Tekenen kan iedereen. Alleen het is vaak net pictionary voordat men erachter komt wat het is bij mijquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mijn opvatting kan een ieder tekenen.
Het hoeft niet altijd iets voor te stellen...
Nog even en ik ga janken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu doe je net of Lienekien al in de overgang zit!
Wat ik me dus afvraag, je kan een schilderij zo abstract maken als je wilt, ik bedoel, het hoeft inderdaad niks voor te stellen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mijn opvatting kan een ieder tekenen.
Het hoeft niet altijd iets voor te stellen...
Bij mijn tekeningen laat ik het aan de kijker over wat hij/zij erin wil zien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tekenen kan iedereen. Alleen het is vaak net pictionary voordat men erachter komt wat het is bij mij
Bij schrijven ben je denk ik aan meer regels onderworpen. Zinnen moeten grammaticaal kloppen, de spelling moet goed zijn... maar verder ben je qua inhoud vrij natuurlijk!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ik me dus afvraag, je kan een schilderij zo abstract maken als je wilt, ik bedoel, het hoeft inderdaad niks voor te stellen.
Maar kan dat bij schrijven ook? Een abstract verhaal, wat niet voor hoeft te stellen?
Ben je zwanger dan?quote:
Sommige muziekteksten vind ik érg abstract.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ik me dus afvraag, je kan een schilderij zo abstract maken als je wilt, ik bedoel, het hoeft inderdaad niks voor te stellen.
Maar kan dat bij schrijven ook? Een abstract verhaal, wat niet voor hoeft te stellen?
Dan zou ik eerder denken aan bepaalde typen gedichten, waarbij de betekenis van de woorden ondergeschikt of afwezig is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dan krijg je van die taalpuristen over je heen...quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat ik vind dat je er in zit hoor... volgens mij ben jij nog heel jeugdig en zit je in de bloei van je levenquote:
Zoals...?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dan krijg je van die taalpuristen over je heen...
Al heb ik daar lak aan, soms vind ik het gewoon té leuk om zelf woorden te verzinnen.
Ja zeg, daar weet ik nu zo even geen voorbeeld van te noemen... dat soort woorden komen altijd spontaan in me op.quote:
Flabofski.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja zeg, daar weet ik nu zo even geen voorbeeld van te noemen... dat soort woorden komen altijd spontaan in me op.
't Is nu te LAAT.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat ik vind dat je er in zit hoor... volgens mij ben jij nog heel jeugdig en zit je in de bloei van je leven
Ah ok, maar als je zo'n opwelling krijgt, laat het even wetenquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja zeg, daar weet ik nu zo even geen voorbeeld van te noemen... dat soort woorden komen altijd spontaan in me op.
battekakquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:03 schreef DaMart het volgende:
kuppelhutjes!
MaDartquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:03 schreef DaMart het volgende:
kuppelhutjes!
Nee! Dat mag niet!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:04 schreef DaMart het volgende:
Gaan we ook nog betekenissen geven aan die woorden?
Dat mag jij doen....quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:04 schreef DaMart het volgende:
Gaan we ook nog betekenissen geven aan die woorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |