Nu wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef MissBliss het volgende:
De OP wil niet echt.
Normaal wel jaquote:
weltrustenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Normaal wel ja
Maar ik moet morgen vroeg op
Ik lus dat ookquote:
quote:
en dan zeg jij: vertel.... (waarna ik dus begin met vertellen)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:14 schreef MissBliss het volgende:
Gefeliciteerd Mark
Toen ik het topic opende was je nog niet jarig he![]()
Vertel...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:28 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
en dan zeg jij: vertel.... (waarna ik dus begin met vertellen)
geeft niet. Ik vergeef het jequote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vertel...
Ik F5 niet eljke seconde hoor
Huh? Heb je nu iets gedaan of niet met haar??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:36 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
geeft niet. Ik vergeef het je![]()
Nou. Ongeveer 4 jaar geleden heb ik dus in de tropicana (grote zwembad in rotterdam) een meisje ontmoet en van het een kwam het andere en was ik op 16 jarige leeftijd met d'r in het bubbelbad. Ik had een vriendin dus ik heb gezegd dat het niet kon en het uitgelegt aan mijn toenmalige vriendin. Enz enz
Maar ik krijg vanochtend ineens een mailtje van dat meisje![]()
Ik heb niets met haar gedaan behalve een beetje klooien zegmaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Heb je nu iets gedaan of niet met haar??
En als het een leuk meisje was en je hebt nu geen vriendin... nou terugmailen dan maar
Vier jaar geleden is wel heel lang jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb niets met haar gedaan behalve een beetje klooien zegmaar![]()
maar ik heb er terug gemaild maar ik snap de plotselinge intresse niet zegmaar.
Vrouwen...![]()
![]()
Ze heeft me nu toegevoegd op msn.... Zit heel dicht bij mij op school. En komt over 2 weken naar rotterdam op kamers. Dat belooft watquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vier jaar geleden is wel heel lang ja
quote:One pill makes you larger and one pill makes you small
And the ones that mother gives you don't do anything at all
Go ask Alice when she's ten feet tall
And if you go chasing rabbits and you know you're gonig to fall.
Tell 'em a hookah-smoking caterpillar has given you the call
Go ask Alice when she's just small.
When men on the chessboard get up and tell you where to go...
And you've just have some kind of mushroom and your mind is moving low.
Go ask Alice I think she'll know
When logic and proportion have fallenly dead.
And the white knight is talking backwards and the red queen's off with her head
Remember what the dormouse said
Feed your head
Hehe, nou veel plezier ermeequote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:43 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ze heeft me nu toegevoegd op msn.... Zit heel dicht bij mij op school. En komt over 2 weken naar rotterdam op kamers. Dat belooft wat![]()
Dat gaat wel lukken denk ik zo. Ookal blijf ik het vreemd vinden na 4 jaar. Maargoed carpé diem zeggen ze he.quote:
doet het 'm.quote:Om het wat moeilijker te maken: Twee keer hetzelfde geslacht uit de Paradisaeidae-familie noemen mag niet!
Zeg, ben je aan't flirten?quote:
Ja, happy, happy, joy, joy.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef Bupatih het volgende:
We zijn weer blij dat je er bent, rena. Echt, het enthousiasme straalt ervan af.
Hij had genoeg van zijn Dizer-account, maar dat hield hij 2 dagen vol ofzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:12 schreef PeRi het volgende:
Waarom heeft Dizer een kloon?
Ohquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij had genoeg van zijn Dizer-account, maar dat hield hij 2 dagen vol ofzo.
Ze had genoeg van Dizer en dat houdt ze nu al een tijdje lang vol.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:14 schreef Svensational het volgende:
Waarom is babette er nooit meer?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
Hoezo ze kan niet slim kijken?![]()
![]()
[afbeelding]
Vooruit ik geef je het voordeel van de twijfel. Misschien had zij het ook wel gewildquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:46 schreef PeRi het volgende:
Wie wil nou niet de vriendin van. Bupatih
. zijn?
Ja echt geweldig hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef Bupatih het volgende:
We zijn weer blij dat je er bent, rena. Echt, het enthousiasme straalt ervan af.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:17 schreef Bupatih het volgende:
27 minuten later...
Je bent écht populair, rena.
Jefferson Airplanequote:
Nette timing.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:06 schreef Paltos het volgende:
Dankjewel!![]()
Zo. Hier is ie dan alweer.
Een 1-uur-en-10-minuten-schop (!), speciaal voor jullie!
Hallo.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wow, ik pak even mijn zonnebril, rena, je stralende persoonlijkheid verblindt me.
Goed, en met u?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:08 schreef muhammad_ali het volgende:
Hey erik. Hoe is het?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:06 schreef Paltos het volgende:
Dankjewel!![]()
Zo. Hier is ie dan alweer.
Een 1-uur-en-10-minuten-schop (!), speciaal voor jullie!
quote:
Complimentje enzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef rena het volgende:
Ah, ik gooi het topic dood met mijn stralende persoonlijkheid
Dat was vanmiddagquote:
Ik ben gewoon niet zo snel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:14 schreef rena het volgende:
[..]
Dat was vanmiddagJe loopt weer eens achter he
![]()
![]()
Wat wil je met drie kwekkende newbies.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Het showchat loopt echt totaal niet vandaag...
Nee, jij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat wil je met drie kwekkende newbies.
Nog niet. Pas als ik mijn eerste, avondvullende show heb geschreven!quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat wil je met drie kwekkende newbies.
je avondvullende show? waarom heb ik het gevoel dat die avondvullende show er niet komt?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog niet. Pas als ik mijn eerste, avondvullende show heb geschreven!
Omdat je me misschien niet goed genoeg kent?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:29 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
je avondvullende show? waarom heb ik het gevoel dat die avondvullende show er niet komt?
Die avondvullende show komt er wel, maar of het een zaalvullende show is....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:29 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
je avondvullende show? waarom heb ik het gevoel dat die avondvullende show er niet komt?
Wil je alsjeblieft niet aan Bupatih twijfelen terwijl ik erbij sta?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:29 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ha!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die avondvullende show komt er wel, maar of het een zaalvullende show is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
wat ik tot nu toe heb gezien van je op het forum, ben je een zelf verheerlijkende kwastquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat je me misschien niet goed genoeg kent?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die avondvullende show komt er wel, maar of het een zaalvullende show is....
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft niet aan Bupatih twijfelen terwijl ik erbij sta?
Ken je dan geen schaamte?
Whehe.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:31 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
wat ik tot nu toe heb gezien van je op het forum, ben je een zelf verheerlijkende kwast![]()
Kijk eens in mijn fotoboek, negeer ff alle zelfverheerlijkende quotes en klik op al die linkjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:31 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
wat ik tot nu toe heb gezien van je op het forum, ben je een zelf verheerlijkende kwast![]()
sure. Grappigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe.
Ik heb mensen precies waar ik ze hebben wil.
sorry ik vind van niet. Ik heb het niet zo op mensen die denken dat ze de shit zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn fotoboek, negeer ff alle zelfverheerlijkende quotes en klik op al die linkjes.Dan zul je zien hoe verdomd grappig ik soms kan zijn!
Neem vooral alles lekker serieus.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:35 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
sorry ik vind van niet. Ik heb het niet zo op mensen die denken dat ze de shit zijn
"ik ben een turk didnt u knew?"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
*note to myself*
Schrap voornemen om tijdens mijn show géén grappen over Marokkanen te maken!!
Turken wel?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
*note to myself*
Schrap voornemen om tijdens mijn show géén grappen over Marokkanen te maken!!
Take 3498739587340958430958340958!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:51 schreef pberends het volgende:
Keira Knightley lijkt op Michael Jackson.
[afbeelding]
Michael Jackson, fuck yeah, ik zei het toch.
Maar Bupatih is júist shit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:35 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
sorry ik vind van niet. Ik heb het niet zo op mensen die denken dat ze de shit zijn
Belgen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Turken, Marokkanen, Antillianen, mocro's, Belgen, Surinamers, homo's, potten, vetzakken, rimpeldozen, kinderen, breezersletjes....ze zullen er allemaal verbaal van langs krijgen!
Ga mij nou niet vertellen wanneer ik er wel of niet kom.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neem vooral alles lekker serieus.Echt, dan kom je er wel!
Je wordt een Hans Teeuwen kloon?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Turken, Marokkanen, Antillianen, mocro's, Belgen, Surinamers, homo's, potten, vetzakken, rimpeldozen, kinderen, breezersletjes....ze zullen er allemaal verbaal van langs krijgen!
Nee, alsjeblieft niet zeg.quote:
Ja, want dat is deels zelfspot.quote:
Hoe zit het nou met dat half-Belg zijn van jou? Leg uit?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet zeg. [afbeelding]!
[..]
Ja, want dat is deels zelfspot.
Ik ben voor de helft Belg.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met dat half-Belg zijn van jou? Leg uit?
Zeker. Je wilt niet weten hoeveel chickies ik ermee versier. Echt een knaller van een openingszin!quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:50 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het ook eens geprobeerd met de "Ik ben half neger"-opmerking.
Maar toen ze merkte dat ik het niet over de onderste helft had, haakten ze opeens allemaal af!
Ja, ken ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker. Je wilt niet weten hoeveel chickies ik ermee versier. Echt een knaller van een openingszin! [afbeelding]
"Hé, ik ben half Belg."
En al die meisjes: "Waaaaah"
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:50 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het ook eens geprobeerd met de "Ik ben half neger"-opmerking.
Maar toen ze merkte dat ik het niet over de onderste helft had, haakten ze opeens allemaal af!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:55 schreef pberends het volgende:
Van der Laan kandidaat-lijsttrekker D66
Met dank aan Bupatih voor de submit..
Ik zei toch halloquote:
Jij wel jaquote:
Misschien helpt het als je niet enkel 'Hallo' post maar gewoon daadwerkelijk iets toevoegt / te zeggen hebt?quote:
Ik dacht dat er een heen-en-weer-ping-pong gesprek gaande was en daar wilde ik me niet al te nadrukkelijk tussen gooienquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je niet enkel 'Hallo' post maar gewoon daadwerkelijk iets toevoegt / te zeggen hebt?
Heb ik al lang gedaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waarom zegt niemand dat tegen Paltosje?.
Ja, jij wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb ik al lang gedaan.
ALS EERSTE!!!!!!!
Ik weiger. Ik heb 'm al een complimentje gegeven vandaag, dat is meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waarom zegt niemand dat tegen Paltosje?.
Ik snap het wel een beetje. Als (relatieve) nieuweling in ShowChat denk je al snel dat alles om mij draait...en dat is natuurlijk ook zo.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een heen-en-weer-ping-pong gesprek gaande was en daar wilde ik me niet al te nadrukkelijk tussen gooien.
Noem het beleefdheid ofzo.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje. Als (relatieve) nieuweling in ShowChat denk je al snel dat alles om mij draait...en dat is natuurlijk ook zo. [afbeelding]
Nou, dat is tofquote:Maar je mag heus wel iets zeggen, hoor.Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Link?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weiger. Ik heb 'm al een complimentje gegeven vandaag, dat is meer dan genoeg.
de score of hele toernooi tree? Want volgens mij heeft microsoft zelf een sjabloon voor excel gemaakt dat zo'n toernooi tree heeft....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef pberends het volgende:
Weet iemand hier welke site het beste is om WK-shit bij te houden? Op FOK na dan natuurlijk.
Gaan wij ook eens ping-pongen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
[..]
Nou, dat is tof![]()
*nadenkt over een leuke boodschap.
Als je het batje aangeeftquote:
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef pberends het volgende:
Weet iemand hier welke site het beste is om WK-shit bij te houden? Op FOK na dan natuurlijk.
Het mooie of het verweerde?quote:
Gewoon een Nederlandse site met de landen, selecties, speeldata en eentje die het een beetje bij houdt als het WK bezig isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
de score of hele toernooi tree? Want volgens mij heeft microsoft zelf een sjabloon voor excel gemaakt dat zo'n toernooi tree heeft....
Ik heb nog nooit zo'n batje gebruikt, dus technieken waag ik me helemaal niet aanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het mooie of het verweerde?
(In de wandelgangen wordt weleens beweerd dat het verweerde een betere spin teweegbrengt.. Denk dus goed na over je keuze!)
Iets te Engels.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/
Nou..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n batje gebruikt, dus technieken waag ik me helemaal niet aan. De nieuwe dus maar!
* pingtquote:
quote:*Ping*
quote:*Pong*
*Pang*quote:*Ping*
*pok*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
*Pang*
*Pang*
Zo, weer twee ShowChatters minder.
Thanxquote:
Tot zover onze sportieve conversatiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:48 schreef Paltos het volgende:
Kut.
Schietsport is geen sport.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
Wát?!
Twee schoten, twee keer raak.
Doe dat me maar na!
Andersmans plezier vergallenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, maar ja, wat had je verwacht van Bupatih.. Nooit echt een sportman geweest, de zeug!![]()
WIE LAATST LACHT, BEST LACHT!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
*in zijn vuistje lacht*
Praat ABN, gast.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
WIE LAATST LACHT, BEST LACHT!![]()
ONTHOUD DAT MAAR GOED, BESTE BUPATIH!![]()
(Omg, ik voel me netena met die hoofdletters.
)
Quote niet voordat ik edit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Praat ABN, gast.
Alleen maar links naar Belgische sites
Hier, in Nederland, zeggen wij:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Quote niet voordat ik edit.![]()
Is dat nou echt een Belgische uitdrukking?![]()
![]()
Ik ken alleen "wie het laatst lacht, lacht het best", dus ik ben bang van welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Quote niet voordat ik edit.![]()
Is dat nou echt een Belgische uitdrukking?![]()
![]()
Twee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik had er potdikkie een kloon voor nodig om jullie de grap te laten maken!
Ssst, de grappige mensen zijn bezig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, hallo.
Waar is dat compliment van je?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, hallo.
Ik verpest graag dingen, of het nou Showchat is, school, relaties, grappen... het is mij om het even.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ssst, de grappige mensen zijn bezig.
Even niet, Erik.
Dat is al meer compliment dan dat ik normaal geef, vuil, ondankbaar belgje.quote:
Zou hij het vriendje van zijn zus hebben afgepakt?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Heb jij relaties verpest? Wat gemeen.
Neuh, die komt morgen pas langs.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou hij het vriendje van zijn zus hebben afgepakt?
Heb jij grappen verpest? Wat gemeen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verpest graag dingen, of het nou Showchat is, school, relaties, grappen... het is mij om het even.
Nou, vooral mijn eigen grappen.quote:
Je bent toch geen gekke koe he?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik verpest met name varkens.
Zo, in één klap twéé users gekwetst, verloren, in de goot, ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, aan die van Buup valt vaak niks te verpesten he!![]()
Nee, wel een vogel met griepverschijnselenquote:
Jawel. Ik maak ze verpest.quote:
Altijd leuk, die stemmetjes in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
Anyway, ik ga jullie verlaten.
"Aaaaaaaaaaaaaaah!"
Maar niet getreurd! Morgen ben ik er weer.
"Jeeeeeeuj"
Doei.
Wie heb ik gekwetst dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zo, in één klap twéé users gekwetst, verloren, in de goot, ...
Good teamwork, DM.![]()
Een stem voor iedere kloon?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Altijd leuk, die stemmetjes in mijn hoofd. [afbeelding]
quote:
Ik ben niet normaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Goddank, een normale mens. Rena, ik ben verheugd met je gezelschap.
Ik & Normaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik dacht dat je al weg was.quote:
Nouquote:
Ja, in mijn belevingswereld (die volkomen normaal en gewoon is) ben jij lekker normaal.quote:
Oh, pardon hoor. ALs ik had geweten dat je er nog was, dan had ik natuurlijk wel iets aardigs gezegd.quote:
Zoiets als: "je bent niet normaal?"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, pardon hoor. ALs ik had geweten dat je er nog was, dan had ik natuurlijk wel iets aardigs gezegd.
Ik zou weggaan als ik jou was. Ik ben ook weg, en bij rena en Erik alleen wil je echt niet blijven.quote:
Hey, ik was er ook al hoor!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar normaal?quote:
Hmm.. ik kijk het nog even aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik zou weggaan als ik jou was. Ik ben ook weg, en bij rena en Erik alleen wil je echt niet blijven.![]()
Wat saaaaaai, trouwens.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in mijn belevingswereld (die volkomen normaal en gewoon is) ben jij lekker normaal.
Whehehe.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in mijn belevingswereld (die volkomen normaal en gewoon is) ben jij lekker normaal.
Het is geen oorlog, dus dat boeit nu nietquote:
Da's ook weer waar natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is geen oorlog, dus dat boeit nu niet
Stomnerd.quote:
So true.quote:
Een vink is geen musquote:
Past goed met jou in een rijtje dan:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
So true.
-edit- Je bent een editslet.
...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Aantal posts: 5658 (gemiddeld 16 per dag)
Het is nog waar ook.![]()
Wat paradoxaal!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
So true.
-edit- Je bent een editslet.
Wat weet jij nou van mijn pijpavonturen af?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Past goed met jou in een rijtje dan:
Paltos - editslet
Tha_erik - pijpslet
Ach.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar Buup heeft me alles verteld... wist ik veel dat ik niet de laatste was die het hoorde...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mijn pijpavonturen af?
Ik dacht dat we het geheim zouden, Martje, van al die keertjes
14745 (gemiddeld 14 per dag)quote:
Dit gaat veranderen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dit gaat veranderen.
Met de komende examens ga ik afkicken van Fok!.![]()
Dat zijn echt junkies jaquote:
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dit gaat veranderen.
Moet je tubgirl posten... dan word je pas van Fok! afgekickt!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dit gaat veranderen.
word... toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je tubgirl posten... dan wordt je pas van Fok! afgekickt!
Daar heb ik ervaring mee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je tubgirl posten... dan word je pas van Fok! afgekickt!
OMG.quote:
quote:
Die kon ik verwachtenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bier in bed, waar gaat het naartoe met jou.![]()
Saai hoorquote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:25 schreef muhammad_ali het volgende:
We vullen dit topic met de goede morgens en trusten posts![]()
Het gesprek wil niet echt vlotten heb ik een beetje de indruk. Kan natuurlijk ook aan mij liggen...quote:
Wel hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:28 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het gesprek wil niet echt vlotten heb ik een beetje de indruk. Kan natuurlijk ook aan mij liggen...
Goed hoor. En met jou?quote:
Het is je eigen schuld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:33 schreef muhammad_ali het volgende:
ja heel goed. De lamp in mijn kamer is alleen kapot. Dus ik kan vanavond geen boek lezen voordat ik ga slapen![]()
Er moet een nieuwe ampule in. En ik ben nu in het lezen in dragonlance; the chroniclesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:35 schreef rena het volgende:
[..]
Het is je eigen schuld.Maak die lamp dan.
![]()
Wat lees je![]()
Klinkt spannendquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:37 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Er moet een nieuwe ampule in. En ik ben nu in het lezen in dragonlance; the chronicles
Ja, zo spannend dat je me negeerdequote:
ik negeerde je niet, ik zou niet durfenquote:
Maar niemand negeert jou, peri, je weet niet hoe het isquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:56 schreef PeRi het volgende:
Wat is dat toch, die fobie van het negeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |