abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38744623
@snoephond had ze zaterdag bij de footlocker in Amsterdam, op de nieuwedijk zien liggen. Dacht er net aan het dat je ff te laten weten.
pi_38744649
Hmm, is die vandaag open?
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_38744692
Invisible Womans bij de Footlocker? Damn die zijn echt betere sneakers gaan verkopen de laatste tijd. Als het goed is is ie gewoon open dan. Misschien kun je Frontrunner en Subzero ook wel proberen.
pi_38744738
En heb je een exact adres van die Footlocker? En de Patta? Want ik wil de winkels zo snel mogenlijk vinden zodat ik optijd terug ben voor het voetbal :p
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
pi_38744765
quote:
Op zondag 11 juni 2006 11:36 schreef thaWarhead het volgende:
Invisible Womans bij de Footlocker? Damn die zijn echt betere sneakers gaan verkopen de laatste tijd. Als het goed is is ie gewoon open dan. Misschien kun je Frontrunner en Subzero ook wel proberen.
Frontrunner in utrecht had wel een paar zeldzame sneakers Ronaldinho AF1's enzo, maar ze wiste niks van Invisible Womans... En de footlocker in utrecht had ze ook niet...
pi_38744802
Wanneer je bij de footlocker op de nieuwedijk staat. (die is een beetje op het einde richting de dam zeg maar ga je een steegje naar rechts in en dan zit aan die straat Patta. Adressen zou ik eigenlijk niet weten.
pi_38745036
Is die footlocker op nieuwedijk ook die winkel met de Invisible Women AF1's?
Want op hun site vond ik veel adressen:
Nieuwendijk 186
Kalverstraat 128-130
Kalverstraat 15
Kalverstraat 103
Ferdinand Bolstraat 43
Buikslotermeerplein 194
pi_38745205
idd die is het.
pi_38745323
Ok bedankt ik ga der nu heen! Hopenlijk zijn ze er nog, of hebben ze andere leuke schoenen!
Bedankt voor de hulp!
pi_38748944
Ja ik heb ze!

Wel een half maatje kleiner als normaal, maar het zit wel goed, en zonder binnenzool is die groot genoeg.

[ Bericht 27% gewijzigd door Mylene op 11-06-2006 19:52:23 (thumbnail van gemaakt i.v.m. grote) ]
pi_38750678
Nu nog een hoeveelheid leuke sokken kopen Hoeveel waren ze?
pi_38751170
100 euro, ik heb al helemaal roze sokken, dat is mischien wel tof met roze sokken. Ik zag fotos van deze schoen met rode sokken en veters en dat zag er iig heel tof uit.
pi_38757444
De volgende schoen die ik wil kopen:

Weet iemand waneer en waar ik die in Nederland kan kopen als die al te koop is?
En vrijdag oranje sokken in me Invisible Womens
pi_38758654
In NL heb ik ze nog niet gespot (al kom ik niet in sneaker boutiques) maar bijna elke Amerikaanse site heeft ze, de dollar is gunstig, bestel een paar online.
pi_38758824
Ja dat is ook een probleem, ik kan ze op geen enkele site vinden voor een normale prijs, behalve cmonwealth.com . maar dan moet je ze bellen ofzo...
en ik heb nu roze veters in me AF1's, maar ze zijn veel te lang en in mn schoen doen kan natauurlijk niet met doorzichtige schoenen. weet iemand wat ik hier aan kan doen?

[ Bericht 19% gewijzigd door Mylene op 11-06-2006 20:25:49 (thumbnail van gemaakt i.v.m. grote) ]
pi_38759160
afknippen en het einde even in het vuur steken + plakbandje erom
  zondag 11 juni 2006 @ 21:41:48 #42
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_38761503
Zo ik ga morgen nog ff opzoek naar een paar airmax en SB's.
Fret nog mooie dingen in de zaak staan?
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_38765096
Gefeliciteerd met je aankoop snoephond. Best een lachen idee dat je kan varieren met sokken bij die schoenen. Met die veters zou je nog anders kunnen veteren. Paar keer heen en weer doen bovenin ofzo zodat je dan wat minder overhoudt.
  zondag 11 juni 2006 @ 23:19:17 #44
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38765321
Ik heb normaal niks met hoge schoenen, maar die zwarte dunks met blauwe veters zijn wel érg geil (send help maar dan zonder die blauwe achterkant)
pi_38766429
Ik heb voor een leuk prijsje Hawaiis gekocht via ebay.
pi_38767275
Ik hoop niet dat die foto bij de auction stond...
pi_38767571
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, wees daar maar niet bang voor.
Foto's waren getagged en zagen er goed uit, feedback 100% en er stond bijna altijd in dat de schoenen die hij verkocht had authentiek waren.
  maandag 12 juni 2006 @ 09:35:24 #48
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38771483
Die foto is gewoon de 1e hit als je op Hawaiis zoekt @ google.
Mijn hawaiis komen morgen als het goed is
pi_38771781
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef thaWarhead het volgende:
Die foto is volgens mij van de samples... ben em al een aantal keer maar tegengekomen...
op hypebeast of zoiets... kweenie bij welk feestje het was maar het is volgens mij wel een echte..
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_38771816
quote:
Op zondag 11 juni 2006 19:36 schreef _SnoepHond het volgende:
De volgende schoen die ik wil kopen:
[afbeelding]
Weet iemand waneer en waar ik die in Nederland kan kopen als die al te koop is?
En vrijdag oranje sokken in me Invisible Womens
die wil ik ook, vind ze erg mooi!
als iemand weet waar ze in nl te krijgen zijn...
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')