Zou hij het vriendje van zijn zus hebben afgepakt?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Heb jij relaties verpest? Wat gemeen.
Neuh, die komt morgen pas langs.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou hij het vriendje van zijn zus hebben afgepakt?
Heb jij grappen verpest? Wat gemeen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verpest graag dingen, of het nou Showchat is, school, relaties, grappen... het is mij om het even.
Nou, vooral mijn eigen grappen.quote:
Je bent toch geen gekke koe he?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik verpest met name varkens.
Zo, in één klap twéé users gekwetst, verloren, in de goot, ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, aan die van Buup valt vaak niks te verpesten he!![]()
Nee, wel een vogel met griepverschijnselenquote:
Jawel. Ik maak ze verpest.quote:
Altijd leuk, die stemmetjes in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
Anyway, ik ga jullie verlaten.
"Aaaaaaaaaaaaaaah!"
Maar niet getreurd! Morgen ben ik er weer.
"Jeeeeeeuj"
Doei.
Wie heb ik gekwetst dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zo, in één klap twéé users gekwetst, verloren, in de goot, ...
Good teamwork, DM.![]()
Een stem voor iedere kloon?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Altijd leuk, die stemmetjes in mijn hoofd. [afbeelding]
quote:
Ik ben niet normaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Goddank, een normale mens. Rena, ik ben verheugd met je gezelschap.
Ik & Normaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik dacht dat je al weg was.quote:
Nouquote:
Ja, in mijn belevingswereld (die volkomen normaal en gewoon is) ben jij lekker normaal.quote:
Oh, pardon hoor. ALs ik had geweten dat je er nog was, dan had ik natuurlijk wel iets aardigs gezegd.quote:
Zoiets als: "je bent niet normaal?"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, pardon hoor. ALs ik had geweten dat je er nog was, dan had ik natuurlijk wel iets aardigs gezegd.
Ik zou weggaan als ik jou was. Ik ben ook weg, en bij rena en Erik alleen wil je echt niet blijven.quote:
Hey, ik was er ook al hoor!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar normaal?quote:
Hmm.. ik kijk het nog even aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik zou weggaan als ik jou was. Ik ben ook weg, en bij rena en Erik alleen wil je echt niet blijven.![]()
Wat saaaaaai, trouwens.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in mijn belevingswereld (die volkomen normaal en gewoon is) ben jij lekker normaal.
Whehehe.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in mijn belevingswereld (die volkomen normaal en gewoon is) ben jij lekker normaal.
Het is geen oorlog, dus dat boeit nu nietquote:
Da's ook weer waar natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is geen oorlog, dus dat boeit nu niet
Stomnerd.quote:
So true.quote:
Een vink is geen musquote:
Past goed met jou in een rijtje dan:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
So true.
-edit- Je bent een editslet.
...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Aantal posts: 5658 (gemiddeld 16 per dag)
Het is nog waar ook.![]()
Wat paradoxaal!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
So true.
-edit- Je bent een editslet.
Wat weet jij nou van mijn pijpavonturen af?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Past goed met jou in een rijtje dan:
Paltos - editslet
Tha_erik - pijpslet
Ach.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar Buup heeft me alles verteld... wist ik veel dat ik niet de laatste was die het hoorde...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mijn pijpavonturen af?
Ik dacht dat we het geheim zouden, Martje, van al die keertjes
14745 (gemiddeld 14 per dag)quote:
Dit gaat veranderen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dit gaat veranderen.
Met de komende examens ga ik afkicken van Fok!.![]()
Dat zijn echt junkies jaquote:
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dit gaat veranderen.
Moet je tubgirl posten... dan word je pas van Fok! afgekickt!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dit gaat veranderen.
word... toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je tubgirl posten... dan wordt je pas van Fok! afgekickt!
Daar heb ik ervaring mee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je tubgirl posten... dan word je pas van Fok! afgekickt!
OMG.quote:
quote:
Die kon ik verwachtenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bier in bed, waar gaat het naartoe met jou.![]()
Saai hoorquote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:25 schreef muhammad_ali het volgende:
We vullen dit topic met de goede morgens en trusten posts![]()
Het gesprek wil niet echt vlotten heb ik een beetje de indruk. Kan natuurlijk ook aan mij liggen...quote:
Wel hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:28 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het gesprek wil niet echt vlotten heb ik een beetje de indruk. Kan natuurlijk ook aan mij liggen...
Goed hoor. En met jou?quote:
Het is je eigen schuld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:33 schreef muhammad_ali het volgende:
ja heel goed. De lamp in mijn kamer is alleen kapot. Dus ik kan vanavond geen boek lezen voordat ik ga slapen![]()
Er moet een nieuwe ampule in. En ik ben nu in het lezen in dragonlance; the chroniclesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:35 schreef rena het volgende:
[..]
Het is je eigen schuld.Maak die lamp dan.
![]()
Wat lees je![]()
Klinkt spannendquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:37 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Er moet een nieuwe ampule in. En ik ben nu in het lezen in dragonlance; the chronicles
Ja, zo spannend dat je me negeerdequote:
ik negeerde je niet, ik zou niet durfenquote:
Maar niemand negeert jou, peri, je weet niet hoe het isquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:56 schreef PeRi het volgende:
Wat is dat toch, die fobie van het negeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |