Wat een teleurstelling.quote:
Ja, maar dat is logischquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En diegene die daar omheen zat níét?
Nou, fijn feestje zou dat dan zijn, als de gastvrouw er niet eens bij is!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik ben vanavond ook niet thuis enzo
Ik ook!quote:
Mwoah, dat valt wel mee, hoor! Pffff, als je die foto eens zou zien!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling.![]()
Je roept weer veel te hoge verwachtingen op!
Je hebt duidelijk deze woest-erotische bureaubladachtergrond niet gezienquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling.![]()
Je roept weer veel te hoge verwachtingen op!
Het zou het gelijk een stuk gezelliger maken. [/dis]quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, fijn feestje zou dat dan zijn, als de gastvrouw er niet eens bij is!![]()
![]()
Tenzij hij met twee handen tegelijk een grote homp vlees bewerkt kan het mij niet boeien.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk deze woest-erotische bureaubladachtergrond niet gezien![]()
[/maaltijd]quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zou het gelijk een stuk gezelliger maken. [/dis]
quote:
Alsof je van plan was te komenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, fijn feestje zou dat dan zijn, als de gastvrouw er niet eens bij is!![]()
![]()
Ik sta quasi-geil én -stoer met een lolly in mijn mond.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tenzij hij met twee handen tegelijk een grote homp vlees bewerkt kan het mij niet boeien.
Wat nutteloos.quote:
Als lollie een metafoor is, dan is mij interesse bij deze weer gewekt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik sta quasi-geil én -stoer met een lolly in mijn mond.
Vind je me niet meer lief ofzo???quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zou het gelijk een stuk gezelliger maken. [/dis]
Mag ik niet gemeen tegen je zijn terwijl ik je toch wel heel lief vind? Is dat een nieuwe regel? Wat een kutregel.quote:
Was het maar kut, dan had je er nog wat aanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mag ik niet gemeen tegen je zijn terwijl ik je toch wel heel lief vind? Is dat een nieuwe regel? Wat een kutregel.
Dan ga je er straks toch onaangekondigd heen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:27 schreef DaMart het volgende:
Wat lullig!
Wil ik mezelf uitnodigen op een nog niet geplande BBQ bij iemand anders thuis... nemen ze de telefoon niet op.
Nou ja, dan moeten ze wel thuis zijn he!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan ga je er straks toch onaangekondigd heen?
Nou ja, als je weet waar de barbecue staat en je binenkunt hoeft dat niet eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan moeten ze wel thuis zijn he!
Maar dat is ook weer zo ongezellig. Dan kan ik net zo goed in mijn eentje de bovenburen laten meegenieten van een kampvuurtje op balon.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou ja, als je weet waar de barbecue staat en je binenkunt hoeft dat niet eens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |