denk dat je deze dan toch ook wel tof vind hoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:57 schreef fretclick het volgende:
[..]
ik ben geen jordan-head. behalve jordan III, die wil ik ooit nog aan mijn voeten hebben
[afbeelding]
Aaah ja dat had ik bij die stabs..... Ik vind ze opzich wel grappig maar staan me ook echt voor geen meter... Lijk wel zo een engelse tourist met die dingen aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:16 schreef fretclick het volgende:
ja, de IV's zijn ook dope. maar niet voor mij weggelegd. ik heb ze aangehad, maar staan mij niet op de één of andere manier.
denk het wel het was een rell bij de footlocker alles is nog steeds uitverkocht dus denk wel dat ze die ook nog een keer doen... Hoop van wel opzich wil ik 4 3 2 1 allemaal wel hebben voor de collectiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:29 schreef fretclick het volgende:
haha, same here. afgelopen zaterdag stabs gepast, maar staan mij ook niet. toen maar voor die denims fc's gegaan.
gaat ze die J III ooit nog eens opnieuw uitbrengen? Zoals ze nu met die IV's doen?
Url's kan ik nog maar in 1 kleur vinden en niet in maat 12...helaas..quote:Op maandag 19 juni 2006 14:24 schreef thaWarhead het volgende:
Ik zoek nog Nike SB URL's maar die zijn echt nergens meer te krijgen in mijn maat (12)![]()
Trouwens, Floyd, ik zie dat jullie DGK RBK's gaan verkopen? Hoe ziet die wintercollectie eruit? Die eerste modellen vond ik echt 3 keer niks...
De zwarte III word volgend jaar geretroed als het goed is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:29 schreef fretclick het volgende:
gaan ze die J III's ooit nog eens opnieuw uitbrengen? Zoals ze nu met die IV's doen?
ik heb maat 12 , hebben ze dus niet bij boardlords en outlawzquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:09 schreef fretclick het volgende:
ik weet niet welke maat je hebt maar:
boardlords.nl
outlawz.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |