waar heb je allemaal gekeken en welke maten zijn er wel nog ?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wel balen dat send helps waarschijnlijk overal op zijn in mijn maat zodra ik geld over heb
Boeie, zien er wel grappig uit!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
haha hoge dela souls nagemaakt en dan laag.![]()
wat zal dat lekker gaan broeien zegquote:Op zondag 11 juni 2006 14:55 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja ik heb ze!
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc270/th_48264_DSC00155.jpg]afbeelding][/URL]
Wel een half maatje kleiner als normaal, maar het zit wel goed, en zonder binnenzool is die groot genoeg.
Ja, plaatjes ervan via google. Het probleem is dat de sites waarvan de plaatjes afkomstig zijn alleen maar maat 36 hebben :/quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
je had ze toch gevonden op internet ?!?!?!
Je broek is een beetje te groot.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Heb ik ook, gebruik ik als werkschoenen :p
brakke pic (oranje is minder oranje in het eggie):
[afbeelding]
da's de es pj ladd schoen nieuwe kleur volgens mij...brown tan gum... zou deze maand uit moeten komen volgens mijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef fretclick het volgende:
toevallig heb ik vandaag ook hawaiis aan![]()
iemand wat meer info over deze schoen?:
[afbeelding]
ik vind ze sick!
Hier ook... Ik moet zwarte schoenen aan op mn werk, dus deze maar weer ns aangeschaftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Heb ik ook, gebruik ik als werkschoenen :p
weinig es besteld dit seizoen..volgende keer weer, maar ze staan in de catalogus voor me neus...quote:
zijn zeer waarschijnlijk rond de 80 euro maar aangezien die groothandel stopt (moet stoppen)met dat merk hebbie kans dat ze iets goedkoper worden...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef fretclick het volgende:
ik heb 10,5.
mijn broertje is ook wel geinteresseerd in een paar, hij heeft maat 39 (geen idee wat de amerikaanse maat daarvan is). dus misschien, als het gaat, zou je voor hem ook een paar kunnen bestellen maar daar heb ik het nog wel over met hem.
wat kosten ze ongeveer?
allright. nou, als je wat meer info hebt hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:33 schreef floydvisser het volgende:
[..]
zijn zeer waarschijnlijk rond de 80 euro maar aangezien die groothandel stopt (moet stoppen)met dat merk hebbie kans dat ze iets goedkoper worden...![]()
39 is meestal maat 7 bij es emerica en etnies..(soletech)
Zie ik het nou goed dat je met je blote voeten je sneakers draagt? Als ik dat doe drijf ik altijd uit mijn schoenen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:38 schreef fretclick het volgende:
[..]
allright. nou, als je wat meer info hebt hoor ik het graag.![]()
[afbeelding]
to the beach afgelopen zaterdag. billabong shorts + nike trifecta's
en vandaag naar school:
[afbeelding]
nike hawaii's
het lijkt er wel op, maar ik draag gewoon lage sokken.. niet te zien, dat merk je zelf ook wel, en je krijgt niet van die hele erge zweetvoeten. al is het nog geen pretje om met 30 graden in sb's te lopen, maar achquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:42 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat je met je blote voeten je sneakers draagt? Als ik dat doe drijf ik altijd uit mijn schoenen.
quote:Op zondag 11 juni 2006 10:53 schreef thaWarhead het volgende:
Stash P-Rods zijn uit in Japan. Wanneer komen ze hierheen, al wat gehoord Floyd?
Waar heb je die trifecta's gehaald?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:38 schreef fretclick het volgende:
[..]
allright. nou, als je wat meer info hebt hoor ik het graag.![]()
[afbeelding]
to the beach afgelopen zaterdag. billabong shorts + nike trifecta's
en vandaag naar school:
[afbeelding]
nike hawaii's
Gaat best hoor, laatst nog wat kloven bedwongen op mijn sb'squote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:46 schreef fretclick het volgende:
[..]
het lijkt er wel op, maar ik draag gewoon lage sokken.. niet te zien, dat merk je zelf ook wel, en je krijgt niet van die hele erge zweetvoeten. al is het nog geen pretje om met 30 graden in sb's te lopen, maar ach![]()
iedereen is aant shoppen natuurlijk!quote:
Nog niet gechecked... ben waarschijnlijk maandag daar aanwezig, dus kijk dan ff !quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:43 schreef fretclick het volgende:
voor de vakantie nog één of twee paar aanschaffen en dan pas na de zomervakantie weer![]()
weet je al iets meer over die és floyd?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:47 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat ik deze eens ga aanschaffen, ik vind ze wel cool.
haha had je gehoopt op doktersrecept blowen of een beetje morfine?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:55 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Nog niet gechecked... ben waarschijnlijk maandag daar aanwezig, dus kijk dan ff !
Nu een enorm dikke kaak! dus doet ff rustigaan... iemand ooit een speekselklier ontsteking gehad?
erg fucking vaag!
mot zuurtjes zuigen de komende week...kreeg niet eens dope van de arts!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |