Minimaal!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:58 schreef fretclick het volgende:
[..]
haha had je gehoopt op doktersrecept blowen of een beetje morfine?![]()
We pakken de catalogus er ff bij:quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:40 schreef Stansfield het volgende:
Waar kan ik eigenlijk foto's van de nike sb releases voor de komende maanden vinden?
Bedoel je niet albert heijn air max 1's??quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waar kwamen die Albert Heijn Dunks eigenlijk vandaan? Ik weet dat ze niet meer gemaakt worden omdat AH andere tassen is gaan maken, maar hoe beperkt was die oplage sowieso?
Mja, zou het gaan zoals die mongolian BBQ van Puma? Dat ze bakken vol materialen hebben in de goede vormen en die daarna alleen nog ff aan elkaar genaaid moeten worden? Dat zou ik zelf nog wel kunnen danquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:41 schreef Stansfield het volgende:
goede vraag, want die amsterdam 2's die paarse die waren bij 75 toen 150 euro dus het is ook neit zo dat ze heel veel duurder in de winkel lagen. Wat wel logisch lijkt aangezien de productie super laag is en de kosten dus over veel minder schoenen gedeeld kan worden.
Zo gaat dat met nike id volgens mij maar die hyperstrikes (zo heten die oplages toch van maar 24 ofzo) die hebben meestal ook nog overal speciale logotjes enz.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Mja, zou het gaan zoals die mongolian BBQ van Puma? Dat ze bakken vol materialen hebben in de goede vormen en die daarna alleen nog ff aan elkaar genaaid moeten worden? Dat zou ik zelf nog wel kunnen dan
Scoor er dan maar een paar op voorraad aangezien het model er aan het einde van het jaar weer uitgaat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ben benieuwd hoe die Creme/Brownstone P-Rods worden in het echt. Zijn altijd wel vette schoenen..
Dat denk ik ook niet, maar nike is wel een kil, hard bedrijf dat echt niet verlies gaat leiden op een paar sneakers uit liefde voor sneakers ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef fretclick het volgende:
Ik denk dat Nike zich niet echt zorgen hoeft te maken om de kosten van een sneaker.
mja idd en dit soort oplages zorgen er alleen maar voor dat nike alleen maar populairder wordt enzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef fretclick het volgende:
Ik denk dat Nike zich niet echt zorgen hoeft te maken om de kosten van een sneaker.
Nike is amerikaans en dus een keiharde business wat zich voordat dat ze liefde voor de sneakers hebben. Dat hebben ze ook wel maar alleen maar omdat het flink wat geld in het laadje brengt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
mja idd en dit soort oplages zorgen er alleen maar voor dat nike alleen maar populairder wordt enzo
Niet op http://www.vansshoesonline.com?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Brinkychoco het volgende:
hey,
weet iemand waar ik de Vans Chukka Boot kan halen?
[afbeelding]
alvast thnx voor de hulp
ik ga je niet helpen, maar guess what i'm wearing right nowquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Brinkychoco het volgende:
hey,
weet iemand waar ik de Vans Chukka Boot kan halen?
[afbeelding]
alvast thnx voor de hulp
Volgens mij passen ze het model alleen een beetje aan....quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:53 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Scoor er dan maar een paar op voorraad aangezien het model er aan het einde van het jaar weer uitgaat.
Komen deze maand uit bij elke Nike dealer als het goed is.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:01 schreef fretclick het volgende:
Wie weet waar die Nike Air Zoom FC Denim Editions liggen in maat 10,5? Dat zijn de sneakers die hier op de voorgrond liggen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |