abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39015987
Ik ben ook niet zo'n echt jordan freak. Alleen de 3 en 4 vind ik wel ok idd en de 11 als echte basketbalschoen.
  maandag 19 juni 2006 @ 22:13:59 #177
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_39017580
ben verdomme net te laat met send helps te bestellen op solebox, vannochtend stonden ze er nog en wou vanavond bestellen

wie weet trouwens of ze nog ergens misschien in een winkel liggen bij amsterdam in de buurt ?
pi_39025417
ik weet niet welke maat je hebt maar:
boardlords.nl
outlawz.nl
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:08:02 #179
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_39026434
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:57 schreef fretclick het volgende:

[..]

ik ben geen jordan-head. behalve jordan III, die wil ik ooit nog aan mijn voeten hebben

[afbeelding]
denk dat je deze dan toch ook wel tof vind hoor.

Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_39026584
ja, de IV's zijn ook dope. maar niet voor mij weggelegd. ik heb ze aangehad, maar staan mij niet op de één of andere manier.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:18:24 #181
56864 Marty26
pi_39026638
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:16 schreef fretclick het volgende:

ja, de IV's zijn ook dope. maar niet voor mij weggelegd. ik heb ze aangehad, maar staan mij niet op de één of andere manier.
Aaah ja dat had ik bij die stabs..... Ik vind ze opzich wel grappig maar staan me ook echt voor geen meter... Lijk wel zo een engelse tourist met die dingen aan
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_39026865
haha, same here. afgelopen zaterdag stabs gepast, maar staan mij ook niet. toen maar voor die denims fc's gegaan.

gaan ze die J III's ooit nog eens opnieuw uitbrengen? Zoals ze nu met die IV's doen?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:35:22 #183
56864 Marty26
pi_39026984
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:29 schreef fretclick het volgende:

haha, same here. afgelopen zaterdag stabs gepast, maar staan mij ook niet. toen maar voor die denims fc's gegaan.

gaat ze die J III ooit nog eens opnieuw uitbrengen? Zoals ze nu met die IV's doen?
denk het wel het was een rell bij de footlocker alles is nog steeds uitverkocht dus denk wel dat ze die ook nog een keer doen... Hoop van wel opzich wil ik 4 3 2 1 allemaal wel hebben voor de collectie
voeg me anders ff toe op msn: ms@marty26.com
pi_39027020
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:24 schreef thaWarhead het volgende:
Ik zoek nog Nike SB URL's maar die zijn echt nergens meer te krijgen in mijn maat (12)

Trouwens, Floyd, ik zie dat jullie DGK RBK's gaan verkopen? Hoe ziet die wintercollectie eruit? Die eerste modellen vond ik echt 3 keer niks...
Url's kan ik nog maar in 1 kleur vinden en niet in maat 12...helaas..

Tja vond dgk rbk er eerst ook niet echt uitzien maar op zich vielen de schoenen voor de winter wel mee.. heb maar 2 modellen besteld om ff te beginnen..en verder te kijken wat het doet..
weinig foto's van de winter collectie op dit moment.. nog een maandje of drie ik post wel wat foto's rond die tijd.. rbk gaat trouwens ook de kleding van dgk maken...
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_39027316
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:29 schreef fretclick het volgende:

gaan ze die J III's ooit nog eens opnieuw uitbrengen? Zoals ze nu met die IV's doen?
De zwarte III word volgend jaar geretroed als het goed is.

De Adidas Skateboarding site is trouwens up and running en vernieuwd qua content. Die San Francisco Stan Smiths zijn echt te vet, ik ga ze proberen te regelen inclusief die hoodie
pi_39027421
ik hoorde het net ja, positief nieuws. thanks!

met adidas heb ik echt helemaal niks
pi_39027640
Adidas heeft (zeker de laatste tijd) best wel tof spul hier en daar. De skatelijn beloofd ook wel wat goede dingen. Net als Nike's skateschoenen lijken ze alleen bij skateshops te gaan liggen, hopelijk ook in NL.
pi_39031732
voorlopig verkopen ze het alleen in de usa helaas, de storelocator doet t alleen in de states.. zal s ff kijken wat ik de komende maanden kan regelen.. soms hebben ze wel leuke dingen!
going no where fast.
pi_39031856
Kan iemand wat foto's plaatsen van adidas skateboard sneakers. Waar ik nu zit werkt de site niet en ik ben wel heel erg benieuwd.
pi_39031895

nieuwe slip ons van vans!
going no where fast.
pi_39032036
bij outlawz nieuw?
pi_39032129
in bestelling... dus nog ff wachten..
adi!
going no where fast.
pi_39032252
going no where fast.
pi_39032350
going no where fast.
pi_39032912
Damn ik vind ze echt té lelijk, maar ik heb het niet zo op die adidas sneakers. Alleen deze hieronder van adidas zijn wel tof, maar toen ik ze wou kopen waren ze niet in mijn maat

Die vans slip ons zijn wel tof, ik moet nog een keer een paar slip ons kopen
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_39032984
Vette schoenen floyd . Die middelste en laatste .
pi_39033398
vind de helemaal zwarte superstars ook wel vet ... heel mooi leer!
vind de linker slip on het mooist
going no where fast.
pi_39033730
die linker slipons zijn zeker freshh .. nog even wachten dus met slip ons kopen.. wanneer komen ze floyd?

en die nieuwe nike fc denims zijn ook super.. maar proberen te scoren binnekort
pi_39033769
nee, die adidasjes maken mij echt niet warm of koud.. jammer

die Vans slip ons zijn best stoer inderdaad. maar de enige vans die ik nog wil zijn Vans Era Black of Navy.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:51:13 #200
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_39034060
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 07:09 schreef fretclick het volgende:

ik weet niet welke maat je hebt maar:
boardlords.nl
outlawz.nl
ik heb maat 12 , hebben ze dus niet bij boardlords en outlawz

zou ben G of tom's ze nog kunnen hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')