asbest - inkorting van je huidige naam.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Verzin maar een leuke naam. Misschien ga ik hem dan gebruiken..
Ik ben alleen te gehecht aan m'n act.topics..
Mag dat dan van jou?quote:
quote:
Ehhh ja, klein kansje dat ik dan met J en R op Kreta zitquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:23 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Dan zien we elkaar op S. der verjaardag. Of we moeten nou een keer ECHT afspreken met zijn allen
JAquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
asbest - inkorting van je huidige naam.
En AB bekt lekker, toch?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehhh ja, klein kansje dat ik dan met J en R op Kreta zit
P's --> spreekuit: Pusquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:26 schreef Paltos het volgende:
Mijn naam heeft helemaal geen afkortingen!
Jammer! Ik vind het nou net zo leuk om bekogeld te worden met eieren, paneermeel en rotte tomatenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hoeft de ontgroeningsrituelen niet te doorstaan
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:26 schreef Zhenar het volgende:
Om zijn privacy te beschermen gaat Dizzle nu onder een nieuwe account zijn privé leven bespreken?![]()
![]()
![]()
Wie is Dizzle?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:26 schreef Zhenar het volgende:
Om zijn privacy te beschermen gaat Dizzle nu onder een nieuwe account zijn privé leven bespreken?![]()
![]()
![]()
Ze gaat toch naar Mexicoquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:26 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]But but...
Of we vieren haar verjaardag op Kreta
Ik bedoel je plannen met Excuse mequote:
Oh, maar dat kan geregeld worden als we thee gaan drinken hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jammer! Ik vind het nou net zo leuk om bekogeld te worden met eieren, paneermeel en rotte tomaten.
Da's die druif.quote:
A. Het is XcUZ_Me!!!!!!quote:
Oh.. heb ik al gezegd dat ik over 3 weken en een paar dagen naar New York vlieg?quote:
Asbest.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
asbest - inkorting van je huidige naam.
En AB bekt lekker, toch?
Jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:29 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Oh.. heb ik al gezegd dat ik over 3 weken en een paar dagen naar New York vlieg?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja![]()
Neem je Amerikaanse Lush voor me mee?
quote:
Oh, gelukkig, dat geeft toch nét die extra dimensie he?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, maar dat kan geregeld worden als we thee gaan drinken hoor
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, dat geeft toch nét die extra dimensie he?
quote:
De Mediamarkt inmoeten op een zondagmiddag is eigenlijk al een ontgroening an sichquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dan daarna even langs de Mediamarkt, voor de vernedering
Ik ben heul geen newbie, hupabitquote:
Andere dag mag ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De Mediamarkt inmoeten op een zondagmiddag is eigenlijk al een ontgroening an sich.
Wat zeik je nou?quote:
Oké.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat zeik je nou?Ik kan tenminste fatsoenlijk Nederlands uit m'n toetsenbord krijgen, dus dat ene smileypostje mag me ook best wel vergeven worden
.
Dat is atb's probleemquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
Bek houden! Allemaal!(Behalve MB
)
atb ziet mijn geniale post over 't hoofd!
Die zijn al geweestquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
Wanneer begint Djem Treble?
Hoe laat dus!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kate Ryan heeft normaal wel leuke liedjes hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef Paltos het volgende:
Kate Ryan was ook slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |