dat je ff te laten weten.
pi_38744649
Hmm, is die vandaag open?
pi_38744692
Invisible Womans bij de Footlocker? Damn die zijn echt betere sneakers gaan verkopen de laatste tijd. Als het goed is is ie gewoon open dan. Misschien kun je Frontrunner en Subzero ook wel proberen.
pi_38744738
En heb je een exact adres van die Footlocker? En de Patta? Want ik wil de winkels zo snel mogenlijk vinden zodat ik optijd terug ben voor het voetbal :p
pi_38744765
quote:
Op zondag 11 juni 2006 11:36 schreef thaWarhead het volgende:
Invisible Womans bij de Footlocker? Damn die zijn echt betere sneakers gaan verkopen de laatste tijd. Als het goed is is ie gewoon open dan. Misschien kun je Frontrunner en Subzero ook wel proberen.
Frontrunner in utrecht had wel een paar zeldzame sneakers Ronaldinho AF1's enzo, maar ze wiste niks van Invisible Womans... En de footlocker in utrecht had ze ook niet...
pi_38744802
Wanneer je bij de footlocker op de nieuwedijk staat. (die is een beetje op het einde richting de dam zeg maar ga je een steegje naar rechts in en dan zit aan die straat Patta. Adressen zou ik eigenlijk niet weten.
pi_38745036
Is die footlocker op nieuwedijk ook die winkel met de Invisible Women AF1's?
Want op hun site vond ik veel adressen:
Nieuwendijk 186
Kalverstraat 128-130
Kalverstraat 15
Kalverstraat 103
Ferdinand Bolstraat 43
Buikslotermeerplein 194
pi_38745205
idd die is het.
pi_38745323
Ok bedankt ik ga der nu heen! Hopenlijk zijn ze er nog, of hebben ze andere leuke schoenen!
Bedankt voor de hulp!
pi_38748944
Ja ik heb ze!

Wel een half maatje kleiner als normaal, maar het zit wel goed, en zonder binnenzool is die groot genoeg.

[ Bericht 27% gewijzigd door Mylene op 11-06-2006 19:52:23 (thumbnail van gemaakt i.v.m. grote) ]
pi_38750678
Nu nog een hoeveelheid leuke sokken kopen Hoeveel waren ze?
pi_38751170
100 euro, ik heb al helemaal roze sokken, dat is mischien wel tof met roze sokken. Ik zag fotos van deze schoen met rode sokken en veters en dat zag er iig heel tof uit.
pi_38757444
De volgende schoen die ik wil kopen:

Weet iemand waneer en waar ik die in Nederland kan kopen als die al te koop is?
En vrijdag oranje sokken in me Invisible Womens
pi_38758654
In NL heb ik ze nog niet gespot (al kom ik niet in sneaker boutiques) maar bijna elke Amerikaanse site heeft ze, de dollar is gunstig, bestel een paar online.
pi_38758824
Ja dat is ook een probleem, ik kan ze op geen enkele site vinden voor een normale prijs, behalve cmonwealth.com . maar dan moet je ze bellen ofzo...
en ik heb nu roze veters in me AF1's, maar ze zijn veel te lang en in mn schoen doen kan natauurlijk niet met doorzichtige schoenen. weet iemand wat ik hier aan kan doen?

[ Bericht 19% gewijzigd door Mylene op 11-06-2006 20:25:49 (thumbnail van gemaakt i.v.m. grote) ]
pi_38759160
afknippen en het einde even in het vuur steken + plakbandje erom
  zondag 11 juni 2006 @ 21:41:48 #42
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_38761503
Zo ik ga morgen nog ff opzoek naar een paar airmax en SB's.
Fret nog mooie dingen in de zaak staan?
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_38765096
Gefeliciteerd met je aankoop snoephond. Best een lachen idee dat je kan varieren met sokken bij die schoenen. Met die veters zou je nog anders kunnen veteren. Paar keer heen en weer doen bovenin ofzo zodat je dan wat minder overhoudt.
  zondag 11 juni 2006 @ 23:19:17 #44
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38765321
Ik heb normaal niks met hoge schoenen, maar die zwarte dunks met blauwe veters zijn wel érg geil (send help maar dan zonder die blauwe achterkant)
pi_38766429
Ik heb voor een leuk prijsje Hawaiis gekocht via ebay.
pi_38767275
Ik hoop niet dat die foto bij de auction stond...
pi_38767571
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, wees daar maar niet bang voor.
Foto's waren getagged en zagen er goed uit, feedback 100% en er stond bijna altijd in dat de schoenen die hij verkocht had authentiek waren.
  maandag 12 juni 2006 @ 09:35:24 #48
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38771483
Die foto is gewoon de 1e hit als je op Hawaiis zoekt @ google.
Mijn hawaiis komen morgen als het goed is
pi_38771781
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef thaWarhead het volgende:
Die foto is volgens mij van de samples... ben em al een aantal keer maar tegengekomen...
op hypebeast of zoiets... kweenie bij welk feestje het was maar het is volgens mij wel een echte..
going no where fast.
pi_38771816
quote:
Op zondag 11 juni 2006 19:36 schreef _SnoepHond het volgende:
De volgende schoen die ik wil kopen:
[afbeelding]
Weet iemand waneer en waar ik die in Nederland kan kopen als die al te koop is?
En vrijdag oranje sokken in me Invisible Womens
die wil ik ook, vind ze erg mooi!
als iemand weet waar ze in nl te krijgen zijn...
going no where fast.
pi_38775042
Ik weet wel waar je de lage denim dunks kan kopen: www.kickz.com
  maandag 12 juni 2006 @ 16:00:04 #52
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38780911
Wel balen dat send helps waarschijnlijk overal op zijn in mijn maat zodra ik geld over heb
  maandag 12 juni 2006 @ 16:38:28 #53
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38782013
http://kicknike.com
voor als je zelf nog eens neppe nikes wilt gaan verkopen op ebay...
je krijgt zelfs bulkkorting en sb's worden geleverd met extra tags
Je kan ze zelfs toevoegen op msn en als je fan bent van Chelsea, Barcelona of AC Milan, krijg je nog korting ook .
Ach ze geven tenminste toe dat ze nep zijn :p
pi_38783077
pi_38783228
quote:
Op maandag 12 juni 2006 17:05 schreef berent het volgende:
[afbeelding]
haha hoge dela souls nagemaakt en dan laag.
  maandag 12 juni 2006 @ 17:23:56 #56
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_38783587
quote:
Op maandag 12 juni 2006 16:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wel balen dat send helps waarschijnlijk overal op zijn in mijn maat zodra ik geld over heb
waar heb je allemaal gekeken en welke maten zijn er wel nog ?

heb namelijk maat 12 , wie weet of die nog ergens te krijgen zijn?
  maandag 12 juni 2006 @ 18:24:28 #57
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38785234
http://www.solebox.de/box.html heeft ze in maat 12 voor ¤110
pi_38786821
quote:
Op maandag 12 juni 2006 17:10 schreef Stansfield het volgende:

[..]

haha hoge dela souls nagemaakt en dan laag.
Boeie, zien er wel grappig uit!
pi_38787663
quote:
Op zondag 11 juni 2006 14:55 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja ik heb ze!

[[url=http://img131.imagevenue.com/loc270/th_48264_DSC00155.jpg]afbeelding][/URL]

Wel een half maatje kleiner als normaal, maar het zit wel goed, en zonder binnenzool is die groot genoeg.
wat zal dat lekker gaan broeien zeg
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  maandag 12 juni 2006 @ 20:30:45 #60
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38789588
Stel je niet aan, ze zijn fucking dope. Je moet ze met gele sokken dragen
pi_38790140
Ja ik moet nog sokken gaan kopen, want ik heb niet echt veel leuke sokken voor bij die schoenen.
pi_38805580
Misschien straks even een paar slip-ons scoren, het is immers zomer!
pi_38805739
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:56 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

je had ze toch gevonden op internet ?!?!?!
Ja, plaatjes ervan via google. Het probleem is dat de sites waarvan de plaatjes afkomstig zijn alleen maar maat 36 hebben :/
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:28:40 #64
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38806257
Mn hawaiis komen vandaag binnen als het goed is
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:56:21 #65
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38813067
Got em!
Met extra gratis Nike SB stickers en vans sleutelhanger
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:16:41 #66
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_38813830
Zojuist toch maar weer de "sneaker der sneakers" gekocht, heb ze eindelijk weer ns gevonden in mn maat! Is alweer mn 3e paar....

Kreeg er nog 3 paar Puma enkelsokken bij van de lekkere mevrouw in de winkel...
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:18:18 #67
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38813889
Heb ik ook, gebruik ik als werkschoenen :p

brakke pic (oranje is minder oranje in het eggie):
pi_38814151
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:

brakke pic (oranje is minder oranje in het eggie):
[afbeelding]
Je broek is een beetje te groot.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:27:18 #69
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38814200
Klopt . Geen riem om vandaag
pi_38814247
toevallig heb ik vandaag ook hawaiis aan

iemand wat meer info over deze schoen?:

ik vind ze sick!
pi_38814440
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef fretclick het volgende:

toevallig heb ik vandaag ook hawaiis aan

iemand wat meer info over deze schoen?:

[afbeelding]

ik vind ze sick!
da's de es pj ladd schoen nieuwe kleur volgens mij...brown tan gum... zou deze maand uit moeten komen volgens mij
going no where fast.
pi_38814609
rly? komen ze bij outlawz te liggen?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:39:35 #73
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_38814668
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hier ook... Ik moet zwarte schoenen aan op mn werk, dus deze maar weer ns aangeschaft
Mn witte Etnies Kingpin zijn voor de vrije tijd
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
pi_38815061
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef fretclick het volgende:

rly? komen ze bij outlawz te liggen?
weinig es besteld dit seizoen..volgende keer weer, maar ze staan in de catalogus voor me neus...
we kunnen altijd ff checken hoe of wat ... hij zou nu uit moeten zijn!
welke maat had je ook al weer??? kijk ik van de week ff of ze te bestellen zijn..
going no where fast.
pi_38816106
ik heb 10,5.

mijn broertje is ook wel geinteresseerd in een paar, hij heeft maat 39 (geen idee wat de amerikaanse maat daarvan is). dus misschien, als het gaat, zou je voor hem ook een paar kunnen bestellen maar daar heb ik het nog wel over met hem.

wat kosten ze ongeveer?
pi_38816571
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef fretclick het volgende:

ik heb 10,5.

mijn broertje is ook wel geinteresseerd in een paar, hij heeft maat 39 (geen idee wat de amerikaanse maat daarvan is). dus misschien, als het gaat, zou je voor hem ook een paar kunnen bestellen maar daar heb ik het nog wel over met hem.

wat kosten ze ongeveer?
zijn zeer waarschijnlijk rond de 80 euro maar aangezien die groothandel stopt (moet stoppen)met dat merk hebbie kans dat ze iets goedkoper worden...
39 is meestal maat 7 bij es emerica en etnies..(soletech)
going no where fast.
pi_38818431
Bah, Emerica Templeton slip-ons niet meer in mijn maat
pi_38818727
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:33 schreef floydvisser het volgende:

[..]

zijn zeer waarschijnlijk rond de 80 euro maar aangezien die groothandel stopt (moet stoppen)met dat merk hebbie kans dat ze iets goedkoper worden...
39 is meestal maat 7 bij es emerica en etnies..(soletech)
allright. nou, als je wat meer info hebt hoor ik het graag.

to the beach afgelopen zaterdag. billabong shorts + nike trifecta's

en vandaag naar school:

nike hawaii's

[ Bericht 20% gewijzigd door fretclick op 13-06-2006 17:44:28 ]
pi_38820170
pi_38820258
die zijn best tof.
pi_38820605
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:38 schreef fretclick het volgende:

[..]

[afbeelding]

en vandaag naar school:
[afbeelding]

nike hawaii's
Zie ik het nou goed dat je met je blote voeten je sneakers draagt? Als ik dat doe drijf ik altijd uit mijn schoenen.
pi_38823123
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:42 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Zie ik het nou goed dat je met je blote voeten je sneakers draagt? Als ik dat doe drijf ik altijd uit mijn schoenen.
het lijkt er wel op, maar ik draag gewoon lage sokken.. niet te zien, dat merk je zelf ook wel, en je krijgt niet van die hele erge zweetvoeten. al is het nog geen pretje om met 30 graden in sb's te lopen, maar ach
pi_38823315
ok dan, ik dacht al. Ja ik doe dat ook. Zit perfect.
pi_38831026
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:53 schreef thaWarhead het volgende:
Stash P-Rods zijn uit in Japan. Wanneer komen ze hierheen, al wat gehoord Floyd?
pi_38875012
Wat is het stil in dit topic
pi_38875247
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:38 schreef fretclick het volgende:

[..]

[afbeelding]

en vandaag naar school:
[afbeelding]

nike hawaii's
Waar heb je die trifecta's gehaald?
pi_38875451
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:46 schreef fretclick het volgende:

[..]

het lijkt er wel op, maar ik draag gewoon lage sokken.. niet te zien, dat merk je zelf ook wel, en je krijgt niet van die hele erge zweetvoeten. al is het nog geen pretje om met 30 graden in sb's te lopen, maar ach
Gaat best hoor, laatst nog wat kloven bedwongen op mijn sb's Sowieso eigelijk altijd wel sokken in schoenen anders krijg je die stank er nooit meer uit..
pi_38875570
quote:
Waar heb je die trifecta's gehaald?
Outlawz in Delft

http://www.outlawz.nl/shop.asp?id=1
pi_38875876
E-Zone in Utrecht heeft ze ook nog liggen.
pi_38875925
heeft e-zone nog meer leuke sneakers liggen dat je weet?
pi_38876866
BTTYS St John's. Eire's, Barca team editions, Max orange team editions en meer kan ik me zo 123 niet herinneren. Weinig spectaculairs verder.
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:24:44 #92
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38877793
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:40 schreef fretclick het volgende:
Wat is het stil in dit topic
pi_38878154
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

iedereen is aant shoppen natuurlijk!
going no where fast.
pi_38878262
Waar kan ik eigenlijk foto's van de nike sb releases voor de komende maanden vinden?
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:41:01 #95
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38878271
Ik niet meer, mn geld is op . Misschien dat er eind augustus weer eens wat aan komt maar ik denk t niet.
pi_38878365
voor de vakantie nog één of twee paar aanschaffen en dan pas na de zomervakantie weer

weet je al iets meer over die és floyd?
pi_38878480

Ik denk dat ik deze eens ga aanschaffen, ik vind ze wel cool.
pi_38878755
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:43 schreef fretclick het volgende:

voor de vakantie nog één of twee paar aanschaffen en dan pas na de zomervakantie weer

weet je al iets meer over die és floyd?
Nog niet gechecked... ben waarschijnlijk maandag daar aanwezig, dus kijk dan ff !
Nu een enorm dikke kaak! dus doet ff rustigaan... iemand ooit een speekselklier ontsteking gehad?
erg fucking vaag!
mot zuurtjes zuigen de komende week... kreeg niet eens dope van de arts!
going no where fast.
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:56:43 #99
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38878784
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:47 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]

Ik denk dat ik deze eens ga aanschaffen, ik vind ze wel cool.
pi_38878852
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:55 schreef floydvisser het volgende:

[..]

Nog niet gechecked... ben waarschijnlijk maandag daar aanwezig, dus kijk dan ff !
Nu een enorm dikke kaak! dus doet ff rustigaan... iemand ooit een speekselklier ontsteking gehad?
erg fucking vaag!
mot zuurtjes zuigen de komende week... kreeg niet eens dope van de arts!
haha had je gehoopt op doktersrecept blowen of een beetje morfine?
pi_38879122
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:58 schreef fretclick het volgende:

[..]

haha had je gehoopt op doktersrecept blowen of een beetje morfine?
Minimaal!!!!!!! en dan nog bier op recept!

wat de hell moet ik met Fuc#!#@ zuurtjes trek die shit niet!
going no where fast.
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:10:50 #102
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38879227
Goed voor je tanden
pi_38879412
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:40 schreef Stansfield het volgende:
Waar kan ik eigenlijk foto's van de nike sb releases voor de komende maanden vinden?
We pakken de catalogus er ff bij:

Juli:

Foto's:
Air Trainer 1 SB (Enjoi?)

Zoom Tre:

Danny Supa Team Editions:

Dan Murphy Classics:

Wieger van Wageningen Dunks:

Vraagteken:
Striped Blazer (met kledinglijn, staat al op de Nike site)

Augustus:

Foto's:

Brian Anderson Hunter Camo Hi's:

Zwart/witte Regime:

September:

Foto's:
Bic Dunk:

Kun je weer ff vooruit.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mylene op 26-06-2006 22:11:21 (thumbnails van genaakt i.v.m. grote) ]
pi_38879505
tnx, niet echt iets heel bijzonders alleen die Air Trainer 1 SB (Enjoi?) vind ik wel ok. En die dunk camo met orange.
pi_38879747
word up. weinig bijzonders. maar toch ga ik die Wiegers halen en die Blazers zien er ook wel stoer uit.
pi_38879874
Voor die blazers zal je wel naar tom's moeten denk ik want er zit weer zo'n heel kledingpakket bij. Wel geinig om dan ook die blazer (jasje) erbij te kopen. Dat ziet er wel weer stoer uit.
pi_38880410
ik vind het niet zo erg om naar amsterdam af te reizen. en ik wil sowieso een keer blazers in mijn bezit hebben. die Zoo York Blazers zijn ook erg dope, maar nergens meer te krijgen.
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:56:15 #108
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38880481
Ik vind die Dan Murphy wel grappig en die Zoom team in gulf blue. Maar al met al niks wereldschokkends idd. Nou ja, mis ik ook niks omdat ik geen geld heb
pi_38880705
lol, die dan murphy's.. wtf doet die hond daar?

die trainers zijn ook wel dope, maar die staan mij niet helaas
pi_38880845

kwam deze oudere samples tegen.. misschien moeten ze wat van die uitbrengen..
zitten wel dikke dingen tussen
going no where fast.
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:18:03 #111
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38881163
Die jaguars zijn fout, maar stiekem wel dope :p
pi_38882221
Die onderste komen uit het sixpack, waar ook de Heineken Dunks en Pabst Blue Ribbon Angus' in zaten. De Dos Equis URL's en de Mickey's (de onderste dus) zijn geschrapt, volgens mij door gezeik van Heineken dat ze het verder niet meer aandurfden.

De Dos Equis URL's:

PBS ANgus:
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:07:38 #113
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38882755
Waar kwamen die Albert Heijn Dunks eigenlijk vandaan? Ik weet dat ze niet meer gemaakt worden omdat AH andere tassen is gaan maken, maar hoe beperkt was die oplage sowieso?
pi_38882801
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waar kwamen die Albert Heijn Dunks eigenlijk vandaan? Ik weet dat ze niet meer gemaakt worden omdat AH andere tassen is gaan maken, maar hoe beperkt was die oplage sowieso?
Bedoel je niet albert heijn air max 1's??
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:11:32 #115
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38882896
ehm, volgens mij waren er ook witte met albertheijn blauwe dunks die in Albert Heijn tassen werden verkocht.
Of zijn dat die air max 1's?
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:20:22 #117
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38883212
Nou ja, wie weet
pi_38883510
die AH AM1's gaan echt voor belachelijke prijzen op e-bay weg. De oplage daarvan is ook zeeeer beperkt.
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:35:01 #119
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38883789
Heeft nike een soort prive naaister in dienst die ff 25 paar in elkaar draait? Want om daar nou een batch uit een fabriek te laten draaien..
Hoe werkt dat eigenlijk?
pi_38884056
goede vraag, want die amsterdam 2's die paarse die waren bij 75 toen 150 euro dus het is ook neit zo dat ze heel veel duurder in de winkel lagen. Wat wel logisch lijkt aangezien de productie super laag is en de kosten dus over veel minder schoenen gedeeld kan worden.
pi_38884157
Ben benieuwd hoe die Creme/Brownstone P-Rods worden in het echt. Zijn altijd wel vette schoenen..
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:46:55 #122
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38884266
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:41 schreef Stansfield het volgende:
goede vraag, want die amsterdam 2's die paarse die waren bij 75 toen 150 euro dus het is ook neit zo dat ze heel veel duurder in de winkel lagen. Wat wel logisch lijkt aangezien de productie super laag is en de kosten dus over veel minder schoenen gedeeld kan worden.
Mja, zou het gaan zoals die mongolian BBQ van Puma? Dat ze bakken vol materialen hebben in de goede vormen en die daarna alleen nog ff aan elkaar genaaid moeten worden? Dat zou ik zelf nog wel kunnen dan
pi_38884344
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Mja, zou het gaan zoals die mongolian BBQ van Puma? Dat ze bakken vol materialen hebben in de goede vormen en die daarna alleen nog ff aan elkaar genaaid moeten worden? Dat zou ik zelf nog wel kunnen dan
Zo gaat dat met nike id volgens mij maar die hyperstrikes (zo heten die oplages toch van maar 24 ofzo) die hebben meestal ook nog overal speciale logotjes enz.
pi_38884447
Ik denk dat Nike zich niet echt zorgen hoeft te maken om de kosten van een sneaker.
pi_38884516
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ben benieuwd hoe die Creme/Brownstone P-Rods worden in het echt. Zijn altijd wel vette schoenen..
Scoor er dan maar een paar op voorraad aangezien het model er aan het einde van het jaar weer uitgaat.
pi_38884734
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef fretclick het volgende:

Ik denk dat Nike zich niet echt zorgen hoeft te maken om de kosten van een sneaker.
Dat denk ik ook niet, maar nike is wel een kil, hard bedrijf dat echt niet verlies gaat leiden op een paar sneakers uit liefde voor sneakers ofzo.
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:58:32 #127
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38884749
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef fretclick het volgende:
mja idd en dit soort oplages zorgen er alleen maar voor dat nike alleen maar populairder wordt enzo
pi_38884854
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

mja idd en dit soort oplages zorgen er alleen maar voor dat nike alleen maar populairder wordt enzo
Nike is amerikaans en dus een keiharde business wat zich voordat dat ze liefde voor de sneakers hebben. Dat hebben ze ook wel maar alleen maar omdat het flink wat geld in het laadje brengt.
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:03:13 #129
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38884945
Jawel, maar inmiddels hebben ze zat geld voor een divisie die zich wat met die liefde bezig houdt :p
pi_38885034
Dat zou je wel zeggen ja, maar volgens mij valt dat wel een beetje tegen.
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:09:40 #131
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38885223
Er is geen een merk dat het hoofd boven water zou houden met alleen the love for the kicks ofzo
Daarvoor zijn er te weinig freaks. En zou je Bape achtige bedragen moeten neertellen
pi_38885422
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat nike en idd alle andere grote merken keihard zijn in hun beslissingen. Wanneer vertegenwoordigers van nike niet een minimum aantal schoenen verkopen worden ze zonder pardon ingewisseld voor een ander. En ook het salaris wordt heel amerikaans bepaald met een heel laag basissalaris en met bonussen.
pi_38897430
ik werd vandaag nog boos aangekeken door een sneakerhead omdat ik met dit weer mijn AMS AM1's aan heb getrokken, maar ik had een 'afspraakje' dus daar wilde ik wel leuk op verschijnen.

donderdag 15 juni 2006 @ 21:22:01 #134
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38898174
Waar sommige mensen zich wel niet druk om maken zeg .
Moet je toch vooral zelf weten?
pi_38900389
Je draagt ze omdat jij het wilt toch... En vandaag regende het maar een beetje, daar moeten je schoenen tegenkunnen, behalve als je volledige suede schoenen aanhebt. Al doet het soms toch wel pijn als je mensen met Tweeds over een moddering festivalterrein ziet baggeren.
pi_38909459
Freshhhhhhhh for 2007!
Dunk Mid:

Dunk Mid:

Milli Vanilli Dunk Low??? (Fallen Heroes pack)

Vanilla Ice Blazers (Fallen Heroes pack)

MC Hammer Classics (Fallen Heroes pack)

Pee Wee Herman Hunk High (Fallen Heroes pack)

Nieuwe Regime:

De nieuwe SC/Abbington (opvolger van de FC)

Team Editions (doen me ergens denken aan het non-SB Sertig pack)

Nieuwe Tre's

En de catalogus:

pi_38909592
ik vind eigenlijk alleen die blazers leuk
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:15:31 #138
119994 aidyl
bla bla bla
pi_38912439
Ik ben geen fan van nike, maar ik vind die op het eerste plaatje wel erg leuk
15 jaar te laat geboren...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:46:34 #139
69994 seto
-|||--------|||-
pi_38913264
Die 1e zijn indd vet
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:22:02 #140
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38916107
Pee Wee Herman
Wat een heerlijk thema, fallen heroes pack
pi_38924129
hey,

weet iemand waar ik de Vans Chukka Boot kan halen?

alvast thnx voor de hulp
pi_38925792

Weet iemand waar je deze schoenen kunt kopen, of nog liever online bestellen, want ik krijg ze in geen 1 schoenenwinkel gevonden --> (eindhoven)
BlaBlaBla
  vrijdag 16 juni 2006 @ 18:50:46 #143
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_38926603

Die wil ik
pi_38926629
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 18:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]

Die wil ik
Koop maar.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 19:03:00 #145
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_38927005

mijne

[ Bericht 62% gewijzigd door Plots op 16-06-2006 20:10:57 ]
pi_38928470
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Brinkychoco het volgende:
hey,

[afbeelding]

alvast thnx voor de hulp
Niet op http://www.vansshoesonline.com?
pi_38929158
quote:
hey,

[afbeelding]

alvast thnx voor de hulp
ik ga je niet helpen, maar guess what i'm wearing right now
pi_38938579
Wie weet waar die Nike Air Zoom FC Denim Editions liggen in maat 10,5? Dat zijn de sneakers die hier op de voorgrond liggen

pi_38938893
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:53 schreef thaWarhead het volgende:

[..]

Scoor er dan maar een paar op voorraad aangezien het model er aan het einde van het jaar weer uitgaat.
Volgens mij passen ze het model alleen een beetje aan....
going no where fast.
pi_38939618
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 10:01 schreef fretclick het volgende:

Wie weet waar die Nike Air Zoom FC Denim Editions liggen in maat 10,5? Dat zijn de sneakers die hier op de voorgrond liggen

[afbeelding]
Komen deze maand uit bij elke Nike dealer als het goed is.
pi_38940565
allright, even in de gaten houden dan.. thanks
pi_38940773
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 10:01 schreef fretclick het volgende:

Wie weet waar die Nike Air Zoom FC Denim Editions liggen in maat 10,5?
Ooo, heb je maat 10,5? Laat mij die Vans Chukka Boots maar van je overkopen dan
pi_38940777
Je kan ze nu al kopen op: http://caliroots.com/
pi_38940957
ik heb geen creditcard
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:08:09 #155
16715 Mylene
*schatje*
pi_38941012

Speciaal ontworpen voor de Aziatische markt, zie SBTG Dunk interview.
pi_38941069
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:08 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Speciaal ontworpen voor de Aziatische markt, zie SBTG Dunk interview.
Best oké .
pi_38948314

Zojuist deze O'neill's besteld. Zocht nog witte sneakers en vind ze wel vet.
pi_38950182
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:54 schreef fretclick het volgende:
[afbeelding]

Hoeveel waren ze?
pi_38950807
85 euro's

Oh, Floyd.. je hoeft niet meer te kijken naar die PJ Ladd's.. ik heb ze zaterdag bij antilope gezien en vind ze in het echt een stuk minder dope dan op de foto.

[ Bericht 93% gewijzigd door fretclick op 18-06-2006 19:32:58 ]
pi_38994397
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:33 schreef fretclick het volgende:

85 euro's

Oh, Floyd.. je hoeft niet meer te kijken naar die PJ Ladd's.. ik heb ze zaterdag bij antilope gezien en vind ze in het echt een stuk minder dope dan op de foto.

ach ja toch mooie fctjes gescoord!
going no where fast.
pi_38994539
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:57 schreef floydvisser het volgende:

[..]

ach ja toch mooie fctjes gescoord!
dat dan weer wel
  maandag 19 juni 2006 @ 13:46:15 #163
148456 Kicx
Kick In!
pi_39000610
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 18:17 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Weet iemand waar je deze schoenen kunt kopen, of nog liever online bestellen, want ik krijg ze in geen 1 schoenenwinkel gevonden --> (eindhoven)
Ik heb de witte variant gekocht in de sport2000 geloof ik. Ik weet zo niet hoe de winkel heet maar het is die sportwinkel in de hooghuisstraat. (Die dezelfde straat als de Mens Room). Misschien dat ze deze daar ook hebben.

En die andere asics schoen, lijkt veel op deze maar heeft Japan staan waar hier Asics staan en is een ietsjes ander model heb ik gezien bij de Pro Sport.

Veel suc6 .
5167 6593 3207 9353 @ wii . com
  maandag 19 juni 2006 @ 13:47:55 #164
56864 Marty26
pi_39000674

Gewoon voor de verzameling. en ja is oorspronkelijk een vrouwe kleur maar goed kleuren zijn dope en goed te doen voor de zomer
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_39001615
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:47 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
Gewoon voor de verzameling. en ja is oorspronkelijk een vrouwe kleur maar goed kleuren zijn dope en goed te doen voor de zomer
lekker freakin' boeiend dat het vrouwenkleuren zijn. deze zijn fresh, net zoals de infrareds. staan heerlijk onder een korte broek!
pi_39001943
Ik zoek nog Nike SB URL's maar die zijn echt nergens meer te krijgen in mijn maat (12)

Trouwens, Floyd, ik zie dat jullie DGK RBK's gaan verkopen? Hoe ziet die wintercollectie eruit? Die eerste modellen vond ik echt 3 keer niks...

[ Bericht 33% gewijzigd door thaWarhead op 19-06-2006 14:41:21 ]
  maandag 19 juni 2006 @ 15:14:07 #167
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_39003489
quote:
hey,

[afbeelding]

alvast thnx voor de hulp
Britain?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_39005142
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:14 schreef WarPuppy het volgende:

[..]

Britain?
Nope helaas, althans ik had gebelt naar de Britian in Den Bosch.
Maar naar verschillende sneakerstores in verschillende steden gebelt en ik ben erachter gekomen dat ze van afgelopen winter/collectie zijn...
En dus bijna niet meer in de winkels liggen, of er moet hier iemand zijn die mij uit de brand helpt
pi_39006859

mijn nieuwste aanwinst.
Stop rockin' the boat.
  maandag 19 juni 2006 @ 19:11:31 #170
56864 Marty26
pi_39010088
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:14 schreef fretclick het volgende:

[..]

lekker freakin' boeiend dat het vrouwenkleuren zijn. deze zijn fresh, net zoals de infrareds. staan heerlijk onder een korte broek!
Juistem jij snapt het
Maar ja je kent fok he voor dat er een slimmerd met de opmerking komt ben ik hem vast voor

Heb je trouwens die Jordan 4 al gechecked bij footlocker zijn her productie weer in zwart met rood.
Ik was vandaag ff checken maar waren alweer uitverkocht
Dus nu woensdag ff checken.
pi_39011159
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 18:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]

Die wil ik
Die wil ik ook. Vette schoenen!
pi_39011763
Liggen gewoon bij de Front Runner, gewoon Reebok classics met een Yankees of Phillies logootje, whoohoo...

Ik heb net weer een paartje besteld voor 45 dollar inc. foto's zodra ie binnen is.
pi_39012798
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:01 schreef thaWarhead het volgende:
Liggen gewoon bij de Front Runner, gewoon Reebok classics met een Yankees of Phillies logootje, whoohoo...
. Zo kun je over elke schoen wel een kutoordeel geven. Klasse .
pi_39013911
Bring it on. De witte Reebok Classic is echt een super uitgekouwde schoen die vooral door chavs wordt gedragen, ik loop nog liever op blote voetem.
pi_39013915
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:11 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Juistem jij snapt het
Maar ja je kent fok he voor dat er een slimmerd met de opmerking komt ben ik hem vast voor

Heb je trouwens die Jordan 4 al gechecked bij footlocker zijn her productie weer in zwart met rood.
Ik was vandaag ff checken maar waren alweer uitverkocht
Dus nu woensdag ff checken.
ik ben geen jordan-head. behalve jordan III, die wil ik ooit nog aan mijn voeten hebben

[ Bericht 6% gewijzigd door fretclick op 19-06-2006 21:26:30 ]
pi_39015987
Ik ben ook niet zo'n echt jordan freak. Alleen de 3 en 4 vind ik wel ok idd en de 11 als echte basketbalschoen.
  maandag 19 juni 2006 @ 22:13:59 #177
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_39017580
ben verdomme net te laat met send helps te bestellen op solebox, vannochtend stonden ze er nog en wou vanavond bestellen

wie weet trouwens of ze nog ergens misschien in een winkel liggen bij amsterdam in de buurt ?
pi_39025417
ik weet niet welke maat je hebt maar:
boardlords.nl
outlawz.nl
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:08:02 #179
56864 Marty26
pi_39026434
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:57 schreef fretclick het volgende:

[..]

ik ben geen jordan-head. behalve jordan III, die wil ik ooit nog aan mijn voeten hebben

[afbeelding]
denk dat je deze dan toch ook wel tof vind hoor.

pi_39026584
ja, de IV's zijn ook dope. maar niet voor mij weggelegd. ik heb ze aangehad, maar staan mij niet op de één of andere manier.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:18:24 #181
56864 Marty26
pi_39026638
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:16 schreef fretclick het volgende:

ja, de IV's zijn ook dope. maar niet voor mij weggelegd. ik heb ze aangehad, maar staan mij niet op de één of andere manier.
Aaah ja dat had ik bij die stabs..... Ik vind ze opzich wel grappig maar staan me ook echt voor geen meter... Lijk wel zo een engelse tourist met die dingen aan
pi_39026865
haha, same here. afgelopen zaterdag stabs gepast, maar staan mij ook niet. toen maar voor die denims fc's gegaan.

gaan ze die J III's ooit nog eens opnieuw uitbrengen? Zoals ze nu met die IV's doen?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:35:22 #183
56864 Marty26
pi_39026984
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:29 schreef fretclick het volgende:

haha, same here. afgelopen zaterdag stabs gepast, maar staan mij ook niet. toen maar voor die denims fc's gegaan.

gaat ze die J III ooit nog eens opnieuw uitbrengen? Zoals ze nu met die IV's doen?
denk het wel het was een rell bij de footlocker alles is nog steeds uitverkocht dus denk wel dat ze die ook nog een keer doen... Hoop van wel opzich wil ik 4 3 2 1 allemaal wel hebben voor de collectie
voeg me anders ff toe op msn: ms@marty26.com
pi_39027020
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:24 schreef thaWarhead het volgende:
Ik zoek nog Nike SB URL's maar die zijn echt nergens meer te krijgen in mijn maat (12)

Trouwens, Floyd, ik zie dat jullie DGK RBK's gaan verkopen? Hoe ziet die wintercollectie eruit? Die eerste modellen vond ik echt 3 keer niks...
Url's kan ik nog maar in 1 kleur vinden en niet in maat 12...helaas..

Tja vond dgk rbk er eerst ook niet echt uitzien maar op zich vielen de schoenen voor de winter wel mee.. heb maar 2 modellen besteld om ff te beginnen..en verder te kijken wat het doet..
weinig foto's van de winter collectie op dit moment.. nog een maandje of drie ik post wel wat foto's rond die tijd.. rbk gaat trouwens ook de kleding van dgk maken...
going no where fast.
pi_39027316
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:29 schreef fretclick het volgende:

gaan ze die J III's ooit nog eens opnieuw uitbrengen? Zoals ze nu met die IV's doen?
De zwarte III word volgend jaar geretroed als het goed is.

De Adidas Skateboarding site is trouwens up and running en vernieuwd qua content. Die San Francisco Stan Smiths zijn echt te vet, ik ga ze proberen te regelen inclusief die hoodie
pi_39027421
ik hoorde het net ja, positief nieuws. thanks!

met adidas heb ik echt helemaal niks
pi_39027640
Adidas heeft (zeker de laatste tijd) best wel tof spul hier en daar. De skatelijn beloofd ook wel wat goede dingen. Net als Nike's skateschoenen lijken ze alleen bij skateshops te gaan liggen, hopelijk ook in NL.
pi_39031732
voorlopig verkopen ze het alleen in de usa helaas, de storelocator doet t alleen in de states.. zal s ff kijken wat ik de komende maanden kan regelen.. soms hebben ze wel leuke dingen!
going no where fast.
pi_39031856
Kan iemand wat foto's plaatsen van adidas skateboard sneakers. Waar ik nu zit werkt de site niet en ik ben wel heel erg benieuwd.
pi_39031895

nieuwe slip ons van vans!
going no where fast.
pi_39032036
bij outlawz nieuw?
pi_39032129
in bestelling... dus nog ff wachten..
adi!
going no where fast.
pi_39032252
going no where fast.
pi_39032350
going no where fast.
pi_39032912
Damn ik vind ze echt té lelijk, maar ik heb het niet zo op die adidas sneakers. Alleen deze hieronder van adidas zijn wel tof, maar toen ik ze wou kopen waren ze niet in mijn maat

Die vans slip ons zijn wel tof, ik moet nog een keer een paar slip ons kopen
pi_39032984
Vette schoenen floyd . Die middelste en laatste .
pi_39033398
vind de helemaal zwarte superstars ook wel vet ... heel mooi leer!
vind de linker slip on het mooist
going no where fast.
pi_39033730
die linker slipons zijn zeker freshh .. nog even wachten dus met slip ons kopen.. wanneer komen ze floyd?

en die nieuwe nike fc denims zijn ook super.. maar proberen te scoren binnekort
pi_39033769
nee, die adidasjes maken mij echt niet warm of koud.. jammer

die Vans slip ons zijn best stoer inderdaad. maar de enige vans die ik nog wil zijn Vans Era Black of Navy.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:51:13 #200
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_39034060
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 07:09 schreef fretclick het volgende:

ik weet niet welke maat je hebt maar:
boardlords.nl
outlawz.nl
ik heb maat 12 , hebben ze dus niet bij boardlords en outlawz

zou ben G of tom's ze nog kunnen hebben?
pi_39034192
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:51 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

ik heb maat 12 , hebben ze dus niet bij boardlords en outlawz

zou ben G of tom's ze nog kunnen hebben?
gaat moeilijk worden! nike zelf heeft alleen nog kleine maten! tussen 7 en 9.5us

die linker slip on volgende week op onze site.. de andere moet ik nog ff over na denken.
going no where fast.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:01:08 #202
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_39034394
Ben op zoek naar een internet-shop waar ze jordans & and 1's etc verkopen.. basketbal schoenen dus...
Be water my friend
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:26:00 #203
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_39035237
pickyourshoes.com heeft wel wat jordans volgens mij , anders moet je even het lijstje in de TS doornemen
pi_39035252
Kickz.com ook wel geloof ik. en zeker and 1's
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:49:47 #206
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_39038501
Ik heb afgelopen weekend deze Lacoste sneakers gekocht bij de Coach in Arnhem voor ¤119,95, ik had dit model nog nooit eerder gezien.

[ Bericht 32% gewijzigd door Mylene op 20-06-2006 20:58:58 (thumbnail i.v.m. grote) ]
The truth is relative, pick one that works!
pi_39038980
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:41 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
nieuwe slip ons van vans!
wat gaan die Vans kosten trouwens Floyd?
pi_39039021
iemand heeft de schoenen uit Back To The Furure nagemaakt.
Ziet er best tof uit, en er is ook een petitie om Nike die schoenen echt te laten maken, dus sign die even: http://www.petitiononline.com/future2/
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:24:36 #209
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39039777
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:30 schreef floydvisser het volgende:
vind de helemaal zwarte superstars ook wel vet ... heel mooi leer!
vind de linker slip on het mooist
Die zwarte zijn best leuk idd. De rest is ook niet verkeerd trouwens.
pi_39041102
Die San Francisco Stan Smith staat hier erg hoog op het must buy lijstje, vooral met de matchende sweater.
pi_39041145
slip ons zijn 50eu...
going no where fast.
pi_39045060
Floyd: Wanneer komen ze binnen?
pi_39048804
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:55 schreef floydvisser het volgende:

[..]

die linker slip on volgende week op onze site.. de andere moet ik nog ff over na denken.
pi_39069946
het is weer stil

iemand nog nieuwe aankopen gedaan?
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:33:33 #215
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39070632
Nope. laat hier voorlopig even opzich wachten (maandag macbook halen )
pi_39071132
Ik kan de komende tijd geen nieuwe schoenen kopen, te weinig geld
Maarja als iedereen zijn collectie even post ofzo, dan hebben we iets te doen.
Hier is die van mij:

[ Bericht 29% gewijzigd door Mylene op 21-06-2006 13:22:40 ( thumbnails i.v.m. grote) ]
pi_39071133
Ook niet verkeerd
pi_39071760
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:17 schreef fretclick het volgende:

het is weer stil

iemand nog nieuwe aankopen gedaan?
Net een Paypal betaling de deur uitgedaan. Niets bijzonders maar wel leuk voor het geld. Wat het is zie je wel als het op de mat valt. Verder hopelijk volgende maand de Evan Hecox Adidas Stan Smith's, in augustus hopelijk de Wiegers halen. Damn, ik heb echt werk nodig... Wel jarig in augustus, maar ik moet de sweater die bij die Stan Smith's hoort ook hebben.
pi_39072414
kwestie van uitlopen denk ik, anders heb je een halve maat/ hele maat te klein gekocht hehe.

ik ben blij, ik heb gister air safari's gevonden voor een leuk prijsje + een adresje waar je nike vengeance kunt halen voor ook een leuk prijsje en vandeweek Vans Era ophalen.

yesyes

..en dat zonder baantje

deze safari dus

En deze komen er dus ook aan:

(let op de veter in het begin )

[ Bericht 21% gewijzigd door fretclick op 21-06-2006 13:26:03 ]
pi_39072767

zal morgen me best doen om het meeste op foto te krijgen...

[ Bericht 3% gewijzigd door floydvisser op 21-06-2006 13:44:01 ]
going no where fast.
pi_39072865
nikeSB-head

die mat is ook dope trouwens
pi_39072916
Die op de onderste fotos zijn echt heel tof
pi_39072943
Idd, fuck die schoenen, ik wil de mat!
Ik zet mijn collectie op de foto als mn nieuwste aanwinst binnen is, dan heb ik precies 10 paar SB's in iets minder dan 2 jaar.
pi_39073059
thanx... heb nog wel meer...dit waren ongebruikte schoenen.
morgen avond kijk ik wat ik verder kan doen.. die mat ...
maar deze... reese forbes
going no where fast.
pi_39073194
Ongebruikte schoenen Dat vind ik toch wel zo belachelijk, schoenen zijn toch om op te lopen..
Dat poppetje is wel tof
pi_39073228
Hey eh Floyd, heb je niet wat van die fijne promotiespullen die je kwijt moet voor de fans
pi_39073320
zijn die basic allstars nog in de aanbieding trouwens?
pi_39073432
Misschien bij America Today ofzo.
pi_39073556
niet alles was promotie

@snoephond, kan ze helaas niet allemaal tegelijk aan,
maar eerlijk de meeste heb ik ook gebruikte versies van maar die liggen niet hier...
heb de foto aan gepast, staan er ook wat kapotte tussen!

@warhoofd:als ik promo heb is het nagenoeg altijd zo op...maar k zal er aan denken
going no where fast.
pi_39073680
Dank je Floyd. Trouwens, die Hufs zien er goed gebruikt uit!
pi_39074123
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:50 schreef thaWarhead het volgende:
Dank je Floyd. Trouwens, die Hufs zien er goed gebruikt uit!
gelukkig heb ik die ook nog netjes... maar doe me best die wonka's en die p-rods zijn nagenoeg op..
ben nu deze aant slopen

skaten best lekker!
going no where fast.
pi_39074360
tering, ik wil die oompa loompa's.. en jij hebt ze gewoon kapot geskate
pi_39074588
ik heb nog een maatje 11 als je wil
going no where fast.
pi_39074696
for real? daar heb ik wel interesse naar eigenlijk
pi_39074781
jep al een hele tijd vergeten op t schap te zetten! kwam ook nog henneps in 6 tegen... grappig!
en toevallig
going no where fast.
pi_39074842
6 ga ik niet passen hehe, 11 daarentegen is tegen het perfecte aan

gewoon retailprijs?
pi_39074924
Hemps afgelopen winter nog bij 100% in Eindhoven zien staan, snap niet waarom ik ze toen niet gekocht heb... Ik zag trouwens toen ik die Shy Pink's kwam halen nog wat oranje/bruine dozen staan Floyd, what up met dat?
pi_39075274
89 eu...
orange bruine doos... kleine rose dames nike's waren verkeerd geleverd
of het waren me nike dunk low purple yellow orange...
going no where fast.
pi_39075322
Kunnen we even via de mail contact met elkaar opnemen? Wat was je adres ook alweer?
pi_39075469
He jammer, ik hoopte dat je stiekem nog wat eerste of tweede series SB's had staan. Of Air Trainers.
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:39:35 #241
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39076074
floydapenstaartjeAtoutlawzpunt-en-el

nee helaas geen 2de serie sb's...
going no where fast.
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:56:47 #243
69994 seto
-|||--------|||-
pi_39076359
Ik wil binnenkort een paar Air Jordan V Retro op eBay bestellen, zijn er nog een aantal dingen waar ik op moet letten?

Seto is zo ene baas he
pi_39076558
Ja eh of ze echt zijn. Nu heb ik alleen geen verstand van Jordan dus zul je even op het internet moeten zoeken naar punten waaraan je neppe en echte Jordans van elkaar kunt onderscheiden.
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:04:12 #245
69994 seto
-|||--------|||-
pi_39076619
Mja dat bedoelde ik

Zal even rondkijken.
Seto is zo ene baas he
pi_39077739
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:56 schreef seto het volgende:
Ik wil binnenkort een paar Air Jordan V Retro op eBay bestellen, zijn er nog een aantal dingen waar ik op moet letten?

[afbeelding]
Hierrro kan je de productie datum en artikel nummers vinden... die zouden in de tag van de schoen moeten staan.. bij neppe vaak niet of die hebben een andere fabrieksnaam.

staan ze nu op ebay?
going no where fast.
pi_39078169
going no where fast.
pi_39078359
dat is echt het hatelijke van een paar jordans op ebay bestellen, zoveel neppe shit in de omloop

en floyd heeft fanmail
pi_39084275
and you've got mail again floyd, again!

ik zal zo even een foto posten van mijn 'collectie'.

niet alles staat er op en er komen nog 4 paar bij:
-Nike SB Dunk 'Oompa Loompa'
-Nike Air Safari
-Vans Era
-Nike Air Vengeance

[ Bericht 30% gewijzigd door Mylene op 21-06-2006 19:46:25 ( thumbnail van gemaakt i.v.m. grote) ]
  woensdag 21 juni 2006 @ 19:44:35 #250
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_39087437
props naar die Amsterdam en die Stash dunks.

Heb je die Amsterdams van de Globe? waren toch B-Grade?
pi_39087721
nee, geen b-grade.. ik was gewoon bij 75
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:47:28 #252
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_39089943
Iemand enig idee waar ik deze

nog kan kopen in maat 11.

Het zijn Air Zoom GPIII Gary Payton (white/black )

Andere kleurstelling mag ook
Klaar?
Ik niet!
pi_39095423
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:18 schreef fretclick het volgende:
yesyes

..en dat zonder baantje
hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar
die Era's van Vans zijn ook tof idd!
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:25:08 #254
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39098437
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:29 schreef fretclick het volgende:
and you've got mail again floyd, again!

ik zal zo even een foto posten van mijn 'collectie'.

[[url=http://img45.imagevenue.com/loc71/th_98098_P1010002.JPG]afbeelding][/url]

niet alles staat er op en er komen nog 4 paar bij:
-Nike SB Dunk 'Oompa Loompa'
-Nike Air Safari
-Vans Era
-Nike Air Vengeance
Idd props voor de A'dams (en natuurlijk de hawaiis *kuch)
pi_39101671
floyd, als je het niet erg vindt kom ik de sneakers vanmiddag (voor 18.00u uiteraard) ophalen. anders moet ik tot na het weekend wachten en daar heb ik niet zoveel trek in

[ Bericht 3% gewijzigd door fretclick op 22-06-2006 08:43:11 ]
  donderdag 22 juni 2006 @ 08:47:42 #256
56864 Marty26
pi_39101848
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:01 schreef floydvisser het volgende:

[..]

gelukkig heb ik die ook nog netjes... maar doe me best die wonka's en die p-rods zijn nagenoeg op..
ben nu deze aant slopen
[afbeelding]
skaten best lekker!
Ik zal van de week ook weer eens gaan rollen. Is echt lang geleden. Moet ff nieuwe griptape scoren want is echt helemaal gaar. Mischien ook maar ff nieuw plankje...... Ach eerst maar weer eens rollen
pi_39102852
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 08:36 schreef fretclick het volgende:
floyd, als je het niet erg vindt kom ik de sneakers vanmiddag (voor 18.00u uiteraard) ophalen. anders moet ik tot na het weekend wachten en daar heb ik niet zoveel trek in
is cool!

vette sk8 highs trouwens!!
going no where fast.
pi_39104348
thanks.

ik heb alleen het geld al overgemaakt omdat ik dacht dat opsturen het snelst zou zijn, maar dat blijkt niet zo te zijn dus
pi_39105222

Simple but sexy Goliath's...
pi_39105262
Gave schoenen hoor.
pi_39107955

nog een foto van de day of the dead dunk
going no where fast.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:10:43 #262
69994 seto
-|||--------|||-
pi_39109209
Zien er wel vet uit zo
Seto is zo ene baas he
pi_39112067
Weet iemand waar ik Send Helps kan kopen in maat US11, EU45?
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:33:29 #264
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_39112559
nope , ik ben voor mezelf ook aan het zoeken naar maat 12
pi_39120559
Heeft iemand de nieuwe SB Air Trainers al ergens gespot?
pi_39121336

wederom bedankt Floyd, jammer dat je er niet was

veters gaan zo weer normaal trouwens

[ Bericht 12% gewijzigd door fretclick op 22-06-2006 19:39:17 ]
pi_39141647
ze zijn vet!
kzit er ook al tijdje over te denken.. oompa loompas of hawaiis..
pi_39141752
gezien het jaargetij zou ik voor oompa's gaan
pi_39204351
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef fretclick het volgende:
[afbeelding]

ja jammer! zag ik je niet net aankomen toen ik weg liep hierro... had je je trifecta fc's aan?
tja had knallende koppijn dus ben maar thuis gaan chillen!
veel plezier!
going no where fast.
  zondag 25 juni 2006 @ 13:27:30 #270
56864 Marty26
pi_39204528
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef fretclick het volgende:
[afbeelding]

Zien er vet uit
Jammer trouwens dat die ronde veters nooit los verkrijgbaar zijn
pi_39204606
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:27 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Zien er vet uit
Jammer trouwens dat die ronde veters nooit los verkrijgbaar zijn
Bij sommige skateboard winkels verkopen ze Slimmies veters, die lijken op SB veters.
Hier kan je die slimmies veters zien in mijn Ice Creams en helemaal witte dunks:

[ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 25-06-2006 18:06:05 (thumbnail van gemaakt i.v.m. grote) ]
  zondag 25 juni 2006 @ 13:45:32 #272
56864 Marty26
pi_39205017
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:30 schreef _SnoepHond het volgende:

[..]

Bij sommige skateboard winkels verkopen ze Slimmies veters, die lijken op SB veters.
Hier kan je die slimmies veters zien in mijn Ice Creams en helemaal witte dunks:
[afbeelding]
ooh dat is beter
nog winkels in a'dam waar van je weet dat ze ze hebben?
pi_39205341
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:21 schreef floydvisser het volgende:

[..]

ja jammer! zag ik je niet net aankomen toen ik weg liep hierro... had je je trifecta fc's aan?
tja had knallende koppijn dus ben maar thuis gaan chillen!
veel plezier!
nein, had wel fc's aan tough.. maar de denims
pi_39206649
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:45 schreef Marty26 het volgende:

[..]

ooh dat is beter
nog winkels in a'dam waar van je weet dat ze ze hebben?
Ja, ik heb die veters gekocht in amsterdam bij een skateboard winkel. Ik weet niet meer hoe die winkel heet. Maar het was in een straat waar ook een Footlocker, Frontrunner en 2 Britains zijn.
pi_39206672
bij Ben-G, onder patta, hebben ze ook ronde veters.
pi_39207349
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:37 schreef _SnoepHond het volgende:

[..]

Ja, ik heb die veters gekocht in amsterdam bij een skateboard winkel. Ik weet niet meer hoe die winkel heet. Maar het was in een straat waar ook een Footlocker, Frontrunner en 2 Britains zijn.
Subliminal (Hardcore) op de Nieuwendijk.
pi_39239966

mijn nieuwe aanwinsten.. gister gescoord
pi_39243996
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:23 schreef wes55 het volgende:
[afbeelding]
mijn nieuwe aanwinsten.. gister gescoord
speckles, lekker hoor. ik zou alleen wel gele of paarse veters erin doen
pi_39244211
ja daar zat ik ook al aan te denken.. nog ff kijken waar ik vette veters kan scoren
pi_39244250
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:55 schreef fretclick het volgende:

[..]

nein, had wel fc's aan tough.. maar de denims
wist bijna zeker dat jij het was...dus niet!

kan haast niet wachten!
going no where fast.
pi_39244344
krijgen jullie ook dat bijbehorende shirt erbij?
pi_39245482
niet direct, bestel de shirts meestal iets later..
going no where fast.
pi_39255837
was ff rustig dus denk maak eindelijk de foto's die ik vorige week had willen maken..
had helaas niet alles hier maar...

http://i6.photobucket.com/albums/y249/mrHeiny/divers026.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y249/mrHeiny/divers025.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y249/mrHeiny/divers024.jpg
...............

nieuwe photobucket video spul denk check ff of t werkt!

[ Bericht 24% gewijzigd door floydvisser op 26-06-2006 17:35:19 ]
going no where fast.
  maandag 26 juni 2006 @ 17:15:53 #284
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39256008
dude!
pi_39258580
raygun's, heiny's, slam city's.. alles wat ik wil heb jij

bitch
pi_39258668
going no where fast.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:34:14 #287
56864 Marty26
pi_39261034
Ziet er weer uit als een puike collectie
Nee zeker dope sneakes man
Zal als ik tijd heb die van mij ook eens op de foto knallen.
pi_39261417
Damn, jij hebt alle SB's die ik wil Tiff's, Heiny's, Stussys, die zwart/grijze patent leather dunks, en de Jedi's....
Ik ben jaloers op je.
pi_39261567
@Snoephond: bedoel je net de Futura P-Rods?
@Floyd: Wat voor zijn dat tussen je DC's en je Slam City's in? Die zien er wel zwaar ok uit.
En die Jedi's? Heb je daar ook meerdere paartjes van, want ik heb je wel eens erop zien lopen, maar die waren behoorlijk afgetrapt.
pi_39262136
ja, ik kon even niet op de naam komen
pi_39263512
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:56 schreef berent het volgende:

@Floyd: Wat voor zijn dat tussen je DC's en je Slam City's in? Die zien er wel zwaar ok uit.
Supa's zo te zien.
pi_39264027
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:09 schreef floydvisser het volgende:
was ff rustig dus denk maak eindelijk de foto's die ik vorige week had willen maken..
had helaas niet alles hier maar...
[afbeelding]
Wat zijn dit voor schoenen, en zijn ze nog te koop en hoe duur? Ik vind ze echt vet

pi_39264234
Nike Dunk SB Shanghai 1. Die kosten nieuw zo'n 200-250 dollar op Ebay en dergelijke.
pi_39264360
Daar was ik al bang voor
  maandag 26 juni 2006 @ 21:28:13 #295
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39264603
die tiffs, stussys, oompas, send help en lunars hebben vást een nieuw baasje nodig
pi_39264893
Zijn Lunars / Eclipse niet nog gewoon in de winkel te krijgen?
pi_39265486
fretclick die vengeance van je.. zijn te fucking vet man!
ik heb al een jaartje al vector's maar deze vengeance zijn te dik !

floyd die onderste op je foto die paul rodriquez zoom air elite.. zijn te dik man!

[ Bericht 26% gewijzigd door wes55 op 26-06-2006 21:56:51 ]
  maandag 26 juni 2006 @ 21:58:59 #298
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39265921
quote:
Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef berent het volgende:
Zijn Lunars / Eclipse niet nog gewoon in de winkel te krijgen?
jawel, maar atm bulk ik niet van het geld
  maandag 26 juni 2006 @ 22:03:43 #299
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39266116

cool
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 26 juni 2006 @ 22:04:25 #300
16715 Mylene
*schatje*
  maandag 26 juni 2006 @ 22:04:42 #301
16715 Mylene