Ooo, heb je maat 10,5? Laat mij die Vans Chukka Boots maar van je overkopen danquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:01 schreef fretclick het volgende:
Wie weet waar die Nike Air Zoom FC Denim Editions liggen in maat 10,5?
Best okéquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:08 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Speciaal ontworpen voor de Aziatische markt, zie SBTG Dunk interview.
ach ja toch mooie fctjes gescoord!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:33 schreef fretclick het volgende:
85 euro's
Oh, Floyd.. je hoeft niet meer te kijken naar die PJ Ladd's.. ik heb ze zaterdag bij antilope gezien en vind ze in het echt een stuk minder dope dan op de foto.
![]()
dat dan weer welquote:Op maandag 19 juni 2006 09:57 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ach ja toch mooie fctjes gescoord!
![]()
Ik heb de witte variant gekocht in de sport2000 geloof ik. Ik weet zo niet hoe de winkel heet maar het is die sportwinkel in de hooghuisstraat. (Die dezelfde straat als de Mens Room). Misschien dat ze deze daar ook hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:17 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet iemand waar je deze schoenen kunt kopen, of nog liever online bestellen, want ik krijg ze in geen 1 schoenenwinkel gevonden --> (eindhoven)
lekker freakin' boeiend dat het vrouwenkleuren zijn. deze zijn fresh, net zoals de infrareds. staan heerlijk onder een korte broek!quote:Op maandag 19 juni 2006 13:47 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
Gewoon voor de verzameling. en ja is oorspronkelijk een vrouwe kleur maar goed kleuren zijn dope en goed te doen voor de zomer
Britain?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Brinkychoco het volgende:
hey,
weet iemand waar ik de Vans Chukka Boot kan halen?
[afbeelding]
alvast thnx voor de hulp
Nope helaas, althans ik had gebelt naar de Britian in Den Bosch.quote:
Juistem jij snapt hetquote:Op maandag 19 juni 2006 14:14 schreef fretclick het volgende:
[..]
lekker freakin' boeiend dat het vrouwenkleuren zijn. deze zijn fresh, net zoals de infrareds. staan heerlijk onder een korte broek!
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:01 schreef thaWarhead het volgende:
Liggen gewoon bij de Front Runner, gewoon Reebok classics met een Yankees of Phillies logootje, whoohoo...
ik ben geen jordan-head. behalve jordan III, die wil ik ooit nog aan mijn voeten hebbenquote:Op maandag 19 juni 2006 19:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Juistem jij snapt het
Maar ja je kent fok he voor dat er een slimmerd met de opmerking komt ben ik hem vast voor
Heb je trouwens die Jordan 4 al gechecked bij footlocker zijn her productie weer in zwart met rood.
Ik was vandaag ff checken maar waren alweer uitverkocht
Dus nu woensdag ff checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |