Idd props voor de A'dams (en natuurlijk de hawaiis *kuch)quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:29 schreef fretclick het volgende:
and you've got mail again floyd, again!![]()
ik zal zo even een foto posten van mijn 'collectie'.
[[url=http://img45.imagevenue.com/loc71/th_98098_P1010002.JPG]afbeelding][/url]
niet alles staat er op en er komen nog 4 paar bij:
-Nike SB Dunk 'Oompa Loompa'
-Nike Air Safari
-Vans Era
-Nike Air Vengeance
Ik zal van de week ook weer eens gaan rollen. Is echt lang geleden. Moet ff nieuwe griptape scoren want is echt helemaal gaar. Mischien ook maar ff nieuw plankje...... Ach eerst maar weer eens rollenquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:01 schreef floydvisser het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die ook nog netjes... maar doe me best die wonka's en die p-rods zijn nagenoeg op..
ben nu deze aant slopen
[afbeelding]
skaten best lekker!
is cool!quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:36 schreef fretclick het volgende:
floyd, als je het niet erg vindt kom ik de sneakers vanmiddag (voor 18.00u uiteraard) ophalen. anders moet ik tot na het weekend wachten en daar heb ik niet zoveel trek in![]()
ja jammer! zag ik je niet net aankomen toen ik weg liep hierro... had je je trifecta fc's aan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef fretclick het volgende:
[afbeelding]
wederom bedankt Floyd, jammer dat je er niet was![]()
veters gaan zo weer normaal trouwens
Zien er vet uitquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef fretclick het volgende:
[afbeelding]
wederom bedankt Floyd, jammer dat je er niet was![]()
veters gaan zo weer normaal trouwens
Bij sommige skateboard winkels verkopen ze Slimmies veters, die lijken op SB veters.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Zien er vet uit
Jammer trouwens dat die ronde veters nooit los verkrijgbaar zijn
ooh dat is beterquote:Op zondag 25 juni 2006 13:30 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Bij sommige skateboard winkels verkopen ze Slimmies veters, die lijken op SB veters.
Hier kan je die slimmies veters zien in mijn Ice Creams en helemaal witte dunks:
[afbeelding]
nein, had wel fc's aan tough.. maar de denimsquote:Op zondag 25 juni 2006 13:21 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ja jammer! zag ik je niet net aankomen toen ik weg liep hierro... had je je trifecta fc's aan?
tja had knallende koppijn dus ben maar thuis gaan chillen!
veel plezier!![]()
Ja, ik heb die veters gekocht in amsterdam bij een skateboard winkel. Ik weet niet meer hoe die winkel heet. Maar het was in een straat waar ook een Footlocker, Frontrunner en 2 Britains zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ooh dat is beter
nog winkels in a'dam waar van je weet dat ze ze hebben?
Subliminal (Hardcore) op de Nieuwendijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:37 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Ja, ik heb die veters gekocht in amsterdam bij een skateboard winkel. Ik weet niet meer hoe die winkel heet. Maar het was in een straat waar ook een Footlocker, Frontrunner en 2 Britains zijn.
speckles, lekker hoor. ik zou alleen wel gele of paarse veters erin doenquote:Op maandag 26 juni 2006 09:23 schreef wes55 het volgende:
[afbeelding]
mijn nieuwe aanwinsten.. gister gescoord
wist bijna zeker dat jij het was...dus niet!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:55 schreef fretclick het volgende:
[..]
nein, had wel fc's aan tough.. maar de denims
Supa's zo te zien.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:56 schreef berent het volgende:
@Floyd: Wat voor zijn dat tussen je DC's en je Slam City's in? Die zien er wel zwaar ok uit.
Wat zijn dit voor schoenen, en zijn ze nog te koop en hoe duur? Ik vind ze echt vetquote:Op maandag 26 juni 2006 17:09 schreef floydvisser het volgende:
was ff rustig dus denk maak eindelijk de foto's die ik vorige week had willen maken..
had helaas niet alles hier maar...
[afbeelding]
jawel, maar atm bulk ik niet van het geldquote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef berent het volgende:
Zijn Lunars / Eclipse niet nog gewoon in de winkel te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |