De zinsconstructie is fout, het moet zijn: "Ik heet Ben". Alleen klopt het dan nog niet, want je heet daaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:18 schreef daaaan het volgende:
Ik bén heet.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn de plannen voor vandaag hier?
Ik krijg straks visite en ga met een flesje rosé in Het Park zitten.
Ga je nog naar de Volvo Ocean Tiesto Race Vuurwerk dinges op de Wilhelminakade en omgeving?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:30 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen! Ik ga straks in mn bikini richting mijn balkon.
Ik weet het niet. Misschien. Het zal wel druk zijn. Vorig jaar was Tiësto er ook, en toen ben ik de laatste tien minuten geweest, hij draait toch telkens hetzelfde. Ik ben niet zo'n fan van hem.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga je nog naar de Volvo Ocean Tiesto Race Vuurwerk dinges op de Wilhelminakade en omgeving?
Neequote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien. Het zal wel druk zijn. Vorig jaar was Tiësto er ook, en toen ben ik de laatste tien minuten geweest, hij draait toch telkens hetzelfde. Ik ben niet zo'n fan van hem.. Was gezellig en erna nog uit enzo. Maar misschien vanavond, als ik niks te doen heb. Jij gaat wel?
Oh lekker van je balkon een semi-terras maken met een wijntje erbij.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee.
Grote mensenmeute's
Tiësto
Ik kan het op mijn balkon ook nog wel horen waarschijnlijk. Ze waren gister de lichtbeamers aan het testen en dat kon ik ook gewoon zien...
Mijn huis is viesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn de plannen voor vandaag hier?
Ik krijg straks visite en ga met een flesje rosé in Het Park zitten.
Ik zet mijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh lekker van je balkon een semi-terras maken met een wijntje erbij..
Hehe, maar het is niet mijn ding, dus ik weet bijna zeker dat ik er niet naar toe ga. Tenzij iemand me uitnodigt ofzo. Dat is altijd wel gezellig.
En dan ga ik weer naar buitenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:42 schreef Svensational het volgende:
Goedemorgen! Ik ga straks met PeRi's bikini richting naar binnen.
En gister met A flirtten hè, vergeet het maar nog jij.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan ga ik weer naar buiten!
Met Aquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
En gister met A flirtten hè, vergeet het maar nog jij..
quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, jij dus. Ik word altijd een beetje zenuwachtig als ik met jou praat.
Ach op welk terras wordt er tegenwoordig geen herrie meer gedraaid?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zet mijnCitronella
kaarsje op het tafeltje, wijntje erbij, verkoelend briesje en op de achtergrond het gebeuk van Tiësto
.
Als ik er heen zou gaan, zou ik naast m'n werk staan... Ook bepaald geen motiverende factor.
Oh, ik dacht Airelle, maar dat was al van 3 dagen geledenquote:
Pics en video's.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:07 schreef LeBeau het volgende:
ik ben echt super heet.
Maak je een foto, en plaats je hem dan hier, zodat we mee kunnen genietenquote:
Ik heb nog foto's van vorig jaar.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:18 schreef rena het volgende:
[..]
Maak je een foto, en plaats je hem dan hier, zodat we mee kunnen genieten![]()
?
Ik weet er één... In Warnsveld in Gelderlandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach op welk terras wordt er tegenwoordig geen herrie meer gedraaid?
Ze bestaat niet, rimpelzak!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:22 schreef Svensational het volgende:
Het is stil rondom Melanie de Piante de laatste tijd...
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van vorig jaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou toch bijna zeggen dat dat niet echt een vrouw isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:21 schreef Bupatih het volgende:
Voor de kneuzen die Vera de Milo nog niet kennen!![]()
![]()
![]()
Ja, die was van tijdens mij ban, toen moest ik een onopvallende nemenquote:
Dat gevoel heb ik nou ook altijd bij rena!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna zeggen dat dat niet echt een vrouw is!
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou ook altijd bij rena!
Praat Nederlands, Turk!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die was van tijdens mij ban, toen moest ik een onopvallende nemen.
quote:
quote:
Gewoon, omdat ik in een goede bui benquote:
Tanzania.quote:
Iedereen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:38 schreef rena het volgende:
WAT HEEFT IEDEREEN TEGEN ME VANDAAG![]()
![]()
?
![]()
Ga toch verongelukkenNiet dodelijk natuurlijk, doodsverwensingen doe ik niet aan.
Jaquote:
Jaja, zeker op een tandem!quote:
Alleen als je dat wilt, rena.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, zeker op een tandem!En dan wil hij zeker achter zitten!
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmpfrzquote:
WAAROM ZEG JE DAT NOUquote:
Ach, ga krijtenquote:
Leukquote:
Leuk voor jequote:
Ik heb nog niks tegen je vandaag!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:38 schreef rena het volgende:
WAT HEEFT IEDEREEN TEGEN ME VANDAAG![]()
![]()
?
![]()
Ga toch verongelukkenNiet dodelijk natuurlijk, doodsverwensingen doe ik niet aan.
Saaierd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog niks tegen je vandaag!
Tegen niemand eigenlijk.
Het voordeel daarvan is wel dat degene die achterop zit doorgaans het hardst moet trappen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En degene voorop mag ook nog eens sturen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het voordeel daarvan is wel dat degene die achterop zit doorgaans het hardst moet trappen!
Precies!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En degene voorop mag ook nog eens sturen!![]()
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde persoon!
Wat moet het dán zijn volgens jou?quote:
Oh, nu je het zegt klinkt het eigenlijk wel goed.quote:
Er zijn zoveel mensen die wat van mij willen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:03 schreef DaMart het volgende:
Waar is voetwallie gebleven, Buup?
Ben jij vandaag thuis?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen die wat van mij willen!Hoe kan ik iedereen nou tevreden houden?! De een wil die avatar, de andere wil die weer!
Ga dan maar gewoon weg, op en verlaten eiland wonen, zonder iemand, zonder gezeur. Alleen jij en al je persoonlijkheden. Dan kan je los gaan, zonder dat iemand er iets om geeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen die wat van mij willen!Hoe kan ik iedereen nou tevreden houden?! De een wil die avatar, de andere wil die weer!
Gooi ze allemaal in je avatarrouleerscriptje!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, klinkt heel verleidelijk. Maar dat kan ik de mensheid niet aandoen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon weg, op en verlaten eiland wonen, zonder iemand, zonder gezeur. Alleen jij en al je persoonlijkheden. Dan kan je los gaan, zonder dat iemand er iets om geeft.
Je moet niet te veel denken, Erik. Daar word je irritant van.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon weg, op en verlaten eiland wonen, zonder iemand, zonder gezeur. Alleen jij en al je persoonlijkheden. Dan kan je los gaan, zonder dat iemand er iets om geeft.
De goedheidquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, klinkt heel verleidelijk. Maar dat kan ik de mensheid niet aandoen!
Maar wat moet ik dán doen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:11 schreef rena het volgende:
[..]
Je moet niet te veel denken, Erik. Daar word je irritant van.![]()
Ik denk dat Bupa hier wel een antwoord op heeft.quote:
Als ik het niet dacht. Maar het is ook zoiets om dan de enige te zijn die normaal doet, wat me feitelijk dus abnormaal maakt.quote:
Hoe vaak moet jij je kleren wel niet verschonen? Met al dat zelfgekwijl/gegeilquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat je je dient te gedragen als een Bupatih, aangezien hij toch wel hét toppunt van perfectie is als het gaat om hoe je je moet gedragen.
Máár dat zeg ik niet, omdat ik graag wil dat ieder mens zich uniek gedraagt!Eén Bupatih is niet per se meer dan genoeg, maar één Bupatih is wel het mooiste wat je als mens kunt meemaken in je leven!
Eén Bupatih geeft je alle benodigde liefde. Eén Bupatih geeft je alle benodigde kennis. Eén Bupatih geeft je alle benodigde humor. Bupatih zorgt ervoor dat het leven (weer) zin heeft!
Luister daarom goed naar wat hij zegt en word zo jezelf.
Neen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je een bedevaart houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |