BMH | woensdag 17 mei 2006 @ 19:07 |
![]() ![]() ![]() ![]() Een unieke naam voor een unieke console. Bij Wii draait alles om plezier en toegankelijkheid. Met z'n unieke gameplay-mogelijkheden en z'n lage prijs probeert Nintendo hiermee iedereen aan het gamen te krijgen! ![]() ![]() De Wii's grootste vernieuwing zit in de controller. De wiimote zoals fans het op een afstandsbediening uitziende apparaatje noemen beschikt over verschillen de bewegingssensoren. De draadloze Wiimote is niet alleen gevoelig voor bewegingen, hij is voorzien van een trilfunctie en heeft zelfs een ingebouwde speaker. De speler wordt hierdoor volledig ondergedompeld in het spel, met geluidseffecten als de smash van een tennisracket of de slag van een zwaard. ![]() ![]() ![]() De bekende Nintendo-franchises komen allemaal terug naar de Wii, maar zullen uiteraard een nieuwe ervaring bieden dankzij Wii's mogelijkheden. De third party support is ook goed vertegenwoordigd, dus er zullen genoeg nieuwe games verschijnen. Met "Virtual Console" is het mogelijk om NES, SNES en N64 games te downloaden en te spelen. Ook enkele games van Sega's Megadrive en de TurboGrafx console zullen beschikbaar zijn. Verwacht ook nieuwe eenvoudige arcade achtige games. ![]() ![]() ![]() ![]() 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 81 | 82 | 83 | 84 (OP) "Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius and a lot of courage to move in the opposite direction." -Albert Einstein [ Bericht 2% gewijzigd door BMH op 17-05-2006 19:35:21 ] | |
BMH | woensdag 17 mei 2006 @ 19:08 |
TT is hip! wii60 | |
Deacon_Tigra | woensdag 17 mei 2006 @ 19:10 |
quote: ![]() ![]() | |
Wii | woensdag 17 mei 2006 @ 19:10 |
* Wii . | |
mordradead | woensdag 17 mei 2006 @ 19:11 |
oke prima | |
Hellrazor | woensdag 17 mei 2006 @ 19:17 |
wii | |
#ANONIEM | woensdag 17 mei 2006 @ 19:22 |
quote: [ Bericht 15% gewijzigd door pkwarts op 17-05-2006 19:50:50 ] | |
Maisnon | woensdag 17 mei 2006 @ 19:22 |
http://ssbbfacts2.ytmnd.com/ Lekker speculeren over SSBB ![]() Hoewel de vlag niet helemaal overeen komt... Tsja, het zou eigenlijk wel een logische keuze kunnen zijn, nu Fire Emblem ook naar de Wii komt! | |
BMH | woensdag 17 mei 2006 @ 19:24 |
quote:Je verknalt de layout De Wii launch word uber! ![]() ![]() 2 gigantische games bij de launch ![]() | |
ikookhier | woensdag 17 mei 2006 @ 19:27 |
tvp where is my wii ![]() | |
Maisnon | woensdag 17 mei 2006 @ 19:28 |
![]() Tering ![]() | |
BMH | woensdag 17 mei 2006 @ 19:29 |
![]() Miyamoto in de M$ booth | |
Sjotime | woensdag 17 mei 2006 @ 19:29 |
quote: | |
BMH | woensdag 17 mei 2006 @ 19:35 |
Nog even deze: "Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius and a lot of courage to move in the opposite direction." -Albert Einstein | |
imported_sphinx | woensdag 17 mei 2006 @ 19:38 |
tvp..? | |
Erwtensoep | woensdag 17 mei 2006 @ 19:38 |
quote: ![]() | |
Chanty87 | woensdag 17 mei 2006 @ 19:38 |
quote:Wallpaper versie ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 17 mei 2006 @ 19:39 |
quote: ![]() | |
BMH | woensdag 17 mei 2006 @ 19:40 |
quote:Heb je em ook in 1680x1050? Haast niemand gebruikt 1024 ![]() | |
Chanty87 | woensdag 17 mei 2006 @ 19:41 |
quote:Ik wel ![]() ![]() | |
ikookhier | woensdag 17 mei 2006 @ 19:45 |
nog zeker 5 maanden wachten,ik hou het niet meer vol man ![]() | |
Chanty87 | woensdag 17 mei 2006 @ 19:50 |
quote:Voilá: Zelda TP wallpaper [1680×1050] ![]() | |
Koentje3 | woensdag 17 mei 2006 @ 19:51 |
quote: ![]() Prachtige tekst inderdaad ![]() | |
Wessiej | woensdag 17 mei 2006 @ 19:52 |
Wiiperdepiep. | |
BMH | woensdag 17 mei 2006 @ 19:54 |
quote:awesome ![]() | |
Fliepke | woensdag 17 mei 2006 @ 19:55 |
Had ik al gezegd dat ik meneer miyamoto bijna omver liep op de e3 ![]() Dan doe ik het nu even. Ik heb miyamoto bijna omver gelopen op de e3 ![]() | |
Tomasso | woensdag 17 mei 2006 @ 19:56 |
Wii60 was 2 dagen geleden leuk, nu is het uit de hand gelopen ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 17 mei 2006 @ 19:56 |
quote: ![]() | |
Tomasso | woensdag 17 mei 2006 @ 19:57 |
quote:Op de brandstapel!!! | |
BMH | woensdag 17 mei 2006 @ 19:57 |
quote: quote:________________ quote:Daarom heb ik ook de PS3 tagline verwerkt in de TT (Welcome Chang3). | |
Chanty87 | woensdag 17 mei 2006 @ 19:58 |
quote: ![]() | |
Cheiron | woensdag 17 mei 2006 @ 19:59 |
quote:Mag ik je aanraken? | |
Erwtensoep | woensdag 17 mei 2006 @ 20:02 |
Kun je wel tegen kleine jappen! | |
H.Flick | woensdag 17 mei 2006 @ 20:11 |
Waarom bestaan al die Wii screenshots uit gigantische foto's van mensen met een controller in hun hand en hele kleine gameplay beelden? ![]() | |
BMH | woensdag 17 mei 2006 @ 20:13 |
quote:Zodat je kunt zien dat het een Wii game is en geen PS1 screenshot..... Beetje een domme vraag imo. | |
H.Flick | woensdag 17 mei 2006 @ 20:16 |
quote:Ik zie liever een grote screenshot van het spel zelf en dan klein in de hoek een Jap met een controller in zijn handen. | |
BMH | woensdag 17 mei 2006 @ 20:18 |
quote:Ik denk niet dat het een blijven fenomeen zal worden. | |
Gronnaephos | woensdag 17 mei 2006 @ 20:39 |
Ik ben echt benieuwd of Metroid Prime 3 nog gaaf gaat worden, want ik heb dat HD-filmpje even gecheckt (niet op HD resolutie overigens), maar het viel me op dat het draaien gewoon langzaam gaat, een gevoel dat ik (en met mij vele anderen) ook al hadden na het zien van ingame materiaal van Red Steel. Nou was dat langzame draaien bij de eerste 2 MP-delen niet zo'n probleem, omdat je daar toch al met een control stick werkte, maar als je met de WiiCon richt, lijkt het me gewoon heel vervelend dat je niet wat sneller bij kunt draaien. Ik ben benieuwd of ze er nog wat aan gaan doen en of het wel echt zo irritant is als het lijkt. (overigens niet zo heel irritant hoor ![]() | |
peristilius | woensdag 17 mei 2006 @ 20:41 |
quote:Heb je die grote beelden wel eens gezien? ![]() | |
H.Flick | woensdag 17 mei 2006 @ 20:41 |
quote:Nee ![]() | |
peristilius | woensdag 17 mei 2006 @ 20:44 |
quote: ![]() ![]() | |
BMH | woensdag 17 mei 2006 @ 20:46 |
quote:Gewoon terug denken naar de Metroid Prime: Hunters E304 demo's op de Nintendo DS.. Die was ook niet te besturen.. Nu is het spel uit en speelt het als een droom. | |
H.Flick | woensdag 17 mei 2006 @ 20:46 |
quote:Dit is een grap, toch? Dit is echt nog minder dan PS2 kwaliteit | |
Wii | woensdag 17 mei 2006 @ 20:46 |
Hoe zit het trouwens met het backwards compatible zijn van de Wii, is dat volledig of net zoiets als de Xbox360? dus eig alleen de grote titels en langzamerhand steeds meer? | |
Khadgar | woensdag 17 mei 2006 @ 20:49 |
quote:Volgens mij gewoon de hele catalogus, direct. Misschien dat een enkele 3rd party titel heel misschien een bugje heeft, maar kan het me niet voorstellen. | |
peristilius | woensdag 17 mei 2006 @ 20:51 |
quote:Laten we er maar vanuit gaan dat het een heeeeele vroege build is. ![]() | |
CosmoKramer | woensdag 17 mei 2006 @ 20:53 |
Ik heb hem in het echt gezien en dat is precies hoe hij er uit zag ![]() | |
Erwtensoep | woensdag 17 mei 2006 @ 20:58 |
Ja pak vooral de lelijkste screen die er is | |
Tomasso | woensdag 17 mei 2006 @ 21:02 |
quote:Volgens mij is dat de DS versie ofzo. | |
CosmoKramer | woensdag 17 mei 2006 @ 21:04 |
quote:Nee Wii, maar de graphics zijn echt te wijten aan Neversoft en niet aan de Wii gezien Metroid etc. | |
Maisnon | woensdag 17 mei 2006 @ 21:07 |
Heeft iemand hier IGN insider? kan die persoon even op 640x480 kijken wie hier op de troon zit in het SSBBrawl filmpje? ![]() ![]() | |
Erwtensoep | woensdag 17 mei 2006 @ 21:07 |
http://media.revolution.ign.com/media/748/748588/vids_1.html En dan het eerste filmpje, zie je iets wat wel representatief is | |
ikookhier | woensdag 17 mei 2006 @ 21:17 |
Ziet er best oke uit ![]() | |
Erwtensoep | woensdag 17 mei 2006 @ 21:21 |
Dacht het wel ja | |
Maisnon | woensdag 17 mei 2006 @ 21:23 |
Helpt mij, broeders! | |
_Supreme | woensdag 17 mei 2006 @ 21:24 |
quote:hoeveelste minuut:seconde? | |
Maisnon | woensdag 17 mei 2006 @ 21:28 |
quote:20ste seconde ![]() Als je er een screenshot van kan maken zou dat echt super zijn ![]() | |
peristilius | woensdag 17 mei 2006 @ 21:31 |
quote:Nee, joh. | |
Tomasso | woensdag 17 mei 2006 @ 21:34 |
quote:Ik zie niemand zitten. Het stukje wat je ziet waardoor het erop lijkt dat er iemand zit is gewoon een effect van een aanval ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 17 mei 2006 @ 21:34 |
tvp. | |
Maisnon | woensdag 17 mei 2006 @ 21:35 |
quote:Dat streepje daar wel, maar in de andere frames als het er niet zit nog steeds! Ook als je naar andere screens kijkt ![]() | |
Tomasso | woensdag 17 mei 2006 @ 21:38 |
Hier het plaatje:![]() | |
Maisnon | woensdag 17 mei 2006 @ 21:39 |
![]() Zoiets ![]() | |
Maisnon | woensdag 17 mei 2006 @ 21:40 |
Nouja, hopelijk binnenkort meer info, ik kan niet wachten ![]() | |
Tomasso | woensdag 17 mei 2006 @ 21:40 |
quote:Ow, het is gewoon een stoel met op de muur erachter een logo ![]() ![]() | |
Erwtensoep | woensdag 17 mei 2006 @ 21:42 |
Inderdaad er zit niemand case closed | |
H.Flick | woensdag 17 mei 2006 @ 21:45 |
quote:Is dit ook een Wii screen? Lelijk ![]() | |
peristilius | woensdag 17 mei 2006 @ 21:47 |
quote:Verwacht gewoon opgepoetste gamecube graphics. ![]() | |
Erwtensoep | woensdag 17 mei 2006 @ 21:47 |
quote:gast doe niet zo naief en kijk het eerste filmpje nou http://media.revolution.ign.com/media/748/748588/vids_1.html Als je dit nog lelijk vind ben je echt een graphicshoer pur sang | |
Maisnon | woensdag 17 mei 2006 @ 21:47 |
Het is niet echt de beste kwaliteit, en je weet ze er weer uit te halen he ![]() Pikachu is sowieso een character met weinig details, dan valt er weinig moois te laten zien ![]() Een witte muur ziet er op de NES even mooi uit als op de PS3 ![]() | |
_Supreme | woensdag 17 mei 2006 @ 21:48 |
Ik heb insider, en ik zie wel iemand zitten.. nouja, ik zie iets bewegen op die stoel als ik door de frames blader.. | |
H.Flick | woensdag 17 mei 2006 @ 21:49 |
quote:Ik heb het gekeken en het is inderdaad niet heel lelijk, maar ook niet heel mooi. Gewoon goed genoeg. Ik vind het alleen gek dat het filmpje volgens IGN HD is en de Wii dat niet eens ondersteunt. | |
Maisnon | woensdag 17 mei 2006 @ 21:51 |
quote:Ik vraag me echt af of dat een Fire Emblem wereld is ![]() ![]() Check ook pagina 1 van dit topic met die ytmnd link | |
peristilius | woensdag 17 mei 2006 @ 21:52 |
quote:BELIEVE!! | |
Wii | woensdag 17 mei 2006 @ 21:57 |
quote:Nee, de resolutie van het filmpje is HD, dus gewoon met een HD-camera opgenomen, off-screen. | |
Ruzbeh | woensdag 17 mei 2006 @ 22:11 |
quote:Gelukkig maar, want ik zou er helemaal wakker van liggen als je het niet goed genoeg zou vinden! | |
CosmoKramer | woensdag 17 mei 2006 @ 22:15 |
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd waar de Mario-fans het meest op wachten: Super Mario Galaxy New Super Mario Bros Super Paper Mario Super Smash Bros Brawl Ik zelf op Paper Mario en New Mario Bros, maar als ik echt moet kiezen ga ik toch voor de eerste, puur omdat het scherm groter is. | |
Erwtensoep | woensdag 17 mei 2006 @ 22:22 |
Precies in de volgorde zoals jij het hebt gepost | |
Thomper | woensdag 17 mei 2006 @ 22:27 |
Wii in november pas in Nederland, duurt nog zoooo lang. ![]() | |
Dj_Day-V | woensdag 17 mei 2006 @ 22:28 |
tvp | |
H.Flick | woensdag 17 mei 2006 @ 22:44 |
quote:Het lijkt me wel een vreselijke baggergame trouwens, maar ik vond Mario64 ook niet leuk. Kan je nu nog wel slapen? | |
Wii | woensdag 17 mei 2006 @ 22:46 |
quote:Blasfemie | |
MMaRsu | woensdag 17 mei 2006 @ 22:46 |
Wii60 ![]() | |
peristilius | woensdag 17 mei 2006 @ 22:48 |
quote:Het lijkt mij eigenlijk ook niet echt boeiend, jeej planeetjes huppen en met je controller schudden. ![]() ![]() | |
Ruzbeh | woensdag 17 mei 2006 @ 22:55 |
quote:Ja. ![]() | |
Erwtensoep | woensdag 17 mei 2006 @ 23:05 |
quote: ![]() | |
MMaRsu | woensdag 17 mei 2006 @ 23:15 |
Video van een echte gamer die SMG speelt, de Spider boss!!! http://www.gamerz-edge.com/ipodvideo/super_mario_galaxy_2.mp4 | |
Dj_Day-V | woensdag 17 mei 2006 @ 23:25 |
Even de launch games: Avatar: The Last Airbender Call of Duty 3 Disney/Pixar’s Cars Dragon Quest Swords Elebits Final Fantasy: Crystal Bearers Madden NFL 07 Marvel: Ultimate Alliance Metroid Prime 3: Corruption Rayman Ravid Rabbids Red Steel Spongebob Squarepants Super Monkey Ball: Banana Blitz Super Swing Golf Pangya The Legend of Zelda: Twilight Princess Tony Hawk: Downhill Jam Trauma Center: Second Opinion Wii Sports | |
Wii | woensdag 17 mei 2006 @ 23:27 |
quote:Dat word een dure maand. | |
moomoo | woensdag 17 mei 2006 @ 23:33 |
gelukkig heb je nog veel tijd om te sparen. Ik zit alleen echt te wachten op SMG en SSBB. misschien red steel als de (p)reviews wat minder negatief worden. zelda hoef ik niet, in een van de eerste trailers zag je al dat er grote spinnen in zitten, en daar moet ik niks van hebben, brr ![]() | |
Dj_Day-V | woensdag 17 mei 2006 @ 23:34 |
quote: ![]() | |
Erwtensoep | woensdag 17 mei 2006 @ 23:36 |
quote:Dan kun je SMG ook schrappen, zie het filmpje hierboven | |
#ANONIEM | donderdag 18 mei 2006 @ 00:55 |
quote: | |
moomoo | donderdag 18 mei 2006 @ 07:35 |
quote:ja maar die in zelda zijn eng, die in SMG niet. | |
MeZZiN | donderdag 18 mei 2006 @ 08:12 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Tomasso | donderdag 18 mei 2006 @ 08:21 |
quote:Een screenshot genomen uit een lage kwaliteits filmpje, en vervolgens vergroot. Als je denkt dat dit een screenshot moet voorstellen... | |
D.A.A.F. | donderdag 18 mei 2006 @ 08:43 |
WII GAMES OP E3 DRAAIEN OP GAMECUBE?! http://forums.nintendo.com/nintendo/board/message?board.id=revolution&message.id=1159528 check de foto's in de link. Zou het zijn? zouden de graphics beter worden | |
RaymanNL | donderdag 18 mei 2006 @ 08:55 |
quote:Dat was al bekend ja ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 18 mei 2006 @ 09:33 |
quote:Waarom een plastic zak eromheen trekken? Dat ding kan dan de hitte nooit kwijt... en hopen op betere graphics, is valse hoop... koop dan een 360 of PS3 | |
BMH | donderdag 18 mei 2006 @ 09:38 |
quote:Cube word niet zo warm. | |
D.A.A.F. | donderdag 18 mei 2006 @ 09:47 |
quote:Excusé! | |
#ANONIEM | donderdag 18 mei 2006 @ 09:51 |
quote:Trek er maar is een plastic zak om heen.. | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 10:00 |
![]() http://img393.imageshack.us/img393/3489/wii025ea.jpg http://img131.imageshack.us/img131/6553/wii058pv.jpg | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 10:08 |
quote: | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 10:11 |
quote:Kan dit formaat niet afspelen.... er zijn geen andere links zeker ! | |
BMH | donderdag 18 mei 2006 @ 10:16 |
quote:Youtube versie | |
Koentje3 | donderdag 18 mei 2006 @ 10:41 |
mmmh, ik denk neit dat het een cube is .. Gewoon de wii hardware ergens anders in geduwt, omdat ze echte wii's nog niet produceren ...denk ik | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 10:42 |
Wii Drum demo's http://www.youtube.com/watch?v=RsPmcZoitOs http://www.youtube.com/watch?v=OY8NUaaESI0&search=wii%20drum | |
RaymanNL | donderdag 18 mei 2006 @ 10:56 |
quote:ZIEK !! Hoe komen ze er op ![]() ![]() ![]() | |
Gronnaephos | donderdag 18 mei 2006 @ 11:09 |
Dat drummen is echt wel vet bedacht ![]() Ik voel een Wii Music game aankomen, in de lijn van Wii sports: een aantal gethematiseerde grafisch simpele games die veel gebruik maken van de gameplay v/d Wii. Dat dirigeren was toch min of meer ook al aangekondigd. Nu komt dit gedrum erbij, wellicht nog een gitaar simulator, speculeer er op los. ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 18 mei 2006 @ 11:10 |
quote: ![]() Heb je nog meer pics? | |
alex4allofyou | donderdag 18 mei 2006 @ 11:11 |
Ik heb Metroid op HD gezien en ik moet zeggen dat je idd weinig verschil ziet met de GC. Kleine tegenvaller vind ik. Ik had toch gedacht dat je visuals zou krijgen die kwa textures iig veel beter eruit zagen. Lets hope those are early devkits. | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 11:11 |
quote:Nope ![]() | |
speknek | donderdag 18 mei 2006 @ 11:14 |
Mario Galaxy wordt toch wel een musthave. Maar ik weet niet of ik het trek als er niet enige link met het mushroom kingdom is ![]() | |
Gronnaephos | donderdag 18 mei 2006 @ 11:16 |
quote:Laten we maar hopen dat ze er minstens zoveel grafische foefjes aan toevoegen als bij Metroid Prime 1 en met name 2. Je kent het wel, zelfs een simpele save-room is volgestopt met draaiende onderdeeltjes, lichteffectjes, kabels, fraaie textures op reliëfrijke muren, een vloer bestaande uit vele tegels. Dat was echt een grote charme van de eerste twee MP-games. ![]() | |
Gronnaephos | donderdag 18 mei 2006 @ 11:18 |
quote:Ze hebben daar vast wel een heleboel exemplaren van de Mushroom Kingdomiaanse munteenheid de ruimte ingeschoten. Het zou me ook niks verbazen als enkele kleine bruine inwoners van Mushroom Kingdom hun boze gezichtjes zouden vertonen op de meteorieten en planeetjes. Die groene en rode rakkers met hun schilden maken vast ook hun opwachting, net als wat verlegen kerels en mannetjes op wolken. Toch? | |
MMaRsu | donderdag 18 mei 2006 @ 11:21 |
Ik wil een Mushroom Kingdom Hearts ![]() | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 11:22 |
quote:Thanks ! | |
speknek | donderdag 18 mei 2006 @ 11:22 |
quote:Mja dat is het toch allemaal niet hoor. Maar het lijkt uit de beelden wel of al die meteorieten boven een grote planeet zweven.. Dat zou nog wel cool zijn als dat het Mushroom Kingdom is. | |
D.A.A.F. | donderdag 18 mei 2006 @ 11:31 |
quote:Ik las ergens dat ze de 'tweaks' nog als laatste bijwerken. Wel zouden ze zich niet focussen op bumpmapping etc. zeiden en meer op lighting. Als het speel 'near completion' zou zijn, zouden ze nog allerlei grafische tweaks doorvoeren om het een stuk mooier te maken. STond ergens in het interview met IGN. | |
Frankeinstein | donderdag 18 mei 2006 @ 11:35 |
quote:peach is natuurlijk ontvoerd door bowser en die is de ruimte in gevlucht met een raket, dus moet je de ruimte in ![]() | |
moomoo | donderdag 18 mei 2006 @ 11:37 |
quote:ha, ik had gelijk! | |
Frankeinstein | donderdag 18 mei 2006 @ 11:37 |
niet, want daar staat revolution.. | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 11:39 |
MYSTERY FLAP | |
alex4allofyou | donderdag 18 mei 2006 @ 11:45 |
quote:Dat is een flap waar je een insteekkaart in kan doen: HD graphics, 360 visuals en een physics kaart, wordt nog aangekondigt. ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 18 mei 2006 @ 11:47 |
quote:je veranderd in een Graphicshoer... ![]() | |
speknek | donderdag 18 mei 2006 @ 12:13 |
quote:Mwah, voor mij was Metroid Prime ook een zware tegenvaller. Het gaat dan niet puur om de graphics, maar om de mogelijkheid van die verbeterde graphics. Grote, uitgestrekte en dynamische werelden bijvoorbeeld. Daarentegen lijkt het weer een techno spel zoals MP2 te worden. | |
alex4allofyou | donderdag 18 mei 2006 @ 12:15 |
quote:Nope, alleen maak ik me zorgen over de bereidwilligheid van mensen (noobs) die er niet overheen kunnen kijken. Ik wil gewoon dat het een succes wordt. En ja, persoonlijk baal ik ook wel een beetje aangezien het op mn HDtv gewoon erg vaag eruitzag. Om het goed te spelen wil ik natuurlijk wel een plezierig overzicht hebben van het spel. Misschien ligt t wel aan t filmpje want Mario zag er wel top uit. | |
#ANONIEM | donderdag 18 mei 2006 @ 12:17 |
jongens... er stond een knipoog boven... | |
alex4allofyou | donderdag 18 mei 2006 @ 12:21 |
quote:Ja, dat is ook wat idd. Je ziet namelijk nogal statische omgevingen en situaties. Alleen de guns die schoten waren echt vernieuwend op dat gebied en het Ripley gevecht (waar Ripley tevens nogal statisch was). De kracht van de console zoals het er nu uitziet creert niet echt nieuwe emoties wat betreft de characters waarmee je interact. Ripley zou, zoals ik het me voorstelde, je recht in de ogen aan moeten kijken en je t gevoel moeten geven dat je met een villain te doen hebt die alles uit de kast haalt. Dat deed ie niet, het was gewoon een levenloze baas eigenlijk. Gezien RE4 zou je toch moeten verwachten dat die bossencounters evenaart zouden worden. Maar we zullen zien, t is niet dat ik niet enthousiast ben over de Wii, maar k maak me daar wel zorgen over aangezien het de wiimote ervaring sterk zou beinvloeden. | |
BMH | donderdag 18 mei 2006 @ 12:21 |
quote:SD-kaart ingang. | |
Herr.Flick | donderdag 18 mei 2006 @ 12:21 |
![]() ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 18 mei 2006 @ 12:21 |
quote:Niet waar, een wegwerpgebaar. | |
H.Flick | donderdag 18 mei 2006 @ 12:24 |
quote:De Wii ondersteunt toch weer alleen Pro Logic? | |
#ANONIEM | donderdag 18 mei 2006 @ 12:26 |
quote: ![]() ik zei toch boven... ![]() | |
BMH | donderdag 18 mei 2006 @ 12:27 |
quote:Anyhoo. Wii krijgt 6.1 geluid ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 18 mei 2006 @ 12:32 |
quote:Och, daar let ik eerlijk gezegd nooit op. | |
devv05 | donderdag 18 mei 2006 @ 12:40 |
Xbox 360 en Playstation 3 kunnen hetzelfde als de Nintendo Wii Ben benieuwd naar jullie mening ![]() | |
GokuSFE | donderdag 18 mei 2006 @ 12:42 |
quote:Je kan het beter 5,1.1 noemen, die speaker in de wii remote is niet van hele hoge kwaliteit lijkt me ![]() En dan nog is het nep 5.1, want geluid beweegt zich niet van voor naar achter, alleen van links naar rechts met DPL en DPLII. Dan moet je toch echt Dolby Digital hebben. | |
speknek | donderdag 18 mei 2006 @ 12:46 |
quote:Dat klopt wel hoor, alhoewel ik enigszins betwijfel of het net zulke subtiele verschillen als de wiimote kan ontdekken, en het psychologisch een stuk fijner is om iets in je handen te hebben, kan de camera en eyetoy techniek van Sony echt heel veel aan. Er gingen een aantal jaar terug al geruchten dat de nieuwe Eyetoy ook infrarood straling en alles kon uit gaan zenden, zodat er beter driedimensionaal gemeten kon worden. De techniek is er dus wel, maar het gaat nooit echt gebruikt worden, zie ook de Eyetoy. Het is gewoon een 'peripheral', waar je wat aardige partyspelletjes mee kunt doen. Zolang Sony of Microsoft het niet als de standaard controller instellen, zullen ontwikkelaars zich er niet voor interesseren. | |
Notorious_Roy | donderdag 18 mei 2006 @ 12:48 |
Ik moet het eerst nog maar eens zien ![]() Verder is de Eyetoy van Sony toch voor SOny exclusief en krijg de 360 een compleet andere camera? | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 12:48 |
quote:* Bastard popcorn pakt | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 12:49 |
quote:Zo zie ik die Wii dus, leuk ding voor af en toe een party spelletje op te doen. Maar niet echt een console om uren lang intesief een game op te spelen. | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 12:50 |
quote:Tis anders gewoon een quote van de ontwikkelaar ![]() | |
speknek | donderdag 18 mei 2006 @ 12:51 |
quote:Mario en Metroid zijn geen party spellen. | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 12:52 |
quote:Dat weet ik. Maar die Wii-controler lijkt me niet fijn om uren lang aan een stuk mee te gamen. Alleen leuk voor tussendoor spelletjes, zoals spellen met een lightgun. | |
Tomasso | donderdag 18 mei 2006 @ 12:53 |
quote:Waarom? | |
speknek | donderdag 18 mei 2006 @ 12:58 |
quote:Ja, dat kan. Persoonlijk denk ik dat het meevalt, dat je bij de meeste spellen niet iets meer beweegt dan een muis, en die is ook aardig geschikt om uren mee te gamen. | |
Notorious_Roy | donderdag 18 mei 2006 @ 12:59 |
quote:Omdat ze jaloers zijn op de Wiimote en dit ter compensatie willen ![]() ![]() | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 13:00 |
quote:Bedoel je dat er helemaal geen 'normale' controller komt voor de Wie? | |
alex4allofyou | donderdag 18 mei 2006 @ 13:00 |
quote:Mijn mening = Yeah right ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 18 mei 2006 @ 13:02 |
quote:http://games.fok.nl/news.php?newsid=10959 | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 13:02 |
quote:Enige verschil is dat je met de muis niet je armen op een tv hoeft te richten. Met een muis laat je arm gewoon rusten op het bureau en dat kan met de Wii-mote dus niet. | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 13:03 |
quote:Klopt niet. Er zullen in zo'n geval weinig échte games worden gemaakt voor die camera's, aangezien de gebruikersgroep die géén camera heeft veel groter is. | |
Notorious_Roy | donderdag 18 mei 2006 @ 13:03 |
quote:Je hoeft ook niet altijd te richten ![]() | |
speknek | donderdag 18 mei 2006 @ 13:04 |
quote:Die kun je op je been rusten. | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 13:04 |
quote: We hoeven je inderdaad niks te vertellen over Nintendo! ![]() Maar gelukkig maar dat die controller er ook is. | |
BONG4002 | donderdag 18 mei 2006 @ 13:06 |
quote:Er komt wel een classic controller maar die kan je alleen gebruiken voor de Virtual Console (dus om de oude spelletjes van vroeger op te spelen zoals de NES enzo) ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 13:09 |
quote:Of hij zit op een forum, omdat hij ook wil weten hoe andere mensen over dingen denken. ![]() De eyetoy 2 moet hele leuke dingen kunnen, maar het is maar de vraag of er ooit iets leuks mee gedaan wordt. Van mij hoeft het eigenlijk niet, heb liever een controller in mijn klauwen. ![]() Wat ik me wel afvraag is waarom developers nooit eerder op het idee zijn gekomen om 'Wii achtige' controls toe te passen, met een analog stick kan je in principe hetzelfde als met die controller, maar daar is nooit gebruik van gemaakt. ![]() | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 13:10 |
quote:eh, nee? ![]() | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 13:10 |
quote:Wel eens de winterolympics gespeeld op de Atari? | |
Tomasso | donderdag 18 mei 2006 @ 13:11 |
quote:99% van de Wiigames zal die niet werken, omdat die AFAIK geen motion sensor etc heeft ![]() | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 13:12 |
quote:Dus alleen voor de 'oude' games dus de gewone controller.. voor de nieuwe games moet je dus dat zwevende ding gebruiken..... omg. | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 13:12 |
quote:Deze vraag hangt een beetje af van hoe je het bekijkt. Hardware technisch kunnen de Ps3 en de Xbox360 zelfs nog wel heel wat meer dan de Wii. Alleen Sony en MS richten zich niet op dat soort gameplay. Maar met die Eyetoy kunnen ze al heel wat dingen die de Wii doet met gameplay. Helemaal als ze die Eyetoy in combinate met andere dingen gaan gebruiken(bijv een lightgun) kunnen ze misschien nog wel originelere gameplay maken als de Wii nu heeft. Ik vind trouwens die Wii gameplay helemaal niet zo revolutionair of origineel. Nintendo heeft gewoon alle ideeen van lightguns, vishengels, golfclubs enz, die je al jaren in de arcade tegenkomt, gewoon in een ding gestopt. | |
Tomasso | donderdag 18 mei 2006 @ 13:14 |
quote:Zwevende ding nog wel? Ik wist niet dat er zero gravity was. | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 13:14 |
quote:En waarom niet? ![]() Okee, de Wiimote heeft 1 extra richting, maar de X en Y bewegingen kunnen ook gewoon met een analog stick hoor. ![]() | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 13:14 |
quote:Als ik alle gameplay van de Wii bekijk, denk ik niet dat je fatsoendelijk kan spelen als je je arm op je been laat rusten. | |
Tomasso | donderdag 18 mei 2006 @ 13:15 |
quote:Ja, maar die Z richting niet. Dus dan kan hij niet hetzelfde doen he... | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 13:15 |
quote:Nee. ![]() | |
Tomasso | donderdag 18 mei 2006 @ 13:16 |
quote:Ik wel. Het zal bij de meeste games gewoon een mode zijn die je kan instellen. Ook bij Wii Sports kan je instellen dat kleine bewegingen genoeg zijn. | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 13:16 |
quote:Daarom heb ik het over 'Wii achtige' controls, ga er maar niet vanuit dat elke Wii game die Z richting zal gebruiken. ![]() | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 13:18 |
quote:Moest je bijvoorbeeld heen en weer met de stick om de roeibeweging te maken van een roeiboot... dus waren dan de summer olympics trouwens. ![]() | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 13:19 |
quote:Nou idd, alleen diepte zit niet op zo'n stick. ![]() Je kan helemaal niet hetzelfde doen met een analoge stick ![]() ![]() Wat voor soort dingen zouden dan wel kunnen met een analoge stick? Dirigeren? Ja, het kan, maar een stickje heen en weer bewegen is geen reet aan ![]() | |
Tain | donderdag 18 mei 2006 @ 13:19 |
quote:en dan ook de langste afstand hardlopen selecteren ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 13:19 |
quote:Ah, okee, zulk soort dingen zou je dus ook gewoon kunnen toepassen bij tennisgames en allerlei andere zaken, maar dat gebeurt (haast) nooit... | |
Tomasso | donderdag 18 mei 2006 @ 13:20 |
quote:Ik denk een hoop games wel ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 13:21 |
quote:Dirigeren, ja, dat heb ik nou altijd willen doen met een console. ![]() ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 13:24 |
quote:Ach, een analog stick is ook nog een button, dus zou je die knop eventueel nog als Z richting kunnen gebruiken. ![]() | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 13:24 |
quote:Omdat er geen zak aan is om irritant te gaan lopen doen met een stickje ![]() quote:Nou, bijna hetzelfde ![]() | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 13:25 |
quote:Vlgs mij kwam toen ook de eerste tekenen van RSI ![]() | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 13:26 |
quote:Dus dan maar de gordijnen dicht doen als je gaat gamen, en het bezoek afzeggen voordat iedereen ziet hoe erg je voor lul staat. ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 13:27 |
quote: ![]() Oh ja, zwaaien met een remote is leuker, ook al 'hoef je maar hele kleine bewegingen te maken hoor'. quote:Ja. | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 13:28 |
quote:Kan ik me voorstellen ja. ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 18 mei 2006 @ 13:28 |
Leuk trouwens die steeds terugkerende discussies ![]() Ohw, en in het PS3 topic dat hij veel te duur is, online weer niet met live kan concurreren en dat de controller weer hetzelfde uiterlijk heeft ![]() | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 13:29 |
quote:Ga jij even een tennis game spelen en constant met je duim de C-stick heen en weer gooien. Gaat je duim dood aan. Het hele idee van de mote is sowieso dat het een stuk intuïtiever bent en dat jouw acties vertaald worden naar de game. Met een stickje haal je dit allemaal weg. DUS. quote: ![]() Het bezoek doet lekker mee ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 13:30 |
quote:Waarom zou je dingen gaan bashen? Ik vraag me alleen af waarom developers niet eerder zulk soort 'vrije controls' toegepast hebben, omdat het wel mogelijk is. | |
Notorious_Roy | donderdag 18 mei 2006 @ 13:31 |
quote:Omdat je dan je vingers molt. | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 13:31 |
quote:Nee want dan zou je bewust gaan bashen. ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 13:32 |
quote:Met een Xbox controller zou ik dit makkelijk kunnen hoor. ![]() quote:Dus gaat het erom dat je druk gaat staan zwaaien met je controller? ![]() quote:Of blijft de volgende keer weg. ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 13:32 |
quote:Met een Nintendo controller wel ja. | |
MMaRsu | donderdag 18 mei 2006 @ 13:32 |
quote: quote: | |
Tomasso | donderdag 18 mei 2006 @ 13:34 |
quote: | |
Egamer | donderdag 18 mei 2006 @ 13:35 |
Excite Truck filmpjes Deze game wordt echt een toffe arcade racer. ![]() | |
Tomasso | donderdag 18 mei 2006 @ 13:38 |
quote:Ik wil die ook al hebben ja ![]() | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 13:38 |
quote: ![]() Laat maar zitten ook ![]() quote:mwach ![]() Maar sowieso, alsof je er veel beter uit ziet met een Controller in je hand dan met een remote ![]() | |
Retuobak | donderdag 18 mei 2006 @ 13:40 |
quote:Dat doe ik sowieso wel als ik een PS2/Cube controller gebruik. | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 13:41 |
quote:Dan doe je toch echt iets niet goed ![]() | |
BMH | donderdag 18 mei 2006 @ 13:41 |
Mijn Topic.. Wat doen jullie! | |
Retuobak | donderdag 18 mei 2006 @ 13:42 |
quote:Toch wel, maar met name de PS2 controller is een matig ontworpen rotding imho ![]() | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 13:44 |
quote:En dat al bijna drie generaties ![]() | |
Pheno | donderdag 18 mei 2006 @ 13:54 |
quote:Arcade wordt in je huis gebracht met 1 controller (remote, whatever). En dat voor een lage prijs. Ik vind het revolutionair. Eindelijk arcadespellen die je thuis kan spelen! Ipv realistichere beelden, realistischere bewegingen om in spellen je ding te doen. | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 13:56 |
quote: ![]() Precies.... Kortzichtigheid zuigt ! | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 13:57 |
Mario Galaxy filmpje gezien..... spin baas was echt wereld man ![]() | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 13:58 |
quote:Ik kan met alle controllers wel goed overweg, persoonlijk vind ik de ps2 controller wel het fijnst. Enige controller die ik echt ruk vond was die van de N64. | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 14:01 |
quote:Het idee was leuk/slim. Maar revolutionair is het niet, als het op gameplay aankomt. En die realistischere bewegingen gaan voor race spellen al niet op bij de Wiimote. | |
Pheno | donderdag 18 mei 2006 @ 14:05 |
quote:Of ik nu met een dpad moet sturen of met een remote een stuur na kan doen vind ik nogal een verschil . | |
Tain | donderdag 18 mei 2006 @ 14:06 |
quote:Er bestaan stuurtjes om het nog realistischer te maken ![]() | |
Pheno | donderdag 18 mei 2006 @ 14:10 |
quote:Maar goed, ik vind het een leuk concept, ik ben niet de enige en anderen vinden het juist weer helemaal niets omdat ze graag een 'normale' controller willen hebben. Gelukkig is er voor ieder wat wils, dus iedereen kan 1 of meerdere consoles halen als ze allemaal te verkrijgen zijn. Einde discussie lijkt me, want deze discussie lijkt er wel om te gaan dat men elkaar wilt overtuigen van de mogelijkheden of juist onmogelijkheden van die controller. Dit is een kwestie van smaak, en over smaak valt niet te twisten ![]() Ik ga zogauw er te prorderen valt dat meteen doen, want ik ben nieuwsgierig (en heb geld teveel denk ik) om dat ding uit te proberen. Mocht het niets zijn koop ik wel een ps3 ![]() | |
Pheno | donderdag 18 mei 2006 @ 14:11 |
quote:Die je vaak vast moet maken aan een bureau of iets dergelijks, terwijl ik gewoon in de huiskamer game ![]() | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 14:12 |
quote:Was leuk ![]() Ga al best een tijdje mee in de game-wereld en ik vind deze change net zo groot als de overgang van 2D naar 3D gaan (wat nintendo ook overigens startte met Mario 64 ![]() ![]() Overigens moet ik ook toegeven dat Nintendo met afstand de beste presentatie en beste games liet zien op E3. | |
Notorious_Roy | donderdag 18 mei 2006 @ 14:27 |
quote:Godver ![]() | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 14:30 |
quote:Jaaa... beetje fanboy ben je wel inderdaad ![]() Ik vind het persoonlijk een gedurft concept wat Nintendo hier neerzet, beetje met een AB lopen zwaaien om in een spel vooruit te kunnen komen. Of het aanslaat? Sja, bij de diehard Nintendo fan wel natuurlijk... niet omdat het die control is, want dat blijft een onderdeel wat je zal moeten blijven verdedigen ( ![]() Nintendo heeft zeer herkenbare, in mijn ogen kinderlijke, games die veel mensen blijven aanspreken en die je niet tegen komt op de overige consoles. Dus wil je verder met die games zal je die maffe AB er bij moeten nemen. Om dat nou een revolution te noemen ala 2D naar 3D.. nee, tis gewoon een andere 'controller'. | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 14:32 |
quote:Ja kan er moeilijk om liegen...... M$ liet wel wat leuks zien maar niks super nieuws ofzo... Bill die dacht dat iedereen zich ging aftrekken bij een glimps van Halo 3,... nou nee ![]() ![]() Wat deed Miyamoto.... hij was aan het gamen ![]() ![]() Los daarvan heb ik altijd interesse in alle consoles, maar Wii won deze E3 zo zwaar.... ze lieten echt even zien waar het allemaal om draait..... gameplay... geen verkoopcijfers of dure add-ons. | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 14:34 |
Gameplay.. met een Mario over een wereldbol hobbelen en rakketen ontlopen... gameplay noemen. Of op een paard zitten en met je AB hobbelen om het paard vooruit te laten komen... gameplay noemen. | |
Notorious_Roy | donderdag 18 mei 2006 @ 14:34 |
quote:Ik heb het gevoel dat je een beetje stil bent blijven staan. Games als Project Hammer, Zelda, Excite Truck en Metroid Prime zijn echt niet kinderlijk ![]() | |
BMH | donderdag 18 mei 2006 @ 14:35 |
quote:sounds like fun! | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 14:35 |
quote:Nee,... geen andere controller,.... andere controls....... is heel wat anders maar zo denk ik erover... en een Nintendo fan boy... nee,... ben best objectief in deze. Dit is de start van een nieuwe generatie games en groei en verandering is belangrijk vind ik..... meer dan een sterkere videokaart naar mijn mening. | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 14:36 |
quote:Metroid, RE4, Zelda, Eternal Darkness, etc. etc... zijn idd niet kinderlijk. Nintendo heeft wel zo haar stijl en die trekt me behoorlijk. | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 14:37 |
quote:Kleuren en stijl, bliepjes en vrolijkheid is wat de klok slaat.. noem ik kinderlijk, misschien wat overdreven benaamd, maar wel een juiste tov de neeste games op de andere consoles. (Vergeet Pinata even ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 18 mei 2006 @ 14:38 |
Hier B, kijken Project Hammer: http://media.revolution.ign.com/media/826/826992/vids_1.html Excite Truck: http://media.revolution.ign.com/media/826/826983/vids_1.html Metroid Prime: http://media.revolution.ign.com/media/748/748547/vids_1.html Kinderlijke games? ![]() | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 14:38 |
Excite Truck lijkt me trouwens verschrikkelijk slecht.... ![]() | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 14:39 |
quote:Ga nou niet ontkennen wat het meerendeel aan games is op Nintendo.. | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 14:41 |
quote:Jij je zin, is leuk ![]() Nintende startte de overgang van 2d naar 3d? De ps1 was eerder uit dan de N64 en had ook eerder 3d spellen. Dus de overgang van 2d naar 3d is echt niet gestart met Mario64. En ik ga ook al een jaar of 20 mee in de game-wereld. En wat nintendo brengt aan gameplay met de Wii is echt niet zo nieuw. Het is natuurlijk wel vernieuwend dat ze een controller hebben gemaakt waardoor je al die gameplay met 1 ding kan doen. Maar de gameplay opzich is niks nieuws. Wil trouwens niet zeggen dat de gameplay niet leuk is, in de arcade vind je al jaren lang dat soort gameplay en die spellen zijn over het algemeen ook erg leuk om te spelen. | |
Pheno | donderdag 18 mei 2006 @ 14:52 |
quote:En daar gaat het nu om. Ik denk dat het spelen van spellen weer leuker gaat worden, ipv jezelf wederom vergapen aan nog mooiere graphics. En dat N kinderlijk uitziende games maakt, ach, ik vind ze leuk, dus mij hebben ze er mee. Zo zou ik ook bijna een ps2 halen voor dragon quest etc. | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 14:55 |
quote:Jup, klopt idd. Boeit me ook geen reet ![]() Ik houd wel van Mario met z'n vrolijkheid ![]() ![]() | |
Hellrazor | donderdag 18 mei 2006 @ 14:59 |
Vrolijke games ![]() | |
Pheno | donderdag 18 mei 2006 @ 15:01 |
quote:idem hier. I want Mario Kart Wii | |
Retuobak | donderdag 18 mei 2006 @ 15:01 |
quote:Dat heeft geen drol te maken met het platform wmb ![]() Meer met de developer. Ik heb liever een erg vermakelijke game met conventionele besturing dan hetzelfde dat ik al duizend keer heb gespeeld met nieuwe controls. Men moet niet doen alsof de Wiimote al een revolutie is, het heeft het potentieel er een te worden. Maar dan moet men wel komen met games die ook daadwerkelijk iets nieuws bieden, en niet zoals vrijwel alle aangekondigde games tot nu toe doen, dezelfde gameplay, nieuwe controls. Want wat doet Excitetruck nu dat andere racers niet al eerder deden? Wat doet Super Mario Galaxy wat absoluut onmogelijk is met knoppen en echt wat toevoegt? etc. Thinking out of the box wordt vaak gebruikt als uitspraak hier, het lijkt me tijd dat de developers voor de Wii eens laten zien dat ze dat ook kunnen. | |
Bastard | donderdag 18 mei 2006 @ 15:02 |
quote:Daarom blijkt maar weer .. ieder zn games ![]() Als de hele wereld zou gamen zou er ook geen oorlog bestaan ![]() | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 15:05 |
quote:Noem jij Crash Bandicoot 3D ![]() Voor zover ik weet was Mario 64 de echte eerste, maar dat kan ik fout hebben natuurlijk. En ik blijf erbij dat het de toekomst is.... deze vernieuwing is niet te ontkennen naar mijn mening.... maar gelukkig dat meningen verschillen toch ![]() | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 15:05 |
quote:Het gaat er niet per se om wat wel en niet mogelijk zou zijn, het gaat erom dat het op deze manier LEUKER is. Natuurlijk kun je bij ExciteTruck ipv de controller tilten met je pookje bij sturen. Is het handig? Nee. Kan het? Ja. Natuurlijk kun je in Mario Galaxy ipv richten op sterren met je pookje een stip besturen waarmee je langs die sterren gaat. Is dat handig? Nee, werkt voor geen meter. Maar het kan wel. | |
King_of_cubes | donderdag 18 mei 2006 @ 15:06 |
quote:War of teh Fanboys. ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 15:06 |
quote:Dan speelde men een potje Battlefield. ![]() | |
Pheno | donderdag 18 mei 2006 @ 15:08 |
quote:In zoverre wel omdat Wii iig die mogelijkheid biedt. Dat kan ik van de andere conventionele controllers niet zeggen. Dat je met zelda de boog en hookshot nu echt kan mikken, vind ik een vooruitgang, ik krijg nog kramp als ik aan de N64 denk met dat mikken ![]() ![]() | |
Phonebone | donderdag 18 mei 2006 @ 15:11 |
quote: ![]() Inderdaad. Mensen die zich druk maken over 't feit of ze voor lul staan met een Wiimote en of de spellen die ze spelen worden gezien als kinderlijk, geven blijk van een enorme drang om aan een, 'kijk mij ruig zijn' image, te voldoen. En als je al 20 jaar gamed, dan zul je daar toch niet echt aan voldoen vrees ik. ![]() Mij zal 't persoonlijk worst wezen, als ik maar plezier heb. En dat heb ik toch echt vaak 't meeste met die 'kinderlijke' spellen, maar ik zal dan ook wel zijn blijven steken ofzo. ![]() | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 15:11 |
quote:Jumping Flash was ook volledig 3d ![]() VR zou ook de toekomst zijn, is nu ook niks van over. Ik denk wel dat de Wii bij een grote groep aanslaat. Maar ik denk ook dat het groten deel van de gamers toch graag "oude vertrouwde" gameplay heeft. | |
BMH | donderdag 18 mei 2006 @ 15:12 |
quote:Maar je kunt niet negeren dat het spelen met zo'n onconventienele controller leuker is. | |
Hansch | donderdag 18 mei 2006 @ 15:14 |
quote:Even een stukje van Wikipedia quote:Het is gewoon door de bewegingsvrijheid in het spel. dat is echt 3D In Crash Bandicoot was vrij weinig bewegingsvrijheid.. Mario 64 \m/ | |
Retuobak | donderdag 18 mei 2006 @ 15:15 |
Daar kan niemand hier wat over zeggen natuurlijk, niemand heeft het geprobeerd ![]() Overigens lijkt Wii Tennis me inderdaad leuker dan andere tennis games, maar dat is ook de enige game waarvan ik echt zei 'kijk, hiervoor kom je met zo'n onconventionele controller'. Bij de rest had ik meer zoiets van 'ja, dezelfde basisgameplay met controller gimmicks erin, met een controller was dit niet minder leuk geweest' | |
Pheno | donderdag 18 mei 2006 @ 15:21 |
quote:Dat klopt, maar dat betekent ook dat je het niet meteen moet afdoen als "geen toegevoegde waarde" in een spel, want Metroid etc hebben we ook nog niet gespeeld. Het is en blijft afwachten, maar ik verwonder me dat er zoveel blijkbaar diehard gamers zijn die het idee als crap afdoen. Als gamer kun je innovatie alleen maar toejuichen lijkt me, zeker in deze tijden (vind ik) waarin elk spel een zoutloos vervolg krijgt en er geen developer is die iets anders durft. Vroegah was alles beter ![]() quote:Ik wacht nu al dat ik kan zwaardvechten etc met de Wii, dus hier verschillen we van mening. Ik wil ook een jedi game! ![]() | |
Phonebone | donderdag 18 mei 2006 @ 15:22 |
quote:Trauma Centre: 2nd opinion ook gezien toevallig? Dat zou wellicht ook met een controller te doen zijn, alleen zou 't dan een uitermate irritante interface worden lijkt me. Een revolutie is het inderdaad misschien niet, ze hebben de naam ook niet voor niets gewijzigd natuurlijk ![]() | |
Hansch | donderdag 18 mei 2006 @ 15:23 |
Ik juig innovatie juist toe.. En dat vindt ik alleen bij Nintendo.. Microsoft en Sony vindt ik veel te standaard spellen hebben en altijd maar met betere graphics komen terwijl het spel gewoon ruk is. Er zullen best goede spellen tussen zitten maar niks voor mij iig. | |
capibar | donderdag 18 mei 2006 @ 15:26 |
JA HOI WAAROM ONDERSTEUNT DE WII GEEN HDTV??????????????? | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 15:27 |
quote:Je capslock staat aan ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 15:30 |
quote:Zelfde heb ik bij Nintendo, alleen SSB is meestal wel okee, en dan ook alleen door de multiplayer. ![]() Nintendo games zijn altijd zo simpel. ![]() Verkapte smaken verschillen post, kan niet zeggen dat 1 fabrikant ruk is. | |
Hansch | donderdag 18 mei 2006 @ 15:33 |
quote:Nintendo games zijn niet altijd simpel hoor.. Metroid Prime al gespeeld? | |
capibar | donderdag 18 mei 2006 @ 15:34 |
quote:Ik zie het. | |
D.A.A.F. | donderdag 18 mei 2006 @ 15:36 |
quote:Of Ocarina of Time. | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 15:36 |
quote:Ik had het helemaal niet over crash bandicoot ![]() En wikipedia is ook zo'n goede bron ![]() | |
Tomasso | donderdag 18 mei 2006 @ 15:36 |
quote:Je vergeet Disaster: Day of Crisis. En Red Steel. En Sonic ![]() Maar is hier opeens een invasion of the fanboys? ![]() | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 15:36 |
quote:Water temple ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 15:37 |
quote:Die heb ik even gespeeld ja, maar vond het doodsaai. ![]() Waar zijn de vijanden? Het was bijna alleen maar door eentonige gangetjes wandelen en deurtjes zien te openen (voor zover ik het gezien heb tenminste ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 15:38 |
quote:Nee, die wil ik echt nog spelen, maar om daar nou een console voor te kopen. ![]() Daarom koop ik een Wii, dan zijn er net genoeg games beschikbaar om een console voor te kopen. ![]() | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 15:38 |
quote:GAM mod en geen OoT gespeeld ![]() | |
Tomasso | donderdag 18 mei 2006 @ 15:39 |
quote:Maar Viva Pinata is wel tof ![]() Ja, ik zag je laatste zinnetje tussen haakjes wat later ![]() | |
capibar | donderdag 18 mei 2006 @ 15:39 |
Nee, ik meen het, kan iemand mij vertellen waarom de wii niet in HD is? | |
Hellrazor | donderdag 18 mei 2006 @ 15:40 |
quote:dan moet je ook de wat moeilijke missies doen he ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 15:41 |
quote:Omdat de Wii dan duur wordt en Nintendo bang is dat ze dan niet genoeg verkopen. | |
Tomasso | donderdag 18 mei 2006 @ 15:42 |
quote:Waarom wel? En anders haal je ook ff een onderwerp op van een jaar geleden ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 15:42 |
quote:Ja hey, ik vond de N64 sucken, dan krijg je dat, ik heb tenminste wel een hoop Final Fantasies gespeeld. ![]() | |
capibar | donderdag 18 mei 2006 @ 15:45 |
quote:Als ze het niet hebben verkoopt dat geval minder. quote:Serieus, de xbox kon 10 jaar geleden ofzo al 1080i weergeven, ik vind het vaag dat een console van een generatie verder dat niet kan. | |
Phonebone | donderdag 18 mei 2006 @ 15:45 |
quote:Zo te horen heb je inderdaad echt maar heel even gespeeld ja. Beetje last van een korte attention span? En ik heb toch echt meer spellen op m'n Gamecube aangeschaft dan op m'n XBox, dus spellen genoeg hoor ![]() | |
Phonebone | donderdag 18 mei 2006 @ 15:52 |
quote:Ja en daar hebben ook gigantisch veel mensen gebruik van gemaakt bij de XBox. Voornamelijk een kleine hoeveelheid tech-heads die 'm op hun monitor hebben aansloten of die paar early adopters die een HD tv hadden. De marktverzadiging van echte HD tv's is echt nog heel laag. In Amerika misschien niet, maar in Europa en zelfs Japan nog wel. Het is gewoon weer hetzelfde verhaal als met online een paar jaar terug, Nintendo ziet er gewoon nog geen meerwaarde in om het nu al toe te voegen. Zeker niet als het de prijs van hun console zodanig opschroeft dat ze te dicht bij de overige consoles komen, aangezien ze daar niet rechtstreeks mee willen concurreren. Ze willen gewoon voor het breedste publiek gaan en dat zijn op dit moment nog echt wel mensen zonder HD tv. En mocht jij een van de gelukkige zijn die al wel zo'n ding heeft, dan kan de Wii altijd nog 480P aan. Is 't toch weer wat mooier als op een SD tv ![]() | |
Tomasso | donderdag 18 mei 2006 @ 15:54 |
quote: ![]() Ja, laten we een console 150 euro duurder maken en hem 6 keer zo groot maken voor de 0,06 % van de bevolking die een HDTV heeft ![]() | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 15:55 |
quote:Dat is knap, de xbox is nog geen 6 jaar oud ![]() | |
Retuobak | donderdag 18 mei 2006 @ 15:57 |
quote:Als het toevoegen van HD-ondersteuning meer dan een paar euro zou kosten dan ben ik geschokt. | |
capibar | donderdag 18 mei 2006 @ 15:59 |
quote:Geloof me, tegen de tijd dat al die consoles lopen heeft een aanzienlijk deel wel hdtv hoor. Ennu hebben alleen in mijn straat al 3 mensen HDTV, mezelf niet meegerekend quote:Niet alles serieus nemen ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 18 mei 2006 @ 15:59 |
quote:Je was me net voor, ik wilde net Jumping Flash opnoemen, maar niet als illustratie dat Mario64 niet revolutionair was, maar juist wel. Ikzelf ga ook al 20 jaar mee in de industrie en Mario64 was het spel dat 3Dgaming as we know it gelanceerd heeft. Kijk, 3D visuals alleen is niet het criteria, anders zouden we nog terug kunnen gaan naar Starfox of verder terug. Het probleem was dat developers nog niet echt om konden gaan met 3D werelden en de daarbij behorende controls, physics en gameplay. Toen kwam Mario64 en die veranderde alles. Die game is IMO nog steeds de blauwdruk wat 3D games heden ten dage tentoonspreiden. In die game had je voor het eerst het gevoel dat je je in een 3D wereld waande EN de gameplayelementen had die ons zo vertrouwd waren op 2D games. Het was het spel waarin ineens alles klikte en waarbij je WIST dat die game alles zou veranderen op 3D gebied. Jumping Flash heb ik ook gespeeld maar die game was enorm basic, platformjumpen was een crime en je had meer het gevoel dat je een soort Doomachtig spel speelde met polygonen als omgeving. In Mario64 kon je zelf de camera bijstellen, kon je Mario onafhankelijk van die camera voortbewegen en had je echt het ruimtelijk gevoel. Damn, kan wel een boek schrijven over hoe geweldig die game was. 1 van de hoogtepunten in gaming en als 20jarig ervaringskundige zou jij dat ook wel moeten beamen lijkt me zo. Needless to say, de Marioengine werd in rap tempo ontleed en gecopieerd door de concurrentie. Maar het heeft jaren geduurd voordat er echte concurrentie kwam, en dat zegt volgens mij al wel genoeg over het revolutioniare gehalte. | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 16:00 |
quote:Nee, ik heb last van het niet hebben van een GameCube. ![]() quote:Nee, joh. ![]() | |
Sjotime | donderdag 18 mei 2006 @ 16:05 |
quote:Woordgebruik +9 | |
MMaRsu | donderdag 18 mei 2006 @ 16:17 |
Jumping Flash was toch met dat konijn? Die heb ik ook nog gespeeld volgens mij ![]() | |
Silentuz | donderdag 18 mei 2006 @ 16:20 |
quote:enige stuk waar ik een walkthrough voor gepakt heb ![]() (en stiekum de spirit temple ook ![]() | |
Hansch | donderdag 18 mei 2006 @ 16:21 |
quote:Ja kijk ![]() Je moet het spelen en niet zomaar voor 3 minuutjes | |
Kill_em_all | donderdag 18 mei 2006 @ 16:23 |
quote:De ondersteuning zal vast niet zo duur zijn, maar je moet wel die duurdere cpu, duurdere gpu, meer geheugen etc erbij tellen die je vervolgens nodig hebt om een normaal een spel op HD reso te kunnen spelen. | |
Pheno | donderdag 18 mei 2006 @ 16:23 |
quote:Omdat het voor Nintendo hdtv te veel performance kost. Vergeet niet dat het een opgepoetste gamecube is. Voor next gen graphics verwijs ik u graag door naar ps3 en xbox360 ![]() Voor next gen gaming bent u hier wel aan het juiste adres | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 16:25 |
quote:Hey, dat kan als ik een Wii heb. Maar ja, we hebben dus al 2 games. ![]() | |
capibar | donderdag 18 mei 2006 @ 16:32 |
quote:Ja, die wii mote is wel leuk enzo, maar als de games niet drastisch beter worden dan op de cube heb je er ook niks aan. | |
MMaRsu | donderdag 18 mei 2006 @ 16:35 |
Wat weet jij daar nou van Capibar. | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 16:35 |
quote:Mario was zeker een beter spel dan Jumping Flash, denk dat daar niemand over zal discusseren lol. Maar Mario64 is niet de overstap geweest van 2D naar 3D zoals iemand hier zei, want Jumping flash was wel degelijk helemaal 3D en je bewoog je zelf ook vrij rond in een 3D wereld. Dat mario64 dat alles later veel beter deed dan Jumping flash is een ander verhaal. Het hangt er verder ook een beetje af hoe je tegen echt 3D aankijkt. Want spellen zoals Virtua Fighter, Toshinden, Destruction Derby waren ook allemaal games die echte 3D engines hadden en waar je vrij in kon bewegen, het waren alleen geen platform games. Maar zeggen dat Nintendo is gestart met 3D games is niet waar. En ik denk dat Tomb Raider, die bijna tegelijk uitkwam met mario64, net zoveel invloed heeft gehad op 3D games als Mario64 En ik moet helaas zeggen dat Mario64 niet een van mijn gaming hoogtepunten was. Ik had en heb niet veel met mario(hoewel ik het op de SNES en tof spel vond), en de N64 vond ik echt niks dus die heb ik ook niet lang gehad. | |
Retuobak | donderdag 18 mei 2006 @ 16:37 |
quote:Waarom? ![]() Wat als iemand nou besluit een klassieke 2D/3D-isometrische RTS te maken voor de Wii? Zoiets is wel te spelen in SD-resoluties, maar niet fijn (weinig overzicht). Een HD-resolutie kan dan uitkomst bieden voor de mensen met een HDTV en toevoegen aan het spelplezier. En omdat de game toch niet belastend is grafisch is er verder ook niks aan de hand ![]() Het kan geen kwaad om developers meer mogelijkheden te bieden, en HD resoluties kun je meer mee dan alleen mooiere graphics neerzetten ![]() | |
capibar | donderdag 18 mei 2006 @ 16:38 |
quote:Ik heb ook zo' n gamecube, en alleen the windwaker was echt de moeite waard. | |
MMaRsu | donderdag 18 mei 2006 @ 16:43 |
Onzin. SSBM, Metroid, Fzero, Pikmin, Sunshine, Re4 en nog genoeg first en third party games die de moeite waard zijn/waren. | |
Silentuz | donderdag 18 mei 2006 @ 16:43 |
quote:*proest* WW was echt een van de meest matige zelda games ooit....... TWW was aardig, mar zeker geen topgame. er zijn veel betere titels op de Cube: F-Zero, Metroid Prime en nog meer (niet zeuren dat ik er maar 2 opgenoemd heb, vast wel andere mensen die er meer kunnen noemen) edit: *spuit11 ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 18 mei 2006 @ 16:45 |
quote:- HD verhoogt de devcosts aanzienlijk - HD verhoogt de devtijden - HDtv's zijn nog steeds in de minderheid, en true HD tvs zijn bijna non-existent - Nintendo kijkt naar kosten en baten van NU lanceren of volgende gen - HD maakt de console iets duurder vanwege hogere hardwarevereisten - HD bemoeilijkt oude catalogus games - Japan is niet echt warm te krijgen voor HD - Wii moest small, silent and affordable zijn - HD development verreist andere engines, Nintendo wil wachten tot die engines tijdsefficienter worden - voor Nintendo maakt t niet uit, met HD komt de nadruk nog meer te liggen op graphics en de vergelijking van de drie - Nintendo kan soms heel vervelend zijn - Miyamoto's tv is nog niet stuk en hoeft nog niet vervangen te worden - Nintendo wil gewoon winst maken op de console - Er is meer dan HD alleen - DS was ook flink minder HDerig dan de PSP - bedenk maar wat | |
capibar | donderdag 18 mei 2006 @ 16:46 |
quote:Metroid oke, sunshine oke, ssbm leuk voor feestjes, en daar blijft het dan ook echt bij. | |
Silentuz | donderdag 18 mei 2006 @ 16:46 |
Btw, vandaag als 1e een pre-order gezet bij de lokale gamesboer (bart smit). nja, ze namen nog geen pre-orders aan, maar mn gegevens achtergelaten, en ik zou bovenaan de pre-order lijst komen te staan ![]() | |
EricG | donderdag 18 mei 2006 @ 16:47 |
Wow ik mis even een heel topic na 1 dag afwezigheid ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 18 mei 2006 @ 16:48 |
omg... ben ik er 1 middag niet, en het hele topic ligt overhoop... ![]() Mensen wat nog steeds denken dat je de WiiMote naar de TV moet wijzen verwijs ik naar deze site... Kom op jongens, trek die kop is uit de grond... | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 16:48 |
quote:Dit zijn wel aardige redenen, maar Retuobak heeft toch wel een goed punt. ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 16:49 |
quote:Ja hey, mensen zeiden tegen mij dat dat een voordeel was, dat je ermee kunt wijzen. ![]() | |
Cheiron | donderdag 18 mei 2006 @ 16:50 |
quote:Star Wars Rogue Squadron, Beyond good and Evil, Resident Evil 4, Mario Kart dd. Stuk voor stuk heerlijke games. En over HD in de wii: daar wordt hij een heel stuk duurder van. Je hebt niet alleen de juiste uitgangen nodig, maar ook veel meer processing power. Dan kom je voor de Wii ook op 400 Euro, en dat is niet de strategy van Nintendo. | |
#ANONIEM | donderdag 18 mei 2006 @ 16:53 |
quote:Jij wijst je muis ook altijd naar het scherm? Je kunt hem richting de tv wijzen, net zoals in de RedSteel Trailer... je kun ook je arm op je been leggen en pols bewegen richting de muur. Maarja, sommige mensen willen het gewoon niet weten... | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 16:53 |
quote:Je kan zoals Retuobak al zegt natuurlijk wat spetterende grafische effecten opofferen voor een hogere resolutie. ![]() | |
capibar | donderdag 18 mei 2006 @ 16:54 |
quote:nee. | |
#ANONIEM | donderdag 18 mei 2006 @ 16:56 |
quote:dan verwijs ik je naar: [XBOX 360] Deel 97: Met heel veel Ubergames of [PS3 Centraal] #33 Nu mét tiltsensors! ![]() | |
Diablos79 | donderdag 18 mei 2006 @ 16:56 |
quote:Waar moet je dan naar wijzen? | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 16:59 |
quote:Mensen niet ik zeiden tegen mij probeerden mij ervan te overtuigen dat het een voordeel is dat je ermee naar het scherm kunt wijzen. ![]() | |
EricG | donderdag 18 mei 2006 @ 17:00 |
quote:Je hoeft niet te wijzen, je kan ook de Wii gewoon zo houden dat je in iedere hand een uiteinde hebt, en hem op die manier als stuurtje gebruiken, zie het filmpje van Excite truck. ![]() | |
peristilius | donderdag 18 mei 2006 @ 17:02 |
quote:Vraag me af of dat een beetje fatsoenlijk gaat werken, zou wel leuk zijn. ![]() Maar ja, ik race met controllers over het algemeen beter dan met stuurtjes. | |
capibar | donderdag 18 mei 2006 @ 17:02 |
quote:k. | |
Xrenity | donderdag 18 mei 2006 @ 17:02 |
quote:De vraag is: wil je dat. |