waar heb je allemaal gekeken en welke maten zijn er wel nog ?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wel balen dat send helps waarschijnlijk overal op zijn in mijn maat zodra ik geld over heb
Boeie, zien er wel grappig uit!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
haha hoge dela souls nagemaakt en dan laag.![]()
wat zal dat lekker gaan broeien zegquote:Op zondag 11 juni 2006 14:55 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja ik heb ze!
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc270/th_48264_DSC00155.jpg]afbeelding][/URL]
Wel een half maatje kleiner als normaal, maar het zit wel goed, en zonder binnenzool is die groot genoeg.
Ja, plaatjes ervan via google. Het probleem is dat de sites waarvan de plaatjes afkomstig zijn alleen maar maat 36 hebben :/quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
je had ze toch gevonden op internet ?!?!?!
Je broek is een beetje te groot.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Heb ik ook, gebruik ik als werkschoenen :p
brakke pic (oranje is minder oranje in het eggie):
[afbeelding]
da's de es pj ladd schoen nieuwe kleur volgens mij...brown tan gum... zou deze maand uit moeten komen volgens mijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef fretclick het volgende:
toevallig heb ik vandaag ook hawaiis aan![]()
iemand wat meer info over deze schoen?:
[afbeelding]
ik vind ze sick!
Hier ook... Ik moet zwarte schoenen aan op mn werk, dus deze maar weer ns aangeschaftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Heb ik ook, gebruik ik als werkschoenen :p
weinig es besteld dit seizoen..volgende keer weer, maar ze staan in de catalogus voor me neus...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |