Zou hij het vriendje van zijn zus hebben afgepakt?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Heb jij relaties verpest? Wat gemeen.
Neuh, die komt morgen pas langs.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou hij het vriendje van zijn zus hebben afgepakt?
Heb jij grappen verpest? Wat gemeen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verpest graag dingen, of het nou Showchat is, school, relaties, grappen... het is mij om het even.
Nou, vooral mijn eigen grappen.quote:
Je bent toch geen gekke koe he?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik verpest met name varkens.
Zo, in één klap twéé users gekwetst, verloren, in de goot, ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, aan die van Buup valt vaak niks te verpesten he!![]()
Nee, wel een vogel met griepverschijnselenquote:
Jawel. Ik maak ze verpest.quote:
Altijd leuk, die stemmetjes in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
Anyway, ik ga jullie verlaten.
"Aaaaaaaaaaaaaaah!"
Maar niet getreurd! Morgen ben ik er weer.
"Jeeeeeeuj"
Doei.
Wie heb ik gekwetst dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zo, in één klap twéé users gekwetst, verloren, in de goot, ...
Good teamwork, DM.![]()
Een stem voor iedere kloon?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Altijd leuk, die stemmetjes in mijn hoofd. [afbeelding]
quote:
Ik ben niet normaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Goddank, een normale mens. Rena, ik ben verheugd met je gezelschap.
Ik & Normaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik dacht dat je al weg was.quote:
Nouquote:
Ja, in mijn belevingswereld (die volkomen normaal en gewoon is) ben jij lekker normaal.quote:
Oh, pardon hoor. ALs ik had geweten dat je er nog was, dan had ik natuurlijk wel iets aardigs gezegd.quote:
Zoiets als: "je bent niet normaal?"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, pardon hoor. ALs ik had geweten dat je er nog was, dan had ik natuurlijk wel iets aardigs gezegd.
Ik zou weggaan als ik jou was. Ik ben ook weg, en bij rena en Erik alleen wil je echt niet blijven.quote:
Hey, ik was er ook al hoor!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar normaal?quote:
Hmm.. ik kijk het nog even aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik zou weggaan als ik jou was. Ik ben ook weg, en bij rena en Erik alleen wil je echt niet blijven.![]()
Wat saaaaaai, trouwens.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in mijn belevingswereld (die volkomen normaal en gewoon is) ben jij lekker normaal.
Whehehe.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, in mijn belevingswereld (die volkomen normaal en gewoon is) ben jij lekker normaal.
Het is geen oorlog, dus dat boeit nu nietquote:
Da's ook weer waar natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is geen oorlog, dus dat boeit nu niet
Stomnerd.quote:
So true.quote:
Een vink is geen musquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |