De zinsconstructie is fout, het moet zijn: "Ik heet Ben". Alleen klopt het dan nog niet, want je heet daaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:18 schreef daaaan het volgende:
Ik bén heet.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn de plannen voor vandaag hier?
Ik krijg straks visite en ga met een flesje rosé in Het Park zitten.
Ga je nog naar de Volvo Ocean Tiesto Race Vuurwerk dinges op de Wilhelminakade en omgeving?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:30 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen! Ik ga straks in mn bikini richting mijn balkon.
Ik weet het niet. Misschien. Het zal wel druk zijn. Vorig jaar was Tiësto er ook, en toen ben ik de laatste tien minuten geweest, hij draait toch telkens hetzelfde. Ik ben niet zo'n fan van hem.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga je nog naar de Volvo Ocean Tiesto Race Vuurwerk dinges op de Wilhelminakade en omgeving?
Neequote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien. Het zal wel druk zijn. Vorig jaar was Tiësto er ook, en toen ben ik de laatste tien minuten geweest, hij draait toch telkens hetzelfde. Ik ben niet zo'n fan van hem.. Was gezellig en erna nog uit enzo. Maar misschien vanavond, als ik niks te doen heb. Jij gaat wel?
Oh lekker van je balkon een semi-terras maken met een wijntje erbij.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee.
Grote mensenmeute's
Tiësto
Ik kan het op mijn balkon ook nog wel horen waarschijnlijk. Ze waren gister de lichtbeamers aan het testen en dat kon ik ook gewoon zien...
Mijn huis is viesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn de plannen voor vandaag hier?
Ik krijg straks visite en ga met een flesje rosé in Het Park zitten.
Ik zet mijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh lekker van je balkon een semi-terras maken met een wijntje erbij..
Hehe, maar het is niet mijn ding, dus ik weet bijna zeker dat ik er niet naar toe ga. Tenzij iemand me uitnodigt ofzo. Dat is altijd wel gezellig.
En dan ga ik weer naar buitenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:42 schreef Svensational het volgende:
Goedemorgen! Ik ga straks met PeRi's bikini richting naar binnen.
En gister met A flirtten hè, vergeet het maar nog jij.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan ga ik weer naar buiten!
Met Aquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
En gister met A flirtten hè, vergeet het maar nog jij..
quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, jij dus. Ik word altijd een beetje zenuwachtig als ik met jou praat.
Ach op welk terras wordt er tegenwoordig geen herrie meer gedraaid?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zet mijnCitronella
kaarsje op het tafeltje, wijntje erbij, verkoelend briesje en op de achtergrond het gebeuk van Tiësto
.
Als ik er heen zou gaan, zou ik naast m'n werk staan... Ook bepaald geen motiverende factor.
Oh, ik dacht Airelle, maar dat was al van 3 dagen geledenquote:
Pics en video's.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:07 schreef LeBeau het volgende:
ik ben echt super heet.
Maak je een foto, en plaats je hem dan hier, zodat we mee kunnen genietenquote:
Ik heb nog foto's van vorig jaar.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:18 schreef rena het volgende:
[..]
Maak je een foto, en plaats je hem dan hier, zodat we mee kunnen genieten![]()
?
Ik weet er één... In Warnsveld in Gelderlandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach op welk terras wordt er tegenwoordig geen herrie meer gedraaid?
Ze bestaat niet, rimpelzak!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:22 schreef Svensational het volgende:
Het is stil rondom Melanie de Piante de laatste tijd...
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van vorig jaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou toch bijna zeggen dat dat niet echt een vrouw isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:21 schreef Bupatih het volgende:
Voor de kneuzen die Vera de Milo nog niet kennen!![]()
![]()
![]()
Ja, die was van tijdens mij ban, toen moest ik een onopvallende nemenquote:
Dat gevoel heb ik nou ook altijd bij rena!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna zeggen dat dat niet echt een vrouw is!
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou ook altijd bij rena!
Praat Nederlands, Turk!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die was van tijdens mij ban, toen moest ik een onopvallende nemen.
quote:
quote:
Gewoon, omdat ik in een goede bui benquote:
Tanzania.quote:
Iedereen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:38 schreef rena het volgende:
WAT HEEFT IEDEREEN TEGEN ME VANDAAG![]()
![]()
?
![]()
Ga toch verongelukkenNiet dodelijk natuurlijk, doodsverwensingen doe ik niet aan.
Jaquote:
Jaja, zeker op een tandem!quote:
Alleen als je dat wilt, rena.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, zeker op een tandem!En dan wil hij zeker achter zitten!
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmpfrzquote:
WAAROM ZEG JE DAT NOUquote:
Ach, ga krijtenquote:
Leukquote:
Leuk voor jequote:
Ik heb nog niks tegen je vandaag!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:38 schreef rena het volgende:
WAT HEEFT IEDEREEN TEGEN ME VANDAAG![]()
![]()
?
![]()
Ga toch verongelukkenNiet dodelijk natuurlijk, doodsverwensingen doe ik niet aan.
Saaierd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog niks tegen je vandaag!
Tegen niemand eigenlijk.
Het voordeel daarvan is wel dat degene die achterop zit doorgaans het hardst moet trappen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En degene voorop mag ook nog eens sturen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het voordeel daarvan is wel dat degene die achterop zit doorgaans het hardst moet trappen!
Precies!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En degene voorop mag ook nog eens sturen!![]()
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde persoon!
Wat moet het dán zijn volgens jou?quote:
Oh, nu je het zegt klinkt het eigenlijk wel goed.quote:
Er zijn zoveel mensen die wat van mij willen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:03 schreef DaMart het volgende:
Waar is voetwallie gebleven, Buup?
Ben jij vandaag thuis?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen die wat van mij willen!Hoe kan ik iedereen nou tevreden houden?! De een wil die avatar, de andere wil die weer!
Ga dan maar gewoon weg, op en verlaten eiland wonen, zonder iemand, zonder gezeur. Alleen jij en al je persoonlijkheden. Dan kan je los gaan, zonder dat iemand er iets om geeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen die wat van mij willen!Hoe kan ik iedereen nou tevreden houden?! De een wil die avatar, de andere wil die weer!
Gooi ze allemaal in je avatarrouleerscriptje!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, klinkt heel verleidelijk. Maar dat kan ik de mensheid niet aandoen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon weg, op en verlaten eiland wonen, zonder iemand, zonder gezeur. Alleen jij en al je persoonlijkheden. Dan kan je los gaan, zonder dat iemand er iets om geeft.
Je moet niet te veel denken, Erik. Daar word je irritant van.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon weg, op en verlaten eiland wonen, zonder iemand, zonder gezeur. Alleen jij en al je persoonlijkheden. Dan kan je los gaan, zonder dat iemand er iets om geeft.
De goedheidquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, klinkt heel verleidelijk. Maar dat kan ik de mensheid niet aandoen!
Maar wat moet ik dán doen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:11 schreef rena het volgende:
[..]
Je moet niet te veel denken, Erik. Daar word je irritant van.![]()
Ik denk dat Bupa hier wel een antwoord op heeft.quote:
Als ik het niet dacht. Maar het is ook zoiets om dan de enige te zijn die normaal doet, wat me feitelijk dus abnormaal maakt.quote:
Hoe vaak moet jij je kleren wel niet verschonen? Met al dat zelfgekwijl/gegeilquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat je je dient te gedragen als een Bupatih, aangezien hij toch wel hét toppunt van perfectie is als het gaat om hoe je je moet gedragen.
Máár dat zeg ik niet, omdat ik graag wil dat ieder mens zich uniek gedraagt!Eén Bupatih is niet per se meer dan genoeg, maar één Bupatih is wel het mooiste wat je als mens kunt meemaken in je leven!
Eén Bupatih geeft je alle benodigde liefde. Eén Bupatih geeft je alle benodigde kennis. Eén Bupatih geeft je alle benodigde humor. Bupatih zorgt ervoor dat het leven (weer) zin heeft!
Luister daarom goed naar wat hij zegt en word zo jezelf.
Neen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je een bedevaart houden?
Ik moest er van gniffelen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat je je dient te gedragen als een Bupatih, aangezien hij toch wel hét toppunt van perfectie is als het gaat om hoe je je moet gedragen.
Máár dat zeg ik niet, omdat ik graag wil dat ieder mens zich uniek gedraagt!Eén Bupatih is niet per se meer dan genoeg, maar één Bupatih is wel het mooiste wat je als mens kunt meemaken in je leven!
Eén Bupatih geeft je alle benodigde liefde. Eén Bupatih geeft je alle benodigde kennis. Eén Bupatih geeft je alle benodigde humor. Bupatih zorgt ervoor dat het leven (weer) zin heeft!
Dat komt wel goed met dit saaie subforum.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neen.
Mijn medemod is niet aanwezig vandaag en ik ben er momenteel ook niet.
Hoewel jij in principe derde keus bent, vinden we toch wel dat je vandaag een modoogje op SHO mag laten vallen.
Ga je weg danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt wel goed met dit saaie subforum.
En het feit dat jij geen leven hebt en dus toch alle tijd hebtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt wel goed met dit saaie subforum.
Nee, hij is er juist. Daarom is het zo saai hierquote:
Zodat ik later een toffer leven heb dan jullie!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:21 schreef Bupatih het volgende:
Ik moet nog leren, stelletje aardvarkens!
Mijn opleiding is veel tofferquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zodat ik later een toffer leven heb dan jullie!
Dan moet je inderdaad wel erg hard leren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zodat ik later een toffer leven heb dan jullie!
In ieder geval geen MBO Toerisme.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:22 schreef rena het volgende:
[..]
Mijn opleiding is veel tofferWat doe jij dan
![]()
Whehehe. Doe niet zo flauwquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:23 schreef rena het volgende:
[..]
Whehehe. Doe niet zo flauwEn wees eerlijk. Volg je een opleiding tot zwerver of zo
![]()
Ja, maar zoals je weet, heb ik een leven en ben ik hier niet 24/7.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]Had je maar moeten opletten. Het is vaak genoeg gezegd.
Héél gevat. Maar dan kan je nog steeds dingen onthouden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:26 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar zoals je weet, heb ik een leven en ben ik hier niet 24/7.![]()
![]()
Echt. Niet. Anders zou ik het wel onthoudenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Héél gevat. Maar dan kan je nog steeds dingen onthouden.
Het is dus óók gezegd toen jij erbij was.
quote:
Journalistiek. Ik weet ook je naam, je woonplaats, hoe lang je bent, je leeftijd, hoe jij eruit ziet etc etc ...quote:
Hij heeft zeker ook een klein pikkie he? Met zo'n groot ego moet dat haast welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Journalistiek. Ik weet ook je naam, je woonplaats, hoe lang je bent, je leeftijd, hoe jij eruit ziet etc etc ...
Wheheheh
Zolang je het maar voor jezelf houdt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Journalistiek. Ik weet ook je naam, je woonplaats, hoe lang je bent, je leeftijd, hoe jij eruit ziet etc etc ...
Wheheheh
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef rena het volgende:
[..]
Hij heeft zeker ook een klein pikkie he? Met zo'n groot ego moet dat haast wel![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Wat versta jij onder klein?
No worries. Ik weet hoe para jij bent, dat FOK! en het echte leven met elkaar verweven worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zolang je het maar voor jezelf houdt.
Dat ís al voor een deel met elkaar verweven, hoor!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
No worries. Ik weet hoe para jij bent, dat FOK! en het echte leven met elkaar verweven worden.
Mocht ik je spotten, dan zal zou ik dat wel kenbaar maken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ís al voor een deel met elkaar verweven, hoor!
Whehehequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ís al voor een deel met elkaar verweven, hoor!
Dan.....dan....tief ik een slotje op jou!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mocht ik je spotten, dan zal zou ik dat wel kenbaar maken.
"HA!!!! JIJ BENT BUPATIH VAN FOK!!!!! HAHAHAHAAHAA!!!!"
Daarna zou ik keihard wegrennen.
Oh, je neukt een FOK!ster/FOK!er?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...!!!
Zó bedoelde ik het niet eens.
Euhm, nee!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ben jij bang dat als je ware identiteit bekend wordt het hele ego wat je hier hebt opgebouwd () in duigen valt?
Ik ben zó scherpquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...!!!
Zó bedoelde ik het niet eens.
Ja, maar toch..dat is niet....'wederzijds', zeg maar!quote:
Hoop jequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar toch..dat is niet....'wederzijds', zeg maar!
Denk ik.
Hoop ik.!!
[/cryptisch]
Whihihhiquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja!![]()
Genoeg daarover!!! [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupa, wie is er zo gek om jou te adoreren, en waarom is het niet wederzijds?
Inderdaad. En jammer.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Je snapt het niet, Erik!
! En néé, ik ga het niet uitleggen.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De zinsconstructie is fout, het moet zijn: "Ik heet Ben". Alleen klopt het dan nog niet, want je heet daaan.
Maar ondertussen,
Goede morgen, onderdanen.
Newbie! Erik moet je nooit gelijk geven. (Ook al heeft hij wel gelijk)quote:
Eigenlijk niet, want ik spelde "daaan" en het moet "daaaan" zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Newbie! Erik moet je nooit gelijk geven. (Ook al heeft hij wel gelijk)
Euh..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Newbie! Erik moet je nooit gelijk geven. (Ook al heeft hij wel gelijk)
Ik weet niks.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih heeft moeite met het verschil tussen cynisme en sarcasme.
Alleen z'n naam nog.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wheheheh
De rest weet je wel van mij?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alleen z'n naam nog..
Hoi. En doei. Ik ga lekker op een luie hangstoel liggen enleren
. Voor twee minuten ofzo, dan ben ik het al weer beu.
.
Oh nee, je lengte niet. Maar dat boeit ook niet echt.quote:
Ik weet van je woest erotische aantrekkingskracht.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:13 schreef alwaysthebest het volgende:
De rest wel.
Je naam nu ook. Denk ik.quote:
Oh, dat ga ik zo ook doen, na het schoonmaken en boodschappen doenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alleen z'n naam nog..
Hoi. En doei. Ik ga lekker op een luie hangstoel liggen enleren
. Voor twee minuten ofzo, dan ben ik het al weer beu.
.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat ga ik zo ook doen, na het schoonmaken en boodschappen doen
Ouders die ineens terugkomen van vakantie
Dan moet je jezelf niet tegen gaan spreken, natuurlijk!quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef Bupatih het volgende:
Hoe durven ze?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iddquote:
Stelletje aso's zijn het!quote:
'Normaal' is dus hoe je je gedraagt als je goed naar Bupatih luistert.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf niet tegen gaan spreken, natuurlijk!![]()
[..]
Daar gaat je feestje.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar gaat je feestje.
Al was dat er toch al niet van gekomen...
Nou!quote:
Ik heb Bupatih zelfs als bureaubladachtergrondquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:02 schreef LeBeau het volgende:
Ik weet overigens helemaal niks van Bupatih.![]()
()
Maar goed dat mijn intuïtie zei dat ik mijn auto wel kon opbergen in de garage van mijn ouders dan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik ben vanavond ook niet thuis enzo
Naakt?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb Bupatih zelfs als bureaubladachtergrond
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou!
In ieder geval wel duidelijk dat je echt hun dochter bent.![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goed dat mijn intuïtie zei dat ik mijn auto wel kon opbergen in de garage van mijn ouders dan.
Neequote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb Bupatih zelfs als bureaubladachtergrond
Ik wil ook een lolly.quote:
Wat een teleurstelling.quote:
Ja, maar dat is logischquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En diegene die daar omheen zat níét?
Nou, fijn feestje zou dat dan zijn, als de gastvrouw er niet eens bij is!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik ben vanavond ook niet thuis enzo
Ik ook!quote:
Mwoah, dat valt wel mee, hoor! Pffff, als je die foto eens zou zien!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling.![]()
Je roept weer veel te hoge verwachtingen op!
Je hebt duidelijk deze woest-erotische bureaubladachtergrond niet gezienquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling.![]()
Je roept weer veel te hoge verwachtingen op!
Het zou het gelijk een stuk gezelliger maken. [/dis]quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, fijn feestje zou dat dan zijn, als de gastvrouw er niet eens bij is!![]()
![]()
Tenzij hij met twee handen tegelijk een grote homp vlees bewerkt kan het mij niet boeien.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk deze woest-erotische bureaubladachtergrond niet gezien![]()
[/maaltijd]quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zou het gelijk een stuk gezelliger maken. [/dis]
quote:
Alsof je van plan was te komenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, fijn feestje zou dat dan zijn, als de gastvrouw er niet eens bij is!![]()
![]()
Ik sta quasi-geil én -stoer met een lolly in mijn mond.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tenzij hij met twee handen tegelijk een grote homp vlees bewerkt kan het mij niet boeien.
Wat nutteloos.quote:
Als lollie een metafoor is, dan is mij interesse bij deze weer gewekt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik sta quasi-geil én -stoer met een lolly in mijn mond.
Vind je me niet meer lief ofzo???quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zou het gelijk een stuk gezelliger maken. [/dis]
Mag ik niet gemeen tegen je zijn terwijl ik je toch wel heel lief vind? Is dat een nieuwe regel? Wat een kutregel.quote:
Was het maar kut, dan had je er nog wat aanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mag ik niet gemeen tegen je zijn terwijl ik je toch wel heel lief vind? Is dat een nieuwe regel? Wat een kutregel.
Dan ga je er straks toch onaangekondigd heen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:27 schreef DaMart het volgende:
Wat lullig!
Wil ik mezelf uitnodigen op een nog niet geplande BBQ bij iemand anders thuis... nemen ze de telefoon niet op.
Nou ja, dan moeten ze wel thuis zijn he!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan ga je er straks toch onaangekondigd heen?
Nou ja, als je weet waar de barbecue staat en je binenkunt hoeft dat niet eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan moeten ze wel thuis zijn he!
Maar dat is ook weer zo ongezellig. Dan kan ik net zo goed in mijn eentje de bovenburen laten meegenieten van een kampvuurtje op balon.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou ja, als je weet waar de barbecue staat en je binenkunt hoeft dat niet eens..
NOU INDERDAAD! WAARDELOOS!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan
OH NEE JIJ WEER NIET![]()
!
Op balon?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat is ook weer zo ongezellig. Dan kan ik net zo goed in mijn eentje de bovenburen laten meegenieten van een kampvuurtje op balon.
Bah! Met editten werken zodat je zeker eerst was.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:23 schreef Bupatih het volgende:
Hierrrrrrr is 'ie weer!
De Eén uur en tien minuten-schop!
Bij u gebracht door niemand minder dan de uitvinder van de schop, Bupatih!
Ik gok van wel.quote:
Ik had eerst enkel "quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:24 schreef daaaan het volgende:
[..]
Bah! Met editten werken zodat je zeker eerst was.![]()
Waar heb jij trouwens die eerste gedaan?![]()
Ja, in welk topic, dus?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had eerst enkel "" gepost.
De allereerste Euetms?Pfff, volgens mij gewoon hier, in ShowChat.
Nee, lees even wat hierboven staat!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:30 schreef Zhenar het volgende:
Phiejoew!!! Wat is het FUCKING heet!!!![]()
Ik ga weer naar buiten![]()
Ik wist niet dat ie van jou was! GMTA, want ik had nog nooit een dergelijke schop gezien voordat ik ook een Euetms deed.quote:
Hang nou niet de newbie uit!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:31 schreef daaaan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie van jou was! GMTA, want ik had nog nooit een dergelijke schop gezien voordat ik ook een Euetms deed.![]()
![]()
Ga eens héél snel je bericht editen!quote:
Is ****** een soort stopwoordje van jullie, of zo?quote:
Ik heb ook hooikoorts! Ik heb gisteren één of ander medicijn genomen, maar nu ben ik helemaal duf en sloom.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:40 schreef PeRi het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die tieveshooikoorts.
Bewijs?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:48 schreef Bupatih het volgende:
Ja, leuk! Maar ík had die naam verzonnen!
TTKLPT: Mag het 41 pareltjes minder zijn?quote:
Niet!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
Eerste keer dat het woord flabofski gebruikt werd.
En hier natuurlijk.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet!
Zoals ik al zei, ik had het daarvoor al verzonnen.
Waarom vraag je me dan om bewijs, snotneus?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof je wel, hoor, Bupatih.
Zodat je ook nog eens iets te doen hebt, knaap.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom vraag je me dan om bewijs, snotneus?
Ging je je snor weghalen dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:12 schreef MissBliss het volgende:
Nieuwe vlijmscherpe scheermesjes zijn niet ok
Heb je nu een snee bij je...snee?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:12 schreef MissBliss het volgende:
Nieuwe vlijmscherpe scheermesjes zijn niet ok
quote:
Ja EN BIJ MN KNIEHOLTE!!!11!quote:
Ik had nou niet achter jou gezocht dat je een gothic was.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik heb me maar liefst 2!!keer gesneden
Whehehe. Zelfs ik ben zo stom niet om zo mis te scheren.quote:
Je hebt het dus nog niet helemaal onder de knie!quote:
Gelukkig ben je verder wel heel stom.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:16 schreef rena het volgende:
[..]
Whehehe. Zelfs ik ben zo stom niet om zo mis te scheren.![]()
![]()
*kras*quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had nou niet achter jou gezocht dat je een gothic was.
Dat lacht best wel tof, moet ik toegeven.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig ben je verder wel heel stom.
Ja, net zo stom als dat jij orgineel bentquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mag je dat wel van je psychiater?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat lacht best wel tof, moet ik toegeven.Dat ge-bruwahaha.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:17 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, net zo stom als dat jij orgineel bent![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lachen is goed, zegt 'ie.quote:
quote:
Leer Nederlands!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:21 schreef rena het volgende:
[..]
Dat orgineel was sarcastisch bedoeld, dus dat sarcasme geld ook voor het heel.
![]()
![]()
Paltos, nu is het echt zeker.quote:
Niet zo eng als die jij in je avatar hebt staanquote:
Aap me niet voor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo eng als die jij in je avatar hebt staan.
HA moet je me irl is zienquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo eng als die jij in je avatar hebt staan.
quote:
't Is maar waar je op let.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:23 schreef daaaan het volgende:
'T is maar waar je op let.
[sarcasme-want-Bupa-vat-het-vast-anders-op]Ja, en jij bent zeker een enorm lekker ding hequote:
Whehe!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:26 schreef daaaan het volgende:
[..]
De geloofwaardigheid moet behouden worden.
[serieus antwoord] Ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:27 schreef rena het volgende:
[..]
[sarcasme-want-Bupa-vat-het-vast-anders-op]Ja, en jij bent zeker een enorm lekker ding he? [/sarcasme]
Neem eens deze avatar:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:26 schreef daaaan het volgende:
[..]
De geloofwaardigheid moet behouden worden.
Donnie Darko, The Day After Tomorrow, etc...quote:
Dat snápt Bupa toch niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:27 schreef rena het volgende:
[..]
[sarcasme-want-Bupa-vat-het-vast-anders-op]Ja, en jij bent zeker een enorm lekker ding he? [/sarcasme]
Treffende woordkeus, dat zeg ik je.quote:
Waarschijnlijk niet, aangezien je geen foto's durft te laten zienquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[serieus antwoord] Ja.[/of toch niet?]
Leg de grap anders uit.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Treffende woordkeus, dat zeg ik je.
Vraag maar aan MB hoe lekker ik ben!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:29 schreef rena het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, aangezien je geen foto's durft te laten zienVolgens mij ben je spuuglelijk, kom er nou eens voor uit, dat doe ik ook
![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupa, ga eens dood.
Een drol?quote:
Oh niks, ik wil gewoon zien of je nog verder kan rotten.quote:
Gemaild, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:28 schreef DaMart het volgende:
Het valt me mee dat Sven nog geen FB topic over daaaaan heeft geopend
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |